Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
Cactus EAT6 http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=185&t=10196 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | martmas [ úte 07. bře 2017 23:47:57 ] |
Předmět příspěvku: | Cactus EAT6 |
Zdravím všechy příznivce pichláka. Jakmile se objevila nabídka plnotučného automatu EAT6, už jsem neváhal a letěl do salonu jednoho objednat, konkrétně 1.2 110 EAT6 Feel Edition. Jediné co nedokázal ani importér, ani já a to sehnat alespoň fotografii interiéru s touto převodovkou. Mám představu, že je stejného provedení jako v Peugeotu. Co vy na to? |
Autor: | Miroslav Lengyel [ pát 10. bře 2017 14:04:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cactus EAT6 |
Tak nějak bych očekával,že importér ví,co má v konfigurátoru. Jinak vítej do rodiny 1.2 e-THP. Já tak nějak věděl,že s tím automatem přijdou,když jsem auto loni objednával,protože jsem ho chtěl taky,ale grip control je pro mě užitečnější. A v jaké barvě to budeš mít,nějaká doplňková výbava? |
Autor: | martmas [ pát 10. bře 2017 14:54:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cactus EAT6 |
Dík za foto, takže nakonec tvar převodovky alá Peugeot 308. V jednom videjku na youtube jsem zahlédl rychlý záběr, kde byl tvar alá Peugeot 2008. Původně jsem chtěl barvu JELLY RED s vnitřkem Mica Jerry, ale po prohlídce v salonu vyhrála klasika, tedy žlutá HELLO YELLOOW bez příplatku Samozřejmě nemůže chybět paket TECHNO za slušných 10 tisíc. Jen to čekání bude delší, normálně se čeká 3 měsíce, na tuhle novinku i déle |
Autor: | Miroslav Lengyel [ pát 10. bře 2017 15:44:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cactus EAT6 |
Můžeš se mrknout i na novou C3. Nám se líbila Jelly Red taky nebo bílá perleť,ta první se na Rip Curl nedělá,na druhé zase nebyl vidět ten polep,takže nakonec vyhrála prosklená střecha a olive braun. Teď hledám cestu,jak se dostat k tomuhle. |
Autor: | martmas [ pát 10. bře 2017 17:01:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cactus EAT6 |
C3 je plný internet i s automatem, takže se dá prohlížet, jen Cactus EAT 6 nikde. Ty prahy vypadají úžasně, ale taky se tam bude úžasně držet bordel U nás hrál prim automat a tím pádem omezené edice. Prohlíželi jsme i edici ONE TONE, ale jednotné barvy se nějak k bodlině nehodí a ta výbava a cena, mno nač navigaci že ? Jinak jsem se zájmem pročetl tvé vysvětlení motorizace a taky mě překvapilo tankování N98. Našel jsem pěkný video od Chvaly, kde rozebírají s techniky motor 1.2 Puretech s turbem a popisují funkci. Je to tedy náš motor 1.2 e-THP ? https://www.youtube.com/watch?v=NHZrApVekXE |
Autor: | Miroslav Lengyel [ pát 10. bře 2017 22:02:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cactus EAT6 |
Tak každý má jiné preference,co se týče výbavy nebo barvy,o tom žádná.Já bych si s ONE TONE taky nevybral,leda bílou,ale s černými plasty,na těch světlých je všechno vidět,zejména nějaká drobná nehoda. Jinak to nejsou celé prahy,ale pouze nalepovací doplňky a řekl bych,že se v nich bude možná držet bordel míň,než v Airbumbech. http://www.musketiershop.com/?site=prod ... &show=info K benzínu jsem na zahraničním fóru zjistil,že motor byl projektován na palivo E10,takže to doporučení pro některé bývalé země bude mít spíše souvislost s aditivací paliva,či způsobem ježdění,než s nekvalitou paliv obecně.Já jsem zkoušel i 100(Shell,Benzina)a auto mi přišlo tupější,než mnou aditivovanou BA 95 nebo BA 98 od ONO.Teď jsem získal při tankování služebního auta nějaké slevy u Shell,takže jsem tankoval podruhé Shell V-Power 95 a přidal k tomu ještě 2 panáky Wynn´s,jako obvykle.Ten motor co popisují u toho Peugeotu je ten samý co máme my,jen s vyšším výkonem.Ale buď bez obav,i těch 110 koní a 205 Nm s tím cvičí pěkně.Já jedu v dubnu už na druhou výměnu oleje v 5.500 km,první jsem dělal ve 2.500 km,už si zvykli,že mám poněkud nestandardní požadavky na údržbu. Na podzim pak bude standardní servisní prohlídka a pak vždy na jaře a podzim výměna olej,bez ohledu na nájezd km a samozřejmě na zimu a léto bude olej rozdílný. |
Autor: | martmas [ sob 11. bře 2017 16:44:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cactus EAT6 |
3D samolepky jsou jak živý, já bych tipnul plasty a ono ejhle... Co se týká Airbumpů viděl jsem docela objektivní pohled polského testera, který se nezabýval klasickými výtkami typu.....jééé ty zadní okna nemají stahovačky, ale praktičností typu - nemám kam odložit kafe (s tím musím souhlasit), ale hlavně poznamenal, že Airbumpy se hodně špiní a po umytí mají svislé čmouhy, co vypadají jak škrábance. Jaké s tím máš zkušenosti, zvlášť po zimě? Jinak prý auto nemá žádný respekt a všichni mu skákali pod kola a nedávali přednost Já zatím beru benzín u Eurooilu aditivovaný Optimal 95E. a rád bych v tom pokračoval i s bodlinou. Ještě by mě zajímal tvůj názor na lapače nečistot ano nebo ne? Svoji práci udělají, ale vzhledově to auto změní.... |
Autor: | Miroslav Lengyel [ sob 11. bře 2017 18:47:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cactus EAT6 |
Co se týče airbambů,tak je to plast a pozor na jeho ošetřování,výrobce zmiňuje nepoužívat nějaká leštidla nebo vosky!Samozřejmě v zimě to vypadá všelijak,na těch plastech ten bordel vynikne,ale když jsem prováděl jarní debordelizaci,tak jsem to vzal normálně na tlakovou myčku.Musel jsem použít mycí houbu,protože tlak samotný to nezvládl,ale bylo to stejné v podstatě ne celém autě,protože letos poměrně dlouho a hodně mrzlo,takže jsem 2 měsíce auto nemyl.Nicméně jsem po umytí žádné svislé šmouhy připomínající škrábance neměl.Ten testér to měl na černých airbumbech nebo byly jiné barvy?Co se týče benzínu,tak v tom můžeš klidně pokračovat,ale přidáním aditiva nic nepokazíš,řekl bych.Pod kola mi nikdo neskáče,spíš koukají cože to vedle nich zastavilo nebo se kolemjdoucí někdy nevěřícně koukají,ale na silnici si získáš rychle respekt.Jako pár zoufalců to při rozjezdu s křižovatky se svými 1.5-2 tunovými mastodonty vybavenými mocnými motory TDI zkoušelo,ale rychle pochopili,že tudy cesta nevede. Jen je dobré s těmito manévry nějakou dobu počkat,já jsem prvních 500 km jezdil na pohodu,v podstatě podle rádce,teď už se motor vrtí poněkud rychleji, ale samozřejmě až po ohřátí motoru. Zástěrky jsou dle mého soudu k ničemu,celé auto je oplastované,takže jejich využití je možná v tom,že se ti nebude tak rychle svinit bok vozu nebo nebudeš nahazovat auta jedoucí za tebou.Já bych si je na auto nedal,úplně to auto zabije a ve sněhu se to zalepí až k zemi. |
Autor: | Miroslav Lengyel [ sob 11. bře 2017 22:30:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cactus EAT6 |
Právě,že ne běžným přípravkem na plasty,tam je nějaká zmínka o tvrdnutí těch airbumbů.Jak se změní charakteristika řazení je vidět v tom videu,ale já si ji měním sám dle potřeby. Tedy já jezdím(až na vyjímky) v režimu sport, k velké nelibosti mé ženy. A na šáde rychle zapomeň,jinak karbon a problém. I když tenhle motor by s tím neměl mít takový problém,protože nemá EGR a v nízkých otáčkách pracuje v Atkinsonově cyklu. A když zadní difuzor,tak také přední nájezd,jinak já si pro jistotu nahrál do navigace radary. |
Autor: | martmas [ čtv 04. kvě 2017 18:09:43 ] | |||
Předmět příspěvku: | Re: Cactus EAT6 | |||
Tak po 2 měsících čekání připraven na značky a hurá do ulic zlobit TDI
|
Autor: | Miroslav Lengyel [ čtv 04. kvě 2017 20:29:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cactus EAT6 |
No vida,tak po 2 měsících máš auto,já čekal 3 měsíce. No s tím zlobením bych ,tak minimálně 2.500 km počkal, taky by motor mohl zlobit tebe. |
Autor: | martmas [ pát 05. kvě 2017 20:53:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cactus EAT6 |
Do větší divočiny mě EAT6 nepustí, řadí naprosto plynule a kickdown určitě zkoušet nebudu (zatím) Při jízdě ze salonu mě dostal start-stop. Úplně jsem na něj zapomněl a na křižovatce si říkal: sakra automat a už to chcípá V nastavení jde vypnout a dokonce nastavení drží....další překvápko, kdy u jiných značek se musí vypínat S&S při každém novém startu. EAT6 při velmi pomalé jízdě stále drží 2 a na 1 přeřadí až když bodlina zastaví. Zato při dodržení limitu v obci nepřeřadí víc než za 3. Teď už jen vyvstávat frontu na registru, nasadit značky a testovat další funkce... |
Autor: | Miroslav Lengyel [ sob 06. kvě 2017 1:38:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cactus EAT6 |
Jen malý postřeh,stop/start to nedrží jak píšeš a musíš ho deaktivovat také po každém startu,zřejmě ještě motor a ostatní systémy ještě nebyly ready,takže se neaktivoval-viz. návod. Pokud myslíš limitem 50km/h,tak je 3 v naprostém pořádku,4 řadím pouze při jízdě po rovince na "bubláka" .Tož ať ti to běhá a jsi spokojen jako já. |
Autor: | martmas [ ned 07. kvě 2017 18:53:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cactus EAT6 |
Pravdu díš....opravdu start-stop nutno vypínat při každém delším vypnutí. Jaký máš na něj názor? A ještě mám dotaz, jak používáš tempomat? Já přepnu na cruise a podle návodu stačí zmáčknout memory, vybrat rychlost a jedem... ale já musím nejdřív zmáčknout + nebo - nahodit nějakou rychlost a pak teprv funguje memory a výběr rychlostí. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |