Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Baterka -- 70Ah 760A AGM START&STOP




Právě je čtv 21. lis 2019 23:39:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Baterka -- 70Ah 760A AGM START&STOP
PříspěvekNapsal: ned 09. říj 2016 15:02:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1266
Ahojte,
mám asi první chybku na svém vozítku.V pátek bylo hlášeno displayem ,,,nižší napětí palubní sítě,,, i v diag je hláška uložena vypadá to na odchod baterky,sice po 2,5 letech je to asi brzo ale dle známého v Citroen tak se s tím už vícekrát setkali a to i v záruce vozu.Výhoda je v tom že mně nejde start-stop a jenom problikne zelená kontrolka -- eco -- kdyby to tak fungovalo pořád,dle vyjádření technika není dostatečné napětí v baterce a kondenzátoru tak start-stop se vypne aby baterku nedodělal uplně.
V těch našich autech ,,,Start-Stop,,, už jsou AGM - VRLA baterky a tak jsou i o něco dražší ale s tim se nedá nic dělat,nemůžou tam být FEB levnější podobné varianty,protože ty nepoberou regeneraci od rekuperaci brždění motorem-co máme mi- a nebo ještě rekuperaci od brzd-to má DS-5 Hybrid.
No nic pohledal jsem weby a jsou varianty - Origo-což asi dám přes známého,s jeho slevou se dostanu níž na ceně,nebo je varianta Bosch,Varta nic jiného bych tam necpal,já mám tip AKUMULÁTOR 12V L3-70AH-760A-AGM dle mého vin. ;)
Já i tak s novou baterkou počítal,měnil jsem téměř u každé mé ojetinky a měl jsem až do prodeje vozu klid a vyloučení nežádoucích anomalii kolem elektriky,,,jako že to může být baterkou atd.... ,,,

Máte třeba ještě tip kde na webu kuknout na prodejautobaterek. ;)

_________________
Tesla-pro Miru-semtam služebka.Chystá se Tesla 3
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6 - Červená Lucifer-prodan
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-prodan.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterka -- 70Ah 760A AGM START&STOP
PříspěvekNapsal: ned 09. říj 2016 15:29:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:43:43
Příspěvky: 344
Bydliště: 471 27
Předpokládám, že auto dobíjí a baterka je taky po nějakém testu, jestli už je k.o. Zeptám se tě na styl jízd, protože aby baterie odešla po 2.5 roce není jen tak. Sice po záruce, ale pokud by to byla výrobní vada, což nás napadně jako první, bylo by takových aut víc a musel by to řešit dovozce. Taky sáhni do paměti a zkus si vzpomenout, jak jsi se o baterii staral. Nechci se tě dotknout, ale každý, kdo má kolem mě nové auto, to neřeší. Auto v záruce, jezdím na servis...
Ber to jako info, jak eventuelně předejít kolapsu baterky.

_________________
BERLINGO (B9) 2015- 1.6 BlueHDi 88kw E6 (DV6FC) 6kvalt MCE
BYLO- Berlingo (M59) 2006- 1.6/16v 80kW- ještě bez ABS


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterka -- 70Ah 760A AGM START&STOP
PříspěvekNapsal: ned 09. říj 2016 17:29:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1266
...ano test dobíjení OK,test kondenzátoru u Start-Stop také OK, teda dle diag,baterka má ale opravdu nižší kapacitu,,,teď nevím přesně kolik mám to někde vytisklé a mrknu na to.Jinak o baterku se nějak starat ani nejde je to AGM a ty jsou bezudržbové,nic se nedolejvá nic se krom měření nedá dělat.Auto nemám od nova a tak ještě samozřejmě mě pojalo podezření o záměně baterky původním majitelem ale ten mě odkázal na servis kde bylo auto před prodejem prohlédnuto,,,majitel je člověk kterého znám a on sám by to neudělal páč sám o těchto věcech nemá šajnu,,,nic méně jsem stejně s výměnou baterky počítal a tuhle mohu použit malému do RodeaGauga Jepu ten má už baterku ,,,klasickou olověnou,,, hotovou na Jepa mu vydrží ještě dlouho...je to přece AGM,??? :lol:
....jak baterku vytahnu určitě na ní někde bude rok výroby teď to z ní nejde nikde vyčíst,ale jak jsem psal od známého v servisu jsem se doslech že i na ně byly sem tam reklamace s držením potřebné hodnoty.Uvydím jak ji vytáhnu,pokud teda bude problém jinde,,,i když se evidentně po diag nezjistil,,,tak vím že problém určitě nebude v baterce. :roll:

...první majitel měl jízdy po dálnicich,tam si myslím že baterka měla co chtěla,já už takové dálky co on sice nemám ale cca.100km denně dám 50 na 50 město-hlavní silnice o víkendu dám kolem 250-300km i dálnici,,,což teď na nich není výhra v rychlosti a plynulosti jízdy,,,tak předpokládám že má také co chce. ;)

_________________
Tesla-pro Miru-semtam služebka.Chystá se Tesla 3
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6 - Červená Lucifer-prodan
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-prodan.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterka -- 70Ah 760A AGM START&STOP
PříspěvekNapsal: ned 09. říj 2016 21:42:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:43:43
Příspěvky: 344
Bydliště: 471 27
j.pajinek píše:
...jinak o baterku se nějak starat ani nejde je to AGM a ty jsou bezudržbové,nic se nedolejvá nic se krom měření nedá dělat.

Jakákoliv autobaterie se dá připojit na nabíječku a bezúdržbová baterie v podstatě neexistuje. To, že už do ní nemusíme dolévat destilku, neznamená, že se nedá dobíjet a vydrží 10let. AGM na baterii znamená pouze info o její konstrukci. Nikoliv info o tom, že ji nemůžeš nabíjet, když to je potřeba- třeba vzhledem k častým startům.

_________________
BERLINGO (B9) 2015- 1.6 BlueHDi 88kw E6 (DV6FC) 6kvalt MCE
BYLO- Berlingo (M59) 2006- 1.6/16v 80kW- ještě bez ABS


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterka -- 70Ah 760A AGM START&STOP
PříspěvekNapsal: úte 25. říj 2016 21:53:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1266
Situace se má tedy tak,
dle záznamů deníku z diag kde se vše ukládá a jeho smazání je pod nějakýmsi kodem,to opravdu vypadá na vadnou původní baterku dle častého nízkého napětí palubní sítě a odpojování baterky , dělo se tak i před převzetím auta mnou a v servisu kde se konala prohlídka byla baterka vyměněna za zanovní odpovídající Amperhodinové hodnoty ale ne AGM která tam má bejt,,,což chápu páč je jednou tolik drahá,,, tak jsem ji i za přiměřený obnos hned prodal a ponížil náklady na novou. ;) s majitelem jsem i mluvil a baterku párkrát prej dobíjel vše se ale bohužel již dělo po záruce.Na příspěvku se nějak prej domluvíme. :lol:
Nyní jsem na nové energii a vše funguje OK ... jo a baterka se v diag musí zapsat,dokonce jsou tam i různé hodnoty baterek v předvolbě ale ukáže to tu správnou která je zapsána na tvrdo v BSI je to prej proto aby jednotka a alternátor věděl jak a kolik má dobíjet a to i do kondenzátoru který tam je pro StartStop. ;)á

_________________
Tesla-pro Miru-semtam služebka.Chystá se Tesla 3
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6 - Červená Lucifer-prodan
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-prodan.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterka -- 70Ah 760A AGM START&STOP
PříspěvekNapsal: stř 26. říj 2016 5:55:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:43:43
Příspěvky: 344
Bydliště: 471 27
Tak to je zajímavý konec. Hlavně s tou diag- to mě překvapilo.

_________________
BERLINGO (B9) 2015- 1.6 BlueHDi 88kw E6 (DV6FC) 6kvalt MCE
BYLO- Berlingo (M59) 2006- 1.6/16v 80kW- ještě bez ABS


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterka -- 70Ah 760A AGM START&STOP
PříspěvekNapsal: stř 21. srp 2019 21:07:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1266
JEN NĚCO MÁLO K PROBLEMATICE BATEREK,,,a jejich náááhrad,,, ;)

Dvoulitrové diesely potřebují vyšší kapacitu 70 nebo 75 Ah a především náročnější konstrukci AGM, kde je elektrolyt napuštěn do skelné tkaniny. Takové baterie na internetových obchodech dostanete za ceny mezi 3500 a 4000 Kč. Ve značkových servisech pak i za dvojnásobek.

"Kapacitu i typ baterie s označením EFB nebo AGM je nutné při výměně dodržet," vysvětluje Jakub Morýs ze zastoupení výrobce baterií Banner.

Na jejich odolnost je totiž nastavena i řídicí elektronika vozidla. Auto nepozná, že jste do něj dali baterii, která tam nepatří, a bude ji týrat výkyvy napětí, jaké nevydrží. Na diskusních fórech lze najít zkušenosti, kdy takový akumulátor selhal už po několika měsících, takže zdánlivá úspora je rychle pryč.

_________________
Tesla-pro Miru-semtam služebka.Chystá se Tesla 3
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6 - Červená Lucifer-prodan
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-prodan.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterka -- 70Ah 760A AGM START&STOP
PříspěvekNapsal: pát 23. srp 2019 12:43:37 
Offline

Registrován: stř 27. zář 2017 10:13:42
Příspěvky: 361
ciste hypoteticky by po odpojeni datoveho kabelu z baterky melo byt jedno, co se tam da za baterku... ale osobne bych tam asi taky daval tu spravnou, pac alspon u "koncernu" nikdo moc nevi, co vsecko to odpojeni kabelu zpusobuje... selektivni dobijeni by se ale timto zasahem melo vyradit


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterka -- 70Ah 760A AGM START&STOP
PříspěvekNapsal: pát 23. srp 2019 12:54:45 
Offline

Registrován: stř 26. črc 2017 0:53:00
Příspěvky: 303
Ja si myslim ze dolezite je jazdit a jazdit. Potom s baterkou problem nie je. Niekolko krat som skusal nabit baterku nabijackou, ale vzdy po 10 minutach zahlasilo nabite.

_________________
Citroen C4GP, 03/2017, 1,6 HDI 120 AT6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterka -- 70Ah 760A AGM START&STOP
PříspěvekNapsal: pát 30. srp 2019 13:39:23 
Offline

Registrován: pon 01. říj 2018 21:20:36
Příspěvky: 79
Bydliště: Praha
to kubizs

prosim te kde mas datovy kabel u bateriky, ja jsem ji jiz menil a baterie ma pouze dva poly a to plus a minus a origo co tam byla taky nemela zadny datovy konektor....

_________________
C4 GP 2 Exclusive, Cervena metaliza, 2.0 Blue HDi 100 kW, manual, r.v. 07/2014
https://www.spritmonitor.de/en/detail/9 ... ?cdetail=1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterka -- 70Ah 760A AGM START&STOP
PříspěvekNapsal: pát 30. srp 2019 13:43:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6758
Bydliště: Kolín
na minusovem polu je maly cerny nesmysl to je ta vec co myslel
https://www.google.com/search?client=fi ... 9676592080

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterka -- 70Ah 760A AGM START&STOP
PříspěvekNapsal: pát 30. srp 2019 16:55:26 
Offline

Registrován: stř 30. říj 2013 20:12:49
Příspěvky: 93
Bydliště: Mariánské Lázně
po odpojení vyskočí hlaška service a svítí pořád, již jsem zkoušel. Otec má Kodiaqa a tam to má odpojené kvůli dobíjení právě a nic mu to nehlásí, naše auta jsou asi chytřejší a poznají to :-)

_________________
C4GP 1,6 Blue Hdi 88kW r.v.2016 AM6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterka -- 70Ah 760A AGM START&STOP
PříspěvekNapsal: pát 30. srp 2019 17:26:54 
Offline

Registrován: stř 27. zář 2017 10:13:42
Příspěvky: 361
skoda :-( ja to mel odzkouseny taky jen z koncernu...

OT: zaznam tam je, ale citelny jen pres VCDS


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterka -- 70Ah 760A AGM START&STOP
PříspěvekNapsal: pon 30. zář 2019 18:23:03 
Offline

Registrován: stř 08. říj 2014 21:54:46
Příspěvky: 3
Zdravim, jak dobijet baterii? V navodu je vyobrazeni ze pripojit jeden kabel na pol a druhy na kostru. Potud v pohode. Ale po cca 15 minutach se vypne elektronika a uz do baterky nedostanu ani brk…. A dobijecka CTEK MXS5 se tvari jako odpojena.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterka -- 70Ah 760A AGM START&STOP
PříspěvekNapsal: pon 30. zář 2019 18:37:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6758
Bydliště: Kolín
a kam to plusko zapojujes ??
musis az an baterii nebo primo na nabijeci cerveny pol - kostru kamkoliv na auto

nebo ze by bylo zbytecny auto nabijet a inteligentni nabijecka vi kdy ma dost ?

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz