Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

Start & Stop system
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=184&t=9404
Stránka 1 z 14

Autor:  hortom85 [ pon 05. říj 2015 23:15:17 ]
Předmět příspěvku:  Start & Stop system

Zdravím,
nevíte o někom, kdo by dokázal vyřadit z provozu Start & Stop system, resp. otočit funkci tlačítka?, tzn. primárně vypnuto a když budu chtít tak si to zapnu. VW, Audi, Porsche to umí, v servise Citroen se tváří nechápavě, ale mně to hrozně otravuje.

Autor:  Koco [ úte 06. říj 2015 9:03:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start & Stop system

Pozdravujem, ja sa prikláňam k Hortomovi, čakám že sa ohlási niekto, kto to konečne hackne. Zatiaľ neviem o nikom. Ale určite preferujem otočenie funkcie.

Autor:  Havlicek.Lukas [ úte 06. říj 2015 17:15:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start & Stop system

u VW jde vsechno (nizssi emise, nerealne nizke spotreby, atd) staci jen chtit :mrgreen:
myslim ze funkce start stop je ve voze kvuli tmu aby fungoval jak ma ne ze ho nejaky EKO trouba vypne

Autor:  Miroslav Lengyel [ úte 06. říj 2015 17:28:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start & Stop system

Trvalým vypnutím systému start/stop auto jaksi neplní předepsanou homologaci!Jestli to někdo dělá načerno je jedna věc,ale určitě ne autorizovaný servis.A s tím VW bych byl opatrný,ta naše auta na tom nejsou o nic lépe,tedy co se týče deklarované a skutečné spotřeby,ale u DAS AUTO,šlo hlavně o to,že se samo jaksi přepnulo do režimu,ve kterém se ta homologace provádí.A největší prča je,že právě ty malé spotřeby jsou příčinou těch oxidů dusíku,ty totiž vznikají právě při spalování chudé směsi. :D

Autor:  nedory [ čtv 26. lis 2015 20:37:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start & Stop system

start stop systém je vhodné vypnout, projevuje se zrychleným opotřebením ložisek. Dokonce k tomu byl zajímavý článek, (buď u nás, nebo jsem to četl z německého článku, už přesně nevím). Každopádně tam bylo psáno, že 100000km s start stop se výrazně negativně projeví.

V každém případě, klade zvýšené nároky na baterii, startér, a na motor samotný.

Autor:  F16 [ sob 28. lis 2015 19:01:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start & Stop system

Každý výrobce řeší star stop systém trochu jinak, Citroën pro start motoru startér nepoužívá, tak ten trpět určitě nebude :-)

Autor:  nedory [ stř 09. pro 2015 21:25:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start & Stop system

to je docela zajímavé, jak je startování zajištěné?

Autor:  Havlicek.Lukas [ stř 09. pro 2015 21:49:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start & Stop system

Alternátorem

Autor:  F16 [ stř 09. pro 2015 21:49:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start & Stop system

Pro start se používá reverzní alternátor.

Autor:  nedory [ čtv 17. pro 2015 19:00:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start & Stop system

ať to nazveme jakkoli, vždy je to elektromotor, který musí roztočit spalovací motor a nastartovat jej. Se všemi důsledky častějšího starování na motor, startér (reverzní alternátor) zejména na opotřebení: bude rozdíl, jestli startuje 5x denně nebo 5x za hodinu.

Autor:  Miroslav Lengyel [ čtv 17. pro 2015 20:18:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start & Stop system

Nejlepší na tom je,že pro majitele vozu to nemá žádný efekt,pouze zvýšené náklady na opravy. :twisted: Ovšem bruselský úřední šiml řehtá blahem a čuníci ekoterostičtí si spokojeně pochrochtávají společně s nimi. :twisted:

Autor:  nedory [ úte 22. pro 2015 18:41:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start & Stop system

což samozřejmě ocení výrobci, protoře prodají více náhradních dílů.
Jsem rád, že toto ekokur**tko nemám.

Autor:  Miroslav Lengyel [ úte 22. pro 2015 19:58:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start & Stop system

Možná i více aut,protože ruku v ruce s pleťovými oleji má dnes motor problém dožít v kondici 100.000 km. :twisted: Ovšem spousta spokojených uživatelů chrochtá blahem,že jezdí o 0,5 l na sto méně a to se přece vyplatí. :roll:

Autor:  Sibin79 [ úte 05. led 2016 20:40:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start & Stop system

Prý pleťový olej :lol: :lol: . Start a stop systém je jen kvůli emisím, to je jasné. Měl jsem to v půjčené Octáávii a na každém semaforu to zdechlo. Ale pouze motor! Takže veškerá elektrotehnika a topení, hudba a jiné blbiny v moderním autě v tu chvíli jedou pouze z baterie. To je nářez. Ta Škoda byla v dieselu. To musí být řežba pro spojku, dvouhmotu a pod.
Jinak příští rok v červenci mi skončí záruka a pleťovou vodičku z motoru ihned vyleju. Půjde tam určitě min. 5W40. Asi to bude Total Quartz 9000. Vím, že jsou i jiné oleje, ale tento mi přijde za rozumnou cenu a určitě i odpovídající kvality. Jestli máte někdo zkušenosti s jinou značkou za podobný peníz, rád si nechám poradit. Vím, že jsou o olejích různá vlákna, ale raději dám na radu někoho, kdo má olej odzkoušený.
Jak funguje reverzní alternátor na start motoru? To tam máme všichni, nebo jen ti, co mají start/stop?
Teď v zimě se mi začalo ozývat při otáčení volantu, takový nepřijemný zvuk. Vždy když točím celý rejd, např. při otáčení. Je to takové kňourání jak když vrže tyč řízení o nějakou gumu. Promazával jsem to a pořád to dělá. Jestli to s jarem nepřestane, při výměně kol rovnou řeknu v servise, ať se na to podívají. Dokud je auto v záruce...! Nehodlám měsíc po konci záruky řešit posilovač řízení, nebo jinou nákladnou opravu. Nevíte někdo, kde je nádržka na hydraulickou kapalinu na servo? Není to náhodou nějak propojené s brzdami? Já jen jak se to dá zkontrolovat!??
Mějte se

Autor:  Miroslav Lengyel [ úte 05. led 2016 22:06:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start & Stop system

Co vím,tak ten bazmek mají pouze modely s start/stop.Já měl 5W-40 Mobil Super 3000 X1 a nyní mám Mogul Racing os Bédi,4 l za 370,-Kč. :D Bohužel ho už nemají a mám na něm najeto cca 6 tis. takže brzo půjde ven a zatím to vypadá na Sunoco Synturo Gold.
http://www.eshop-rychle.cz/bezo/eshop/2 ... D-5W-40-5L
Tedy pokud nakonec neskočím do Yacco nebo Motul.
https://www.znackoveoleje.cz/znackoveol ... R-5W-40-5l
https://www.znackoveoleje.cz/znackoveol ... S-5W-40-5l

Stránka 1 z 14 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/