Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

nabíjení baterie za jízdy
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=184&t=12267
Stránka 1 z 1

Autor:  martinekjung [ pon 20. kvě 2019 19:41:24 ]
Předmět příspěvku:  nabíjení baterie za jízdy

zdravím, sledujete někdo v programu FAPlite stav a nabíjení baterie? Mě za jízdy dobíjí minimálně a při stání na místě nabíjení vyskočí. U předchozího modelu C4 fungovalo dobíjení při brždění motorem. StartStop se mi nespouští, zřejmě z důvodu nedostatečně nabité baterie. Denně jezdím 50Km do práce a zpět. Je toto normální stav, nebo je něco špatně?

Autor:  xxc [ pon 20. kvě 2019 21:44:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: nabíjení baterie za jízdy

Mne sa tiez start stop nespusta, ale auto jazdi vyhradne v meste. Az po zime stacila jedna cesta 240 km na chatu a naspat a start stop nabehol. Ale uz zase nefunguje (co povazujem za vyhodu).

Autor:  Forny [ úte 21. kvě 2019 22:44:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: nabíjení baterie za jízdy

Pozor, aplikace FAP lite i full verze neukazuje nabiti primarni AGM baterie, ale ukazuje stav nabiti sekundarni - vysokonapetoveho kondenzatoru, ktery se pouziva pro S&S a napajeni auta v pripade vypnuti motoru.

Aplikace zobrazuje pouze napeti na svorkach hlavni baterie a pak hodnotu AncBattCharge = Ancillary battery charge level coz je uroven nabiti pridavne baterie - konfrontovano s diagnostikou DiagBox.

Co se tyce nefunkcnosti systemu S&S muze mit vice vlivu, jednim z nich je stav hlavniho akumulatoru, me to delalo to same, ale po vymene baterky S&S opet funguje. Dalsim je stav pridavne baterie a jejiho nabiti (mam dojem ze min je 80%).

to martinekjung>
co se tyce urovne dobijeni je to spojeno s otackami alternatoru a ucinnosti vyroby elektriny. Alternátor pracuje na principu elektromagnetické indukce – ve vodiči je indukováno napětí, pokud se vodič a magnetické pole vůči sobě pohybují.

Pri jizde auto potrebuje nejake mnozstvi energie, ktera nezavisi na rychlosti auta, ale na zapnutych spotrebicich
Volnobeh = pomale otacky => nutne vyssi buzeni alternatoru pro vyrobu energie => vyssi zatizeni alternatoru
Jizda cca 2000 ot/min = vyssi otacky => neni nutne tak vysoke buzeni => nizsi zatizeni alternatoru

Vse toto ridi ridici jednotka pro inteligentni dobijeni

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/