Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

Ako je na tom Váš FAP (DPF)?
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=184&t=12140
Stránka 1 z 3

Autor:  mkrc [ pon 04. úno 2019 19:48:17 ]
Předmět příspěvku:  Ako je na tom Váš FAP (DPF)?

Ahojte, pochvalte sa/postazujte ako je na to Vas FAP. Moja 1.6ka BlueHDi, 88kW.
Obrázek

Autor:  martinekjung [ pon 04. úno 2019 20:52:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ako je na to Váš FAP?

Já tam nemám tolik údajů :o jak je to možné
když už to tu ale je, zeptám se, co je to za hodnotu AncBattCharge?

Autor:  Wiori [ pon 04. úno 2019 22:53:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ako je na to Váš FAP?

Kluci, co je to za appku a čím to čtěte, popř. odkud jste objednávali. Já jsem si nechal poslat z Čajny 2x elm 327 a nikdy se mi nepodařilo spárovat s žádnou app pro DPF.
Díky za tip.

Autor:  mkrc [ úte 05. úno 2019 5:28:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ako je na to Váš FAP?

Anccharge je aktualne nabitie baterie v percentach ( mal som najmenej 70%, teraz max. 81% ).

Tato appka FAP nefunguje s tymi najlacnejsimi elm327 adaptermi.
Ja pouzivam vgate icar pro cca 15€ (https://s.click.aliexpress.com/e/cOwOzT2Y).

Autor:  Wiori [ úte 05. úno 2019 7:15:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ako je na to Váš FAP?

Díky za tip. Objednám.

Autor:  kubisz [ čtv 07. úno 2019 15:45:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ako je na tom Váš FAP (DPF)?

chapu to spravne, ze "mkrc" ma z 1120 zaplneno 400 ml nespalitelnymi zbytky? to se tam jako vleze pres litr "bordelu"? ;-) kdesi sem cetl, ze by FAP v technospace mel vydrzet cca 150 tis. km, coz zase moc neodpovida... diky

Autor:  Dawe [ čtv 07. úno 2019 15:54:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ako je na tom Váš FAP (DPF)?

Ne, znamená to že mu zbýva cca 400ml aditiv v nádržce, takže zanedlouho lze očekávat hlášku o dosažení minimalní hladiny aditiv...

Autor:  Forny [ čtv 07. úno 2019 19:22:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ako je na tom Váš FAP (DPF)?

to martinekjung: to je jednoduche, ma koupenou plnou verzi z Amazonu .... https://www.amazon.com/FAP-Citroen-Peug ... B01LJUI2TA

Anccharge - je procentualni nabiti sekundarni baterie ... presneji vysokonapetoveho kondenzatoru, ktery slouzi k Stop&Start systemu. minimum jsem mel taky 70%, ale po ujeti 400 km za vikend neni problem mit tam 99% - je to dost ovlivnene teplotou okoli, kdyz je vetsi zima snizi se kapacita...

FAP life left - kolik chybi filtru do konce zivotnosti - maximum je 187500 km

400ml aditiv v nádržce = 4000 litru nafty => dle prumerne spotreby co ma asi kolem 5.3l/100km tak je na to dost casu cca 75.000 km

FAP - zaplneni filtru se pouze pocita odhadem dle jizdnich rezimu (maji na to mapu v zavislosti otacek a vykonu), je dulezity protitlak na filtru => cetnost regeneraci a pote cisteni ci vymena

Autor:  mkrc [ čtv 07. úno 2019 19:48:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ako je na tom Váš FAP (DPF)?

Forny diki za konstruktivnu odpoved, ten FAP time left je pevne stavoveny v RJ alebo je mozne ho prekrocit bez hlasky na PC?

Autor:  Forny [ čtv 07. úno 2019 20:08:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ako je na tom Váš FAP (DPF)?

to mkrc: to bohuzel nevim, jeste jsem nemel tu moznost se k teto mete dostat, ale co mam informace ze servisu, tak ti vyskoci na pristrojovce, ze ti konci zivotnost filtru s napisem SERVICE a oni to vyctou jejich DiagBox a navrhnou reseni - vymena za novy ci repasovany popripade pokud budes chtit, tak si jej muzes nechat vycistit, ale k tomu nevim jak se autorizovany servis stavi. Pak je samozrejme potreba zadat ze mas "Novy" "Repasovany" filtr.

Jak je to s prekrocenim tak to nevim, asi ti auto nezastavi ci nedovoli nastartovat jako u AdBlue, zde jen hrozi to, ze si pretizis FAP a ten muze prasknout a pak uz musis do noveho, to ti ani autorizovany servis nevymeni za repas = full price coz pro 2.0 blueHDi v soucasne dobe dela nemalych 24.000 Kc neb se meni zaroven s SCR filtrem (je to v jedne trubce)

Autor:  lakinooo [ čtv 07. úno 2019 20:16:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ako je na tom Váš FAP (DPF)?

Na Berlingu koniec fap bol uz zapisany v chybovych hlasenia, ale kontrolka nesvietila ziadna. Iba stale vrcali ventilatory po yonuti motora, regeneracia boli v rozmedzi cca 200-300 km.

Vymena fap bola za repasovany za 400 eur aj s robotou.

Autor:  martinekjung [ čtv 07. úno 2019 20:32:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ako je na tom Váš FAP (DPF)?

tak ten kondenzátor jsem měl teď několikrát vybitý na 0% dle app, bylo -10 po ránu a i se mi při startování rozsvítil na okamžik servis a pípnutí. Měl jsem podezření na adaptér elm, který jsem měl v zásuvce pořád. Vyndal jsem ho a nyní již při startu žádná hláška servisu a mráz je pořád. Je možné že adaptér pořád něco odebírá?

Autor:  Forny [ čtv 07. úno 2019 20:33:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ako je na tom Váš FAP (DPF)?

no ja spis ted resim / hledam odpovedi na to proc mi pro muj motor tato diagnostika ukazuje trochu divna cisla.

Auto ma ujete 83.011 km a ja jsem s tim najel poslednich 7.000 km

tyto udaje mi trochu prijdou divne - viz obr
Deposits in FAP = 1g .... se vubec nemeni
Cinder count in FAP = 8% .... se vubec nemeni
FAP distance traveled = 66406 km .... toto cislo odpovida 83011 * 0.8 ... PROC???
FAP life left = 187500 km .... se vubec nemeni

Pripojil jsem to i na DiagBox - pravda cina, ale ukazoval mi taktez tyto hodnoty, jedine u FAP distance traveled ukazal hodnotu techometru. Na prvni pokus nepozna ridici jednotku motoru, jsou tam 3, ale jen DCM62 mi nacetla informace. Aplikace v telefonu ma dve varianty, ale nejak nevim jak zvolit tu druhou, ta by mozna lepe odpovidala motoru - neni to oficialni soft, ale pouze na vycitani informaci z ridici jednotky coz by melo umet v poradku.

ostatni jsou ok, nebot aditiva byli doplneny pri posledni servisni prohlidce, takze jsem jak dle mych zaznamu - natankoval jsem 353 L nafty, tak i dle rozdilu mezi maximalni a aktualni hodnotou (1080 - 1045) = 35 aditiv pro 350 L nafty
Last regeneration before - odpovida dle kontrolky v zrcatku a kontrole dle teto diagnostiky
Last 10 regen averag. = 666 km - odpovida co jsem s tim najel ja, ale pred tim to asi musel nekdo vynulovat ci regenerace musela probihat skora kazdych 20 km.
Posledni regenerace v intervalech - kontrolovano dle FAP diagnostiky:
1080 km
1150 km
1250 km
750 km

tachometr stoceny neni, neb je auto z Belgie a hlavne mam vyctenou kompletni pamet zavad, kde se zavady zapisuji jak je auto vyvola a tyto zavady jdou pekne zasebou o 0 km kdy bylo auto poprve oziveno a to vcetne datumu.

Přílohy:
Screenshot_20190207-175352.jpg
Screenshot_20190207-175352.jpg [ 154.7 KiB | Zobrazeno 23890 krát ]

Autor:  Forny [ čtv 07. úno 2019 21:14:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ako je na tom Váš FAP (DPF)?

to lakinooo: supr diky za info, mas stesti, ze u te 1,6 HDi je filtr mensi a lepe pristupny a hlavne zes jej vymenil ne jak nekteri tydyti co v tom vidi jen same problemy.

to martinekjung: zasuvka OBD je porad pod proudem - nekde tu na foru to clovek resil pres prodluzujici kabel a relatko od zapalovani. Ja mam elm ktere ma v sobe diody a je videt ze i po vypnuti motoru porad sviti - takze odebira proud a vybiji kondik. Jinak ono taky zalezi v jake kondici je ten kondenzator - ja mam po 4,5 letech a 15.000 startech "zdravi" kondiku na 65%, pri -10 to ukazalo 60%, ale ted jsem zpet na 65%.

Autor:  Dawe [ pát 08. úno 2019 9:03:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ako je na tom Váš FAP (DPF)?

Aditiva: až na to že hláška se objevuje někde při hladině 200-300ml, u těhlech C4Pic se to většinou rozsvítí při cca 140-160tisKm, věř mi :D

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/