Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Dodělávka - Kontrolka na vypalování FAPu.
Právě je pát 29. bře 2024 0:19:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob 03. bře 2018 21:19:01 
Offline

Registrován: stř 27. zář 2017 10:13:42
Příspěvky: 477
tak uz hotovo, ale navod asi nema ani cenu... proste pridelat diodu do jednoho z kulatych vyrezu tavnou pistoli a kontakty pridelat k plus (zaizolovana fastonka) a minus... ja pouzil nejakou diodu, co se uplne nevlezla do vyrezu a je tedy nad nim, ale svitivost je celkem dobra, respektive v noci mozna az prilis (uvidime)...fastonky sou cca 2mm sire, ale to se nejak nedela, cili pokud by to clovek chtel udelat demontovatelny, tak poridit odbocku 2,8mm (celkem se spatne shani, ale jde to)... mista je tam celkem dost, cili ani sklapeni zrcatka pri couvani neni problem... ted se holt uvidi, jak dlouho to vydrzi a do budoucna bych to rad prekopal na tu demontovatelnou verzi (je to cistsi, ale zabira to vic mista), zrcatko jde celkem lehce demontovat komplet (na kontrolce slepeho uhlu je pojistka, kterou je nutny prichylit ke konektoru) a celou praci udelat nekde v klidu na stole...

moc diky za inspiraci

edit: este sem dohledal priklad na tu rozdvojku, ale nevim, estli by se tahle vlezla: https://www.conrad.cz/rozbocovaci-fasto ... mm.k736998 + je samozrejme problem s postovnym ;-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 04. bře 2018 12:44:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
...zatim kontrolka funguje,ano ta rozdvojka by byla lepší.Návod jak říkám není snad třeba...dle foto a různých komentářů zde, již montáž zvládne každý...mi Citroeňáci jsme montážně kluci šikovní. :lol:

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 05. bře 2018 13:08:47 
Offline

Registrován: stř 27. zář 2017 10:13:42
Příspěvky: 477
ja na to koukal dneska za svetla a videt to bylo, ale kdyz by na to zasvitilo slunko, tak uz se bojim, ze neuvidim nic :-( na druhy kolo vezmu svitivejsi diodu...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 12. kvě 2018 12:18:59 
Offline

Registrován: stř 11. dub 2018 8:48:36
Příspěvky: 1
Dobry den, prosim o zaslani navodu a fotek.
jan.hardy@seznam.cz
Predem dekuji.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 25. črc 2018 8:53:52 
Offline

Registrován: stř 25. črc 2018 8:40:45
Příspěvky: 1
Dobrý den,
prosím také o zaslání fotek a návodu. stanislav.sopf@seznam.cz
Moc Děkuji
Sopf


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 25. črc 2018 23:20:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 16. bře 2018 22:50:52
Příspěvky: 6
Bydliště: Veľký Meder
Zdravim forum
ja by som tiez poprosil ten navod ked sa najde niekto kto to este ma a je ochotny poslat
Moj mail je:
illes bodka csalad zavinac gmail bodka com
dakujem

_________________
Citroen Grand C4 Picasso BlueHDi 120 EAT6 S&S 2017 (best of Slovakia)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 26. črc 2018 8:12:47 
Offline

Registrován: úte 26. čer 2018 8:28:22
Příspěvky: 50
Bydliště: Slovensko
Caute..

Aj ja by som poprosil ten návod. :)

kristian.szarka@mpsa.com

Dakujem pekne

_________________
C4P Picasso 1,6 blueHDi 88kW manual6 2018


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 22. lis 2018 23:13:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 16. bře 2018 22:50:52
Příspěvky: 6
Bydliště: Veľký Meder
illescsalad píše:
Zdravim forum
ja by som tiez poprosil ten navod ked sa najde niekto kto to este ma a je ochotny poslat
Moj mail je:
illes bodka csalad zavinac gmail bodka com
dakujem

nikto? :?: :!:

_________________
Citroen Grand C4 Picasso BlueHDi 120 EAT6 S&S 2017 (best of Slovakia)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 23. lis 2018 7:51:19 
Offline

Registrován: stř 27. zář 2017 10:13:42
Příspěvky: 477
ahoj, je to tady celkem slusne popsany a samotna prace neni nijak slozita, takze navod (asi mate na mysli obrazkovy) neni uplne potrebas... fotky zrcatka sou kousek vys a podle toho se to da bez problemu dodelat... ale jinak samozrejme nechci kecat autorovi do topicu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 23. lis 2018 14:09:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 22. kvě 2018 12:16:47
Příspěvky: 187
Bydliště: Praha
Největší problém je trefit správnou svítivost. Dnes jedu pro jiné LEDky, protože to co jsem tam dal je sice nadherně nevtíravě vidět v noci, ale za sluného dne není vidět ani trochu, když je pod mrakem, tak je sotva vidět ... Teď doufám, že se mi tu staru podáří nějak vypreparovat ze zrcátka - mám to na tavné lepidlo

_________________
Citroen C4 Grand Picasso II Business Plus 2015, 2.0 BlueHDI 110kW + automat - pohodový koráb
Mitsubishi Colt 2006, 1,3 MPi 70kW + manuál - stíhačka do města


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 23. lis 2018 14:35:44 
Offline

Registrován: pon 01. říj 2018 21:20:36
Příspěvky: 104
Bydliště: Praha
Na toto tema mam moooc zajimavou myslenku, ale to by musel byt sikovny elektrotechnik a programator.

Podle me by bylo lepsi si udelat krabicku na ktere by byl display a diody:

display bude ukazoval mnozstvi sazi ve filtru - nutne vycitat z OBD
popripade dalsi display, ktery by ukazoval teplotu FAPu, nebot regenerace se muze probehnout samovolne bez zasahu ridici jednotky
dioda co by zobrazovala zapnuti vyhrivani zrcatek - vyhucena regenerace ridici jednotkou

_________________
C4 GP 2 Exclusive, Cervena metaliza, 2.0 Blue HDi 100 kW, manual, r.v. 07/2014


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 23. lis 2018 15:46:05 
Offline

Registrován: stř 27. zář 2017 10:13:42
Příspěvky: 477
https://www.autopolar.net/ ;-)

ale nejni to bohuzel pro PSA... trebas existuje nejaky "servisni" mod ConnectNavu (nebo SMEGu)...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 23. lis 2018 17:04:40 
Offline

Registrován: stř 26. črc 2017 0:53:00
Příspěvky: 508
Forny píše:
display bude ukazoval mnozstvi sazi ve filtru - nutne vycitat z OBD
popripade dalsi display, ktery by ukazoval teplotu FAPu, nebot regenerace se muze probehnout samovolne bez zasahu ridici jednotky
dioda co by zobrazovala zapnuti vyhrivani zrcatek - vyhucena regenerace ridici jednotkou


Vsetky regeneracie riadi ridiaca jednotka. Nutena je vynutena cez diagnostiku.

_________________
Citroen C4GP, 03/2017, 1,6 HDI 120 AT6


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 23. lis 2018 17:54:11 
Offline

Registrován: stř 27. zář 2017 10:13:42
Příspěvky: 477
to asi bylo mysleno tak, ze behem jizdy na nejake vyssi otacky v urcitem rezimu se muze zvysit teplota natolik, ze se filtr "cisti", ale o regeneraci nejde v pravem slova smyslu... ta teplota se hodi... na koncernu to byl jeden z ukazatelu, ze regenrace probiha (vstupu do filtru se vyrazne zvysila teplota)... tady diky eolys asi probiha pri nizsich teplotach, nez u PD motoru, cili to zase asi tak nerealny neni...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 23. lis 2018 21:45:05 
Offline

Registrován: pon 01. říj 2018 21:20:36
Příspěvky: 104
Bydliště: Praha
to lakinooo>

No prave ono to tak uplne neni - pro PSA s eloys (mokry filtr) je nizsi teplota zapaleni sazi cca 420 - 480°C (oproti suchym filtrum 550 - 650)
Pri normalni jizde se teplota FAPu priblizuje k teplote 350°C

Ted k plneni filtru:
Filtr se plni a ridici jednotka vyhodnocuje stav zaplneni (vetsinou na rozdilnem tlaku pred a za FAP, ma samozrejme i jine kontrolni mechanizmy) a podle toho zasahuje do regenerace. Z ridici jednotky se da vycist hodnota zaplneni filtru - kolik sazi je zachycenych (udavano v g/l)

0 - 17 g/l - v teto oblasti se saze mohou zapalit sami a probehne "nevynucena" regenerace
17 - 24 g/l - v teto oblasti se ridici jednotka pokousi provest regeneraci, pokud nahodou jsou splneny podminky - uzivatel o tom nevi a jen diky "nasi signalizaci" jsme informovani
24 - 40 g/l - v teto oblasti te jiz ridici jednotka pri startu informuje, ze bys mel uzpusobit jizdni rezim, aby se regenerace provedla, tj ohrat motor, jet minimalne 5 minut 50km/hod a jine ktery je popsan v navodu
40 - 45 g/l - v teto oblasti te ridici jednotka informuje, ze musis dojet do servisu a zde se provadi "nucena" regenerace pres diagnostiku
45 a vice g/l - zde jsi v pr... nebot auto nenastartujes, ochrana proti poskozeni FAP. Nutny odtah a demontazi filtru a jeho vycisteni mimo auto. Nucena regenerace pomoci diagnostiky nejde.

Jen pro predstavu ja mam s autem najeto neco pres 3000 km a poslednich 10 regeneraci bylo provedeno v prumeru po 250 km, ale jelikoz jsem 95% vzdalenosti odjel na dalnici, tak se provadela samovolna regenerace. Momentalne mam od posledni najeto 880 km (jizda po okreskach mezi vesnicemi) a filtr je zaplnen na 17.6 g/l, takze ocekavam ze se mi rozsviti kontrolka o zapnute regeneraci.

Pro info k totalnimu zaplneni filtru se odhaduje najezd 1900 - 2300 km na tech 45g/l. Ze zaznamu z diagnostiky mi vyslo, ze za 100 km zaplnim filtr 2 g/l sazi - jizda po dalnici. Pri jizde po meste neni problem udelat 1 g/l v prubehu 30 - 40 km - samy rozjezd a brzdeni.

Ilusracni snimek, posledni nemam, jakmile pojedu autem provedu a ukazu. Pokusim se i nahrat prubeh regenerace do logu.


Přílohy:
Screenshot_20181027-193518.jpg
Screenshot_20181027-193518.jpg [ 159.6 KiB | Zobrazeno 16306 krát ]

_________________
C4 GP 2 Exclusive, Cervena metaliza, 2.0 Blue HDi 100 kW, manual, r.v. 07/2014
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz