Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Otravné závady auta, zklamání ...
Právě je pát 22. lis 2024 8:21:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 01. úno 2016 9:56:51 
Offline

Registrován: ned 15. bře 2015 17:18:24
Příspěvky: 4
Koupíš si nove auto, tak dává olej takový jaký ti predepisuje výrobce. Neresis ze si to budeš ladí sam jaký by byl lepší a pod. Po výměně rozvodu jsem dával olej už vhodnější a stejne hovno. Ja na takove hlasky, kterých jsou fora plne, jakože "melnjsi dávat olej jiny a bylo by to ok" na to nevěřím.
Ten motor je proste nedobry.Nerikam ze se to týká 100% všech thp. Jsou kusy které jezdí v poho. Jde hlavně o způsob jízdy a hlavně podmínky. Ja mel většinu město.
Nebudu se tu pouštět do polemik ze jako bych se nedivil kdybych dal jiny olej.
Do hajzlu davas to co ti řekne výrobce a je to! To by mela byt ta nejlepší cesta! Zvláště kdyz mas auto nove a v zaruce!!!mozna ted tady napíše někdo "mam thp a naprostá spokojenost" :). Ok. Nikomu to nenutim. Ale já ten motor 4 roky mel. Mluvil jsem s desitkama lidi od mechaniku pres techniky po majitele autosalonu. A to je na zkušenost. Nikomu ji netlacim ale nebudu zase o tom polemizovat. Je to proste má zkušenost.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 01. úno 2016 12:54:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tož věř si čemu chceš,faktem je,že problémy s benzínovými motory mají i jiné značky právě od té doby,co se začaly masově používat tyhle oleje.Že přímovstřik je sám o sobě ne zrovna šťastné řešení a není vhodné s ním jezdit jen couračky se také ví.A že výrobci už dávno nedoporučují to,co je vhodné pro zákazníka rovněž.Ale to,že si takhle necháme krmit uši je jen a pouze na nás.A pokud si myslíš,že jsi pořídil 2.0 HDI,budeš s ním jezdit po městě a budeš se řídit předpisem výrobce a problém mít nebudeš,tak co na to říct.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 06. úno 2016 23:53:53 
Offline

Registrován: pon 20. říj 2014 16:07:11
Příspěvky: 16
Ahoj, 3. 2. jsem auto přistavil do servisu ...

_________________
C4 Picasso


Naposledy upravil giro dne úte 07. úno 2017 15:41:17, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 07. úno 2016 7:27:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
giro
Citace:
Během sepisování objednávky zjistil, že žabožrouti vydali svolávačku na přehrání softwaru řízení motoru....nejspíš typickej francouzskej bordel a lhaní.

No spíš bych řekl typickej českej bordel a lhaní,co mají frantíci společného s tím,že tě servis neinformoval? :idea:
Nevíš,jestli zkontrolovali také svíčky? No uvidíš,kdybys ses opět obrátíl směrem na východ a nakonec auto prodával,tak dej vědět. :D

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 07. úno 2016 8:31:40 
Offline

Registrován: pon 20. říj 2014 16:07:11
Příspěvky: 16
Netuším, zda se neinformovanost o svolávačce dá hodit na servis v Ústí, nebo je to taktika výrobce. Když bylo moje auto postiženo svolávačkou na podezření, že by mohly být vadné šrouby ramen řízení ( bezpečnost ), daly se najít informace na netu a přišel doporučený dopis...

_________________
C4 Picasso


Naposledy upravil giro dne úte 07. úno 2017 15:45:38, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 07. úno 2016 8:57:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
A ten doporučený dopis přišel odkud,z Francie?Nejspíš ze zastoupení Citroenu pro ČR nebo ne?Samozřejmě,že pokud jde o bezpečnost,tak informace letí k zákazníkovi okamžitě a ty méně závažné se nechají na pravidelný servis.Jde samozřejmě jen o to,zda ta méně závažná nemůže způsobit např.havárii motoru. :idea: Auta jsou dnes přetechnizovaná,naditá všemožnými blbostmi,které většina zákazníků ani nevyužije,protože zásadně nečtou návod k použití,takže ani netuší co všechno auto umí. :D Stačí si přečíst některé dotazy tady na fóru,které by nebyly,kdyby si uživatelé ty návody přečetli. :? Jinak obecně se tvrdí,že nejkvalitnější a méně poruchová jsou japonská auta,ale tam už to dnes také přestává platit,protože se výroba některých modelů přesunula do Evropy.Samozřejmě nasere,když tě auto nechá někde ve štychu,ale na druhou stranu je to nový model,takže nějakou dobu potrvá,než se mouchy vychytají....nebo taky ne. :D
Máme ve firmě 2 Rapidy,oba mají najeto cca 200 tis.,jeden je vcelku v pohodě,do druhého se od začátku lije olej a myslím,že už taky někde zůstal viset. Holt je auto stroj,složený s tisíce součástek,které jsou natolik provázané,že stačí když odejde jedna a auto stojí.Tož ať ti to dopadne dobře a jsi s autem nakonec spokojen. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 07. úno 2016 11:05:36 
Offline

Registrován: pon 20. říj 2014 16:07:11
Příspěvky: 16
Tehdy první informace o svolávačce na šrouby řízení probleskly tady na fóru.

_________________
C4 Picasso


Naposledy upravil giro dne úte 07. úno 2017 15:42:44, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 07. úno 2016 11:21:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
No jo,ta kvalita jde asi dolů u všech značek. :cry: Mému autu bude v dubnu 6 let,kupoval jsem ho jako 3 roky starou ojetinu s najetými 44 tis. km a mimo "problémy" s olejem nic.Tedy měnil jsem pochopitelně v 60 tis. svíčky(to je pozdě),tyčky stabilizátoru loni na podzim a loni na jaře (70 tis.) přední kotouče+desky,taky olej v převodovce,servu a kompletně náplň v klimatizaci a olej v kompresoru.A abych nezapomněl,taky po 4.5 letech odešel mikrospínač v 5-tých dveřích,který jsem doma svépomocí vyměnil,ale před týdnem umřel opět,tak jsem se kousl a za 900,-Kč koupil zbrusu nový.To,že měním olej cca po 6-7 tis. včetně filtru,vzduchový,kabinový filtr a stěrače každý rok je možná moje úchylka, :D ale vím proč to dělám. ;) V současné době najeto téměř 80 tis. a nikde nic nevrže,vše funguje jak má a pokud jsou v pořádku stěrače,tak funguje precizně i dešťový senzor. :lol:
Co koupím příště,tak za 3 roky zatím vůbec netuším. :cry: Do oturbené 1.2 s výkonem 96kW :shock: se mi vůbec nechce a nafta mi "nevoní",takže zbývá pouze THP. Hodně a to moc hodně se mi líbí DS5,ale tam je po motorické stránce situace podobná,buď nafta nebo THP.
Koukal jsem na něco podobného Picassu jinde a docela zajímavě vypadá Toyota Verso s atmosférou 1.6 nebo 1.8,ale....
když se podíváš na jejich fórum,tak to zdaleka také není bez problému. :?

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 21. bře 2016 11:14:39 
Offline

Registrován: ned 20. bře 2011 16:29:56
Příspěvky: 25
Bydliště: Bratislava
giro, no ako si dopadol?
Pomohlo to prehranie softwaru?

_________________
teraz: C5 II 2.0 HDi Break 2005 / C8 2.2 HDi 2002 / Xsara Picasso 2.0 HDi 2003 / Grand Picasso 2.0 HDi 2015


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 27. bře 2016 23:15:59 
Offline

Registrován: pon 20. říj 2014 16:07:11
Příspěvky: 16
Bohužel ne ...

_________________
C4 Picasso


Naposledy upravil giro dne úte 07. úno 2017 15:46:30, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 28. bře 2016 8:01:19 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Tak si hlavne nekupuj BMW, ten motor je totiz jejich ;) Coz je fakt, nic nemeni na tom, ze pristup Citroenu, alespon tady v CZ je casto otresny.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 28. bře 2016 12:10:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tož každého věc jak se říká,ale já bych to tak rychle nevzdal. :idea: Na celý servis a zvláště ten ústecký bych hodil bobek a zkusil bych prolít motor tím Wynnsem,pokud jsi tak učinil,tak jako bych nic neřekl? :D Taky mi chybí jakákoliv informace,zda se v servisu obtěžoval někdo třeba zkontrolovat svíčky apod.To že výrobce doporučuje výměnu svíček po 60 tis. km je sice fajn,ale jinak o ničem.Po kolika tisících doporučuje jejich kontrolu jsem nevypátral,ale v každém případě po jejich výměně jsem měl pocit,že mi někdo vyměnil motor.A to jsem dal "pouze" platinové NGK http://citroeny.eu/elektrosoucasti-a-el ... 02233.html původní z výroby byly obyč Bosch. Nyní po 20 tis. půjdou NGK ven a vdechnu DENSO Iridium Power.
Nicméně něco podobného jsme řešili tady viewtopic.php?f=10&t=9611 a zatím se zdá být vše OK.
Prostě ten přímovstřik je na tvorbu karbonu extrémně citlivý,zvláště při tankování běžného paliva bez aditiv.Takže dnes snad už oficiálně doporučuje zastoupení Citroenu tankovat i do přeplňovaných motorů 1.2 PureTech výhradně BA 98 viz.příspěvek luki52 zde viewtopic.php?f=146&t=9665
Můj názor na to je uveden o kousek níže,v zásadě jde o to,že než kupovat předražený aditivovaný benzín,tak je lepší přidat aditivum do běžné BA 95,vyjde to levněji a hlavně vím,co jsem do nádrže dal. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 28. bře 2016 12:42:07 
Offline

Registrován: pon 20. říj 2014 16:07:11
Příspěvky: 16
Pánové, díky za názory, rady.

_________________
C4 Picasso


Naposledy upravil giro dne úte 07. úno 2017 15:47:28, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 28. bře 2016 13:10:14 
Offline

Registrován: pon 20. říj 2014 16:07:11
Příspěvky: 16
Nicméně zřejmě koupím tedy winns petrol a budu ho při tankování aplikovat. Akorát jestli to má smysl, když výhradně tankuji Shell v-power. Miroslave ?

_________________
C4 Picasso


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 28. bře 2016 13:49:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Psal jsem to zde již několikrát,zkušenosti z Ústeckým servisem jsou .....no řekněme na houno a proto jsem ti doporučoval zajet do těch Kralup.Docela by mě zajímalo,jak prověřovali tu kabeláž od lambda sondy,schválně se zeptej. :D Na druhou stranu se tyhle závady blbě hledají,ale tím spíš bych očekával,že vnoří novou sondu a budou to sledovat takříkajíc za provozu. :twisted: Co se týče tvorby karbonu,tak u běžných motorů se uvádí první příznaky kolem 10 tis. km,zdůrazňuji to u běžných.U přeplňovaných přímovstřiků tomu bude s největší pravděpodobností mnohem dříve a hlavně se ten karbon tvoří pochopitelně na i na elektrodách svíček a samotných vstřicích! Tedy velmi snadno může docházet ke špatnému zážehu nebo ke špatnému dávkování paliva.
Co se týče tankování prémiového paliva u Shellu,tak já jsem natankoval jednou a také naposled V-Power Racing 100 u nás v Ústí.Výsledek děs běs,auto nejelo,žralo jak ZIL. :twisted: Možná je to v DC lepší,ale že by se tam lidi přetrhli u stojanu s prémiovým palivem si nemyslím,svého času jsem tam byl téměř denně.Pokud máš chuť udělat pokus s Wynnsem(nejsem dealer,jak se mě kdosi ptal :lol: )tak pak bych nejdříve vyjel nádrž do reservy.Poté bych vdech do nádrže tohle http://citroeny.eu/do-paliva/805-intenz ... 500ml.html a dotankoval normálním BA 95 u OMW. Po vyjetí bych pak už aplikoval do každé nádrže normální adiditivum http://citroeny.eu/do-paliva/2670-aditi ... 250ml.html
A jen pro tvou informaci,Shell není rozhodně nějaký etalon kvality paliva,to je x krát vyzkoušená záležitost v různých testech i ve služebním autě,kdy pravidelně tankujeme u Shell,ovšem když cucnu u Benziny,tak se motor chová úplně jinak.
Nu a pokud bys zvažoval jinou značku,tak můžeš zkusit třeba tohle. :D https://www.toyota.cz/new-cars/verso/index.json

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz