Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

C4 Grant Picasso -porucha v řídící elektronice ventilátoru
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=176&t=13081
Stránka 1 z 1

Autor:  ORY MT 205 [ úte 13. črc 2021 18:22:56 ]
Předmět příspěvku:  C4 Grant Picasso -porucha v řídící elektronice ventilátoru

Ahoj,
mám závadu asi v řídící jednotce. Po vypnutí motoru stále běží ventilátor topení a to naplno. To se děje opakovaně, a i při jakékoliv činností s autem. tj otevření dveří, kufru, stiskem dálkového ovl. Po nějaké době se ventilátor sám vypne, to ho asi hlídá kontrola vybití baterky! Kompresor klimatizace spíná jenom když stáhnu teplotu na min. tj. 14 stupňů. Měl jsem to u mechanika, který určil poruchu v desce řídící jednotky(zalitá v černej hmotě)označení asi R2 na které je relé ventilátoru a také pojistky. Možné zaoxidování z vlhkosti, či spečení cestiček , dle jeho slov si to tam žije vlastním životem. Měl jste někdo podobnou závadu a jak jste to nakonec vyřešili? Novou deskou nebo použitou z vrakoviště? Podotýkám , že mám rok 2008 a auto jezdilo každý den bez problémů, toto je ale druhá závada během dvou měsíců v elektronice.

Autor:  jarik 1 [ čtv 15. črc 2021 19:39:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: C4 Grant Picasso -porucha v řídící elektronice ventilát

mam problem podobny , mne zase klima roby co chce jedna strana tepla druha studena ...a opacne

Autor:  combo [ ned 18. črc 2021 21:33:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: C4 Grant Picasso -porucha v řídící elektronice ventilát

Ahojte. Aktualne riesim ten isty problem. Jednotka BSM je vymenena a problem stale ten isty. Premeral som vsetko co sa dalo a problem bude zrejme v regulatore otacok ktory je priamo v telese ventilatora. Ja som ho uz menil ale zda sa ze regulator metzger je naozaj zla volba. Objednal som Denso tak hadam bude ok. Inak pri merani som zistil ze do ventilatora ide napatie stale az kym sa neuspi BSM jednotka v motorovom priestore. Otacky sa reguluju napatim 0 az 6 Voltov cez tenky kabel ktory je zapojeny v regulatore. Ked sa vypne zapalovanie tak regulacne napatie klesne na 0V a tym sa ma ventilator vypnut. Po premerani tato regulacia funguje ale samotny regulator tento povel nespracuje. Zrejme odpalilo tranzistor a ten zostal trvalo zopnuty preto ide ventolator stale naplno.

Autor:  ORY MT 205 [ pon 09. srp 2021 3:11:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: C4 Grant Picasso -porucha v řídící elektronice ventilát

Ahoj, tak mám opraveno. Výměna řídící desky elektroniky, o které jsem psal a pak přímo regulátor otáček větráku, ten prý zkusil opravit. Na desku jsem čekal tři týdny z vrakáče .Celkem si vzal za opravu a materiál 3 litry. Nová deska stojí asi 8 tisíc, tak si myslím že to bylo přijatelné.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/