Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Dotaz na pneumaticke perovani?




Právě je stř 19. pro 2018 16:43:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na pneumaticke perovani?
PříspěvekNapsal: čtv 17. bře 2016 15:26:14 
Offline

Registrován: čtv 21. led 2010 18:16:26
Příspěvky: 134
Bydliště: Brno
(BTW ta deaktivace systemu (kontrolka sviti), by se mela po rozjeti nad 10 km/hod automaticky aktivovat - tj. kontolka zhasne + kdyz to funguje tak se srovna vyska.)
Muze byt spatny i ten korektor vysky - jiste je tam nejake cidlo.
Kdyz jsi to montoval sam tak co zkusit mechy kapku odpustit pres hadicky, zda to znovu dofoukne na MAX.
Mne osobne to moje auto uz pekne sere...

_________________
C4GP, 2.0HDI BMP6 100kW, Exclusive, 2009
Xsara I Break, 2.0HDI, 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na pneumaticke perovani?
PříspěvekNapsal: čtv 17. bře 2016 15:49:14 
Offline

Registrován: úte 28. črc 2015 15:39:58
Příspěvky: 15
Bydliště: Zlín
Neměnil jsem měchy sám, měnil to jeden garážník. Takže na korektory jsem se tedy nedíval. Pojistku jsem už kontroloval, tak je ok. Kompresor před výměnou foukal, tudíž fungoval. Ten jeden měch nebyl úplně díravý, jen trochu prošoupaný, takže to kompresor dofukoval jen občas, když to ušlo nebo si to sedlo na prdel. Nefoukal neustále. A kdyby byl vadný kompresor, tak by ty měchy nedofoukl ani po výměně...teda myslím.

_________________
C4 Grand Picasso 2.0Hdi BMP6 Exclusive 12/2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na pneumaticke perovani?
PříspěvekNapsal: čtv 17. bře 2016 15:51:18 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1096
Bydliště: Frýdecko-Místecko
JJ, takze kompresor jede :)

Jeste otazecka: rikas, ze to je uplne nahore - to se dofouklo tak nahoru samo, nebo to foukal garaznik pres tlacitka?

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;) (já)
Xsara combi r.2000, 1,9D nezničitelný traktor ;) (já a manželka)
C4 Aircross, r. 2015, 1,6HDI 8V 84kw, Exclusive, 6st manuál ;) (táta)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na pneumaticke perovani?
PříspěvekNapsal: čtv 17. bře 2016 16:03:01 
Offline

Registrován: úte 28. črc 2015 15:39:58
Příspěvky: 15
Bydliště: Zlín
Nebyl jsem u toho, takže nevím...zkusím zjistit.

_________________
C4 Grand Picasso 2.0Hdi BMP6 Exclusive 12/2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na pneumaticke perovani?
PříspěvekNapsal: čtv 17. bře 2016 16:20:07 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1096
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Vlastne podtext je - zda se to tak nafouklo samo do te vysky. Jako ze auto si mysli, ze to porad neni v jizdni vysce, ale nize a proto to nafouklo nahoru na doraz. A nebo to tak napumpoval garaznik a ted to nechce spadnout (jako ze stejne nevi v jake je vysce, tak nevi kam to pustit).

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;) (já)
Xsara combi r.2000, 1,9D nezničitelný traktor ;) (já a manželka)
C4 Aircross, r. 2015, 1,6HDI 8V 84kw, Exclusive, 6st manuál ;) (táta)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na pneumaticke perovani?
PříspěvekNapsal: čtv 17. bře 2016 18:00:05 
Offline

Registrován: čtv 21. led 2010 18:16:26
Příspěvky: 134
Bydliště: Brno
Mně nastavovali světlou výšku v Brně v Carlingu a ještě zkoumal proč mám auto nakřivo.
Nakonec chtěli jen 300-500,-
Zajel bych s tím do Citroen servisu ať mrknou na ten korektor.

_________________
C4GP, 2.0HDI BMP6 100kW, Exclusive, 2009
Xsara I Break, 2.0HDI, 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na pneumaticke perovani?
PříspěvekNapsal: čtv 09. čer 2016 15:50:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 16. úno 2016 9:14:25
Příspěvky: 142
Bydliště: kósek od Znojma
Taky bych měl jednu technickou. Párkrát už to i v jiných tématech bylo nakousnuto, ale nikde jsem se nedočetl odpovědi.

Když je děravý jenom jeden měch a auto stojí na rovině, tak se "vypustí" oba měchy, ale když auto stojí jedním kolem na nějaké nerovnosti (obrubník, cihla, ...), tak se zdá, že se vypustí jenom ten jeden děravý měch.

Nevíte někdo přesně jak je to s tím rozdělením tlaku mezi měchy, hlavně teda když auto stojí na nějaké té nerovnosti?

_________________
Citroën Grand C4 Picasso Exclusive 1.6 THP 5FX EP6DT BMP6 2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na pneumaticke perovani?
PříspěvekNapsal: stř 29. čer 2016 17:38:49 
Offline

Registrován: pon 21. bře 2016 10:22:28
Příspěvky: 14
Vypustí se vždy oba dva měchy. Je to způsobeno i křížením nápravy..

Kodlik píše:
Taky bych měl jednu technickou. Párkrát už to i v jiných tématech bylo nakousnuto, ale nikde jsem se nedočetl odpovědi.

Když je děravý jenom jeden měch a auto stojí na rovině, tak se "vypustí" oba měchy, ale když auto stojí jedním kolem na nějaké nerovnosti (obrubník, cihla, ...), tak se zdá, že se vypustí jenom ten jeden děravý měch.

Nevíte někdo přesně jak je to s tím rozdělením tlaku mezi měchy, hlavně teda když auto stojí na nějaké té nerovnosti?

_________________
C4GP, 2.0HDI BMP6 100kW, Exclusive, 2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na pneumaticke perovani?
PříspěvekNapsal: stř 29. čer 2016 18:13:50 
Offline

Registrován: pon 21. bře 2016 10:22:28
Příspěvky: 14
Chtěl bych vás všechny varovat před koupí měchů z internetového obchodu http://autozet.cz/1361802-originalni-di ... c4-picasso
Jedná se o výrobek od firmy tech france. Bohužel kvalita je úplně šílená a na fotografiích je vidět co se z měchy stalo po necelém měsíci používání. U jednoho nevydržela guma v uchycení a doslova to bouchlo při jízdě... měli jsme obrovské štěstí, že jsme se nvybourali.. a druhý se při zvednutí do max výšky úplně zlomil.. Takže mech musel ven a narovnat.. To se stalo i několikrát při jízde, když šlo při nerovnostech kolo až na horu... Na fotografiích je porovnání s originálním dílem přímo z citroenu.
Jo a prý reklamace nejde uznat, protože nemám fakturu ze servisu, který provedl montáž...
Co na to říkáte?


Přílohy:
Poznámka: porovnání originál versus tech france
DSCF0019.JPG
DSCF0019.JPG [ 231.88 KiB | Zobrazeno 4956 krát ]
Poznámka: zlomený měch
DSCF0015.JPG
DSCF0015.JPG [ 218.85 KiB | Zobrazeno 4956 krát ]
Poznámka: zlomený měch
DSCF0014.JPG
DSCF0014.JPG [ 196.33 KiB | Zobrazeno 4956 krát ]

_________________
C4GP, 2.0HDI BMP6 100kW, Exclusive, 2007
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na pneumaticke perovani?
PříspěvekNapsal: stř 29. čer 2016 18:15:15 
Offline

Registrován: pon 21. bře 2016 10:22:28
Příspěvky: 14
pokračování..


Přílohy:
Poznámka: druhý měch
DSCF0026.JPG
DSCF0026.JPG [ 218.54 KiB | Zobrazeno 4956 krát ]
Poznámka: druhý měch
DSCF0024.JPG
DSCF0024.JPG [ 220.57 KiB | Zobrazeno 4956 krát ]
Poznámka: originál
DSCF0022.JPG
DSCF0022.JPG [ 224.25 KiB | Zobrazeno 4956 krát ]

_________________
C4GP, 2.0HDI BMP6 100kW, Exclusive, 2007
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na pneumaticke perovani?
PříspěvekNapsal: stř 29. čer 2016 19:27:48 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1096
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Evidentne ten mech stoji za hovno :(

Na druhou stranu musim rict, ze bohuzel vsude chteji u drazsich dilu potvrzeni, ze montaz provedl odborny servis. I kdyz podle mych zkusenosti, montaz odborneho servisu je mnohdy horsi, nez kdyz si to clovek udela sam :(

Ovsem to jak je ten mech vys*any nema nic spolecneho s montazi. Proste je to varovani pro vsechny, kteri uvazuji o montazi jineho nez originalniho mechu :( Sam jsem daval original, o te nahrade jsem moc neuvazoval, protoze ani cenovy rozdil nebyl tak velky.

Jeste by bylo zajimave porovnani toho mechu zevnitr. Urcite tam je neceho mene - mam hlavne na mysli kratsi ten spodni plastovy dil, ktery vodi ten horni gumovy.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;) (já)
Xsara combi r.2000, 1,9D nezničitelný traktor ;) (já a manželka)
C4 Aircross, r. 2015, 1,6HDI 8V 84kw, Exclusive, 6st manuál ;) (táta)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na pneumaticke perovani?
PříspěvekNapsal: stř 29. čer 2016 20:14:53 
Offline

Registrován: pon 21. bře 2016 10:22:28
Příspěvky: 14
Ano stojí za ... výška tech plastů je stejná, ale toho měchu je poněkud jiná a i ta guma je taková snad dvakrát tak tlustá než u toho originálu... možná vydrží ta guma déle, ale k čemu to je, když ten zbytek je k h....
Ještě jsem nafotil pár rozdílů.. originál vždy na levo.

Jinak cenový rozdíl je cca 200 kč


Přílohy:
DSCF0029.JPG
DSCF0029.JPG [ 266.14 KiB | Zobrazeno 4941 krát ]
DSCF0028.JPG
DSCF0028.JPG [ 282.63 KiB | Zobrazeno 4941 krát ]
DSCF0027.JPG
DSCF0027.JPG [ 292.32 KiB | Zobrazeno 4941 krát ]

_________________
C4GP, 2.0HDI BMP6 100kW, Exclusive, 2007
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na pneumaticke perovani?
PříspěvekNapsal: stř 12. říj 2016 11:27:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 11. říj 2016 19:12:37
Příspěvky: 18
Bydliště: Trutnov
Ahoj jsem tu nový. Pročetl jsem si všechny příspěvky, ale stejně z toho nejsem moudrej.
Popíšu svůj problém.
Nechal jsem si přehrát sw a nastavit svícení, trojblik a přehrát převodovku. (kterou mi nakonec neudělal, protože bych tam musel nechat auto do druhého dne a já neměl odvoz) Na tohle jsem čekal snad 1,30h a nakonec když mi to vrátil, tak mi svítí Servis a prý mám něco se zadní nápravou. Do závad mi napsali kompresor a měchy. Četl jsem to tady a chápu problém měchů. Vůbec si nemyslím, že bych já mohl bejt výjimka. Jen mě zaráží jedna věc. Auto mi stojí klidně i týden a neuteče mi nic, když si manuálně snížím podvozek anebo zvýším, funguje to. Když jsem v horní anebo v dolní poloze a chci nastavit zpátky provozní výšku, dvakrát zmáčknu tlačítko nahoru nebo dolu a podvozek se srovná. Tak mi vysvětlete, co by to mohlo teda být, když takhle se mi zdá všechno v pořádku. Podotýkám, že před přehráním mi v autě servis nesvítil. Další věc, po cestě domů se mi na displaji objevila dvakrát hláška o tlaku v pneu, něco v tom smyslu, že není monitorován nebo co. Nemohl tam něco podělat při tom přehrání? myslím celkově. Dvě chyby za jeden den, když doteď jsem žádnou neměl mi příjde zvláštní.
p.s. Do přílohy jsem dal ten jejich papír

Dík za vaše postřehy a informace.

Tonda


Přílohy:
20161012_111309.jpg
20161012_111309.jpg [ 62.28 KiB | Zobrazeno 4554 krát ]

_________________
Citroen C4 Grand Picasso, Exclusive, 08/2007
2.0HDi 100kW - BMP6,
Spotřeba dlouhodobě za 5.9L/100
Černá barva, Panorama, Xenony, Ambiente
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na pneumaticke perovani?
PříspěvekNapsal: stř 12. říj 2016 12:35:15 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1096
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Tenhle pristup mam rad - mate "neco" se zadni napravou.

Hele, a co je teda ta chyba?

Jinak, muzes zkusit na chvili odpojit - treba 5 minut a pak zpet pripojit baterii. Jestli ta hlaska nezmizi.

Jo a posledni vec, nestyd se a dej si do profilu odkud jsi ;)

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;) (já)
Xsara combi r.2000, 1,9D nezničitelný traktor ;) (já a manželka)
C4 Aircross, r. 2015, 1,6HDI 8V 84kw, Exclusive, 6st manuál ;) (táta)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na pneumaticke perovani?
PříspěvekNapsal: stř 12. říj 2016 14:55:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 11. říj 2016 19:12:37
Příspěvky: 18
Bydliště: Trutnov
Já sám nevím a on zřejmě taky ne. Volal jsem tam dnes ráno s tím, že když jsem jim to dával , tak mi nic v autě nesvítilo, tj. servis. Po jeho zákroku ano. Nechápu, co je špatně, když vlastně vše funguje. On mi nedokázal říct co je špatně. Prej možná vlhkej kompresor, že prý to nutně nemusí být ono, že by to musel zvednout a kouknout. Trojblik mi ani nenastavil, že prý to nemůže najít a tak jsem vlastně dal 712,- kč za nic. Mám nový sw, novou chybu a denní svícení. převodovku mi neudělal. Tak jsem mu řekl, že mi to ale mohli říct na rovinu, že tam mám nechat auto přes noc, že bych se zařídil. Takhle jsem vypláznul 700,- a příště za převodovku budu cálovat zase. Koukal jak vejr a nebyl schopnej mi nic kloudnýho říct. Jsem z toho rozladěnej. Jinak když auto odemknu dofoukne se, když do něj sednu, dofoukne se. Takhle všechno na pohled dobrý. Ty snímače kol, nevím je možný že je prostě na kolech nemám a tím přehráním sw se mi to přepsalo? Myslím jako že v základním nastavení je zapnuto a já měl dříve vypnuto? Sám ani nevím, jestli nějaké senzory mám. Četl jsem něco o kovových ventilcích, no tak ty nemám. Mám gumový.

_________________
Citroen C4 Grand Picasso, Exclusive, 08/2007
2.0HDi 100kW - BMP6,
Spotřeba dlouhodobě za 5.9L/100
Černá barva, Panorama, Xenony, Ambiente


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz