Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - 1,6 Vti 120, manuální převodovka 5st
Právě je čtv 28. bře 2024 10:25:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1,6 Vti 120, manuální převodovka 5st
PříspěvekNapsal: sob 15. črc 2017 20:38:15 
Offline

Registrován: ned 24. lis 2013 12:13:38
Příspěvky: 34
Bydliště: Vysočina
zdravím,

při cestě z dovolené mi začala zlobit převodovka (dlouhá cesta, naložené auto, teplo), nešla vyřadit 2 a 4, leda velkou silou anebo když jsem (při sešláplé spojce) přidal plyn, stačilo lehce. Druhý den se to už neopakovalo. Párkrát se mi to už stalo, ale hodně ojediněle. Občas se stane, že ráno nejde vyřadit jednička (auto stojí do kopce), musím nastartovat a potom to jde.
Převodovka se nijak neozývá, dá se normálně podřazovat, nic nejde přes zuby, řazení jde hladce.

Máte někdo podobnou zkušenost? Auto od nova, 4 roky staré, 62tkm.

díky
Dušan

_________________
C4 Picasso, 1,6 VTI selection


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 24. črc 2017 12:25:35 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 23:44:07
Příspěvky: 278
v prvom rade skontroluj, či nemáš zatuhnuté lanovody od páky po prevodovku. Najlepšie nad prevodovkou skúsiť, či sa tie kĺby voľne hýbu, prípadne ich namazať vazelínou.

_________________
Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE Obrázek
C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive Obrázek - predané
C3 1.4i 54kW 2002 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 02. srp 2017 22:15:12 
Offline

Registrován: pát 06. črc 2012 22:17:12
Příspěvky: 124
Bydliště: Košice
Čítaj, je tam aj vyriešenie môjho problému
http://forum.citroeny.cz/viewtopic.php?f=159&t=9383

_________________
C3 Picasso 1.6 Vti Color Concept


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 05. lis 2017 18:47:54 
Offline

Registrován: ned 24. lis 2013 12:13:38
Příspěvky: 34
Bydliště: Vysočina
ve čtvrtek jde auto do servisu:

- občas zůstane viset jednička, když chci ráno vyřadit, jde to občas až po nastartování, nebo i opakovaném. Ale stačí i jemně pustit spojku, trošku se změní zvuk motoru a pak jde jednička hladce vyřadit.
- často nejde vyřadit čtverka, potřebuje přidat plyn když je sešláplá spojka, aby šla vyřadit. Dvojka to samé, ale ne tak často.

No, a potom to, co opravit nejde, jako prolomená bočnice sedadla řidiče a sypající se molitan, po 4 letech a necelých 70000km.

------
Takže nic potěšujícího: když jsem jel do dílny, už se nechtělo ven ani trojce (ale jen jednou). Po výměně oleje jde řazení stejně jako předtím, žádný hladší chod, ale zatím se rychlost nesekla. Olej byl naprosto čistý, bez pilin, mechanismus řazení je také v pořádku. Problém je umělohmotný vymezovací kroužek v převodovce, lze ho vyměnit, ale převodovka musí ven, a to je největší investice, a problém se zase časem objeví: jak už nekdo psal, bolest převodovek, na kterou výrobce kašle.

Sedadlo se úspěšně drolí dál. Ve výfuku uvolněná přepážka, drnčí.

Shrnutí není pro citroen moc příznivé, 4 roky staré auto, 70000km a dost problémy.
Takže mě bude za rok nebo dva čekat nový sedák sedadla, a řadit budu s přidáním plynu, pak jde rychlost ven. Zvažoval jsem operativní leasing, každé 2/3/4 roky nové auto, ale opravdu nevím, za 4 roky zaplatím 312000 a nemám vlastně nic.

Dušan

_________________
C4 Picasso, 1,6 VTI selection


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz