Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Vstřiky 1,6 Hdi
Právě je čtv 28. bře 2024 12:36:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Vstřiky 1,6 Hdi
PříspěvekNapsal: ned 30. dub 2017 3:42:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Míro a co z toho je demagogie? :D To že náklady na opravu násobně převyšují onu úsporu paliva nebo to,že ani různá samospasitelná udělátka typu EGR,FAP/DPF apod jaksi nepomáhají ke snížení těch exhalací,které dieselové agregáty produkují.A to záměrně nezmiňuji regeneraci FAP/DPF,kde se ani nikdo neodvážil provést nějaká měření,jaký humus pak letí z toho výfuku ven.
A kdyby státní správa byla co k čemu a řádně zkontrolovala všechna dieselová auta,tak 50% těch aut je odstavených jako neschopných provozu. :twisted:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vstřiky 1,6 Hdi
PříspěvekNapsal: ned 30. dub 2017 7:51:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:30:46
Příspěvky: 723
Bydliště: Sokolovsko
Ahoj tak to moc s tebou nesouhlasim, co se týče testů těch bylo uděláno hromadu nedavno jsem četl článek ve světu motorů kde otestovaly čtyři auto jedno diselové a tři benzíny samozřejmě nové byl tam Citroën, M-B, Opel a WV a co myslíš že z toho vylezlo.???? Pokusím se to najít a dát to sem benzín je mnohem horší na produkci škodlivin proč myslíš že teď budou dostavat fap taky. ;)

_________________
Citroen C4 Picasso 12/2011 2.0 Hdi 150 koníků
Citroen C4 Picasso Grand 4/2008 1.6Hdi 110koníků- Prodáno
Citroen Xsara Picasso 2.0Hdi 2002-Prodáno
Citroen Xsara Combi 2.0Hdi 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vstřiky 1,6 Hdi
PříspěvekNapsal: ned 30. dub 2017 8:53:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
...tak hele,nemám nic proti benziňákum a na krátké trasy jsou stopro vhodnější ale při mé velikosti auta a většímu nájezdu bych ho doma nechtěl,,,by mě peňeženku sežral,,,a to sem tam ,mám ještě od známého soudek :lol: a když už jsme u toho smradu,tak není to dlouho co jsem v koloně jel za nějakým ,,,a ne tak starším,,,benziňákem a ten tak smrděl že i když se mě přepl vnitřní okruh tak jsem to ještě dlouho v autě cítil,raději jsem před sebe pustil auto z vedlejší ať to čichá někdo jinej... 8-) a mam pocit že by asi také 50-procent těchto aut neprošlo,,,kdyby se dukladněji proměřila,,,no a ty FAPy co se mají do nich dávat nebude jenom pro nic za nic. ;)

...a to jsem jako první auto měl benzina ,,,Ford Mondeo Kombi 2-Litr,,, ale za podstatně vyšší spotřebu když jsem plyn nelechtal. :(

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vstřiky 1,6 Hdi
PříspěvekNapsal: ned 30. dub 2017 10:44:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
To jsem čekal,že se chytnete filtrů pevných částic do benzínových motorů.:D Jenže to se týká jen určitých tipů motorů a výrobců a ještě je to podmíněno tím v jakém režimu motor pracuje.Přeloženo do ČJ to znamená,že přímovstřikový motor není schopen v nízkých otáčkách spálit všechnu směs,proto také mají všichni spořílkové problém s karbonem.Naopak diesel produkuje ten bordel permanentně.Článek jsem samozřejmě četk a když pominu některé totální nesmysly,tak se zabýval hlavně rozdílem mezi deklarovanou a reálnou spotřebou.A onoje přeci jen rozdíl,jezdit s autem denně množství km a skákat s ním po městě.A kdo si myslí,že nafťák voní,tak nechť se projede ve špičce Blankou,to je běs.Smrad,pomalu není vidět a ventilátory se točí tak,že by se možná ten tunel vznesl.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vstřiky 1,6 Hdi
PříspěvekNapsal: ned 30. dub 2017 11:35:23 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1345
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Mirku, já proti tobě nic nemám, v mnohých věcech s tebou souhlasím, ale mám dlouhodobě pocit, že si ty sám vnitřně potřbuješ obhájit svou volbu benzínu a ještě k tomu ji všem okolo vnutit jako modlu, aby ti přikyvovali. Na sousloví "pleťová voda" jsem doslova alergický, ale to jen na okraj.

Jediné co ti chci říct je to, ať se zkušíš na věc podívat objektívně. V tu chvíli možní zjistíš, že on ten benzin má taky nějaké mouchy a mešvar spjatý s ním je ten, že sousta majitelů těchto aut má v čudu lambda sondu, s ní ruku v ruce zničený katalyzátor, horším případě už jej tam ani nemají. Kdybys ty auta vzal na poctivé emise, asi by jsi se divil. Co se karbonu týče, trpí jím všechny moderní motory - bez ohledu zda nafta nebo benzín. Hold prostě ekologie na e-ntou, které bohužel funguje jen na "novém" motoru a ještě k tomu v laboratoři. V praxi tyhle moderní udělátka - když se podělají, fungují přesně naopak (zapřičiní mnohem více exhalací, než kdyby tam nebyly).

Já měl za to, že tady na fóru jsme od toho, abychom se podebatovali, vzájemně poradili a pomohli, a ne abychom si tady honili triko, kdo má v plechovce lepší motor.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vstřiky 1,6 Hdi
PříspěvekNapsal: ned 30. dub 2017 16:07:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Honzo,já proti tobě a vlastně proti nikomu zde nic nemám,proč bych také měl mít? :idea: Je každého věc jakou motorizaci zvolí,já jen dlouhodobě upozorňuji na to,že diesel není pro běžného spotřebitele zrovna šťastnou volbou.No na pleťovou vodu můžeš být alergický jak chceš,ale nic to nezmění na tom,že ty lehkoběžné oleje přinášející pseudo úsporu paliva a příznivější emise ve zkušebně nemají nic společného s dlouhodobou ochranou motoru.Automobilový trh se nějak pokřivil a místo spolehlivosti a radosti se dnes omezuje pouze na co "nejmenší" náklady na servis a provoz.Říkáš abych se na věc zkusil dívat objektivně,tak fajn.Dělal jsem v automotive 12 let a za tu dobu mi prošlo rukama poměrně dost aut,abych si udělal úsudek.A ubezpečuji tě,že největší problémy byly vždycky s dieselovými motory.Všechno to začalo v moment,kdy se lidi zbláznili a každý chtěl mocné TDi jezdící téměř zadarmo a nechtěli si nechat vysvětlit,že tyto motory jsou určené pro lidi s vysokým nájezdem km.V té době se považoval mezní nájezd min 35.000 km ročně a ideálně tak 50.000,aby se vzhledem k dražšímu servisu,složitosti motoru i náhradním dílům tohle vyplatilo.Jenže pak nastoupily LL servisy(jednu dobu dokonce 50.000 km),malinko se cuklo s cenou,k tomu se přidala všudy přítomná reklama a bylo vymalováno.Co se týče karbonu,tak jím trpí především motory,které nejsou správně používány,co tím myslím jsem zde popsal již několikrát a věř si tomu nebo ne,ale i dnes existují dieselové i benzínové motory,které plné karbonu nejsou. Diskutovat o tom,že když nějaká součástka odejde,tak auto vypouští více škodlivin platilo vždycky,jen to tehdy nebylo tak složité a drahé opravit.
Samozřejmě souhlasím,že fórum je tu od toho,abychom se podělili o zkušenosti a navzájem si poradili a já jsem ten poslední,kdo má potřebu si tady honit triko.Mé stanovisko je dlouhodobě konzistentní a je jedno jestli jsem měl ojetá auta nebo dnes nové.Kdybych tak moc po tom HDI toužil,tak jsem ho mohl klidně mít,dokonce bych nějakých 30 tícek ušetřil a nemusel na auto 3 měsíce čekat.Prodejce byl sice viditelně vykolejený,když jsem na jeho dotaz zda chci úsporný motor HDI odpověděl,že až budu chtít traktůrek tak půjdu do Moundfieldu,ale já si rád počkal.A co se týče FAP filtrů pro benzínové motory,tak věz,že jsou výrobci,kteří to umějí i bez nich a najdou se i tací,kteří tu pseudonormu splní i bez downsizingu a turba.A jestliže dnes výrobci unisono říkají,že končí s dieselovými agregáty do malých aut,tak moc dobře vědí proč.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vstřiky 1,6 Hdi
PříspěvekNapsal: ned 30. dub 2017 21:50:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Mám najeto 170k km a můžeš si přijet šáhnout do koncovky výfuku bílou rukavicí a uvidíš, kolik těch sazí tudy prošlo. Regenerací mám za sebou víc než 250 a při žádný se mi výfuk neumazal. Pokud někomu na motoru něco odejde a chvíli mu to čoudí, tak už ten výfuk nikdy nikdo nevyčistí a bude ta rukavice špinavá. U mě je čistá.
Za těch 170k km jsem spálil asi 11k litrů nafty. Kdybych jezdil se stejně velkým a stejně výkonným benzínovým motorem, spálil bych asi tak o 4k litrů víc. A určitě ne bez emisí. A kolik oleje by si ten benzíňák nechal protáhnout tím svým nenažraným chřtánem? Můj motor olej nespaluje. Benzíňáky ho hltaj všechny. A vypouštěj ho spálenej do vzduchu. Benzíňák se 170k km sežere hodně oleje. Smrad a dým čuchám jak za TDi, tak za benzínama. Dokonce i za LPG se dá občas něco čuchnout.
Mě nafta vyhovuje i přesto, že jezdím často trasy kolem 15 km. A moc mě těší, že nesmrdím. Motor nemá před smrtí, nebo před generálkou, jako by při tomhle nájezdu už měl kdejaký benzíňák. A ještě dlouho mít nebude. To proto, že se i při solidním zátahu pohodlně převaluje a nemusí se vytáčet do nepříčetnosti při každým rozjezdu, nebo předjíždění. A neunaví se ani v kopcích, ani naložený až po střechu. Prostě je to pohodář.
No a že mezi náma jsou prasata, kterým nevadí ani očouzený zadní okno od vlastního výfuku, to už je jiná věc. Když je někdo hovado a jezdí se zprasečeným motorem, tak je jedno, jestli jezdí na benzín, nebo na naftu. Někomu nevadí ani velká spotřeba oleje. Ale o těch se tu snad nebavíme, když chceme tvrdit, že nafta je jednoznačně horší, co se emisí týká.
Přestože si myslím, že benzín je dobrý akorát na čištění montérek od nafty, tak bych klidně doma jedno malinký vozítko na benzín klidně snesl. Třeba skůtra. :D

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vstřiky 1,6 Hdi
PříspěvekNapsal: pon 01. kvě 2017 3:49:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Míro,já tady někde psal něco o sazích? :D Psal jsem o bordelu,který nafťáky vypouští,tedy zejména o oxidu dusíku(NOx) a ten ti tedy jaksi koncovku výfuku nezasviní, i kdyby ses na hlavu postavil.Problém je a díky za dieselgate,že se konečně provalilo,že ty stále se snižující hodnoty emisí jsou jen o koze a vlkovi.Já dlouhou dobu tvrdím(a nejsem sám),že strop byla EURO 4 a pak už zbývá jen elektromotor.Co se týče spotřeby oleje u benzínových motorů,tak snad nebudeme brát jako vzor motor VTI,kde se nakonec vhodnějším olejem dalo i tomu úbytku zamezit.A jen tak pro zajímavost, v práci máme jak benzínové,tak naftové motory nejmenované značky a zatímco do takové 1.4 16V se nikdy žádný olej mezi výměnami(30.000 - 3 x ročně) nedoléval a to až do 425.000 km,kdy se auto vyřadilo z provozu pro velký nájezd km,tak v chrochtách se olej v kufru vozí permanentně.A to že je na měrce stále stejná hladina oleje,ještě vůbec neznamená,že neubývá.Nebo chce někdo z vás tvrdit,že si někdy nechal udělat rozbor oleje např. po 10.000 km?Ono se totiž po takovém nájezdu(zejména s nafťákem v městském provozu) o oleji moc mluvit nedá a je téměř jedno,zda si tam naliješ standatdní 5W-40 nebo super LL za bambilión.
O motorech se spotřebou oleje téměř shodnou jako je spotřeba paliva,se nemusíme bavit,to je neschopnost státní správy,vyřadit tato vozidla z provozu.Jinak lze souhlasit s tím,že každému vyhovuje odlišný způsob jízdy,kdo rád motor vytáčí,tak si těžko nekoupí naftu,ale ani přeplňovaný benzínový motor.Ten sice na rozdíl od nafty vytočit lze,ale není to potřeba,ovšem co se týče produkce výše zmíněného oxidu dusíku zdaleka nedosahuje hodnot naftového agregátu.
Jinak mě samozřejmě těší,že kolegovi z fóra slouží auto bez problémů a je spokojen,to ostatně mým kolegům v práci,vlastnících mocné TDI povětšinou taky,ale přesto všechno to nic nezmění na tom,co jsem uvedl výše.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vstřiky 1,6 Hdi
PříspěvekNapsal: pon 01. kvě 2017 14:24:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Asi bych to uzavřel tím, že nic není zadarmo, natož energie ve spalovacích motorech. Vždycky se tam bude muset něco lít a něco z toho bude lítat ven. Na kolik jsou jednotlivý složky ve splodinách škodlivý, to se s dobou mění. Nejdřív nám vadilo olovo, potom freony, pak zas CO2 nebo NOx, celkem nedávno to byly malinký saze pronikající do oběhu snad i pod nehtama a kdo ví, s čím se na nás strážci ozonový díry a loudilové poplatků a daní vytasí příště. Možná to budou záplavy z emisí vodíkových článků. Kdo ví? Většinou se stejně ukáže, že to byly planý poplachy a díra roste i bez našeho přičinění, nebo ji víc zvětšuje metan z dobytka a z moře, než emise z dopravy. Jedno je ale nesporný. Když se budeme o motory slušně starat, nemusí nás zajímat, s čím kdo jezdí. A nemusíme nikomu dokazovat, že jen ta naše pohonná jednotka je ta nejmegaekokůl. Vždyť přece všichni víme, že smrdíme tak trochu všichni. ;)

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vstřiky 1,6 Hdi
PříspěvekNapsal: pon 01. kvě 2017 17:40:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Ale tak s tím se dá samozřejmě souhlasit,můj příspěvek nebyl o tom,abych zde odsoudil majitele naftových motorů.Jeto jejich volba,co chtěli tak mají a každý si to musí srovnat v hlavě sám.A samozřejmě na kondici motoru a vozu celkově má největší vliv to,jak se o něj majitel stará o tom není pochyb.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vstřiky 1,6 Hdi
PříspěvekNapsal: čtv 13. črc 2017 22:19:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:30:46
Příspěvky: 723
Bydliště: Sokolovsko
Ahoj tak po výměně snad všeho co jde mám stále podle diagnostiky na druhém válci velkou korekci vstřiku a nehne se ani po přidání plynu, jinak vstřiky měněné za nové repas ( u Bosch) jinak udělána hlava ventily a gufera. Závady pouze pomíjivé klapky ale auto jede normálně jen mám větší spotřebu žádná závada nesvítí.???????? :twisted: přidávám foto korekcí které jsem udělal před výměnou vstřiků (staré vstřikovače) ten druhý ale vypadá stejně i po výměně nových má stále velkou korekci.???????? Neměl a neřešil už někdo?????


Přílohy:
IMG_20170427_185928.jpg
IMG_20170427_185928.jpg [ 191.1 KiB | Zobrazeno 17948 krát ]

_________________
Citroen C4 Picasso 12/2011 2.0 Hdi 150 koníků
Citroen C4 Picasso Grand 4/2008 1.6Hdi 110koníků- Prodáno
Citroen Xsara Picasso 2.0Hdi 2002-Prodáno
Citroen Xsara Combi 2.0Hdi 1999
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vstřiky 1,6 Hdi
PříspěvekNapsal: pát 14. črc 2017 21:10:41 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1345
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Nemohu to najit, ale nepsal jsi uz nekde, jake mas tlaky?

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vstřiky 1,6 Hdi
PříspěvekNapsal: pát 14. črc 2017 21:24:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:30:46
Příspěvky: 723
Bydliště: Sokolovsko
Ahoj jo jo psal měl jsem na třech 21 a na druhém 17 proto jsem dělal tu hlavu a ventily hned se zlepšilo to startování. Jinak do rozebrání auto jezdilo bez problémů, olej mi nebralo.???

_________________
Citroen C4 Picasso 12/2011 2.0 Hdi 150 koníků
Citroen C4 Picasso Grand 4/2008 1.6Hdi 110koníků- Prodáno
Citroen Xsara Picasso 2.0Hdi 2002-Prodáno
Citroen Xsara Combi 2.0Hdi 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vstřiky 1,6 Hdi
PříspěvekNapsal: pát 14. črc 2017 22:03:52 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1345
Bydliště: Frýdecko-Místecko
A jake tlaky mas ted?

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vstřiky 1,6 Hdi
PříspěvekNapsal: pát 14. črc 2017 22:44:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:30:46
Příspěvky: 723
Bydliště: Sokolovsko
To jsem ještě neměřil ale dle zlepšení startování tak si myslím, že by to mělo být ok. Ale jak říkám před rozebráním bylo vše ok, tu hlavu jsem dělal kvůli tomu že ten kousek asi cca 1cm mi spadl do válce a tak cca 10 sekund to běželo z tou svíčkou ve válci jsou malé sekance (prohlubeňky ale nic velkého) a ty kousky vylétli výfukovými kanály.

_________________
Citroen C4 Picasso 12/2011 2.0 Hdi 150 koníků
Citroen C4 Picasso Grand 4/2008 1.6Hdi 110koníků- Prodáno
Citroen Xsara Picasso 2.0Hdi 2002-Prodáno
Citroen Xsara Combi 2.0Hdi 1999


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz