Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - náhodné cukání motoru




Právě je pon 30. lis 2020 6:30:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 82 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: náhodné cukání motoru
PříspěvekNapsal: pon 16. zář 2019 20:05:10 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1222
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Jo, ješte jsem zapomněl dodat, jelikož mne to zastihlo když jsem musel s dětma na týden do lázní, nechal jsem to stát v autorizáku. Po týdnu jsem auto obdržel s tím, že v něm nic nenašli. Já opravdu taky nic. Od té doby jezdím a loguju do grafu hodnoty z rúzných čidel a zkouším z toho něco vyvodit :( Bohužel se mi nedaří nic najít.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;) (já)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;) (manželka)
Xsara combi r.2000, 1,9D nezničitelný traktor ;) (já a manželka)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: náhodné cukání motoru
PříspěvekNapsal: ned 30. srp 2020 9:46:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 27. zář 2012 22:21:40
Příspěvky: 82
Bydliště: Třebíč
Je to pořád stejný...Relativně nedávno výměna vstřiků,DRV,FAP,EGR.Dodělal jsem si kontrolku na regeneraci filtru a chrochtal jsem si,že jsem po osmi letech konečně vychytal mouchy tomuhle autu,který mám opravdu rád a díky němuž jsem se na HDi vypracoval na zdatnýho technika. Ale opět čím dál častěji stejný scénář - motor pákrát zaškube,přestane reagovat na plyn, rozsvítí se Service,ABS/ESP,parkovačka,případně Antipollution sys fail a motor zdechne. Naposledy včera na dálnici uprostřed Bratislavy :lol:
Vypnu zapalování,počkám pár sekund,nastartuju,všechno zhasne a jede se dál.Diagnostika mlčí,auto jede naprosto bez problémů.A mě už fakt dochází fantazie,protože netuším,kam sáhnout.Údajně může být problém na pojistkové skříni nebo ve svazku,vedoucím okolo baterky, případně na kabeláži snímačů k ABS od zadní nápravy.
Někdo nějaká zkušenost nebo nápad ? Díky ;) (já se ho fakt zbavovat nechci,ale jestli to takhle půjde dál....)

_________________
C4 GP 1.6Hdi/80kW DV6TED4 / 2008


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: náhodné cukání motoru
PříspěvekNapsal: ned 30. srp 2020 13:29:32 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1222
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Ja nakonec vymenil dve veci. Jedna z nich byla ventil ovladani turba - ten si myslim, ale na to nemel vliv. A druha bylo cidlo otacek na klikove hrideli. Po te uz auto jezdilo normalne.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;) (já)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;) (manželka)
Xsara combi r.2000, 1,9D nezničitelný traktor ;) (já a manželka)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: náhodné cukání motoru
PříspěvekNapsal: ned 30. srp 2020 18:26:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 27. zář 2012 22:21:40
Příspěvky: 82
Bydliště: Třebíč
HonzaC píše:
Ja nakonec vymenil dve veci. Jedna z nich byla ventil ovladani turba - ten si myslim, ale na to nemel vliv. A druha bylo cidlo otacek na klikove hrideli. Po te uz auto jezdilo normalne.



To je ten snímač na klice dostupný z pravého podběhu ? Dá se vytáhnout bez toho,aniž by se sundávala řemenice ? A pokud by to bylo tohle čidlo,proč to vyhazuje poruchu ruční brzdy ? Navíc se mi i stává, že mi tahle porucha vyskočí i po zapnutí zapalování a nenastartuju,musím elektriku vypnout a znovu zapnout....Celý to nějak nedává smysl...

_________________
C4 GP 1.6Hdi/80kW DV6TED4 / 2008


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: náhodné cukání motoru
PříspěvekNapsal: ned 30. srp 2020 19:26:31 
Offline

Registrován: ned 15. zář 2019 21:20:15
Příspěvky: 2
Uz jsem Peugeota sice prodal, ale zavadu se podarilo odstranit. Byl to taky snimac klikoveho hridele, po vymene vse O.K.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: náhodné cukání motoru
PříspěvekNapsal: ned 30. srp 2020 20:49:08 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1222
Bydliště: Frýdecko-Místecko
No, nemusime mit stejnou pricinu, ja jen napsal, co to ve finale bylo u mne. To cidlo klikove hridele zpusobi prave i zdechnuti bez jakekolik dalsi hlasky v RJ.

Jinak u mne u toho cidla byl ulomeny aretační kolík. Ale když bys chtěl čidlo vyměnit, asi bys musel sundat řemenici/kolo - tu první, tu která pohání sekundární rozvod. Kdyby to nemělo ten aretační kolík, šlo by to i bez toho sundání. Druhé kolo - ozubené se sundávat nemusí, ty kola jsou za sebou na té hřídeli. Tz. že není třeba dělat rozvody, ale musí se povolit šroub na řemenici/klikové hřídeli, pak sundat to odpružené kolo sekundárního rozvodu, vyměníš čidlo, zpátky nasadíš kolo sekundárního rozovodu a utáhneš šroub. Blbé je, že šroub by se měl dát nový a utažení je nějaké Nm + dotažení o nějaký úhel. Z hlavy nevím. Při tom všem musí být zaaretovný setrvačník přes díru vespodu :( a to jak pro povolení tak pro utažení.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;) (já)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;) (manželka)
Xsara combi r.2000, 1,9D nezničitelný traktor ;) (já a manželka)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: náhodné cukání motoru
PříspěvekNapsal: pon 31. srp 2020 18:35:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 27. zář 2012 22:21:40
Příspěvky: 82
Bydliště: Třebíč
HonzaC píše:
No, nemusime mit stejnou pricinu, ja jen napsal, co to ve finale bylo u mne. To cidlo klikove hridele zpusobi prave i zdechnuti bez jakekolik dalsi hlasky v RJ.

Jinak u mne u toho cidla byl ulomeny aretační kolík. Ale když bys chtěl čidlo vyměnit, asi bys musel sundat řemenici/kolo - tu první, tu která pohání sekundární rozvod. Kdyby to nemělo ten aretační kolík, šlo by to i bez toho sundání. Druhé kolo - ozubené se sundávat nemusí, ty kola jsou za sebou na té hřídeli. Tz. že není třeba dělat rozvody, ale musí se povolit šroub na řemenici/klikové hřídeli, pak sundat to odpružené kolo sekundárního rozvodu, vyměníš čidlo, zpátky nasadíš kolo sekundárního rozovodu a utáhneš šroub. Blbé je, že šroub by se měl dát nový a utažení je nějaké Nm + dotažení o nějaký úhel. Z hlavy nevím. Při tom všem musí být zaaretovný setrvačník přes díru vespodu :( a to jak pro povolení tak pro utažení.



Dík,asi to bude to první,co vyzkouším a pak dám vědět.

_________________
C4 GP 1.6Hdi/80kW DV6TED4 / 2008


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 82 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz