Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Samovolné přidávání a ubírání plynu
Právě je čtv 06. čer 2024 17:29:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 28. srp 2014 11:05:41 
Offline

Registrován: čtv 28. srp 2014 10:56:15
Příspěvky: 2
Ahoj všem,

prosím o radu. Mám C4 Grand Picasso 2.0HDi z roku 2008, automat (ne robot), najeto necelych 130 tis. km. Teď mám problém, že po ohřátí motoru začne v nízkých otáčkách (cca 1600 - 2000) si to samo přidává ubírá (takový jako houpání), který trvá pár sekund a následně dojde k přeřazení na vyšší stupeň. Když se toho chci zbavit tak stačí přidat nebo ubrat plyn a zmizí to, ale stává se to vždy před přeřazením nahoru. Na diagnostice to nahlásilo nižší tlak na turbu než je požadovaný. Objednal jsem se do autorizovanyho servisu, ale dva dny jim tam auto stálo aniž by něco zkusili a já ho už potřeboval zpět. Navíc mě strašili, že to může dojít až na výměnu vstřiků. Tak se radši zeptám tady u vás, jestli někdo nemáte podobné zkušenosti a nemáte nějakou radu co s tím. Moc díky.

Petr


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 28. srp 2014 16:16:48 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
někde je tady o tom psáno, zkus pohledat. Výměna vstřiků ti zřejmě nepomůže, oni by je rádi vyměnily, sou to jejich prachy. Nejdřív si nech udělat test vstřiků na stolici třeba na zařízení ASNU, množství paliva, rozprach atd.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 28. srp 2014 20:24:06 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
a) jednoduché řešení: neřešit, za chvíli klesnou teploty a bude klid.
b) ještě jednodušší řešení: šlapejte více na plynový pedál, bude taky klid.
c) o kousek dražší řešení: nechte si zaslepit EGR ventil
d) nejdražší řešení: zajet do servisu a říct, že nevíte, proč to houpá. A pak zaplaťte výměnu čerpadla, řídící jednotky, všech vstřiků a stejně to bude houpat dále.

Já jsem již před čtyřmi lety problém začal řešit. V záruce jsem dostal dva vstřiky a čerpadlo. Je to stejně stále stejné, dnes jezdím na bod a), výjimečně na bod b).

A mám s tím "jenom" 357 tisíc km :D

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 29. srp 2014 8:18:34 
Offline

Registrován: čtv 28. srp 2014 10:56:15
Příspěvky: 2
díky za odpovědi... ještě nechám zkontrolovat ty tlaky na turbu, když to hlásí diagnostika, jestli to pomůže, dám to sem pro budoucí generace a když to nepomůže, budu se asi řídit body a) nebo b) :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz