Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

Vrčanie spolujazdcová strana
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=7450
Stránka 1 z 2

Autor:  donmarek [ stř 30. led 2013 1:09:17 ]
Předmět příspěvku:  Vrčanie spolujazdcová strana

Zdravím.Pri zopnutí spínačky mi akýsi motorček vrčí na spolujazdcovej strane.Čo to može byť?Za odpoveď vopred Vďaka.

Autor:  sveskaXM [ stř 30. led 2013 10:44:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vrčanie spolujazdcová strana

Na starém modelu je v nárazníku na pravé straně podtlaková pumpička.

Autor:  donmarek [ stř 30. led 2013 12:08:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vrčanie spolujazdcová strana

A k čomu slúži?

Autor:  sveskaXM [ stř 30. led 2013 12:35:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vrčanie spolujazdcová strana

No,to po pravdě nevím.Viděl jsem to jednou na odstrojeném autě a také mi to nebylo vysvětleno...Běží po zapnutí klíčku,ale k čemu je dobrá musí zodpovědět někdo jiný ;)

Autor:  donmarek [ stř 30. led 2013 14:29:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vrčanie spolujazdcová strana

Pýtam sa hlavne preto lebo mi nejak začína viac a viac hučať a asi sa bliži jej koniec.Keby náhodou odišla či mi to niečo ovplyvní.

Autor:  tagorarichard [ pát 01. úno 2013 0:00:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vrčanie spolujazdcová strana

a nemyslis na spolujezdcove straně v kabině ?
motorek topeni nebo klapky tipl bych si

Autor:  tagorarichard [ pát 01. úno 2013 0:00:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vrčanie spolujazdcová strana

jinak to vpředu je na tempomat

Autor:  sveskaXM [ pát 01. úno 2013 7:22:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vrčanie spolujazdcová strana

Aha,na tempomat by to mohlo být.Mají to ale i auta bez tempomatu.

Autor:  tagorarichard [ pát 01. úno 2013 10:55:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vrčanie spolujazdcová strana

Ne nemaji.
A vrci to v kabine nebo v podbehu?

Autor:  sveskaXM [ pát 01. úno 2013 11:27:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vrčanie spolujazdcová strana

Tak to jsem měl dvě XM s přípravou :) Možná myslíme každý něco jiného.Mám na mysli pumpičku vpravo v nárazníku.Na žádném ze dvou starých modelů 2.1TD co jsem měl tempomat nebyl.Tahle vývěva byla na obou a běžela vždy po zapnutí klíčku.

Autor:  romanz [ čtv 21. úno 2013 12:14:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vrčanie spolujazdcová strana

Zdarec to co mate na mysli je vyveva.Vznika v ni podltak na ovladani egr ventilu. pokud bylo vozidlo vybaveno tempomatem tak i k ovladani tempomatu. Samozrejmne ze se nachazi jen na naftacich. u 2.5td a 2.1td epic slouzi jen k ovladani egr ventilu.

Autor:  michal88 [ čtv 21. úno 2013 14:33:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vrčanie spolujazdcová strana

Já tedy nějak pravý podběh nezkoumal, ale já mám vývěvu umístěnou na hlavě motoru, konkrétně u vačky nad převodovkou. A mám takový neblahý pocit, že pokud bych chtěl originální zapojení tempomatu, musel bych ji dát i do podběhu a na levou stranu (před řidiče).

Autor:  romanz [ sob 23. úno 2013 18:01:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vrčanie spolujazdcová strana

Mas pravdu 2.1td epic ma vyvevu na vacce.A ponevadz mas el.rizene cerpadlo tak potrebujes na tempomat jen origo packu, tlacitko a mozna jeste jiny brzdovy pedal.

Autor:  michal88 [ sob 23. úno 2013 22:55:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vrčanie spolujazdcová strana

Což sveskaXM našel materiál, jak to zapojit na ECU u Lucase (celý topic v Elektroinstalaci tady v sekci o XM), ale originální zapojení i u Lucase je taky přes vývěvu, ŘJ tempomatu atd.

Jinak, měl bys mít nejen jiný brzdový pedál (nejen jen se spínacím, ale i s rozpínacím kontaktem - nebo to předělat přes rozpínací relé), ale i spojkový spínač. Ale i bez těchto dvou věcí to celkem funguje... Sice se zpožděním (při sešlápnutí spojky otáčky motoru skokově asi o 200 ot. vylítnou a pak klesnou, takže proklouzne spojka - u brzdy se to cca 1s snaží ještě zabrat, pak se tempomat vyřadí), ale funguje.

Autor:  sveskaXM [ pon 25. úno 2013 12:23:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vrčanie spolujazdcová strana

Na mém autě vývěva ovládá ještě klapku v sání.Vlastně teď už jenom klapku v sání :D


Jinak Michale,na automatu by tempomat bez těch nesmyslů ,co jsou tam "navíc" nešel dodělat.Je tam potřeba tahat za lanko ovládání šoupěte aut. převodovky,což jde součinně s plynovým lankem.Takže plynový pedál se musí s přidáním dávky fyzicky hýbat.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/