Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

2,1TD AT místo 2,5TD v manuálu
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=6641
Stránka 1 z 1

Autor:  Miloš [ čtv 02. srp 2012 14:13:39 ]
Předmět příspěvku:  2,1TD AT místo 2,5TD v manuálu

Vzhledem k tomu, že moje XM nebyla nikdy žádná leštěnka, i když slouží dobře a skoro zadarmo, přemejšlím, že bych koupil pěknou kastli a naskytla se 2,5 se špatným motorem, je možný to nějak normálně předělat, nebo je to scifi? Mám 94 ale ještě bez klávesnice, ŘJ jsou vepředu, takže si říkám, že by to nemuselo bejt až tak složitý.

Autor:  PATaMAT [ čtv 02. srp 2012 17:06:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2,1TD AT místo 2,5TD v manuálu

Jde udělat spousta věcí. Záleží kolik času a peňěz tě to bude celkově stát...

tady je například nacpaná 3V6 v Peugeotu 205:

http://www.hilgertbos.com/gallery/205v6/P8260219?full=1
http://www.205v6.com/

tady je 2,1 Td v Bx ...

http://www.youtube.com/watch?v=nCE2RVQe ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=xXeazqHP ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=DKCvNJuC ... re=related

Autor:  Maska [ čtv 02. srp 2012 19:41:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2,1TD AT místo 2,5TD v manuálu

No, PaMe, tou dvěstašestkou jsi mě docela polekal :D , ale ta 2.1 v BX vypadala docela přirozeně.
Jinak jak bylo řečeno, je to otázka času a peněz, každopádně se s motorem 2.1 bude v daném prostoru lépe manévrovat. Motor 2.5 to tam vyplňuje téměř beze zbytku. Jestli se taková operace vyplatí, je už ovšem úplně jiná otázka. ;)

Autor:  ladis [ pát 03. srp 2012 0:30:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2,1TD AT místo 2,5TD v manuálu

2,1 má jiné a JINDE držáky motoru v karoserii jsou tam jiné prolysy a uchycení jiné náboje. poloosy, brzdy atd předělát to jde ale je toho moc co musíš změnit a převařit!

V6 má jiné řízení držáky a poloosy stejné
2,0 všechno stejné

snad ti to pomůže

Autor:  Miloš [ pát 03. srp 2012 18:25:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2,1TD AT místo 2,5TD v manuálu

ladis: Díky, to je přesně to, co jsem chtěl slyšet. Stávající bych použil jako dárce, takže všechno mám, ale do převařování kastle se pouštět rozhodně nebudu. Když bude ta 2,5 za málo, co obnáší oprava. Údajně je špatný těsnění, ale počítal bych spíš s horší možností, dá se ta hlava nějak repasovat, nebo je na novou= nezajímavý.

Autor:  ladis [ pát 03. srp 2012 23:37:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2,1TD AT místo 2,5TD v manuálu

nová hlava cca 16000 holá pokud si to neumíš vyměnit sám tak se do toho ani nepoštěj jetý motor cca. 5 - 10 tis kč myslím na 2,5 td

Autor:  ladis [ pát 03. srp 2012 23:39:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2,1TD AT místo 2,5TD v manuálu

tak mě tak napadlo co je pro tebe přijatelná cena?

Autor:  Miloš [ sob 04. srp 2012 21:09:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2,1TD AT místo 2,5TD v manuálu

Za co?

Autor:  tagorarichard [ ned 05. srp 2012 14:56:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2,1TD AT místo 2,5TD v manuálu

ty kastle jsou kus od kusu asi. ja pouzil na 90ku 2.0 kastli z V6 R.2000 a nepasoval jen spodní drzak na napravnici na razeni. ten u praveho klobouku byl stejny ale nektere je maji zapustene

Autor:  Miloš [ ned 05. srp 2012 20:22:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: 2,1TD AT místo 2,5TD v manuálu

Tak jsemtu aukci blbec prošvihnul, myslím že za tu cenu to nemělo chybu
http://www.ebay.de/itm/170885493703?ssP ... fresh=true
až na ten motor samozřejmě.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/