Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - 2,1TD AT místo 2,5TD v manuálu
Právě je ned 28. dub 2024 20:51:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 2,1TD AT místo 2,5TD v manuálu
PříspěvekNapsal: čtv 02. srp 2012 14:13:39 
Offline

Registrován: stř 10. úno 2010 17:53:36
Příspěvky: 32
Vzhledem k tomu, že moje XM nebyla nikdy žádná leštěnka, i když slouží dobře a skoro zadarmo, přemejšlím, že bych koupil pěknou kastli a naskytla se 2,5 se špatným motorem, je možný to nějak normálně předělat, nebo je to scifi? Mám 94 ale ještě bez klávesnice, ŘJ jsou vepředu, takže si říkám, že by to nemuselo bejt až tak složitý.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2,1TD AT místo 2,5TD v manuálu
PříspěvekNapsal: čtv 02. srp 2012 17:06:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
Jde udělat spousta věcí. Záleží kolik času a peňěz tě to bude celkově stát...

tady je například nacpaná 3V6 v Peugeotu 205:

http://www.hilgertbos.com/gallery/205v6/P8260219?full=1
http://www.205v6.com/

tady je 2,1 Td v Bx ...

http://www.youtube.com/watch?v=nCE2RVQe ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=xXeazqHP ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=DKCvNJuC ... re=related

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2,1TD AT místo 2,5TD v manuálu
PříspěvekNapsal: čtv 02. srp 2012 19:41:40 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 10:55:07
Příspěvky: 69
Bydliště: Brno
No, PaMe, tou dvěstašestkou jsi mě docela polekal :D , ale ta 2.1 v BX vypadala docela přirozeně.
Jinak jak bylo řečeno, je to otázka času a peněz, každopádně se s motorem 2.1 bude v daném prostoru lépe manévrovat. Motor 2.5 to tam vyplňuje téměř beze zbytku. Jestli se taková operace vyplatí, je už ovšem úplně jiná otázka. ;)

_________________
Citroen BX 19 TRI, Citroen XM 2.5 TD, Citroen Xantia Break 3.0V6 24V automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2,1TD AT místo 2,5TD v manuálu
PříspěvekNapsal: pát 03. srp 2012 0:30:57 
Offline

Registrován: pát 27. srp 2010 0:52:51
Příspěvky: 94
Bydliště: Aš, kopaniny 130
2,1 má jiné a JINDE držáky motoru v karoserii jsou tam jiné prolysy a uchycení jiné náboje. poloosy, brzdy atd předělát to jde ale je toho moc co musíš změnit a převařit!

V6 má jiné řízení držáky a poloosy stejné
2,0 všechno stejné

snad ti to pomůže

_________________
-xm 2,5 td vin. metal. exclusive


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2,1TD AT místo 2,5TD v manuálu
PříspěvekNapsal: pát 03. srp 2012 18:25:49 
Offline

Registrován: stř 10. úno 2010 17:53:36
Příspěvky: 32
ladis: Díky, to je přesně to, co jsem chtěl slyšet. Stávající bych použil jako dárce, takže všechno mám, ale do převařování kastle se pouštět rozhodně nebudu. Když bude ta 2,5 za málo, co obnáší oprava. Údajně je špatný těsnění, ale počítal bych spíš s horší možností, dá se ta hlava nějak repasovat, nebo je na novou= nezajímavý.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2,1TD AT místo 2,5TD v manuálu
PříspěvekNapsal: pát 03. srp 2012 23:37:50 
Offline

Registrován: pát 27. srp 2010 0:52:51
Příspěvky: 94
Bydliště: Aš, kopaniny 130
nová hlava cca 16000 holá pokud si to neumíš vyměnit sám tak se do toho ani nepoštěj jetý motor cca. 5 - 10 tis kč myslím na 2,5 td

_________________
-xm 2,5 td vin. metal. exclusive


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2,1TD AT místo 2,5TD v manuálu
PříspěvekNapsal: pát 03. srp 2012 23:39:11 
Offline

Registrován: pát 27. srp 2010 0:52:51
Příspěvky: 94
Bydliště: Aš, kopaniny 130
tak mě tak napadlo co je pro tebe přijatelná cena?

_________________
-xm 2,5 td vin. metal. exclusive


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2,1TD AT místo 2,5TD v manuálu
PříspěvekNapsal: sob 04. srp 2012 21:09:14 
Offline

Registrován: stř 10. úno 2010 17:53:36
Příspěvky: 32
Za co?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2,1TD AT místo 2,5TD v manuálu
PříspěvekNapsal: ned 05. srp 2012 14:56:24 
Offline

Registrován: stř 09. pro 2009 20:24:33
Příspěvky: 97
Bydliště: Olomouc
ty kastle jsou kus od kusu asi. ja pouzil na 90ku 2.0 kastli z V6 R.2000 a nepasoval jen spodní drzak na napravnici na razeni. ten u praveho klobouku byl stejny ale nektere je maji zapustene

_________________
Citroen XM D12 \ 1990 interier komplet exclusive 2000 včetně palubovky digiklimy,Zender

Citroen XM 2.0i 8v / 1991 LPG ,podvozek a palubovka xm 2000, a bude MUSKETIER :-)
Talbot ( Tagora-Samba - Solara-1510)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2,1TD AT místo 2,5TD v manuálu
PříspěvekNapsal: ned 05. srp 2012 20:22:18 
Offline

Registrován: stř 10. úno 2010 17:53:36
Příspěvky: 32
Tak jsemtu aukci blbec prošvihnul, myslím že za tu cenu to nemělo chybu
http://www.ebay.de/itm/170885493703?ssP ... fresh=true
až na ten motor samozřejmě.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz