Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

Rychlost pro vyšší zvednutí
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=568
Stránka 1 z 1

Autor:  ondraxmd [ čtv 24. pro 2009 21:36:50 ]
Předmět příspěvku:  Rychlost pro vyšší zvednutí

Ahoj,

s nadcházející zimou používám tady na horách vyšší podvozek, občas ale citróna zapomenu snížit do normální polohy a dojedu s ním až na dálnici, kde mě to dojde až když to se mnou okolo kamionu zamele :roll: Je mi jasný, že obě mezní polohy jsou jen servisní a vůbec by se na ně nemělo jezdit, takže zůstává normální a vyšší podvozek. Rychlost auta je na vyšší podvozek nějak omezená? Někde jsem četl 50, někde 60 kilometrů za hodinu, někde psali že je to jedno, protože se to při vyšší rychlosti samo sníží. Jak to používáte vy?

Autor:  01mira01 [ pát 25. pro 2009 1:36:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rychlost pro vyšší zvednutí

No doporučená rychlost se zdvihem je max 30km/h. U C5 a C6 je to již řízené PC. a tam se auto samo sníží. Tak, že bych tebou moc nezapomínal. Opravdu jsou to jen servisní polohy a případně na překonání překážky. Pokud jezdíš tak vysoko překonáváš překážku tak stejně v takovém terénu když potřebuješ mít větší průjezdnost asi standartně nejezdíš závody. Každopádně nechápu, že to nepoznáš. Auto je daleko tvrdší než standartně skáče a moc nepéruje. Pokud nepoznáš rozdíl houpavosti asi je někde chyba.

Autor:  miraxm [ pát 25. pro 2009 16:04:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rychlost pro vyšší zvednutí

stava se my to obbčas taky .. omylem jsem na to jel asi 60km, a docela jsem chvátal, na jednom takovym horizontu se mi dokonce odlepila kola od asfaltu, prostě to nadskočilo :) ....říkal jsem si .. no teda. . to by se asi nikdy stat nemělo ... až když jsem zastavil tak jsem si všiml že to mám na terenu ..

Autor:  01mira01 [ pát 25. pro 2009 23:01:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rychlost pro vyšší zvednutí

Nevim ale, pokud nepoznáš že auto nepéruje a jetvrdé o proti normální poloze tak si myslim, že ti to nehoupe nepruží jak má. To tvé nadskočení mohlo dopadnout taky tim, že by se ti vytrhli pístnice a prolítli by haupnou. Zkus dát klacek místo perování. To se musí namáhat uložení pístnic uplně nehorázně. Toho si nemusíš všímat jen když zastavíš ale občas kouknout na páčku zdvihu.

Autor:  miraxm [ sob 26. pro 2009 17:49:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rychlost pro vyšší zvednutí

............................

Autor:  karol [ pon 28. pro 2009 7:44:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rychlost pro vyšší zvednutí

Zdar, u mě je ten rozdíl v tvrdosti citelně znatelný. Spíš někdy odjíždím dřív než se úplně zvedne prdel, ale v poloze - nahoře - bych daleko nedojel.
K.

Autor:  Tankysta [ pát 08. led 2010 23:41:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rychlost pro vyšší zvednutí

zdravím ....
ja mam problém s tým ..že občas mi nafukne predok asi až na maximum ... a zadok do normálnej poholy ,
myslel som že to je kôli mrazom ..že to nejak mrzne alebo čo .... ale idem na tom ..jak na voze..predok hore zadok dole... brutal,
stáva sa to len niekedy a neviem v čom je problém

Autor:  benisekjosef [ sob 09. led 2010 12:40:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rychlost pro vyšší zvednutí

Tankysta píše:
zdravím ....
ja mam problém s tým ..že občas mi nafukne predok asi až na maximum ... a zadok do normálnej poholy ,
myslel som že to je kôli mrazom ..že to nejak mrzne alebo čo .... ale idem na tom ..jak na voze..predok hore zadok dole... brutal,
stáva sa to len niekedy a neviem v čom je problém



Z 99% vycisti nebo kup novou membranu na zadni kolektor ...

Autor:  PATaMAT [ sob 09. led 2010 17:09:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rychlost pro vyšší zvednutí

Píše, že zadek je OK v normále ... a že předek blbne.

Bych se podíval na seštelování správné vůle u kotrktoru na ručním táhle co vede z kabiny.
Musí tam být v normální poloze mezerta na obě strany ( v plechovým "okýnku" na konci táhla z kabiny, kterým prochází "tykadlo" co nastavuje výšku od torzní tyče automaticky) , když je to k jedné straně , tak to takhle může blbnout.

Autor:  Tankysta [ sob 09. led 2010 18:40:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rychlost pro vyšší zvednutí

Z 99% vycisti nebo kup novou membranu na zadni kolektor ...[/quote

no teraz to vysvetlím inak : asi pred týždnom som ho zdvihol na maximum - na mieste ....
potom som ho pustil uplne dole.... a potom nasledne do normálnej poholy - ked som nastavil normálnu polohu tak predok mi vytlakovalo uplne hore a zadok to dalo do normálnej pohohy.
takže asi viac by som zobral do uvahy tu druhu možnosť - ktorá sa týka vôľe nastavenia z kabíny. neviem možno ....
Auto je totiž kontrolovane od motora až po podvozok preto mi to je nejak čudné.....
Natrafil som totiž na 91 ročník - mal to asi nejaky kutil ... auto je fakt vo výbornom stave....
No ten stáv čo sa týka zdvihnutia predku sa mi stal iba dvakrat..... a ovladač je nastavený v normálnej polohe stále ....
Ked sa to stalo ...tak som auto vypol aby tlak klesol ...lebo inak ... aj ked som dal ovladač na minimalnu výšku tak predok zostal hore aj tak za chodu motora.
po naslednom naštartovaní ... sa auto zdvihlo normálne ....

viem že som tu to popísal nejak čudne ... ale snaď sa to da pochopiť

Autor:  ondraxmd [ sob 09. led 2010 19:15:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rychlost pro vyšší zvednutí

taky uz muzes mit hydrauliku pred smrti a mit kovove piliny v oleji, ktere ti nasledne blokuji uzavreni ventilu oleje do predni osy,

Autor:  Tankysta [ pát 29. led 2010 0:07:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rychlost pro vyšší zvednutí

ok .... teraz ... novinka... hydraulika mi tlakuje stále ... na maximum v predu ..a v zadu je to normál.....
pojde to do servisu aj tak ....musi proste....

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/