Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Historka z nataceni
Právě je čtv 28. lis 2024 4:56:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Historka z nataceni
PříspěvekNapsal: úte 20. črc 2010 13:05:03 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 0:04:22
Příspěvky: 226
Bydliště: Pragl
Tak jsme takhle vyrazili ve trech pro XMo, ktery je prej v pohode, akorat ze mu de nafta do sani...
Hm, to je nejaka pikacovina, rekli jsme si. No nic, vybavili sme se vercajkem, CPckama, heverama a vyrazili 150km do neznama. Ve 20:00 na miste nas vitalo klasicky zazelenale XM (rok na vetru desti) na spalkach. Nu coz, zacali sme tim, ze jsme se museli vratit pro naftu, bo byla vykradena do posledni kapky. Pulhodka zpozdeni. Behem jizdy konzultace telefonicka (diky PaMe) a uz bylo jasny proc de nafta do sani pri sepnutym turbu. Chachaaa, technici od citroena vytahli z toho chlapka 40tis a stejne to neopravili :-) Mnohem horsi byla ale dalsi zavada. Nekde se to zavzdusnovalo a baterka se pomalu odporoucela i pres silne dobijeni pomoci kablu a nabijecky. Nehlede na to, ze jsme se behem dalsich dvou hodin zmenili v nafotvy magnaty od hlavy az k pate a to doslova, neb se nam to povedlo na chvili natocit a nasledne proturovat i s onim "nafta v sani" (sani odpojeny, takze nafta diky turbu byla naprosto vsude :-) ) No jo, ale co s tim zavzdusnovani, to bylo zapeklity. Nechtelo se nam tahat hadicku nekam k petflasce, takze upne nahodou pri poslochani u nadrze sem si vsiml prasklin na fajfce u sani nafty na sacim kosi. Sup, uriznout kus hadice, prevliknout pres fajfku, svorkou zatahnout podtlakovou hadici sani<>cerpadlo, a? Auto nastartovalo, zvedlo se bezelo pekne a pak... Tlakovala voda, budiz, prej tam mozna neni, takze sem tam nalil asi 10 litranku jenze vono furt tlakovalo a kdyz kolega ve zbrani pridal strikala voda skoro az na haupnu. Modri uz vedi... Takze nastal porod ze vsech nejvetsi. nastesi mam taznou tyc, takze XMo slo na tycku a vyrazili sme. Nutno podotknout ze starej VW transp. 19tdi neni zrovna echt auto na tahani tuny a pul. Kazdou chvili stavecka u pumpy a dolejvani vody. XM bezelo na volnobeh, bez baterky, temer bez vody skoro 4 hodiny. Presne tolik trvala cesta z horni dolni do praglu (dorazili sme ve 4 rano :-) ). Predesilam, ze po dalnici, bo po vokreskach bychom dorazili domu tak v sedm rano.
Dobry co? :-)

Jen smutnejsi uz je jen pribeh majitele. Koupil ho za 100klacku, 40 do nej dal, ujel s nim akorat 4tis km a pak nam ho za dvojku nechal. A my sme zase o neco chytrejsi. Auto s prdlym tesnenim, nebo makovici nepotrebuje pro volnobezny otacky behem 4 hodin temer zadnou vodu v chlaicim okruhu :-D

P.S. za chvlii to du navrtet, jestli to stale funguje...

_________________
Nyní: XM 2.1TD 12V automat r.v. asi 90? DAM 4988
Nyní: Xantia 1.8i manual r.v. 93
Nyní: BX 1.9RD manual r.v. 89 - 91, bude automat :-) asi ne, nejni casek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Historka z nataceni
PříspěvekNapsal: úte 20. črc 2010 19:57:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
ještě že jsem ho nekoupil :) vim o který jde

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Historka z nataceni
PříspěvekNapsal: úte 20. črc 2010 23:48:15 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 0:04:22
Příspěvky: 226
Bydliště: Pragl
Mas celkem smulu, bo mimo ty makovice je celkem v poho, zrovna na nom probiha kompletni rozborka, budou diiiiily!!!

_________________
Nyní: XM 2.1TD 12V automat r.v. asi 90? DAM 4988
Nyní: Xantia 1.8i manual r.v. 93
Nyní: BX 1.9RD manual r.v. 89 - 91, bude automat :-) asi ne, nejni casek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Historka z nataceni
PříspěvekNapsal: stř 21. črc 2010 19:44:03 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:24:37
Příspěvky: 172
Bydliště: Praha
Hádám že se nafta do sání dostávala turbokorektorem,ne? ;)

_________________
Bývalý BXmen a Xantiák

Nyní Transit 2,0TDDi 63kw 04"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Historka z nataceni
PříspěvekNapsal: stř 21. črc 2010 20:59:01 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 0:04:22
Příspěvky: 226
Bydliště: Pragl
nevim jestli to je to co myslis, ale pro laiky jako sem ja, tak z cerpadla pres hadicku co de do intercooleru. Jak rikal PaM, steluje si to pri sepnutym turbu cerpadlo. Zrejme membrana v kouri. Kamos si to zkouknul na netu a vypada to, ze tam bylo cerpadlo, kery tam vubec naptrilo.

_________________
Nyní: XM 2.1TD 12V automat r.v. asi 90? DAM 4988
Nyní: Xantia 1.8i manual r.v. 93
Nyní: BX 1.9RD manual r.v. 89 - 91, bude automat :-) asi ne, nejni casek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Historka z nataceni
PříspěvekNapsal: stř 21. črc 2010 21:06:41 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 23:51:32
Příspěvky: 34
Bydliště: Praha
Pánové a dámy musim přiznat že to byl masakr. Ještě že jsem jeli ve 3 jelikož kdyby ne tak ani nedojedem já už toho měl plný kecky. Ze začátku jsem se modlil aby jsem byl do 12 doma pak už jenom aby jsem to stihnul alespoň do 7 do práce. Cestou naspátek už jsem usínal. A musel to vzít za mě.

_________________
Citroen XM 2,1td 12v 327000Km......... Prodáno
Peugeot 306 2,0 hdi sport ..... současnost
Citroen zx 1,9 td break 1300000 km ale už asi dva roky nejde počítadlo.... Zatim současnost
Citroen Berlingo 2,0 hdi ..... stěhovák


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Historka z nataceni
PříspěvekNapsal: sob 24. črc 2010 11:55:50 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
Tak to je dobrá práce..

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Historka z nataceni
PříspěvekNapsal: sob 24. črc 2010 12:53:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
Citroën opět překonal vaše představy :lol:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Historka z nataceni
PříspěvekNapsal: pát 30. črc 2010 22:28:38 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:24:37
Příspěvky: 172
Bydliště: Praha
Tak Koule,ty určitě nejsi laik :) Ano,uhodl jsem,šlo to tam turbokorektorem,propouštěla membrána,a asi při volnoběhu to tam nakapalo :D

_________________
Bývalý BXmen a Xantiák

Nyní Transit 2,0TDDi 63kw 04"


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz