Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
C5 HDI 2.2 biturbo http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=16&t=7607 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | OneGin [ úte 12. bře 2013 20:01:38 ] |
Předmět příspěvku: | C5 HDI 2.2 biturbo |
Zdravím, pokukávam po C5 a výkonovo najvhodnejší motor sa mi zdá 2.2 hdi biturbo 125kw. Uvítal by som Vaše názory na tento motor, akú má výdrz a slabiny. Dík. |
Autor: | OneGin [ stř 13. bře 2013 17:22:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C5 HDI 2.2 biturbo |
Ten motor snád nikto nepouzíva? Jedná sa aj o to či ho nepostihuje fordacky syndrom, kde vysokotlaké čerpadlo vytvorí piliny a tie odpíšu vstrekovače, čo sú obrovské pálky. |
Autor: | Mikra [ stř 13. bře 2013 21:28:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C5 HDI 2.2 biturbo |
Neplaš Je to normální motor, má 2 turba, vyšší tlak na railu, víc elektroniky, ale nic nenormálního. Mám najeto 113.000 km a ještě jsem na něm nic neopravoval. Motor je výkonný a vysoký krouťák je parádní. Pokud nejseš čuně a dáváš kvalitní naftu, včas měníš olej a všechny filtry, máš to do 240.000 km bez práce. Pak nastupujou servisní úkony jako u všech ostatních. Pokud teda budou potřeba. Výhoda vyššího výkonu je, že motor nepřetěžuješ a nemusíš tolik točit. Tím v podstatě prodloužíš životnost. Spotřeba je stejná jako na 2.2 HDi s jedním turbem. Možná o půl litru větší. Slabinou by mohly být vstřiky, pokud odejdou, protože jsou nerepasovatelný a musí se koupit nový. Ale to není jedinej motor s těmahle vstřikama. Kdyby výrobce nebyl chuj a dodával díly, daly by se repasovat normálně. Zase ale mají větší výdrž než repasovatelný Delphi, který do citroenů dávaj teď. C5III (X7) s 2.2 biturbem možná už mají Delphi. Ale nejsem si jistej. Od tý doby, co ho mám a co se ho všichni báli, už jich je u nás hodně a nikdo nemá problémy. |
Autor: | Pijer [ stř 20. bře 2013 11:42:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C5 HDI 2.2 biturbo |
2.2 biturbo 125kW mám v Toureru, najeto 74.000 a o motoru nevím Při váze auta skoro dvě tuny bych asi ani slabší motor nechtěl, ale je pravda, že 2.0 si vezme o zhruba o litr na sto méně. |
Autor: | troskalp [ stř 20. bře 2013 19:38:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C5 HDI 2.2 biturbo |
Kolik vam tak žere kdyz jezdite normalne?a to váží fakt skoro 2tuny?az trochu spadnou ceny tak nad nim taky dost vazne uvažuju jen ne kombi ale sedan |
Autor: | Mikra [ stř 20. bře 2013 20:55:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C5 HDI 2.2 biturbo |
Za 5 let mám najeto 48719 km a natankoval jsem 3444,66 l nafty. Z toho vyplývá spotřeba 7,07 l/100km. Zima, léto, město, dálnice... všechno dohromady. 80% cest jsou okresky mezi městy, hodně cesty do práce 15 km, něco málo dálnice. TP: Provozní hmotnost: 1685 - 1770 kg Největší technická přípustná hmotnost 2150 kg Sedan bude nepatrně lehčí. |
Autor: | troskalp [ stř 20. bře 2013 21:19:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C5 HDI 2.2 biturbo |
Super dik za odpovědi potesil si me |
Autor: | troskalp [ stř 20. bře 2013 23:44:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C5 HDI 2.2 biturbo |
Jeste dotaz..jak je na tom sedan vs kombi v prostornosti?nemyslim jen kufr ale jesli je treba v kombi o neco vic mista vzadu a tak. |
Autor: | Mikra [ stř 20. bře 2013 23:48:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C5 HDI 2.2 biturbo |
Myslím že ne. Že zadní sedačky i prostor jsou úplně stejný. Ale já prostě kombíka potřebuju, tak se o sedany nestarám. Myslím že je break univerzálnější pro každýho, a tak kdybys nemohl sedana sehnat, tak s kombíkem kromě vzhledu neprohloupíš. Zdá se mi, že biturba jsou asi víc právě v breaku. |
Autor: | Pijer [ čtv 21. bře 2013 14:47:14 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: C5 HDI 2.2 biturbo | ||
Mikra píše: Za 5 let mám najeto 48719 km a natankoval jsem 3444,66 l nafty. Z toho vyplývá spotřeba 7,07 l/100km. Zima, léto, město, dálnice... všechno dohromady. 80% cest jsou okresky mezi městy, hodně cesty do práce 15 km, něco málo dálnice. TP: Provozní hmotnost: 1685 - 1770 kg Největší technická přípustná hmotnost 2150 kg Sedan bude nepatrně lehčí. Já mám spotřebu při větším podílu města a dálnice okolo 8 litrů - něco o spotřebě se dá vykoukat i tady http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1 Jinak podle techničáku váha 1840kg viz. příloha
|
Autor: | troskalp [ čtv 21. bře 2013 15:13:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C5 HDI 2.2 biturbo |
Je fakt ze sem se dival jen tak letmo ale sedany s 2.2 sem našel.hodne jich bylo sice bud 2.0 nebo v6 s 2.7 a 3.0 coz je myslim zbytečne pro mě a jelikož jezdim vetsinou bud sam nebo s pritelkyni a obcas nekdo treti kombika bych nevyužil.sedan je pro me akorat |
Autor: | Mikra [ čtv 21. bře 2013 15:46:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C5 HDI 2.2 biturbo |
Pijer: Ty máš X7 - Tourer. Já mám C5II - Break. Proto rozdíl ve hmotnosti. A možná i nějaká úprava motoru a tak se i spotřeba může lišit. |
Autor: | Pijer [ čtv 21. bře 2013 16:22:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C5 HDI 2.2 biturbo |
Toho jsem si nevšiml, jinak s CII Break 2.2 98kW jsem jezdil za zhruba o půl litru méně než teď s CIII - bude to 100% tou váhou |
Autor: | Mikra [ čtv 21. bře 2013 18:28:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C5 HDI 2.2 biturbo |
To nemůžeš srovnávat. 2.2 98 kW je úplně jiný motor než 2.2 Biturbo. A rozdíl mezi C5II a X7 nebude jen ve váze. Máš širší gumy, máš jinej odpor vzduchu, jinou konstrukci náprav a tím jinej odpor v zatáčkách.... Ale rozdíl 0,5l/100 km je mimo laboratoř prakticky neměřitelnej. Stačí přifouknout na jednom autě gumy a už se rozdíl změní. |
Autor: | Pijer [ čtv 21. bře 2013 18:49:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: C5 HDI 2.2 biturbo |
Proč bych to nemohl srovnávat? X let jsem jezdil se starou 2.2 a teď nějakou dobu jezdím ve stejném režimu s novou a ta si vezme o trošku víc. Je to fakt a je mi z pohledu spotřeby vcelku fuk co je mezi těmi auty konstrukčně jiného. Co jiného by bylo lepší na srovnání než dlouhodobé používání jedním člověkem ve shodném režimu? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |