Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C5 HDI 2.2 biturbo
Právě je čtv 28. bře 2024 12:22:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: C5 HDI 2.2 biturbo
PříspěvekNapsal: úte 12. bře 2013 20:01:38 
Offline

Registrován: ned 13. pro 2009 23:14:50
Příspěvky: 21
Zdravím, pokukávam po C5 a výkonovo najvhodnejší motor sa mi zdá 2.2 hdi biturbo 125kw. Uvítal by som Vaše názory na tento motor, akú má výdrz a slabiny. Dík.

_________________
C4 2.0HDi 100kw FAP
C5 III 2.0HDI 120kw, hydroactive 3+


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C5 HDI 2.2 biturbo
PříspěvekNapsal: stř 13. bře 2013 17:22:35 
Offline

Registrován: ned 13. pro 2009 23:14:50
Příspěvky: 21
Ten motor snád nikto nepouzíva? :o Jedná sa aj o to či ho nepostihuje fordacky syndrom, kde vysokotlaké čerpadlo vytvorí piliny a tie odpíšu vstrekovače, čo sú obrovské pálky.

_________________
C4 2.0HDi 100kw FAP
C5 III 2.0HDI 120kw, hydroactive 3+


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C5 HDI 2.2 biturbo
PříspěvekNapsal: stř 13. bře 2013 21:28:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Neplaš :D :D :D
Je to normální motor, má 2 turba, vyšší tlak na railu, víc elektroniky, ale nic nenormálního. Mám najeto 113.000 km a ještě jsem na něm nic neopravoval. Motor je výkonný a vysoký krouťák je parádní. Pokud nejseš čuně a dáváš kvalitní naftu, včas měníš olej a všechny filtry, máš to do 240.000 km bez práce. Pak nastupujou servisní úkony jako u všech ostatních. Pokud teda budou potřeba. Výhoda vyššího výkonu je, že motor nepřetěžuješ a nemusíš tolik točit. Tím v podstatě prodloužíš životnost. Spotřeba je stejná jako na 2.2 HDi s jedním turbem. Možná o půl litru větší. Slabinou by mohly být vstřiky, pokud odejdou, protože jsou nerepasovatelný a musí se koupit nový. Ale to není jedinej motor s těmahle vstřikama. Kdyby výrobce nebyl chuj a dodával díly, daly by se repasovat normálně. Zase ale mají větší výdrž než repasovatelný Delphi, který do citroenů dávaj teď. C5III (X7) s 2.2 biturbem možná už mají Delphi. Ale nejsem si jistej.
Od tý doby, co ho mám a co se ho všichni báli, už jich je u nás hodně a nikdo nemá problémy.

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C5 HDI 2.2 biturbo
PříspěvekNapsal: stř 20. bře 2013 11:42:00 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 9:36:43
Příspěvky: 8
2.2 biturbo 125kW mám v Toureru, najeto 74.000 a o motoru nevím :-)
Při váze auta skoro dvě tuny bych asi ani slabší motor nechtěl, ale je pravda, že 2.0 si vezme o zhruba o litr na sto méně.

_________________
CITROEN C5 III 2.2HDI Tourer Exclusive r.v. 2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C5 HDI 2.2 biturbo
PříspěvekNapsal: stř 20. bře 2013 19:38:39 
Offline

Registrován: stř 30. lis 2011 14:30:18
Příspěvky: 341
Bydliště: střílky - Otrokovice
Kolik vam tak žere kdyz jezdite normalne?a to váží fakt skoro 2tuny?az trochu spadnou ceny tak nad nim taky dost vazne uvažuju jen ne kombi ale sedan

_________________
citroen c4 vts 2.0 16v 130kw vts vybava exclusive
Další citroen c5 III 3.0 hdi tourer cerna perla nerra


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C5 HDI 2.2 biturbo
PříspěvekNapsal: stř 20. bře 2013 20:55:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Za 5 let mám najeto 48719 km a natankoval jsem 3444,66 l nafty. Z toho vyplývá spotřeba 7,07 l/100km. Zima, léto, město, dálnice... všechno dohromady. 80% cest jsou okresky mezi městy, hodně cesty do práce 15 km, něco málo dálnice.
TP:
Provozní hmotnost: 1685 - 1770 kg
Největší technická přípustná hmotnost 2150 kg
Sedan bude nepatrně lehčí.

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C5 HDI 2.2 biturbo
PříspěvekNapsal: stř 20. bře 2013 21:19:56 
Offline

Registrován: stř 30. lis 2011 14:30:18
Příspěvky: 341
Bydliště: střílky - Otrokovice
Super dik za odpovědi potesil si me ;)

_________________
citroen c4 vts 2.0 16v 130kw vts vybava exclusive
Další citroen c5 III 3.0 hdi tourer cerna perla nerra


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C5 HDI 2.2 biturbo
PříspěvekNapsal: stř 20. bře 2013 23:44:04 
Offline

Registrován: stř 30. lis 2011 14:30:18
Příspěvky: 341
Bydliště: střílky - Otrokovice
Jeste dotaz..jak je na tom sedan vs kombi v prostornosti?nemyslim jen kufr ale jesli je treba v kombi o neco vic mista vzadu a tak.

_________________
citroen c4 vts 2.0 16v 130kw vts vybava exclusive
Další citroen c5 III 3.0 hdi tourer cerna perla nerra


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C5 HDI 2.2 biturbo
PříspěvekNapsal: stř 20. bře 2013 23:48:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Myslím že ne. Že zadní sedačky i prostor jsou úplně stejný. Ale já prostě kombíka potřebuju, tak se o sedany nestarám. Myslím že je break univerzálnější pro každýho, a tak kdybys nemohl sedana sehnat, tak s kombíkem kromě vzhledu neprohloupíš. Zdá se mi, že biturba jsou asi víc právě v breaku.

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C5 HDI 2.2 biturbo
PříspěvekNapsal: čtv 21. bře 2013 14:47:14 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 9:36:43
Příspěvky: 8
Mikra píše:
Za 5 let mám najeto 48719 km a natankoval jsem 3444,66 l nafty. Z toho vyplývá spotřeba 7,07 l/100km. Zima, léto, město, dálnice... všechno dohromady. 80% cest jsou okresky mezi městy, hodně cesty do práce 15 km, něco málo dálnice.
TP:
Provozní hmotnost: 1685 - 1770 kg
Největší technická přípustná hmotnost 2150 kg
Sedan bude nepatrně lehčí.


Já mám spotřebu při větším podílu města a dálnice okolo 8 litrů - něco o spotřebě se dá vykoukat i tady http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1

Jinak podle techničáku váha 1840kg viz. příloha


Přílohy:
TP C5 data.jpg [165.68 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
CITROEN C5 III 2.2HDI Tourer Exclusive r.v. 2009
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C5 HDI 2.2 biturbo
PříspěvekNapsal: čtv 21. bře 2013 15:13:27 
Offline

Registrován: stř 30. lis 2011 14:30:18
Příspěvky: 341
Bydliště: střílky - Otrokovice
Je fakt ze sem se dival jen tak letmo ale sedany s 2.2 sem našel.hodne jich bylo sice bud 2.0 nebo v6 s 2.7 a 3.0 coz je myslim zbytečne pro mě a jelikož jezdim vetsinou bud sam nebo s pritelkyni a obcas nekdo treti kombika bych nevyužil.sedan je pro me akorat

_________________
citroen c4 vts 2.0 16v 130kw vts vybava exclusive
Další citroen c5 III 3.0 hdi tourer cerna perla nerra


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C5 HDI 2.2 biturbo
PříspěvekNapsal: čtv 21. bře 2013 15:46:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Pijer: Ty máš X7 - Tourer. Já mám C5II - Break. Proto rozdíl ve hmotnosti. A možná i nějaká úprava motoru a tak se i spotřeba může lišit. ;)

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C5 HDI 2.2 biturbo
PříspěvekNapsal: čtv 21. bře 2013 16:22:53 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 9:36:43
Příspěvky: 8
Toho jsem si nevšiml,
jinak s CII Break 2.2 98kW jsem jezdil za zhruba o půl litru méně než teď s CIII - bude to 100% tou váhou

_________________
CITROEN C5 III 2.2HDI Tourer Exclusive r.v. 2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C5 HDI 2.2 biturbo
PříspěvekNapsal: čtv 21. bře 2013 18:28:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
To nemůžeš srovnávat. 2.2 98 kW je úplně jiný motor než 2.2 Biturbo.
A rozdíl mezi C5II a X7 nebude jen ve váze. Máš širší gumy, máš jinej odpor vzduchu, jinou konstrukci náprav a tím jinej odpor v zatáčkách.... Ale rozdíl 0,5l/100 km je mimo laboratoř prakticky neměřitelnej. Stačí přifouknout na jednom autě gumy a už se rozdíl změní.

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C5 HDI 2.2 biturbo
PříspěvekNapsal: čtv 21. bře 2013 18:49:37 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 9:36:43
Příspěvky: 8
Proč bych to nemohl srovnávat?
X let jsem jezdil se starou 2.2 a teď nějakou dobu jezdím ve stejném režimu s novou a ta si vezme o trošku víc. Je to fakt a je mi z pohledu spotřeby vcelku fuk co je mezi těmi auty konstrukčně jiného.
Co jiného by bylo lepší na srovnání než dlouhodobé používání jedním člověkem ve shodném režimu?

_________________
CITROEN C5 III 2.2HDI Tourer Exclusive r.v. 2009


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz