Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Poruchy a problémy (všechny motorizace)
Právě je pát 07. čer 2024 2:10:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob 07. úno 2015 10:34:55 
Offline

Registrován: sob 26. dub 2014 17:44:37
Příspěvky: 30
Ahoj,

ještě tady není téma, které by se věnovalo problémům s našimi Eliškami. Prosím tedy problémy a případné řešení psát sem a snad si navzájem pomůžeme při řešení poruch:-). Zrovna začnu...

Problém: při pomalé jízdě (cca 5 km/h) a otáčení volantu o více otáček na jednu stranu a posléze na druhou stranu (běžný manévr při parkování), lze cítit ve vyšlápnuté spojce, popř. na podběhu zevnitř relativně silné lupnutí.
Řešení: zatím 2x v servise na záruční opravu, servisu se závada neprojevila, nicméně vyměnili ložisko kola, tlumič, horní uložení tlumiče. Závada trvá. Budu dále reklamovat, jakmile přijdeme na to čím to je, dám vědět:-) EDIT: prozatím vyřešeno, po upadnutí kola vyměněno horní uložení tlumičů, tlumiče + ložisko a zatím OK.

Problém: malinké tečky koroze po celé karosérii (hlavně na kapotě) viditelné jen při bližším prozkoumání.
Řešení: dle servisu se vztahuje záruka proti korozi pouze na korozi, která prostupuje zevnitř...

Problém: někdy horší starty (delší interval startování - cca 5 sekund)
Řešení: dle servisu v pořádku, pokud nesvítí kontrolka :-)

Problém: občasné "chcípání/vynechávání" motoru při studeném motoru
Řešení: reklamováno u 3 autorizovaných servisů - závada se neprojevila, diagnostika nic neukázala = auto OK :-)

Postupně budu přidávat další případné problémy + aktualizovat řešení, pokud se mi něco podaří dořešit.

Honza

Aktualizace problému číslo 1.: automobil byl 3x na reklamaci (2x Auto Brejla Praha-Vestec, 1x Unicars Zlín) -> s výsledkem: závada se neprojevila, auto je v pořádku "kolo Vám neupadne". Výsledek: Dnes mi upadlo kolo:-) Takže odtahovka do servisu, naštěstí se to stalo při parkování, takže následky psychické ani fyzické nejsou. Proto si prosím dávejte pozor, zda Vám auto nelupe při pomalé jízdě a zatáčení, abyste nedopadli hůř. Po opravě budu informovat co tomu nakonec bylo.

Aktualizace č.2: problém číslo jedna se zdá po výměně ložisek kol, obou horních uložení tlumiče a obou tlumičů vyřešen, ale raději ještě vyčká, protože dřív to dělalo také nepravidelně. (Upadlé kolo bylo ZŘEJMĚ díky neodborné výměně tlumičů). Takže tak. Jinak špatné starty + někdy dušení auta při rozjezdu přetrvává (ale je to dost nepravidelné, takže těžko se to reklamuje - diagnostika nic nevyjela).


Naposledy upravil H03 dne úte 05. kvě 2015 6:45:06, celkově upraveno 3

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 07. úno 2015 18:57:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Sakryš to trošku brzo.K tomu startu,kolik máš najeto? Přidáváš do paliva VIF?Možná by mohl pomoci nějaký čistič palivové soustavy a ventilů,zvlášť pokud jezdíš tzv.na pohodu a motor se do vyšších otáček nepodívá. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 07. úno 2015 19:28:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7361
Bydliště: Kolín
tecky koroze - neni to poletava rez ??

me dokonce rezavi jedno z bocnich okenek a nevim jakym zpusobem to dostat dolu

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 07. úno 2015 21:00:17 
Offline

Registrován: sob 26. dub 2014 17:44:37
Příspěvky: 30
Najeto 20 000 km. Žádné aditivum nepřidávám... O polétavé rzi jsem nikdy neslyšel, ale teď jsem si něco přečetl, tak až se oteplí zkusím odstranit. Díky za tip.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 08. úno 2015 16:23:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak zkus,dle možností portmóne,některý z těchto přípravků. :D
http://citroeny.eu/do-paliva/34-sonax-c ... enzin.html
http://citroeny.eu/do-paliva/1995-tec-2 ... -j005.html
Poté při každém tankování nalej do nádrže panáka VIFu.
http://citroeny.eu/do-paliva/31-vif-sup ... vf005.html
Pokud to nepomůže,tak bych se podíval na svíčky,případně je rovnou vyměnil.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 24. bře 2015 16:54:35 
Offline

Registrován: ned 17. srp 2014 18:40:13
Příspěvky: 54
Také mám na bílé barvě tečky připomínající rez. Podle mě to rez není, protože to jde sice blbje ale jde umejt. Občas to taky jde vidět na plastovém nárazníku. Doufám že rez není, to snad u nové pozinkované karosérie ani není možné. Možná by to mohl být nějaký trus od hmyzu


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 24. bře 2015 16:56:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7361
Bydliště: Kolín
poletava rez - nejedna se o rez tceho vozu ale castice z kominu atd

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 24. bře 2015 18:12:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Spousta polétavé rzi se vyskytuje kolem železnice,průmyslových podniků,elektráren,tepláren atd.Na odstranění existují speciální přípravky
http://www.detailingpro.cz/pece-o-lak/d ... pro-iron-x
a jako prevence je velmi vhodné 2 x do roka nanést na lak tvrdý vosk. :D

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 24. bře 2015 19:55:27 
Offline

Registrován: ned 17. srp 2014 18:40:13
Příspěvky: 54
Dík za informaci


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 18. dub 2015 13:41:14 
Offline

Registrován: sob 26. dub 2014 17:44:37
Příspěvky: 30
Dnes, abych se snad v sobotu na chvilku nenudil, se stala celkem nepříjemná událost a upadlo mi kolo. Lépe řečeno kolo drží na svém místě, ale je absolutně vyosené a tlumič vypadl ze svého uchycení. Více info v prvním příspěvku.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 18. dub 2015 14:40:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Ty kráso :!: To uchycení dole nebo nahoře?

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 18. dub 2015 14:43:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7361
Bydliště: Kolín
predpokladam ze zarezle lozisko v hornim ulozeni a ukroutil to

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 18. dub 2015 14:49:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Po roce a půl a 20 tis.? A navíc nedávno psal,že zatím 2x v servise na záruční opravu, servisu se závada neprojevila, nicméně vyměnili ložisko kola, tlumič, horní uložení tlumiče.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 18. dub 2015 16:01:03 
Offline

Registrován: sob 26. dub 2014 17:44:37
Příspěvky: 30
Uchycení nahoře... tlumič se jakoby propadl. Na to jaký mám styl jízdy (důchodce co se vyhýbá každé nerovnosti) + to jak se o auto starám, tak je to dost nepříjemné. Stát se to může u každého auta, ale spíš mě zaráží, že auto bylo 3x reklamováno a stejně na nic nepřišli... a pak člověku upadne tlumič... no snažím se to brát z lepší stránky, dostal jsem jako náhradní auto novou Fabii, najeto 3500 km, tak si ji aspoň vyzkouším:-) Jinak jak psal Miroslav... měnili tlumiče, ložisko a horní uchycení + kontrola všech vůlí... takže bacha na to, ať se to někomu nestane ve vyšší rychlosti...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 18. dub 2015 16:17:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Odhadl bych to na "kvalitní" práci servisu,příspěvků na tohle téma nebo jejich schopnost odhalit závadu na autě je tady na fóru hromada. :twisted:
No jsem zvědav,co budeš na Fabču říkat. :D Já je znám,ne že by to bylo špatné auto,ale Citroen je,co do pohodlí jiná liga.Mě včera museli po ujetí 850 km s Rapidem málem vyndavat s auta jeřábem. :?

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz