Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C-Elysee 1,6Hdi
Právě je úte 19. bře 2024 5:20:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 122 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: stř 05. říj 2016 15:04:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Jasně Honzo,jenže právě ty výpary od klikovky jdou zpět do sání a pokud je olej samá saze,což v městském provozu zcela jistě je,tak tomu vydatně pomáhá.Proto je diesel pro městský provoz na prd a pokud už,tak se musí zkrátit ta výměna,bo je po 5 tkm po smrti.Ostatně podobný problém je dnes u přímovstřikových benzínů,proto se také zkracují ty nesmyslně dlouhé intervaly a navíc dnes dostaneš při přejímce nového vozu papír,kde je jasně uvedeno,jak často olej měnit v závislosti na provozu vozidla.Hodně lidí je překvapeno,že je to na polovinu,ale ti co chtějí mít klid,tak mění ještě častěji. :D Zkrátka žádný super olej LL tomu nepomůže a je třeba ho včas vyměnit,LL funguje dobře leda tak u služebáků,které lítají od rána do večera.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: stř 05. říj 2016 17:59:55 
Offline

Registrován: stř 31. bře 2010 14:20:32
Příspěvky: 123
Kupoval som vtedy dízla lebo bol za cenu benzínu, nechal som sa zlákať.
A presne ako vraví kolega Lengel nado mnou, toto je už problém aj u priamovstrekových benzínov, preto som si istý, že do mesta niesu vhodné dnes ani tieto benzínové motory. Jedine že ich bude majiteľ vytáčať nad 2000 ot, čo nik nechce veď načo keď turbo zatiahne už od 1500. Všetko zle. Jak to má kto držať nad 2000 keď polovicu jazdy mestom stojíš na neutrále na križovatke v kolóne. Tu sa ukazuje ako správny start-stop systém. Ten ale kurví iné veci. Jednu výhodu ale turbobenzíny oproti turbodízlom majú, vyššiu teplotu spalín, čo teoreticky si myslím že hádam až také nánosy sajrajtu nebudú, lebo palivo lepšie prehorí. Každopádne ak je výfuk zasraný a čierny, sanie bude určite fest zasrané.
Môj názor. Do mesta atmosférický benzín.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: stř 05. říj 2016 18:20:17 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1345
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Rozebirali jste to nekdy? Mam v tuto chvili dve naftove auta. Jezdim vetsinou 15-20km. V tom 1,9D neni v sani defakto vubec nic - EGR je normalne otevreny. Olej menim po 10.000km a zadny problem v neni. Auto ma najeto urcite hrube pres 200.000, i kdyz tachometr ukazuje 160.000 - kupoval jsem jej pred 8mi lety v bazaru a mel 93.000 jako 8mi lete auto. Sani jsem mel vicekrat dole a nic v nem neni, zadne usazeniny, jen je tam mastno.

Na 1,6hdi jsem mel sani taky dole a zasrane je to az za vstupem plynu z EGR. Pred nim je to jen mastne, nic vic tam neni. Netvrdim, kdyz nekdo necha olej v aute 30.000km a vice, ze se mu to potom nezasere vice, ale kdyz menite po 20.000km, tak pred vystupem z EGRu neni nic. Pravda je, ze jsem prisel na to, ze muj puvodni EGR byl vadny. Diag nehlasila nic spatneho.

Primovstrikove benziny nevim, tam to bude trochu neco jineho a vsadim se, ze zasrane to bude taky za z vstupem plynu z EGRu.

To, ze je olej dieselu plny karbonu se nemusime dohadovat, to bylo vzdycky. Ale nikdy ty motory nebyly tak zasrane jak ted - mala olejova naplne, dlouhy probeh a software motoru nastaven tak, at nezere vubec nic - co nejmene CO2, nehlede na to, ze to plodi hromady sazi. Mnozi uzivatele benzinovych motoru Euro 5 by o softu mohli vypravet, jak jim v servisre rikaji, ze motor skube studeny, ale ze to je normalni, protoze to tak je nastaveno kvuli EURO normam. Motor se pritom normalne dusi. A neni to jen PSA, je o napric automobilovym trhem.

A benzinaky maji jeste jednu pricinu, proc se tak zasiraji karbonem - zerou totiz olej. Mira tohle jiste vi, nebot to taky sveho casu resil. A v servise vam klidne reknou, ze litr na 1000km je jeste treba ok. Ja za 15.000km nedolivam, protoze neni treba.

Ta 1,6hdi co mam ma ted 224.000 a do 160.000km se olej menil po 20.000km.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: stř 05. říj 2016 18:32:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
marcel.tokar: Máš pravdu,ale částečně.Jednak se benzín ohřeje mnohem rychleji než diesel a také neprodukuje takové množství sazí.A jinak není problém motor točit po městě klidně na 5.000,jen pak nemůžeš koukat na spotřebu. :D Nicméně i s minulou C4P a motorem 1.6 VTI jsem se při mém stylu jízdy přes 8.5 l/100 nikdy nedostal.Takže shrnuto a podtrženo,pokud nebudu motor podtáčet,budu tankovat prémiové palivo nebo obyčejný benzín a aditivuji si ho sám(lepší a levnější varianta),tak nebudu mít nikdy takové starosti,jako majitel dieselového agregátu. ;)
Vtip je v tom,že se spousta lidí nechá zlákat k dieselu vidinou úspornějšího provozu(menší spotřeba+levnější nafta)a pak si drbou hlavu.Nutno dodat,že v obou případech hraje také dost podstatnou roli biosrágora,kterou ekoteroristi prosadili a která ve skutečnosti nic dobrého nepřinesla,tedy majitelům aut.
A málem bych zapomněl na svíčky,vhodným výběrem se dá totiž nejen dosáhnout lepšího zapálení směsi,takže lépe shoří a nezůstanou ty nespálené zbytky,ale i většího výkonu a úspory paliva. :D

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: stř 05. říj 2016 18:42:30 
Offline

Registrován: stř 31. bře 2010 14:20:32
Příspěvky: 123
Každopádne sa zhodneme asi v tom, že EGR je kurvítko desaťročia. Lebo niekto chce zachrániť ľadového medveďa.
Inak, chcel by som vidieď takých 10 áut za sebou stáť v zápche a mať na otáčkomeri 5000ot, aby nemali zasrané sanie. To by bolo komické. Jedna vec je vytáčať motor nad 2000 pri jazde ale väčšinou v meste postávaš v kolóne. Skú si niekedy zmerať čas jazdy do práce, kolko stráviš samotnou jazdou a kolko státím v kolóne. Ja to mám tak pol na pol.
A terajšia benzínová corolla sa mi zahrieva pomalšie ako predchádzajúce hdi. Ver či nie, je to rozdiel možno kilometra ale v prospech hdi. Aspoň podla teplomeru. A zaujímavé je že aj podstatne skôr hdi fúka do kabíny teplý vzduch, až ho podozrievam z prídavného kúrenia, ale to len teoretizujem. Alebo má valvematic tak málo zbytkového tepla,, neviem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: stř 05. říj 2016 19:02:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
HonzaC píše:
Rozebirali jste to nekdy? Mam v tuto chvili dve naftove auta. Jezdim vetsinou 15-20km. V tom 1,9D neni v sani defakto vubec nic - EGR je normalne otevreny. Olej menim po 10.000km a zadny problem v neni. Auto ma najeto urcite hrube pres 200.000, i kdyz tachometr ukazuje 160.000 - kupoval jsem jej pred 8mi lety v bazaru a mel 93.000 jako 8mi lete auto. Sani jsem mel vicekrat dole a nic v nem neni, zadne usazeniny, jen je tam mastno.

Na 1,6hdi jsem mel sani taky dole a zasrane je to az za vstupem plynu z EGR. Pred nim je to jen mastne, nic vic tam neni. Netvrdim, kdyz nekdo necha olej v aute 30.000km a vice, ze se mu to potom nezasere vice, ale kdyz menite po 20.000km, tak pred vystupem z EGRu neni nic. Pravda je, ze jsem prisel na to, ze muj puvodni EGR byl vadny. Diag nehlasila nic spatneho.

Primovstrikove benziny nevim, tam to bude trochu neco jineho a vsadim se, ze zasrane to bude taky za z vstupem plynu z EGRu.

To, ze je olej dieselu plny karbonu se nemusime dohadovat, to bylo vzdycky. Ale nikdy ty motory nebyly tak zasrane jak ted - mala olejova naplne, dlouhy probeh a software motoru nastaven tak, at nezere vubec nic - co nejmene CO2, nehlede na to, ze to plodi hromady sazi. Mnozi uzivatele benzinovych motoru Euro 5 by o softu mohli vypravet, jak jim v servisre rikaji, ze motor skube studeny, ale ze to je normalni, protoze to tak je nastaveno kvuli EURO normam. Motor se pritom normalne dusi. A neni to jen PSA, je o napric automobilovym trhem.

A benzinaky maji jeste jednu pricinu, proc se tak zasiraji karbonem - zerou totiz olej. Mira tohle jiste vi, nebot to taky sveho casu resil. A v servise vam klidne reknou, ze litr na 1000km je jeste treba ok. Ja za 15.000km nedolivam, protoze neni treba.

Ta 1,6hdi co mam ma ted 224.000 a do 160.000km se olej menil po 20.000km.

No jo,jenže ten tvůj starý stroj nebude mít myslím takové libůstky jako je FAP filtr nebo recyklaci výfukových plynů,což je další pomocník při tvorbě karbonu.A že s atmosférickým motorem můžeš poskakovat po městě a s turbem už je problém,se už nějaký pátek ví a v podstatě to šlo ruku v ruce se zavedením LL,jenže ty jsou vhodné právě jen pro ty dlouhé nájezdy.
O škubajících motorech nic nevím,žádná C4,které máme v rodině+ ta moje bývalka tímhle netrpěla.V práci máme 3 haťapky,1 1.4 16 V a jednu 1.2 TSI a také neškubou,takže kde co říkají v servise je mi fuk,protože tam toho nakecají spoustu.Třeba to,že při použití normálního oleje místo pleťovky se rozhodí časování ventilů,jak tvrdili mně. :lol: Leda tak velký kulový,motor šlapal jak hodinky a přestal brát olej,takže s ním byla radost jezdit a točit ho až k omezovači,pokud bylo potřeba. :mrgreen:
A aniž bych ti chtěl kazit radost z nulové spotřeby oleje,tak jednak máš diesela,který pracuje v nižších otáčkách a v nižším teplotním režimu a pak také nebývá nic neobvyklého,že ten olej bývá doplňován a náležitě naředěn právě tím nespáleným palivem,k čemuž dochází zejména v tom městském provozu nebo při provozu na krátkých trasách. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: stř 05. říj 2016 19:04:32 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1345
Bydliště: Frýdecko-Místecko
1,6hdi maji montovane pridavne elektricke topeni ve ventilaci, proto to topi docela rychle. Rikaji tomu prihrev.

EGR je kurvitko na n-tou. Je tam proto, aby plyny byly studenejsi, takze aby to moc nehorelo, takze se to timto dusi. Coz znamena zase vetsi spotrebu paliva a vice sazi. Proste tohle byla spatna cesta, stejne jako start-stop. Kdyz nahodou jedu tatovym autem a zapomenu ho vypnout, na prvni krizovatce mne to vzdy vydesi, kdyz chcipne.

Zase na druhou stranu si myslim, ze filtry pevnych castic i pres problemy s nima jsou dobrym pocinem a maji svuj smysl.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: stř 05. říj 2016 19:16:06 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1345
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Miroslav Lengyel píše:
No jo,jenže ten tvůj starý stroj nebude mít myslím takové libůstky jako je FAP filtr nebo recyklaci výfukových plynů,což je další pomocník při tvorbě karbonu.A že s atmosférickým motorem můžeš poskakovat po městě a s turbem už je problém,se už nějaký pátek ví a v podstatě to šlo ruku v ruce se zavedením LL,jenže ty jsou vhodné právě jen pro ty dlouhé nájezdy.
O škubajících motorech nic nevím,žádná C4,které máme v rodině+ ta moje bývalka tímhle netrpěla.V práci máme 3 haťapky,1 1.4 16 V a jednu 1.2 TSI a také neškubou,takže kde co říkají v servise je mi fuk,protože tam toho nakecají spoustu.Třeba to,že při použití normálního oleje místo pleťovky se rozhodí časování ventilů,jak tvrdili mně. :lol: Leda tak velký kulový,motor šlapal jak hodinky a přestal brát olej,takže s ním byla radost jezdit a točit ho až k omezovači,pokud bylo potřeba. :mrgreen:
A aniž bych ti chtěl kazit radost z nulové spotřeby oleje,tak jednak máš diesela,který pracuje v nižších otáčkách a v nižším teplotním režimu a pak také nebývá nic neobvyklého,že ten olej bývá doplňován a náležitě naředěn právě tím nespáleným palivem,k čemuž dochází zejména v tom městském provozu nebo při provozu na krátkých trasách. ;)


Miro, budes se divit, EGR to ma. i to tam pisu, ze je normalne funkcni. A FAP s tim primo nic spolecneho nema. Ty motory 1,6hdi pokud umiraly byly s FAPem i bez.

A to co tady prezentujes s redenim oleje pri regeneraci se netyka zrovna techto motoru od PSA, ale tyka se hlavne koncernu VW a ostatnich, protoze k tomu redeni dochazi pri castych suchych regeneracich - bez aditiv. Mestsky provoz na to opet nema vliv. Mnoho lidi nam tady prezentuje bludy, ze pro spravnou regeneraci je treba motor vytocit a drzet v otackach. Ale toto se opet tyka bezaditivnich systemu regeneraci. Ale chapu ze ty mas svoji pravdu, sice jsi diesela nikdy nemel, ale vis jak to je.

Asi jedna z mala veci na ktere se shodnem je, ze oleje jsou zamerne redeny, zase aby se usetrilo nejake promile paliva bez ohledu na dalsi i environmentalni dopady tohoto nesmyslu a intervaly natahovany, any se ukazalo, jak jsou automobily nyni eko-friendly.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: stř 05. říj 2016 19:18:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
marcel.tokar píše:
Každopádne sa zhodneme asi v tom, že EGR je kurvítko desaťročia. Lebo niekto chce zachrániť ľadového medveďa.
Inak, chcel by som vidieď takých 10 áut za sebou stáť v zápche a mať na otáčkomeri 5000ot, aby nemali zasrané sanie. To by bolo komické. Jedna vec je vytáčať motor nad 2000 pri jazde ale väčšinou v meste postávaš v kolóne. Skú si niekedy zmerať čas jazdy do práce, kolko stráviš samotnou jazdou a kolko státím v kolóne. Ja to mám tak pol na pol.
A terajšia benzínová corolla sa mi zahrieva pomalšie ako predchádzajúce hdi. Ver či nie, je to rozdiel možno kilometra ale v prospech hdi. Aspoň podla teplomeru. A zaujímavé je že aj podstatne skôr hdi fúka do kabíny teplý vzduch, až ho podozrievam z prídavného kúrenia, ale to len teoretizujem. Alebo má valvematic tak málo zbytkového tepla,, neviem.

Tak já nemyslel točit motor na 5 tkm při stání v koloně,ale při jízdě.Zkrátka místo toho,aby jel stylem dzn,dzn,tak na dvojku motor vytočím.
Jinak VTI mělo odpojitelné vodní čerpadlo,ale jestli to má HDI také netuším.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: stř 05. říj 2016 19:34:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Honzo,ale já nepsal nic o regeneraci,ale o městském provozu. ;) Sice jsem diesela nikdy neměl a taky vím proč. :D Nicméně většina známých tenhle druh pohonu má,takže jsem poměrně v obraze. A to nepočítám 2 ropáky v práci,s kterými když mám jet,tak mám vždycky osypky,ale nicméně s nimi žádný problém s karbonem není a to mají najeto během 2.5 roku 300.000 km.Proč? Inu proto,že lítají v podstatě 24 h denně na dlouhých trasách a to je to,o čem celou dobu píšu. ;) Ostatně tohle jsme vždycky říkali zákazníkům,když přišli s tím,že by chtěli naftu a my se jim to snažili rozmluvit.Jenže dnes,tě do toho ještě cpou,šel jsem si objednat nový stroj a první otázka prodejce byla,že chci určitě dieselový motor.Když jsem mu řekl,že až budu chtít traktůrek,tak půjdu do Mountfieldu,tak na mě koukal ja 3 na 5. :mrgreen:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: čtv 06. říj 2016 9:08:03 
Offline

Registrován: stř 31. bře 2010 14:20:32
Příspěvky: 123
Miroslav Lengyel píše:
marcel.tokar píše:
Každopádne sa zhodneme asi v tom, že EGR je kurvítko desaťročia. Lebo niekto chce zachrániť ľadového medveďa.
Inak, chcel by som vidieď takých 10 áut za sebou stáť v zápche a mať na otáčkomeri 5000ot, aby nemali zasrané sanie. To by bolo komické. Jedna vec je vytáčať motor nad 2000 pri jazde ale väčšinou v meste postávaš v kolóne. Skú si niekedy zmerať čas jazdy do práce, kolko stráviš samotnou jazdou a kolko státím v kolóne. Ja to mám tak pol na pol.
A terajšia benzínová corolla sa mi zahrieva pomalšie ako predchádzajúce hdi. Ver či nie, je to rozdiel možno kilometra ale v prospech hdi. Aspoň podla teplomeru. A zaujímavé je že aj podstatne skôr hdi fúka do kabíny teplý vzduch, až ho podozrievam z prídavného kúrenia, ale to len teoretizujem. Alebo má valvematic tak málo zbytkového tepla,, neviem.

Tak já nemyslel točit motor na 5 tkm při stání v koloně,ale při jízdě.Zkrátka místo toho,aby jel stylem dzn,dzn,tak na dvojku motor vytočím.
Jinak VTI mělo odpojitelné vodní čerpadlo,ale jestli to má HDI také netuším.


Chápem, ako si to myslel. Problém v mestskej prevádzke je, že koľko času s naštartovaným motorom stráviš jazdou nad 2000ot a koľko státím na semafore či v kolóne alebo pod tých 2000ot. Ako vravím, u mňa je to pri mestskej jazde u nás v Košiciach tak pol na pol. Ja som si skúsil kúpiť dízla a 4 roky som ho takto prevádzkoval a darmo som ho pri samotnom pohybe vcelku vytáčal - tie kolóny a semafóry ho zabili. A to som ho mal bez FAPu. Keby ešte ten trebalo regenerovať... A to dnes sú všetky dízle v predaji len s ním a vyzerá to tak, že sa nejaké FAPy budú montovať aj do priamovstrekových turbobenzínov.
Kúpil som to auto za 14500eur nové a predal po štyroch a pol roku za 5000 s tým, že za posledný polrok som s ním bol 9x v servise - bez auta cca 2 mesiace.
Otec má doteraz benzínové picasso 11 ročné, 1.6 osemventil. 170000km a jazdí stále bez problémov - okrem obvyklého servisu a spotrebáku menená len baterka a štartér. To je pre mňa synonymom spoľahlivého auta. Áno, kulisa riadiacej páky je divná, radenie rýchlostí je také miešanie gulášu. Zvonku je vidieť semtam škrabanec či preliačiny na kasni - ale nikde nieje vidieť žiadnu koróziu. Vzpery či tlmiče či čo to je čo držia veko kufra v otvorenej polohe sú už unavené... To je všetko. Ale v aute všetko mechanicky či elektricky funguje, nekazí sa nič.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: ned 30. říj 2016 12:29:06 
Offline

Registrován: pon 05. črc 2010 15:44:52
Příspěvky: 41
Trochu odbočím.Včera jsem si udělal svůj první servisní den.Před tím prováděno v sevisu.Třetí výměna oleje a filtru.Výměna palivového a vzduchového filtru.Najeto 31000km.Překvapilo mne zanesení vzduchového filtru.Jezdím po slušných cestách a podle nich by měl vydžet 40000km.Příště asi po 20000km.
Jinak s autem spokojenost.Průměrná spotřeba se drží na 4,0l/100km.Skutečná!!!(Dle pc 3x10000km 3,7l/100km)Píšu si každé tankování.Takže mám z čeho počítat.

_________________
C-ELYSEE 1,6 Hdi /bývalo :Xantia X2 break 2.0Hdi 80Kw, BX 1,9D combi,Škoda 100,Fiat 125p


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: ned 30. říj 2016 13:41:41 
Offline

Registrován: ned 24. črc 2016 9:43:41
Příspěvky: 19
Na kolik tě prosím vyšla druhá servisní prohlídka a co tam vše měnili (filtry, olej, apod.) ?

_________________
Citroen C3 Aircross 1.2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: ned 30. říj 2016 14:08:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
fíra píše:
Trochu odbočím.Včera jsem si udělal svůj první servisní den.Před tím prováděno v sevisu.Třetí výměna oleje a filtru.Výměna palivového a vzduchového filtru.Najeto 31000km.Překvapilo mne zanesení vzduchového filtru.Jezdím po slušných cestách a podle nich by měl vydžet 40000km.Příště asi po 20000km.
Jinak s autem spokojenost.Průměrná spotřeba se drží na 4,0l/100km.Skutečná!!!(Dle pc 3x10000km 3,7l/100km)Píšu si každé tankování.Takže mám z čeho počítat.

Filtry měním každý rok,bez ohledu na nájezd.Ty jejich plky o téměř nesmrtelnosti dílů si můžou strčit za klobouk. :D

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: ned 30. říj 2016 16:15:02 
Offline

Registrován: pon 05. črc 2010 15:44:52
Příspěvky: 41
Schumi
V březnu dvouletá prohlídka 2930Kč.
Výměna oleje(vlastní),o-filtru,pylového filtru,výměna brzdové kapaliny,+systémové operace.

_________________
C-ELYSEE 1,6 Hdi /bývalo :Xantia X2 break 2.0Hdi 80Kw, BX 1,9D combi,Škoda 100,Fiat 125p


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 122 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz