Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C-Elysee 1,6Hdi
Právě je úte 19. bře 2024 4:11:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 122 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: úte 01. lis 2016 17:48:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. říj 2016 13:36:52
Příspěvky: 63
Bydliště: Most
Ad oleje z předchozí stránky: myslel jsem si že pro Diesela s FAPem je norma ACEA C2/3 ?
Zajímá mne jestli servis trvá na PSA normě nebo ACEA. Tu konkrétní PSA bude mít jen Total :(

_________________
Berlingo 1,6 XTR 100BlueHDI GripControl » od 11.11.2016 a 7mi km :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: úte 01. lis 2016 18:14:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Nikoliv,dřívější norma PSA B71 2290 Total Ineo ECS 5W-30 C2,teď PSA Tlačí normu B71 2312 C1,C2. Oleje s oběma normami vyrábí i jiní výrobci a klidně mají ACEA C2,C3. :D Výrobce vozu samozřejmě klade důraz na firemní normu,je to ale jedno ale! Záleží co je napsáno v technickém listu,zda plní nebo má aprobaci výrobce.Ale jak jsem psal výše,u dieselového agregátu nemá smysl se tím nijak zvlášť zabývat,protože tam z podstaty věci takové nebezpečí jako u benzínu nehrozí.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: úte 01. lis 2016 21:42:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. říj 2016 13:36:52
Příspěvky: 63
Bydliště: Most
Právě co jsem koukal PSA normu skoro nikdo neuvádí. Všude jen ACEA a VW

Také před c3 podle těch mechaniků jsi psal nebrat, ale o kus dříve c3 dáváš odkaz na prémiový olej :)

_________________
Berlingo 1,6 XTR 100BlueHDI GripControl » od 11.11.2016 a 7mi km :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: stř 02. lis 2016 6:35:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Za některé aprobace se holt vyplatí některým výrobci vozu zaplatit,jiným ne. :D Té druhé větě se přiznám nerozumím,takže jen obecně,není C3 má jiné složení než například C3-10 nebo C3-12. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: stř 02. lis 2016 8:15:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. říj 2016 13:36:52
Příspěvky: 63
Bydliště: Most
Nějak se to zkomolilo :)
Že jsi v předchozích příspěvcích psal o mechanicích co říkají max C2 a vyhnout se C3 ,ale ještě dříve dáváš jako špičkový olej odkaz na C3 Millersoils :)
Takže se v těch C3 nějak ztrácím.

_________________
Berlingo 1,6 XTR 100BlueHDI GripControl » od 11.11.2016 a 7mi km :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: stř 02. lis 2016 15:29:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Jo takhle,C2 si melou pořád dokola technici v Citroenu,ne mechanici.A ono je v tom mela hlavně kvůli výrobcům olejů,dřív patřila C2 do olejů LOW SAPS,dnes je to MID SAPS.Dřívější C3 měla nějaké složení,které se časem ukázalo jako ne zrovna šťastné,takže s používají jiná aditiva a C3-10/12 poskytují motoru stejnou ochranu jako dřívě oleje A3/B4.Je to celé o sulfátech a fosforu,které jsou dobré pro motor,ale špatné pro FAP nebo KAT.Takže pokud se v tom chceš zorientovat,tak ti nezbude(stejně jako mně) si o tom něco přečíst. :D Obecně se dá říct to,že jak C2,tak C3 lze použít v motorech vybavených FAP filtrem bez obav,jenže pokud výrobce striktně trvá na oleji C2,tak pokud nechceš přijít o záruku,nezbývá než použít ten.
A Millers je úplně jiná liga,takže i když nemá potřebná schválení a specifikace,tak vysoce překračuje veškeré normy automobilek.
A ještě jedna věc,k jakému motoru se ten můj odkaz vztahoval?

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: stř 02. lis 2016 16:42:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. říj 2016 13:36:52
Příspěvky: 63
Bydliště: Most
Ten Millers bych zkusil, ale je "pouze" mid.
Neboj, pročítám co se dá a čím víc toho vím, tím větší zmatek v tom vidím :lol:

Edit
Tak Citroen prý trvá pouze na normě ACEA a to konkrétně C1 a C2,samozřejmě sae 0w30

_________________
Berlingo 1,6 XTR 100BlueHDI GripControl » od 11.11.2016 a 7mi km :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: úte 07. lis 2017 13:09:14 
Offline

Registrován: ned 19. črc 2015 16:58:50
Příspěvky: 17
55 000 km a vehikel stále ok :)
Dlhodobá spotreba 4,4 litra, začal som viac jazdiť po dialnici.

Inak, po dobrých osobných skúsenostiach s Elyškou som auto odporučil aj do firmy. Čo ma teda nepekne prekvapilo je výrazne nižší výkon na firemnej 100-koňovej 1,6 HDi s Euro 6 oproti mojej 92 koňovej s Eurom 5.
Nová norma dala výkonu, obrazne povedané, pekne po papuli.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: úte 07. lis 2017 20:56:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
A tak třeba se to po zajetí zlepší,je to ještě syrový motor. :idea: ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: stř 08. lis 2017 15:28:59 
Offline

Registrován: ned 19. črc 2015 16:58:50
Příspěvky: 17
24 000 km to má, to sa už asi nezlepší.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: stř 08. lis 2017 19:47:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak svoje auto jsi jezdil také pouze ty,firemní kdo má ruce nohy a prvních 15.000 je dost důležitých.Neznám detaily HDI,ale 8 koní zase takový rozdíl není.Co krouťák je stejný? Může být jinak postavená převodovka atd.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: čtv 09. lis 2017 9:07:11 
Offline

Registrován: ned 19. črc 2015 16:58:50
Příspěvky: 17
Práve že aj na tomto firemnom jazdím z 80% ja.
Tento prepad v dynamike jazdy často spomínajú aj predajcovia rôznych značiek (končí lízing, tak sa pomaly obzerám, že čo dalej). Každý mi povie to isté - euro6.
Ja naozaj nie som technický typ, ktorý sype čísla z rukávu, len proste porovnávam moje a firemné auto.
Zvlášť pri nízkych otáčkach je cítiť lenivosť firemnej elišky, tiež horšie akceleruje. Potom pri 90-100 km rýchlosti sa to už zrovnáva.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: ned 28. led 2018 18:17:23 
Offline

Registrován: pon 05. črc 2010 15:44:52
Příspěvky: 41
Přemýšlím o výměně chladící kapaliny.Bude tam 4 roky.Jen nevím jakou.Myslím že původně byla tmavě zelená.Teď je do žluta.V návodu nic,serviska nic,service citroen.com nic a v autě jsem taky nic nenašel.
Po zkušenosti do servisu o radu nevolám.Neví někdo co by tam mělo být?

_________________
C-ELYSEE 1,6 Hdi /bývalo :Xantia X2 break 2.0Hdi 80Kw, BX 1,9D combi,Škoda 100,Fiat 125p


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: stř 14. bře 2018 15:57:37 
Offline

Registrován: stř 14. bře 2018 15:31:07
Příspěvky: 1
Zdravím,
řešil jste někdo výměnu oleje v manuální převodovce u motoru 1,6 HDi? Rád bych získal nějaké zkušenosti. Hlavně pak informaci o tom, kudy se nalévá nová náplň po vypuštění starého oleje.
Předem díky za info


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: čtv 10. kvě 2018 10:33:13 
Offline

Registrován: pon 05. črc 2010 15:44:52
Příspěvky: 41
Dotaz.
Výměna brzdové kapaliny má nějaké záludnosti vzhledem k různým asistenčně bezpečnostním systémům? Nebo stačí klasicky jen odvzdušnění na kolech a spojkovém válci.
Dík.

_________________
C-ELYSEE 1,6 Hdi /bývalo :Xantia X2 break 2.0Hdi 80Kw, BX 1,9D combi,Škoda 100,Fiat 125p


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 122 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz