Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C-Elysee 1,6Hdi
Právě je čtv 25. dub 2024 2:41:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 122 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: stř 14. říj 2015 21:13:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Líně,to už si říkám,že ještě kousek a jsem na D5. :D S olejem kecá,jak jsem psal,výrobce můžou pouze doporučit,ale specifikaci budeš muset dodržet.Pokud bys tam dával ten Total,tak bych ho měnil po 10 tisících,ale bez keců by tam měli vnořit například
MOBIL 1 ESP Formula 5W-30 http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... a-5W-30-5l
Normu PSA má a kvalitou je někde jinde než Total a hlavně má normální HTHS viskozitu,takže to není taková břečka jako Ineo.
Hóóódně dobrý olej je taky
Yacco LUBE P 5W-30 http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... P-5W-30-4l
a naprostá špička jsou pak
Millers Oils XF LONG LIFE C2 5W-30 http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... 2-5W-30-5l
Motul 8100 Eco-clean 5W-30 http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... n-5W-30-5l
Pokud nakonec dáš ten Total,kupovat litr za 150,-Kč bych se docela bál. :idea:
Máš naftu,takže tam to snad bude OK,u mého VTI při větší zátěži téměř hořel. :oops: :twisted:
A pokud bys nevěděl co s penězi,tak můžeš zkusit
Millers Oils EE LONGLIFE 5W-30 http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... VIF-zdarma
dokonce k němu dostaneš grátis VIF. :D
Kam jezdíš do servisu,někam v Plzni?Když už jsi zmínil Horšák,tak kousek před ním je Holýšov a tam je Citroen taky. ;)
P.S. Pokud jezdíš spíše krátké trasy,tak bych ten olej nenechával déle jak 12 tis.,teď v době záběhu a navíc v zimě bych ho vyměnil po 10 tisících.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: čtv 15. říj 2015 23:57:05 
Offline

Registrován: pát 21. srp 2015 7:34:22
Příspěvky: 53
no tak výběr hodně slušnej.....asi zvolím nějakou tu střední cestu...myslel jsem že ten total je ok, ale jak tak koukám tak mu moc nevěříš...no je pravda ,že ten poslední Millers to je až neskutečný snížení tření až o 62procent...to je teda o dost a zajímalo by mě jak to měřili...jinak jezdím tak půl na půl něco okolo Plzně a jednou ,někdy vickrát stříhnu Prahu jezdím k Volfovi na Borský pole , má to i v Holýšově...jinak souhlas tu první výměnu oleje udělám asi kolem 10tisíc,,,,a nějakej olejíček mu dopřeju hlavně aby skončil v mým motoru.....jinak zatím spokojenost , s motorem spotřebou atd, ted jsem tam dal zimní gumky tak uvidíme co to udělá se spotřebou koupil jsem za dobrou cenu BF GOODRICH G force Winter ,,,,,,,,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: pát 16. říj 2015 6:35:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Nejde o to,že bych nevěřil Totalu,ale spíše některým prodejcům. :D Třeba olej do převodovky jsem při výměně dával Total.Pokud chceš mít jistotu,tak si olej vyměň sám a je to.Jsou lidi,kteří to dělají tak,že jednou jedou do servisu k vůli záruce v polovině servisního intervalu si dají svůj olej podle svých přestav.Ty oleje jsem uvedl jen pro představu,nikde není psáno,že tam musíš dát Millerse za 1800,-Kč. :lol:
Jsou lidi,co si jejich oleje nemohou vynachválit a taky lidi,co jim nepřišel zvuk motoru s jejich olejem zrovna košer,tak dali původní co používali dříve.Článků na tohle téma vyšlo spousta,byla dokonce i reportáž v TV,mají to na svých stránkách.
http://www.millersoils.cz/nanodrive
Některé oleje si z různými auty nesednou,byť jsou stejné specifikace a viskozity apod.Mnohem důležitější než jaký olej je však jeho včasná výměna.Zrovna včera jsem četl zajímavý článek se zkušenostmi lidí co se věnují servisu a ti jednoznačně napsali,že doporučují v případě městského provozu atmosférického motoru výměnu oleje po max.8 tis.km,pokud se jedná o motor přeplňovaný tak po 6 tis.Šlo tedy o benzínové motory,ale u nafty je to ještě horší,protože se motor déle ohřívá a studený motor produkuje více sazí,které se smývají olejem a tento rychleji degraduje.Tož ať zvolíš správně a auto ti dlouho slouží k naprosté spokojenosti. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: pát 16. říj 2015 10:34:38 
Offline

Registrován: stř 31. bře 2010 14:20:32
Příspěvky: 123
Vieš dať aj odkaz na ten článok?
Dík.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: pát 16. říj 2015 12:17:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Pokud ti nevadí ruština,tak není problém. :D http://peugeot-moscow.com/473-2/
Jedná se ale prioritně o motory VTI a THP.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: stř 04. lis 2015 8:02:02 
Offline

Registrován: pát 21. srp 2015 7:34:22
Příspěvky: 53
no rusky něco umím , ale ruština v těchto článcíh je už dost odborná každopádně fotky a videa ohledně motorů dobrý ....jinak jsem ted najel o prodlouženém víkendu přes 500km na všech typech silnic dálnice, okresky na dálnici rychlostí 130, 140km/h, okresky kolem 100km/h samozřejmě ne všude snažil jsem se motor poslouchat a výsledná spotřeba byla 4,3 litru palivo Verva....., pro mě je to velká spokojenost,a komfort z jízdy slušnej ,akorát opravdu na hodně rozbitých okreskách zezadu něco povrzává ,původně jsem myslel světlo nebo rezerva , ale potom co jsem vše zkontroloval , nevím a nechávám to povrzávání být....na normální vozovce je to absolutně bez pazvuků....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: stř 04. lis 2015 15:01:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Ty už jsi vyměnil olej? :idea: Na pazvuky se vyprdni a pusť si nahlas rádio. :lol: Někdy je to na hlavu,ale někdo tady popisoval ve vlákně C-Elyseé takové povrzávání a bylo to světlo.Ovšem také to může být uložení ramen,doraz,tlumič ....Jestli máš auto ještě v záruce,tak šup s ním do servisu. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: čtv 05. lis 2015 7:26:05 
Offline

Registrován: pát 21. srp 2015 7:34:22
Příspěvky: 53
olej jsem zatím neměníl mám přes 4000km udělám první výměnu v 10 tisících,,,,v servisu jsem byl zrovna s tím světlem které opravdu vrže ,ale světe div se zrovna mrzlo a plast se asi stáhnul a světlo ani nevrzlo , přesto ho sundal zkontrolovali jsme silikonové podložky , jak psal někdo na foru a byli OK, takže namontoval dotáhl rukou trochu přetáh nářadím protože z výroby je tak dotažené ,že ho rukou nepovolíš..... chvilku ok a ted zas vrže jak starý varhany ,,,,zatím na to kašlu až tam pojedu na garančku a bude tepleji tak at s tím zkusím něco udělat makal jsem na starým autě, taky bych věděl jak to opravit sám , ale když platím tak at to udělaj.....jinak vše ostatní ok , taky jsem zvyklej z benzínu ,že o trochu rychleji topí..., no ale něco za něco zas když se to ohřeje tak mi připadá ,že to líp drží teplotu,když do toho skočíš třeba po půl hodce....taky to bude tím že mám ze spoda kryt a haupnu odhlučněnou dle návodu tady na foru....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: čtv 05. lis 2015 8:20:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak já myslel,že už jsi těsně před výměnou. :D I když,tu první výměnu bych asi udělal dřív než v 10 tis.,nic tím nezkazíš,ba právě naopak. :idea: Ale je to tvůj stroj,záleží na tobě. :D

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: čtv 05. lis 2015 10:45:02 
Offline

Registrován: pát 21. srp 2015 7:34:22
Příspěvky: 53
no možná jí udělám malinko dřív ptřeba mezi 8 a 10 tisíci jak mi to vyjde časově a až potom pojedu na řádnou garančku olej si nechám vyměnit u známého mechanika a filtr též zároven budu přítomen tak se aspon poučím kde to má vůbec filtr.....a uvidím jak ten je ten olej "spinavej" snad v tom nebudou plavat špony.....taky jsem potom zvědavej na zvukovej projev , vím že po novém oleji motůrek krásně ztichne.....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: čtv 05. lis 2015 11:26:52 
Offline

Registrován: ned 19. črc 2015 16:58:50
Příspěvky: 17
Zdravím páni,

zase zavítam na chvíľu do diskusie.

Za necelé 4 mesiace najazdila eliška 7000 km, väčšinou cesty 1. triedy. Do práce to mám cca 30 km, dochádzam denne.
Auto jazdí prakticky zadarmo, 4.0 dlhodobá spotreba, aj keď krátkodobá (nulujem po zhruba 350 km) už vdaka chladnejšiemu počasiu skáče na 4,1-4,2 L.
Zase v kombinácií s aktuálnou cenou nafty, jazdím lacnejšie ako v lete.

Olej so menil pred pár dňami. Total Quartz Ineo ECS 5W-30, A5/B5. Poradil som sa s viacerými ľudmi, mal by byť ok.
Ďalších 8000 km do servisného intervalu mám klud. Potom zase výmena oleja a tým pádom nabnehnam na klasický 15 000 km interval.

Čo ma trochu na aute zatiaľ vytáča, to sú dve veci:
- vrzgot pravého repráku, sranda je že len v rozmedzí 20-60km/h, čo je cca 5 min, kým vyjdem z mesta. Nechcem sa v tom rýpať, je tam airbag, podla nápisu, aby mi to nestrelilo do xichtu
- lak na aute. Zdá sa mi, že sa lahko poškriabe, pričom jeden z argumentov kúpy bol ten, že lak na elyškách by mal byť odolnejší, než na iných autách. Toto zatiaľ vôbec nepozorujem. je mi jasné, že auto nemôže stále vyzerať ako v showroome, ale aj tak ...

A pozitíva:
- spotreba
- auto je agilné a živé, 92 koní z jeho váhou vynikajúco spolupracuje
- čelné sklo - jeho odolnosť ma ozaj prekvapuje. Aj dnes ráno cestou do práce, odletel od protiidúceho kamionu riadny šuter, odrazil sa od skla a tam ostal možno 1 mm škrabanec. Toto dostať do čelňáku na forde fusion, na ktorom som jazdil doteraz, tak je zrelý na jeho výmenu.

Auto je fajn, kúpu nelutujem. V podstate sa každý deň teším na rannú cestu práce


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: čtv 05. lis 2015 15:41:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Nevím s jakými lidmi jsi se radil,ale dělej jak myslíš. :P Naštěstí jsi olej vyměnil včas(po 7.tis.),což je jistě plus.
Tady je citace z jiného fóra od člověka,který o olejích a jejich vlivu na kondici motoru fakt něco ví. ;)
Preferuje sa ACEA trieda A3/B3/B4, akceptuje sa ešte C3(-10, -12), nedoporučuje sa C1/C2 a úplne tabu sú A1/B1/A5/B5!

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: pát 06. lis 2015 7:38:43 
Offline

Registrován: pát 21. srp 2015 7:34:22
Příspěvky: 53
asi zvolím total quartz ineo ECS ACEA C2, PSA PEUGOT ,CITROEN B71 5l kolem 1OOOKč třeba tady http://www.appneu.cz/index.php?str=oleje5 snad by to mohlo být ok .....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: pát 06. lis 2015 7:54:46 
Offline

Registrován: pát 21. srp 2015 7:34:22
Příspěvky: 53
a nebo ještě levnější je tady https://www.znackoveoleje.cz/znackoveol ... S-5W-30-5l myslím, že když to tam dávaj z výroby total tak ho tam dávat bude asi nejrozumnější , mnohem důležitější jak tady na foru píše kolega je ta včasnost výměny a to myslím do těch 15 tisíc strop...na poprve jak jsem řekl dám tak kolem těch 8tisíci......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysee 1,6Hdi
PříspěvekNapsal: pát 06. lis 2015 9:07:33 
Offline

Registrován: pát 21. srp 2015 7:34:22
Příspěvky: 53
ohledně laku .....jsem zajel do nejnovější mycí linky v Plzni a mám na laku přední nárazník, a též zadní 2 škrábance,,,,,naštěstí jsem je rozleštil turtle vax leštěnkou takže ted skoro nerozpoznatelné..., ale s linkou končím meju to jen v ruce ....vrzání bohužel přisuzuji i když je to sedan menší torzní tuhosti karoserie,,,,,zdá se mi že plechy zrovna tlouštkou neoplývají,,ono něco za něco ,malá hmotnost ....všimněte si také množství prolisů,,,není to samoúčelné je to prostě zpevnění jednotlivých prvků karoserie...jinak ,ale auto poměr cena ,užitná hodnota nemá hned tak konkurenci......než rapida v dieselu za 400tisíc, a ještě se mi tolik nelíbí.....


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 122 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz