Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - hadice u intercoleru /turbo/
Právě je čtv 28. bře 2024 13:19:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: hadice u intercoleru /turbo/
PříspěvekNapsal: sob 09. bře 2019 10:31:18 
Offline

Registrován: pát 21. srp 2015 7:34:22
Příspěvky: 53
zdravím chlapi... blížím se 90tisícům, nedávno po dovolené do Rakouska když jsem ho troch u víc bral přes německo tam kde to šlo 150a víc,maximálka přístrojová 190km/h....Po příjezdu jsem kontroloval motor ,jen tak jsem otevřel kapotu a koukám olej OK, asi 8000km po výměně trochu až k horní rysce ne uplně ,ale je nad půlkou bohatě.....projíždím hadice a koukám že ta oranžová hadice co vede do toho malého chladiče,je trochu zablitá...,tedy jako by orosená a malinko i ten chladič....tak jsem vzal 7čku klíč je tam nerez sponka na šroubovák a na klíč asi o závit jsem jí dotáhnul otřel a ted to sleduju a asi po 600km dálnice .různé tempo .hadice i chladič ok. je to čistý ....Ty hadice jedna při pohledu zepředu je černá ze silnější gumy je stažená ,žlutejma plastovejma kroužkama a druhá vpravo oranžová ...jde to asi do toho intercoleru kdese chladí vzduch pro turbo těma by neměl asi jít olej ???? nevím ted je vše ok motor šlape jako hodinky ,zvuk pravidelnej olej se nestrácí ...olej měním poctivě každých 15tisíc někdy i dřív ....ale lítám s tím dost za 3,5roku je tam skoro 90tisíc....Mám tedy dotaz jestli je to ok. Nebo bych měl zvýšit pozornost ohledně těsnosti turba....Nic nehvízdá turbo dává normálně jede to jak z Praku....jo a ještě v kolika km se dělají rozvody??? 125tisíc km??? a jaký servis udělat v 90tis?? je to můj první diesel a zatim spokojenost spotřeba kolem 5-5.2litru a toho nešetřím......Díky všem za odpověd MILANO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: hadice u intercoleru /turbo/
PříspěvekNapsal: stř 04. zář 2019 11:00:38 
Offline

Registrován: ned 02. zář 2018 23:16:58
Příspěvky: 6
Neviem ako ostatni, ale s autom chodim na pravidelne servisy a tam mi povedali, ze od vyrobcu sa strieda velky servis a maly servis auta. Teda pre pochopenie. Kupis nove auto, po 25 tis. mas maly servis - zakladne veci robia, potom po 50 tis. mas velky servis a tam ti uz menia vsetky mozne tesnenia a gumicky a aj okolo turba. Potom opät po 25 tis je maly servis - vymena oleja, fitrov, doplnenie mocoviny a pod. a toto sa opakuje dookola.
Aj financne je rozdiel. Maly servis ma vysiel cca 90€? Velky okolo 250€.

Takze ak chodis pravidelne do autorizovaneho servisu, tak by si problemy s tesnenim nemal mat.

Mate niekto ine skusenosti so servisovanim?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz