Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Servisní úkony
Právě je čtv 25. dub 2024 10:26:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Servisní úkony
PříspěvekNapsal: pon 25. kvě 2015 21:09:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:40:14
Příspěvky: 101
Ahoj
moc se tu neděje, asi nic moc závad ;) Tak zkusím jiné téma:

a) Už jste měnily (nechali měnit) brzdové destičky? - po kolika km, a bylo nutné měnit i kotouče? (jasně, vím že když nejsou tak je třeba vyměnit,a jejich výdrž závisí od jízdního stylu, ale ta zvědavost ;)
b) klima servis - jak často děláte (necháte dělat) desinfekci, nebo i kontrolu doplnění média? A už jste vůbec dělali? :)

_________________
C4 N 1,6 HDi 82KW Tendance + komfort
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní úkony
PříspěvekNapsal: úte 23. čer 2015 21:23:56 
Offline

Registrován: sob 27. lis 2010 20:58:14
Příspěvky: 51
Takze:
1. Musel som menit po 75000km dosticky a aj disky (teda to co z nich ostalo).
2. Zatial iba dezinfekcia. Klima chladi ako ma - zatial.

_________________
Citroen C3 Picasso 2013, VTR+, 1,6 HDi, Grey


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní úkony
PříspěvekNapsal: úte 23. čer 2015 22:12:26 
Offline

Registrován: čtv 11. říj 2012 19:56:38
Příspěvky: 117
Bydliště: Zlín
Před 14 dny preventivní čištění klimy. Je na to akce. Destičky, kotouče zatím ne.

_________________
C4 II 1.6 HDi 82kW Exclusive 2012 - prodáno
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní úkony
PříspěvekNapsal: úte 06. říj 2015 8:42:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 08. srp 2012 14:54:07
Příspěvky: 57
II. servisní prohlídka po 60 tis. km - 8500,- :roll: svíčky, olej, filtry
destičky a kotouče vydrží ještě tak 10 tis. km max. a klima začala smrdět, budu ji muset dezinfikovat.

_________________
Citroen C4 1.6VTi 120, Bílá Banquise
Selection + Paket Komfort, 07/2012
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní úkony
PříspěvekNapsal: úte 06. říj 2015 17:20:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Ty jsi byl teprve na 2 prohlídce? :shock: Jinak já platil kompletně větší servis,včetně kotoučů a destiček cca 9000,-Kč letos na jaře,ale nebyl jsem pravda u Citroenu.Tam jsem byl v létě,pouze načíst případné závady,vyměnit médium a olej v klimatizaci.Jinak klima se má desinfikovat nejméně každý rok a pochopitelně vyměnit pylový filtr.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní úkony
PříspěvekNapsal: stř 07. říj 2015 10:45:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 08. srp 2012 14:54:07
Příspěvky: 57
no jezdím podle jejích intervalu.. ale odteď budu měnit olej častěji, ptž se projev auta rapidně zlepšil, takže to asi moc nemazalo.

Spíš by mě zajímalo kolik lidí dodržuje ty jejich intervaly a kolik lidí mění olej podle sebe.

_________________
Citroen C4 1.6VTi 120, Bílá Banquise
Selection + Paket Komfort, 07/2012
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní úkony
PříspěvekNapsal: stř 07. říj 2015 11:16:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Ona je tragédie v tom,že prostý uživatel prostě věří výrobci,potažmo servisu,že ta jejich doporučení jsou pro ně a auto to nejlepší. :oops:
Také jim věří,že je normální,když do auta dolévají každých 3-5 tis km litr oleje,protože jak píše i výrobce oleje,používání nízkoviskózních olejů může vést ke zvýšené spotřebě.Když se pak auto začne sypat,tak s klidným svědomím budou nešťastníkovi přitakávat,že dnes se šetří na všem,tedy i na autech,protože zákazník žádá zboží co nejlevnější. :evil: Všechna čest vyjímkám,kde řeknou na férovku(ovšem pochopitelně mimo záznam),že jsou tyhle oleje k prdu a při vyšší zátěži ten motor neumažou,zejména řetěz dostává neskutečně zabrat.Nenapsal jsi,jaký olej tam teď máš,ale jestli pleťovou vodu,tak ji na zimu nech a na jaře vetkni do motoru poctivý FULL SAPS olej se specifikací A3/B3(4).Pokud jezdíš hodně dálky a využíváš celý rozsah otáček motoru,tak 5W-40,jestli jezdíš spíše krátké trasy,tak můžeš zkusit třeba 5W-30 se specifikací C3.Já zkoušel Mobil ESP Formula 5W-30,s normální HTHS viskozitou,kdy proti Ineu to bylo nebe a dudy,ale při vyšší zátěži (dovolená na jihu)si přeci jen motor něco vzal,takže motor obdržel obyčejný Mobil Super 3000 X1 5W-40.Po 6 tisících jsem ho měnil a nestačil se divit co všechno z motoru vyteklo.Teď je v motoru Mogul Racing 5W-40 od Bédi Trávníčka,ale bohužel už není.Vrátil jsem se před týdnem z Itálie,kdy jsem jel zpátky pře Alpy a motor si jen vrní. :D Příště zkusím Sunoco Synturo Gold 5W-40,ale zvažuji,že dám na léto 10W-40 a na zimu budu dávat tu 5-ku,bo přes léto najezdím tak 10-12 tis. a přes zimu 5-6 tis. a ona je 10W-40 stabilnější než 5W-40.Také se nabízí možnost dát 0W-40,ale stejně by v tom motoru neměla být déle než 12-15 tis. takže ve finále vyjde levněji ta první varianta.Ale znám lidi,kteří mění po deseti tisících tenhle olej. :D http://www.millersoils.cz/cfs-5w40-nt?c=191

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz