Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
Hluk v kabine pri od 120kmh http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=149&t=7702 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | sector [ sob 06. dub 2013 15:40:21 ] |
Předmět příspěvku: | Hluk v kabine pri od 120kmh |
Ahoj, mozna je to jen muj problem, ale pri cestovani po dalnici je to hrozny, opravdu chybi 6. prevodovy stupen. Jak jste na tom vy, huci hodne? Muj stary kocas sice taky rval, ale toto je prece nove auto. Premyslim nad odhlucnenim auta, jak si myslite, ze se k tomu postavi Citroen se zarukou? |
Autor: | Postreh [ sob 06. dub 2013 16:30:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hluk v kabine pri od 120kmh |
Nie je to len Vas pripad. Jazdil som 3 roky C4 s 1,6 VTI a ten isty problem. Motor vyborny avsak hrozne sprevodovany. Ano chyba 6. stupen. Ved pri dialnicnej rychlosti toci 3800 otacok co v kombinacii so zlym odhlucnenim kabiny rovna sa hrozny vysledok. Ja som to riesil hlasnou hudbou. Nie nie je to na opravu v ramci zaruky. Je to bezne chovanie tohoto auta. Skoda, ze ste tu necitali danu temu este pred kupou vasho citronika - bolo to tu preberane. tak ze na dialnici dobru hudbu a hlasno |
Autor: | sector [ sob 06. dub 2013 17:00:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hluk v kabine pri od 120kmh |
To ne, nechci reklamovat hluk, chci investovat do odhlucneni. Tak cetl jsem to, ale ono ve finale jestli Golf nebo Fiat v benzinu v podobnem vykonu - rve to v podstate podobne, ale nekteri maji 6. prevodovy O dieselu se nebavim, tam se to toci v klidku a pohodidcce. Spatne jsem se vyjadril - chtel jsem se zeptat co bude rikat na to Citroen, kdyz budu neco reklamovat a budu mit odhlucnene nektere veci? Jestli bude rejpat, a rekne ze jsem prisel o zaruku? ) Asi tam v pondeli hned napisu. Cetl jsem dnes moc dlouho ruske forum o C4 II, protoze v CR nebo SK je toho jak safranu a mozna jeste mene, a prave udelali vec, ze odhlucnili kompletne kuft (dno + podbehy kol - zevnitr v kufru). A vysledek je pry neuveritelne vyborny. Dalsi veci se doporucuje odhlucnit, zvenci, predni podbehy. Vedeli jste, ze u kapoty chybi tepelno-hlukova izolace a ze se dava jen u vysi vybavy nebo podle zemi urceni? Ja ji nemam i kdyz mam Selection - asi je to pocitano stale jako socka vybava. Navic na Ukrajine uvedli C4 II prave s lepsi napravou, teda silnejsi, uzpusobenou pro spatne cesty a je tlumena lip nez ta nase no neskutecny. Sice tam nemaji diesel varianty, pouze benzin, ale i tak. )) Pojdme se pobavit o odhlucneni, rad bych investoval. P.S. pry to odhlucnovali obyc, 5mm tlustou penou, se samolepici vrstvou, koupenou hobby marketu, takze zadne specialni antivibracni vychytavky. Navic ta pena vazi o nekolik rad mene nez standardni odhlucnovaci folie. |
Autor: | sector [ sob 06. dub 2013 17:11:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hluk v kabine pri od 120kmh |
P.S. po odhlucneni strechy, staci tam narvat nejakou 3-4mm propylenovou penu v roli, se cytite jak v tanku Nicmene zkusim najit jak se rozebira strech. Ostatne jde mi o to, aby auto nepribralo vice jak 20kg - protoze jinak je to zbytecne. A navic lupani zadni napravy - resil jste to uz nekdo? Pry se da vymenit silentbloky za silnejsi, ktere to lupani, sece ne 100% ostrani a rozhodne razantne zmirni. Myslim si, ze z vyssich trid silenbloky jsou lepsi, ale nejsem si jisty - zjistim to na RU foru. |
Autor: | Postreh [ sob 06. dub 2013 19:30:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hluk v kabine pri od 120kmh |
Nemam s tym skusenosti. Ale ja by som to nerobil. Vymenit silenbloky - no dajme tomu ale rozoberat strechu? Hroza. A to vam este nepomoze odstranit zvuk motora prechadzajuci do kabiny auta pri vysokych otackach. Potom co pisete som presvedceny o tom, ze ste si vybrali spatne auto vzhladom na Vase ocakavania, nakolko buchanie zadnej napravy a hlucnost pri vyssich otackach su vseobecne zname minusy C 4 s motorom 1,6 Vti 120 k. Platite dan za zlu konfiguraciu Vasho auta. Drzim palce a dajte vediet vysledok. |
Autor: | sector [ sob 06. dub 2013 20:16:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hluk v kabine pri od 120kmh |
strechu rozebirat nechi. spis ezkusim zacit tim kufrem. neni to spatny vyber, svalovat vinu na zakaznika, ze si vybral spatne auto je blba argumentace. Ono ani 1.4 neni nic moc |
Autor: | Petris [ čtv 11. dub 2013 19:51:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hluk v kabine pri od 120kmh |
Tak nevím jestli jsem na správném fóru nebo majitelé Lexusů přesedlali do C4. C4II je dle mého názoru jedno z nejtižších aut ve své třídě. Možná hluk vytočeného motoru na dálnici, ale na aerodynamický hluk bych si tedy nestěžoval. Naposled jsem odhlučňoval za mlada Fáčko, ale Citroen? Doporučuji se svézt třeba v koktávce nebo fóbii, to slyším hluk i já. Ne vážně, nejsme na to s hlukem tak špatně. Trochu měření a dat z ADAC stránek: Údaje měření při 130kmh vpředu C4II - 1,6VTI - 68,7 dcB C4II - 1,6HDI - 68,5 dcB Nová Oktávia - prý úžasně tichá OIII-1,8 7st aut. - 68,2 dcB Golf VII - 1,6 benzin - 66,9dcB KIA Ceed 1,6 benzin - 68dcB BMW 1, benz. - 67,2 dcB Renault Mégane benzin - 67,8 dcB Skoda Yetii 69dCB Skoda Fabia II 1,2 TSI - 72dcB Dacia Duster 72 DcB Závěr? - Ve třídě, současné modely plus minus stejné. Záleží na každém jak zvuk v různých režimech vnímá. |
Autor: | sector [ pon 15. dub 2013 9:51:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hluk v kabine pri od 120kmh |
Kdybych mel pri 130kmh v kabine C4II - 1,6VTI - 68,7 dcB tak bych tady neremcal. Chci se domluvit s nekym kdo v Karlovych Varech stejnou C4II 1,6VTI, jestli bych se mohl svezt u nej v aute a on u me v aute. Protoze jizda pri 130kmh rozhodne nema v kabine 68,7 dB, protoze muj ultra tichy vysavac pri maximalnim vykonu ma udavanou hlucnost 65dB a to rozhodne je 2x tissi nez jizda v citroenu A to se klidne vsadim. |
Autor: | gorem [ ned 22. čer 2014 7:01:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hluk v kabine pri od 120kmh |
Zdravim... jezdil jsem uz vsim, starym i novym, ale opravdu v rychlostech od 120 vyse, zatim nejhlucnejsi auto... Uz pred koupi jsem narazil na tento problem v ruznych recenzich, jak od majitelu, tak od testovacich jezdcu, ale rikal jsem si: bavoracky motor a nove auto teto tridy? Ptal jsem se v citroenu na odhlucneni a da se dokoupit cca. za 1400 Kc na predni kapotu tepelne-izolacni vrstva, ktera se nacvakne do kapoty. Koupim, vyzkousim a budu referovat... gorem |
Autor: | bigjohn [ pon 21. črc 2014 15:16:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hluk v kabine pri od 120kmh |
dobré nápady, mám moju 1,6 VTi 15.7.14 3 roky a hluk na dialnici ma fakt tiež hnevá.... |
Autor: | tomkob1980 [ stř 13. srp 2014 21:21:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hluk v kabine pri od 120kmh |
Máte už někdo zkušenosti s tím, jak se změní hluk v kabině, když se na kapotu přidělá ta tepelně izolační vrstva? |
Autor: | pavjana [ ned 24. srp 2014 19:37:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hluk v kabine pri od 120kmh |
Mám sice e-HDi a jinou výbavu než přispívatelé přede mnou, ale odhlučnění motoru je skutečně velmi dobré. Krátký seznam, kde všude se u mne ve voze nachází odhlučňovací prvky: - zvuková izolace kapoty motoru (7979 L4), - horní a zadní kryt motoru (0137 J0, 0137 F8), - zvuková izolace příčky mezi motorovým prostorem a kabinou jak ze strany motoru tak i ze strany kabiny, včetně podběhů. Až budu mít hlukoměr, zkusím změřit, rozhodně auta jedoucí okolo slyším více než svůj motor. Pavel edit: v dekodéru podle VIN je následující: - karoserie a vybaveni -> protihlukova izolace motoroveho prostoru -> zvukova izolace motoroveho prostoru + pricne steny + spodni prostor. - vybaveni interieru -> protihlukova izolace kabiny -> zvukova izolace pricne steny 5.5 kg + zadnich vyklopnych dveri + zadnich sloupku + podbehu. |
Autor: | Pietro69 [ ned 24. srp 2014 23:26:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hluk v kabine pri od 120kmh |
Taky nemám s hlučností problém. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |