Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Nová C4
Právě je pát 19. dub 2024 4:54:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Nová C4
PříspěvekNapsal: pát 29. dub 2011 0:12:29 
Offline

Registrován: pát 11. bře 2011 10:37:30
Příspěvky: 33
S Fabií jsem jel jen jednou. Tvrdý hnusný žebřiňák. BMP bych se nebál, mám C4 Picasso 1,6 THP BMP 6, jsem spokojen a cuknutí se nestalo ještě nikdy. Ti testeři v odborných recenzích jsou podle mě blbečkové.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová C4
PříspěvekNapsal: pát 29. dub 2011 8:41:42 
Offline

Registrován: pon 07. bře 2011 19:24:36
Příspěvky: 12
Tak a mam najazdenych cca 1300km, tak sa podelim o svoje dojmy a pocity. Zacnem pohodlim lebo tam nieje co vytknut. Co sa tyka BMP6. V prvom rade by si mal asi kazdy uvedomit, ze to nieje automaticka prevodovka, ale manualna ktora radi za vodica. Kazdy by si mal uvedomit, ze to hupnutie je sposobene tak isto ako pri klasickej manualnej prevodovke, lenze tam to vodic nepocituje z dovodu, ze vie, je pripraveny na chvilkovy pokles tahu, co pri tejto BMP6 nie. to hupnutie pri manualnej prevodovke sa da najlepsie vsimnut na spolujazdcovi, ktory netusi ze idete radit, pokial mate v poriadku periferne videnie, tak si vsimnete, ze mu hlava hupla dopredu-dozadu pri preradeni. Budem teraz porovnavat BMP6 z automatickou prevodovkou v mercedese C220 cdi. jemnost a plynulost radenia porovnavat nebudem, to nema zmysel. Ale logika radenia prevodovch stupnov uz ano. Tu mi vychadza ako jednoznacny vytaz prave BMP6. Pred dvoma mesiacmi som isiel presne rovnaku trasu prave z mercedesom a bolo to z BA do tatier, cize kopce ostre zakruty a podobne. Pokial teda bude vodic brat BMP6 ako robotizovany manual a nie ako vacsina odbornych recenzentov DSG, EDC a podobne dvojspojkove automaty, tak bude nadmieru spokojny, ja som. Dalsia funkcia ktora ma zaujala je sledovanie nechceneho vybocenia z jazdneho pruhu, funguje nad 80km/h, ale som si vsimol, ze ma problem pokial su ciary inej farby ako biele (dialnicny usek medzi BA a TT oranzova). Dalej pri zilinskom kia zavode je cesta posiata hromadou v minulosti platnych ciar, a tam vam zadok vybruje v jednom kuse, co je celkom prijemny doplnok masaze chrbta :-). V kratkosti asi tolko ohladom tohoto pohodlneho a velmi pekneho auta, ked bude viac skusenosti, napisem co ma prekvapilo, zaujalo sklamalo. Popripade odpoviem na otazky.

PS: vsetko su moje subjektivne dojmy, cize nemusia platit pre kazdeho.

_________________
Citroen C4 1,6 e-hdi Exclusive r.v. 2011 Obrázek

....lebo je čo sa aj delením množí - vedomosti....
Keyboard not found! Press any key to continue...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová C4
PříspěvekNapsal: sob 30. dub 2011 22:41:49 
Offline

Registrován: sob 30. dub 2011 22:37:49
Příspěvky: 2
Ráda bych se zeptala, jestli nevíte, kde se dá najít návod k obsluze k nové C4 v češtine? Citroen ho zatím na stránkách nemá...-( Moje nová C4 na mě zatím čeká v obchodě, takže chci ukojit svou nedočkavost a zatím si alespoň pročítat návod....-)

Předem děkuji :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová C4
PříspěvekNapsal: sob 30. dub 2011 22:53:52 
Offline

Registrován: pon 07. bře 2011 19:24:36
Příspěvky: 12
http://service.citroen.com/ddb/code/index_cs_cz.htm

_________________
Citroen C4 1,6 e-hdi Exclusive r.v. 2011 Obrázek

....lebo je čo sa aj delením množí - vedomosti....
Keyboard not found! Press any key to continue...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová C4
PříspěvekNapsal: ned 01. kvě 2011 10:17:35 
Offline

Registrován: sob 30. dub 2011 22:37:49
Příspěvky: 2
Peter029: Moc Vám děkuji!-)

Hezký den


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: New C4
PříspěvekNapsal: sob 08. říj 2011 23:01:54 
Offline

Registrován: sob 08. říj 2011 22:51:09
Příspěvky: 3
Zdravím, pochválte sa so skúsenosťami s novou C4!! Mam ho 6 mesiacov, 1.6 Vti, vo vybave exclusive. Ste s ňou spokojný, nerobí vám problemy? Potešia nové postrehy, prípadne nájdené nedostatky...
Mne slúži zatial statočne, mám najazdených 16 000 km, čaká ma garančná kontrola /212eur:(/, čo ma však zaráža je smrad spojky, ktorú cítit pri dlhšej manipulácii, napr. pri komplikovanom parkovaní na kopci..Je to normálne?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: New C4
PříspěvekNapsal: ned 09. říj 2011 20:20:48 
Offline

Registrován: pon 07. bře 2011 19:24:36
Příspěvky: 12
Ja ju mám tiež asi rovnako dlho, tiez vybava exclusive, ale mam 1,6 eHDI z robotizovanou spojkou. K jednej veci sa musim priznat, strasne mi vadi zadna naprava, pokial prejdem cez priecnu nerovnost tak je to strasny zvuk. Som neskutocne rad ze tam nemam 18 palcove kolesa co som povodne chcel. Mam najazdenych cca 16000km a co ma dost neprijemne udivuje, ze cim dalej tym viac mi vadi prevodovka, zo zaciatku som bol milo prekvapeny, teraz nemyslim to, kazdym spominane trhanie pri preradeni, ale to ako a kedy preradi. Dalej co ma trosku znervoznuje je hrkot z palubovky. Inak je vsetko dobre, spotreba v pohode, pohodlie dobre. V piatok som vysolil 600EUR za zimne pneu tak dufam budu v pohode. Nechapem preco ma citroen napisany v technicaku len ten rozmer pneu ktory som mal na aute teda 17 palcov plus 18 palcov. V skratke tolko asi.

A co sa tyka tvojej spojky, tak to bude asi (nechcem ta nejak urazit alebo co) tebou kedze spominas parkovanie v kopci. ;)

_________________
Citroen C4 1,6 e-hdi Exclusive r.v. 2011 Obrázek

....lebo je čo sa aj delením množí - vedomosti....
Keyboard not found! Press any key to continue...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: New C4
PříspěvekNapsal: pon 17. říj 2011 1:11:11 
Offline

Registrován: sob 08. říj 2011 22:51:09
Příspěvky: 3
noo..absolvoval som prvu garancku, stala ma 225 eur. Dost vela si myslim, kdeze menili len olej, filter a interierovy filter, ale ok, beriem. Co sa tyka spojky, som sa ich na to pytal, ci je to normalne, ci nie je trochu poddimenzovana..povedali, ze nie, zrejme som mal privysoke otacky, preto ju bolo citit...Lenze u mna je to uz 3 auto a jazdil som uz kadekde, a cca 150 000 km, takze porovnavat mozem. Myslim, ze vysoke otacky neboli. A dnes ma prekvapil moment, ked som v meste cuval, zastavil auto, chcel dat na neutral a presunut na prvy stupen a dat voz do pohybu. Spojka stlacena a paka prevodovky nesla rukou prehodit na neutral, proste sa zasekla. Nechcel som byt nasilny, tak som vypol auto a opat nastartoval. Paka povolila a sadla na neutral. Nepride ti to cudne? Myslim, ze v blizkej dobe mozem pocitat s problemom a zarucnym servisom v citroene. Nechajme sa prekvapit, isto budem informovat.
Co sa tyka zadnej napravy, mas pravdu, obcas pri nerovnej ceste pocitit jej tvrdost, najma pre zadnych pasazierov a to mam letne 17 palcove gumy..
Palubovka je v pohode, vsetko sedi, nevrzga, spokojnost nadovsetko. Spotreba fajn, po 15000km zabehu prijemne klesla na 7.5l v meste.
Vybava exclusive, v podstate full bez hiffi priplatku a navigacie.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: New C4
PříspěvekNapsal: stř 19. říj 2011 22:10:10 
Offline

Registrován: pon 07. bře 2011 19:24:36
Příspěvky: 12
Co sa tyka tej spojky, tak ja som mal na predoslom aute (tiez francuz) problem zo spojkou a to taky, ze mi pri 2000 otackach vyleteli otacky o 500 hore a po chvilke klesli nazad na 2000 na stvrtom a piatom prevodovom stupni. Po dvoch tyzdnoch zistili, ze je to zavzdusneny spojkovy pedal. Nerozumel som tomu, ale potom to uz prestalo. Samozrejme ked som s tym prisiel tak ich prva reakcia bola, ze neviem jazdit a urctite som spojku spalil, ale ked som im povedal, ze auto ma najazdenych cca 6000km, tak sklapli a zacali riesit.

_________________
Citroen C4 1,6 e-hdi Exclusive r.v. 2011 Obrázek

....lebo je čo sa aj delením množí - vedomosti....
Keyboard not found! Press any key to continue...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová C4
PříspěvekNapsal: ned 13. lis 2011 23:11:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:40:14
Příspěvky: 101
Ahoj všem, napíši pár prvních dojmů a zkušeností s novou C4 – 1,6 Hdi. Dovolím si porovnat s minulou generací, třeba budou mé postřehy někomu užitečné.
Po usednutí za volant: Překvapí vynikající sedačka, dobré boční vedení, palubka a materiály. To vše je lepší než u minulé generace. Trochu horší je to u místa. Mám 190 cm a chvíli mi trvalo najít správnou polohu za volantem. Subjektivně bylo ve starší více místa. Tady je vše tak nějak blíž. :D . Připisuju to jiné palubce, masivnějšímu středovému tunelu a také většímu průměru volantu. Sedačku mám podélně nastavenou na zadní doraz a vystupování z vozu je tak trochu omezené zpevněnou karosérií. Oproti minulé C4 je zde hodně rozšířený B sloupek a to ve spodní části, ale je to zvyk. O kufru bylo již napsáno, jeho velikost nemá chybu. Nad hlavou je v porovnání s jedničkou více místa. Volant, pevný střed, větší průměr. Postřeh č.1 – z výhledu řidiče je vidět kapota. ;)
Jízda - podvozek: Pokud byl interiér o generaci jinde, jízdní vlastnosti jsou o generaci a půl. Ticho, je první věc, kterou si člověk uvědomí. Je to balzám, okolní svět vnímáte jen očima. Již první generace byla tichá, ale zde je to dokonalé. (teda s ohledem na třídu). Utlumení je zřejmé i na horších cestách, záplaty a „kočičí hlavy“ jsou méně citelné. Lepší je i chování v zatáčkách, celkové naladění podvozku je lepší. Méně tvrdosti, přesto drží dobře v zatáčkách. Postřeh č.2 – při zastavení se předek trochu zhoupne. ;)
Jízda – motor a řazení. Zde budu asi méně objektivní, jelikož v minulé generaci jsem jezdil se slabší verzí a nyní je to verze 82kW. Navíc šestistupňová převodovka. Co dodat. Lepší pružnost, menší spotřeba, perfektní řazení. Zpátečka je přes kroužek vlevo dopředu. Někdo tu psal o stejných motorech s předchozí generací – není to mu tak, jedná se o nový motor. Hlavní rozdíly: Nový blok a hlava (open deck block), osm ventilů, nižší kompresní poměr, větší průměr spalovací komory, odpojitelná vodní pumpa, upravené řízení ventilu EGR. Silnější varianta motoru pracuje s větším tlakem 1700 barů, vstřikovače piezoelektrické – adaptabilní soustava, turbo VGT, dvouhmotový setrvačník a funkce „overboost“. Co dodat? Městský limit 50 zvládá na čtyrku, šestka se dá řadit při 90. Cestování při dálniční rychlosti 130 naprosto pohodové s dostatečnou rezervou na předjíždění.
Závěr? - Spokojenost. :!: Užívám si vychytávky jako automatické přepínání světel , rozuměj denní – tlumená, automatické stěrače a dobrý pomocník je asistent rozjezdu do kopce. Zatím objevuji jen klady, možná až bude na kontě více kilometrů a vyprchá počáteční „euforie“ z nového auta, přibudou zápory. :?: V každém případě dám vědět, objeví-li se nějaký problém. Případné dotazy rád zodpovím. :idea:

_________________
C4 N 1,6 HDi 82KW Tendance + komfort
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová C4
PříspěvekNapsal: úte 29. lis 2011 9:59:51 
Offline

Registrován: úte 29. lis 2011 9:55:14
Příspěvky: 10
Prosím zda někdo zná odpověď na nepodstatnou věc, ale mne zajimá. U jaké výbavy se dají měnit barvy podsvícení a zvuky,

_________________
C4 1,6 VTI TENDANCE +pakety Komfor. city


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová C4
PříspěvekNapsal: úte 29. lis 2011 12:57:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:17:00
Příspěvky: 203
Bydliště: Kolín
tak na 100% u verze Exkluziv, inak kdyz napises do nejakemu prodejci citroenu tak to budes mat officialne a mozna rychlejsie.

_________________
Citroen C4 Coupe 1,6i 80kW SX VTR r.v. 2006, NaviDrive RT4, Modre podsvietene tlacidla+displeje, Moje Garaž


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová C4
PříspěvekNapsal: stř 30. lis 2011 18:57:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:40:14
Příspěvky: 101
Jen doplním, mám střední výbavu, osvětlení měnit nelze, je standartně oranžové (nebo trochu do červena ? :-), ale zvuky měnit jdou - 4 schémata zvuků.

_________________
C4 N 1,6 HDi 82KW Tendance + komfort
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová C4
PříspěvekNapsal: ned 04. pro 2011 16:13:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. pro 2009 15:46:01
Příspěvky: 228
Jde koupit nová C4 se zabudovaným LPG? Abych nepřišel o záruku. Je mi jedno zdali to bude od výrobce, nebo od autosalonu. Víte někdo o autosalonu, který je to schopen zařídit?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová C4
PříspěvekNapsal: ned 04. pro 2011 16:17:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7353
Bydliště: Kolín
myslim ze nejde, ale v pripade montaze v servisu auto strati zaruku pouze na dily dotcene montazi plynu

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz