Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Strata vykonu




Právě je pon 17. pro 2018 22:34:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Strata vykonu
PříspěvekNapsal: stř 19. dub 2017 23:08:38 
Offline

Registrován: stř 19. dub 2017 22:34:38
Příspěvky: 3
Mam Citroen C4 1.6 VTi 88 kW r. vyroby 2013. V poslednej dobe i po nedavnej vymene svicek stale cuka pri nizkych otackach, motor se klepe, hlavne na volnobeh, palubny pocitac mi ukazuje poruchu motoru a vubec nema vykon a celkovo ma spatny zvuk, jakoby nemel tah nebo sel na tri valce. Jede jak traktor a uz jsem s toho zufaly. Originalny servis mam moc daleko, tak jsem zasel do Peugeotu a tam mi rekli po diagnostike, ze to bude karbon v motoru. Dali mi aditivum, ze to mam vypalit a kdyz ne tak to budou muset rozebrat a vycisti manualne. Silena predstava len s ti ceny asi 15000 Czk. Zatim jezdim a vubec se to nezlepsuje. Proklel jsem snad i uklizecku co v Citroenu dela. Nebudu ani vypisovat kolik oprav uz jsem s nim prosel ale chtel bych vedet jestli nemate s tim nekdo skusenost. Napadlo me ze to muzou byt civky nebo kabely k svickam. Nevim.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Strata vykonu
PříspěvekNapsal: čtv 20. dub 2017 11:08:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2509
Bydliště: Ústí nad Labem
Je to pořád dokola,proč každý tají odkud je?Ten jejich přípravek nebude nic moc a bude to nějaký přebal jiného výrobku.A jestli je motor zasviněný důkladně,jakože bude,tak to bude nějakou dobu trvat.A nedůležitější je,dát mu pořádně zahulit,tzn plnej až k omezovači,samozřejmě po zahřátí.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Strata vykonu
PříspěvekNapsal: čtv 20. dub 2017 11:51:00 
Offline

Registrován: stř 19. dub 2017 22:34:38
Příspěvky: 3
Ten pripravek se jmenuje Unik+ PRO a je to pro Peugeot a Citroen. Nemuzu ho ale ohulit protoze uz straci vykon rapidne a na volnobeh se motor klepe tak ze to citim az na volantu. To hlaseni na palubnom pocitaci je spojeno s vypadky mereni spotreby paliva a dojazdu. Chci se zeptat jestli to nemuze byt neco co se tyce elektriky? Trva to uz dlouho. S autem porad jezdim, protoze musim, ale nerad aby se mi rozsypalo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Strata vykonu
PříspěvekNapsal: čtv 20. dub 2017 13:05:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2509
Bydliště: Ústí nad Labem
Já vím o co kráčí :D http://www.citroeny.eu/do-paliva/aditiv ... 300ml.html
nicméně jsem přesvědčen,že některý z přípravků uvedených níže by svou práci udělal efektivněji.
http://www.citroeny.eu/do-paliva/intenz ... 500ml.html
http://www.citroeny.eu/do-paliva/tec-20 ... -j005.html
Co se týče měření spotřeby a dojezdu,tak tam si nejsem jist bo nejsem elektrikář a neznám architekturu elektroinstalace,nicméně pokud jsi do této doby jezdil na běžnou BA 95 s babišovkou bez jakékoliv aditivace,tak může být klidně zaprasené i palivové čerpadlo.
Rozumím tomu,že ztrácí výkon,ale když sešlápneš pedál plynu na podlahu,tak se nic neděje nebo jaké to má průvodní znaky?
A ještě jedna věc,po aplikaci jakéhokoliv čističe se na přechodnou dobu projev motoru ještě zhorší,to jak se uvolňuje ten bordel v systému. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Strata vykonu
PříspěvekNapsal: čtv 20. dub 2017 22:06:12 
Offline

Registrován: pát 06. črc 2012 22:17:12
Příspěvky: 119
Bydliště: Košice
Maroš, nejak som nepostrehol počet najazdených km. Ja mám ten istý motor a vlastne v minulosti ho mal aj Miro. To nieje priamy vstrek paliva, takže to nieje ten slávny motor THP s priamym vstrekom a turbom, ktorý trpel karbonizáciou. V Peugeote ti podľa mňa povedali bludy, kedže sú z tých problémových THP motorov zmagorený. Ja osobne lejem do benzínu VIF aditívum pri každom tankovaní, ale skutočne najlepšia prevencia je ho občas vypáliť. Ten tvoj problém pochybujem, že bude v karbóne, ja by som chybu hľadal inde. Mne napríklad ešte v záruke odišla riadiaca jednotka a príznaky boli podobné, akurát, že s autom sa nedalo vôbec jazdiť. Čo filtre, vzduchový, palivový, nekvalitné palivo a pod.? O tých motoroch som počul priamo v Citroene, že môže dôjsť k rozštelovaniu variabilného časovania ventilov - čo rozvodová reťaz, nieje vyťahaná, nemohla preskočiť o jeden zub?. No nič, len hľadať schopného mechanika, držím palce a daj vedieť, kde je problém

_________________
C3 Picasso 1.6 Vti Color Concept


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Strata vykonu
PříspěvekNapsal: pát 21. dub 2017 4:29:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2509
Bydliště: Ústí nad Labem
Vytahaný řetěz se ovšem také týkal spíše motoru THP než VTI.Rozhozením časování ventilů mě kdysi strašili v Citroenu také,když jsem jim řekl,že chci použít viskóznější olej. :D Nicméně,sestra měla podobné problémy(má rovněž VTI) někdy loni.Nejdříve jela k nějakému kováři a podkováři,kde zaplatila ranec za výměnu zapalovacích cívek s nulovým výsledkem,ale nakonec zajela do servisu Citroen,kde jí vyměnili čidlo časování ventilů a má klid.Ale karbon se může vytvořit klidně i u nepřímovstřiku pokud někdo jezdí dlouhodobě s podtočeným motorem a očima zapíchnutýma do PP.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Strata vykonu
PříspěvekNapsal: pát 21. dub 2017 14:14:00 
Offline

Registrován: stř 19. dub 2017 22:34:38
Příspěvky: 3
To auto som kupil nove v Citroenu a ted ma najeto 78000 km. Od zacatku tankujem pouze 100 oktanovy benzin ak to je mozne. Ten rozvodak ma este nenapadol. Co kdyz je zaneseny palivovy filter? Auto taky cuka? Jak casto se ma menit? Kolik stoji vymena riadiacej jednotky?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Strata vykonu
PříspěvekNapsal: pát 21. dub 2017 16:57:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2509
Bydliště: Ústí nad Labem
No vidíš,kdybys netankoval 100 octanů,ale běžnou BA 95 a aditivoval sám,tak bys nejspíš problém ani neměl.On totiž ten motor na žádnou stovku není konstruován a já když dal jednou Shell V-Power Racing 100,tak jsem myslel,že mi někdo vyměnil motor. :( Řetěz to nebude,já měl najeto téměř 100,sestra má 150 a řetěz je v poho.Čidlo časování ventilů stojí cca 5.500,-Kč a na cenovku řídící jednotky se radši ani neptej. :lol:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Strata vykonu
PříspěvekNapsal: sob 22. dub 2017 10:58:27 
Offline

Registrován: pát 06. črc 2012 22:17:12
Příspěvky: 119
Bydliště: Košice
Presne tak co sa tyka toho benzinu, boli to vyhodene peniaze motoru nijak neprospesne. Aj ked na druhej strane 100 oktan benzin je aditivovany, takze zasa mi vychadza, ze karbon v motore by nemal byt.

_________________
C3 Picasso 1.6 Vti Color Concept


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Strata vykonu
PříspěvekNapsal: sob 22. dub 2017 13:53:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2509
Bydliště: Ústí nad Labem
Ona je aditivace a aditivace,kdopak ví v jakém poměru je to v prémiovkách namíchané?Ale hlavní je to,že pokud motor není stavěn na vysokooktanové palivo,tak s ním naděláš víc škody jak užitku.Pokud tedy někdo nechce aditivovat,tak pak je už lepší použít prémiovou BA 95. ;) Jinak absence aditiva není přímou příčinou vzniku karbonu,adtitivum je dobré pro eliminaci vzniku koroze vstřikovacích trysek,ke které dochází díky babišovce.Dalším úhelným kamenem vzniku karbonu je používání pleťové vody doporučené výrobcem a když majitel poctivě dodržuje nesmyslný interval výměny oleje,tak je úspěch zaručen.On totiž olej po nějakých 6-12 tisících(podle typu oleje a užívání vozu) už jen s bídou maže,ale jinak je po smrti.Jinými slovy je zakyselený,nerozpouští úsady v motoru atd.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz