Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
Právě je čtv 28. bře 2024 23:03:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 94 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: pon 30. led 2017 10:22:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Včera jsem opět provětral bodlinku na sněhu a ledu a musím říct,že ten grip control i pneu allseasons fungují parádně. :P Tedy manželce se to moc nezamlouvalo,takže jsem skoro neslyšel motor, :lol: ale stejné to bylo den předem,když jsem uháněl po dálnici 170,takže už jsem si vlastně zvykl. :idea: Jinak přes těch 170 se jí už moc nechtělo,ale s lyžemi a nosičem se to dá pochopit, :idea: uvidím na jaře až sundám to haraburdí ze střechy,kam to půjde vytáhnout. :mrgreen:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: ned 19. bře 2017 19:27:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Dnes trošku delší výlet po zimě do KV a zpět.Déšť,2 lidi,bez nosičů lyží a příčníků,cesta tam v rychlostním limitu,zpět už nee :D a spotřeba 5.5 l/100,takže u mě dobrý. ;) Příští měsíc 2 výměna oleje cca v 5.5 tkm,Cactus zatím dělá svou práci na výbornou. :idea:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: čtv 23. bře 2017 13:32:37 
Offline

Registrován: čtv 16. dub 2015 15:27:15
Příspěvky: 69
Super, my sme so svojim tiez spokojni a nemenili by sme. Jedina vec co by mohla byt fajn je ta 1.2jka s turbom. Na dialnicu, pri tiahlych kopcoch s plnou posadkou ma tempomat 130-140 problem udrzat, nehovoriac o tom, ak treba spomalit na 90, a potom sa zase rozbehnut.
Kazdopadne, my sme s tym hlavne v meste, takze sa nam to casto nestava :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: čtv 23. bře 2017 18:09:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Já o tom Puretechu uvažoval taky,vždyť to víš,ale jsem rád(manželka už méně :lol: ),že jsem sáhl po tom foukaném.Já také nejezdím stále dálky,ale není nad to dělat si prču z majitelů mocných TDI, :mrgreen: bo ten prcek s tím cvičí fakt neskutečně. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: stř 29. bře 2017 13:47:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
O víkendu jsem v Německu otestoval maximálku.190 km/h,pak zasáhne elektronika a šmytec.Ale i tak baba řvala jak tygr. :lol:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: stř 29. bře 2017 15:34:57 
Offline

Registrován: čtv 16. dub 2015 15:27:15
Příspěvky: 69
Ja sa viem dostat tak na 170, z kopca :D Kazdopadne, uz pri tej rychlosti citim, ako to lahke auto moze kazdu chvilu nieco z cesty odfuknut :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: stř 29. bře 2017 22:02:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Taky máš atmo 1.2,tak co bys chtěl?Já za sebe mohu říci,že auto sedí jak přibité,ale jestli je to většími koly nebo jsem si zvykl u C4P to netuším.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: stř 12. dub 2017 13:19:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Najeto 6265 km a podruhé vyměněn olej,cena za práci a filtr 700,-Kč a v pátek vzhůru na Moravu. :D Spotřeba se ustálila mezi 5.5 - 5.8 l,včetně jízdy po dálnici poněkud nepředpisovou rychlostí,takže u mě dobrý. ;) Jsem zvědav,jaká bude spotřeba ve 3 lidech na Moravu a zpět.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: pát 07. črc 2017 7:07:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak máme najeto 11.000 km,Itálii (2000 km)jsme zvládli bez problémů se spotřebou 5.3/100 ;) a včera to do mě ve 110 nacpe osel na dálnici. :roll: :twisted: Tedy počítal jsem tak nějak s výměnou dveří vzhledem k puchýřkům co se na dveřích některým udělaly,ale že to bude takhle brzy jsem fakt nečekal. :?


Přílohy:
IMG_20170706_135732.jpg
IMG_20170706_135732.jpg [ 1.87 MiB | Zobrazeno 23820 krát ]

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: stř 18. dub 2018 15:18:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Po pravidelné servisní prohlídce v říjnu loňského roku,nazrál čas na jarní výměnu oleje,bo pleťovka 0W-30 tam byla již dost dlouho.Nakonec jsem zvolil Millers Oils CFS 5W-40 NT+ a musím říct,že po vyjetí jsem měl pocit,že mi dali pod kapotu elektromotor. :D I při rychlosti 150 km/h není motor slyšet,potažmo při jízdě na bubláka 50km/h na 4° (ne že bych tak jezdil) zmizely jak vibrace,tak nepříjemný až dunivý zvuk.Kdybych něvěděl,co mám pod kapotou,tak bych neřekl,že tam je 3 hrnek,tak velký je rozdíl mezi pleťovou vodou C1,C2 a plnotučným olejem 5W-40 PAO,triester a A3! Pravda,olej není nejlevnější,ale za tu břečku v servisu platím úplně stejný peníz,jak za špičkový olej.Ještě jsem,inspirován jinými modely rychlých šípů,trošku poladil airbumby. :D ;)


Přílohy:
IMG_20180418_134730.jpg
IMG_20180418_134730.jpg [ 1.97 MiB | Zobrazeno 21969 krát ]

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: sob 21. dub 2018 21:03:48 
Offline

Registrován: úte 24. lis 2009 21:20:05
Příspěvky: 185
Tak ty si dal riadne s tým olejom a hlavne cenou, 20€ za liter, ale dúfam, že motor si len pochutnáva a užije do času keď pôjdeš na garančnú... blíži sa aj mne výmena oleja, skús poradiť aký tam dať, ale určite lacnejší, tak cca 50€ za 4 litre a záruku už nemám.

_________________
Citroen c3 picasso 1.2 110 puretech


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: ned 22. dub 2018 8:22:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Můžeš zkusit Millerse pro civilní použití...https://www.znackoveoleje.cz/Millers-Oi ... -d1872.htm pravda,je to o kousek víc než 50 jurošů nebo novinku od Yacco https://www.znackoveoleje.cz/Yacco-GALA ... -d2069.htm
případně Motul https://www.znackoveoleje.cz/MOTUL-8100 ... 1l-d89.htm
Dost záleží na tom,jaký máš roční nájezd. ;) Všechny výše uvedené oleje zvládnou 15.000 ročně při běžném používání. Tím je myšleno 30% město,10-20 % dálnice a zbytek okresky. Pokud převažuje spíše městský provoz s častými starty tak bych použil 0/5 W-30 kde je výběr také velký,například:
https://www.znackoveoleje.cz/Mobil-1-ES ... -d1878.htm
https://www.znackoveoleje.cz/Castrol-ED ... -d1763.htm
https://www.znackoveoleje.cz/Mobil-1-ES ... l-d100.htm
Nu a pokud jezdíš třeba jen město občas a dálnice,případně se rád svezeš svižněji,tak potom nějakou 0W-40.
https://www.znackoveoleje.cz/Yacco-GALA ... -d1946.htm
https://www.znackoveoleje.cz/Mobil-1-FS ... l-d832.htm
https://www.znackoveoleje.cz/Mobil-1-ES ... -d1880.htm
A kdybys náhodou měnil jako já 2 x ročně,bo častá výměna je lepší než nějaký super olej,tak to můžeš kombinovat.
Na zimu 0 neb 5W-30 na léto 5W-40 a nemusí být ani tak drahá.
https://www.znackoveoleje.cz/Yacco-LUBE ... -d1766.htm
https://www.znackoveoleje.cz/Total-QUAR ... l-d326.htm

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: pon 23. dub 2018 17:01:15 
Offline

Registrován: úte 24. lis 2009 21:20:05
Příspěvky: 185
Tak to je vyčerpávajúca odpoveď, azda niečo vyberiem...ja mením každých 15 tis km a nepozerám aké obdobie je, čiže celoročný olej. Inak jazdime len mesto a mimo mesta, diaľnicu vôbec a aj keby, tak výnimočné

_________________
Citroen c3 picasso 1.2 110 puretech


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: pon 23. dub 2018 17:41:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Je to na tobě,ale pokud většinu najezdíš po městě,tak těch 15.000 km je moc,měnil bych po max 10.000 km,ale spíš po 7.000. ;) On ten olej je fakt v městském provozu po těch 7 tkm po smrti,samozřejmě maže,ale čistící schopnosti jsou fuč a je to jak citrónová šťáva,co v případě přímovstřikového motoru s náchylností na tvorbu karbonu není zrovna to pravé ořechové. :?

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: pát 22. čer 2018 13:05:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Malý upgrade od firmy Musketier. :D


Přílohy:
inlets 1.jpg
inlets 1.jpg [ 1.34 MiB | Zobrazeno 21559 krát ]
inlets 2.jpg
inlets 2.jpg [ 1.19 MiB | Zobrazeno 21559 krát ]
inlets 3.jpg
inlets 3.jpg [ 885.65 KiB | Zobrazeno 21559 krát ]
inlets 4.jpg
inlets 4.jpg [ 1008.84 KiB | Zobrazeno 21559 krát ]
inlets 5.jpg
inlets 5.jpg [ 297.08 KiB | Zobrazeno 21559 krát ]

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 94 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz