Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
Právě je pát 29. bře 2024 0:53:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 94 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: pon 31. říj 2016 9:55:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak den D konečně nastal a přesně 3 měsíce od objednání a po měsíci bez auta jsme se konečně dočkali a 27.10.2016 jsme si auto přivezli.O motoru a výbavě se snad nemusím nijak zvlášť rozepisovat,protože modří vědí a to co nevědí si to snadno najdou na stránkách citroen.cz. :D
K výbavě tedy snad jen tolik,že mimo nesmyslných kožených sedaček,zbytečných předních parkovacích senzorů s automatickým parkováním,zpětné kamery,která je ve tmě k ničemu a Citroen Conect Box je v autě vše,co tam lze dodat a co jsem já považoval za důležité a užitečné. ;) Navíc jsem zatím koupil gumové rohože a podlahu do kufru ve stylu Airbump a příčníky na hagusy,dál se zatím rozhoduji,zda koupit prosté nosiče lyží nebo rakev.Bílá rakev by tedy byly skutečně COOL,ale jednak je to horší s uskladněním a asi by "zabila" stření okno,ale na druhou stranu by se to přes zimu dalo vydržet,no ještě uvidím. :idea:
Zatím jsme s autem najeli cca 350 km,takže na nějaké předčasné závěry je poměrně brzo a také zatím nelze využít schopností vozu naplno,protože jednak bych motor v rámci možností dobře zajel a také pneumatiky jsou ještě syrové,tak proč dráždit hada bosou nohou,že?
Průměrná spotřeba s BA 95+2 panáky Wynns se zatím ustálila na 5,9 l/100 což mi nepřipadá vůbec špatné. :idea: Samozřejmě při srovnání s předešlým C4P,kde oscilovala kolem 8 l. Časem se ukáže,jakým směrem se to bude vyvíjet,byť tento ukazatel není zrovna to,proč jsem si auto pořizoval a tedy ani neočekávám,že bych se snad někdy byť jsem přiblížil nesmyslným údajům deklarovaných výrobcem vozu.Zde bych si dovolil připodotknout pro všechny,co jásají nad tím,jakou malou spotřebu u svého vozu mají pouze tohle.Nejásejte předčasně,protože ta úžasně nízká spotřeba se vám jednoho dne vrátí i s úroky a náklady na opravu hodně převýší částku,kterou jste dnes "uspořili".
Dovolil bych si zde napsat pár postřehů k autu samotnému,zejména k různým slabinám,které jsou často tomuto vozu v recenzích vytýkány.
1/absence otáčkoměru
My dříve narození zcela jistě pamatujeme auta bez otáčkoměru a docela dobře jsme se bez nich odešli a ti mladší jistě pamatují Xsaru Picasso,kde také žádný nebyl a šlo to taky.Takže by bylo sice fajn,kdyby byl,hlavně při záběhu,kdy bych nerad točil motor přes 3000 ot/min,ale nic tak hrozného to není.Stačí si sednout nebo vyzkoušet řazení v jiném autě a snadno zjistíte,že těch výše zmíněných otáček dosáhnete při 2 kolem 40 km/h,při 3 kolem 70 km/h a při 4 kolem 90 km/h.
Nápověda v autě funguje vcelku spolehlivě a upozornění na zařazení vyššího stupně je odvislé od toho,jak moc do toho šlapete.
2/ plechové zabouchnutí dveří s následným otřesem modulu airbumps a přejetí prvních větších nerovností,někde dokonce srovnávané se Š-105/120
Buď má pisatel velkou představivost nebo nikdy v šáde neseděl,já ji měl,takže vím,že je to kravina
3/absence stahování oken v zadních dveřích
Asi jsou jedinci,kteří dnes jezdí se staženými okny,zejména pokud mají klimatizaci,ale já k nim nepatřím.Na C4P jsem msel před prodejem zadní stahovačky po 3 letech vyzkoušet,zda vůbec fungují.
4/Vůle ani moc nevadí, spíš mě obtěžoval hluk při rychlejších změnách rychlostních stupňů. Změnil bych tvar řadicí páky, ten obdélníkovitý se špatně drží.
No asi to máme každý jinak,já jsem žádné vůle ani hluk při řazení nezaznamenal a tvar hlavice bych taky neměnil.
5/ovládání displaye,nemožnost vidět více informací najednou a pomalá odezva
Kecy,ovládání je naprosto intuitivní,informace jsou vidět také,dokonce se na některé nemusí ani přes menu,ale stačí kliknout na příslušnou informaci a mohu měnit nastavení.A odezvu by mohl závidět leckterý mobil za x tisíc.
6/podélné nastavení volantu
Mně nechybí,ostatně na XP bylo to samé a zatím kdo si do auta sedl,tak mu nechybělo také a přišel na to až po mém upozornění. :D
Bylo by toho samozřejmě víc,ale tohle je jen pár věcí,které mě napadly.
Jinak na autě jsou již z výroby pneumatiky Goodyer Vector 4seasons SUV,tedy celoroční pneumatiky a to byl také jeden z důvodů,proč jsem koupil zrovna tuto verzi.Druhý důvod by GRIP Control,který nevím proč lze mít pouze v tomto modelu.Vlastně vím,protože koncern. :evil: Motor mě mile překvapil hrne se dopředu jak velká voda a to přesto,že jsem nenatankoval BA 98/100,protože jsem to prostě přehlédl a budu mít velký problém se udržet vzhledem k zamýšlenému záběhu na uzdě. :lol: Jízdní vlastnosti jsou velmi dobré,žádnou záludnost nečekejte,pouze při přejíždění příčných nerovností v zatáčce má zadek tendenci uskočit,ale to dělají i jiná auta,mnohem dražší a nic zvláštního se neděje.Tedy pokud nezačnete zběsile točit volantem a nevyrobíte si problém svépomocí,protože jestli nemá něco ESP opravdu rádo,tak to,že mu začnete "kecat" do práce. :D


Přílohy:
1.jpg
1.jpg [ 599.24 KiB | Zobrazeno 34024 krát ]
2.jpg
2.jpg [ 614.86 KiB | Zobrazeno 34024 krát ]
3.jpg
3.jpg [ 601.76 KiB | Zobrazeno 34024 krát ]

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: pon 31. říj 2016 17:40:41 
Offline

Registrován: úte 24. lis 2009 21:20:05
Příspěvky: 185
Super vyzerá !!!! Hlavne nech si ty spokojný a tie chybičky krási nech nerobia vrásky na čele...u mňa za otáčkomer, iba výškovo nastavitelný volant a čiastočne zadné výklopné okná ma citroen mínus...ale keď tebe to nevadí tak super, veľa suprových chvíľ a čo hovoríš na zvuk motora ??? Mňa hrozne, tak fajnový

_________________
Citroen c3 picasso 1.2 110 puretech


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: pon 31. říj 2016 17:57:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Díky luki,ještě bych ho chtěl malinko vylepšit,ale nic zběsilého,jen ty prahy malinko oživit. :D
Obrázek
Ještě jsem zapomněl zmínit,že si nikdo z těch testérů nevšiml,že pasy nejsou výškově nastavitelné a poctivě přiznám,že já taky ne. :oops: Až když jsem donekonečna prohlížel na netu fotky,tak jsem si toho všiml. :shock: Nicméně jsem toho názoru,že když něco nepostrádám,tak je to asi uděláno dobře a není na tom třeba nic měnit. ;) :mrgreen:
A zvuk motoru dobrý,ale jistě bude ještě lepší,až se trošku zajede a pošlu ho k 5000 ot/min. :lol:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: úte 01. lis 2016 20:52:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak jsem si vzpomněl,co jsem chtěl ještě napsat,jde u výdechy ventilátoru topení/klimatizace. :D Jednak tedy,jak známo,u spolujezdce žádný není,což velmi ocenila manželka,protože si neustále stěžovala,že na ni fouká buď studený nebo teplý vzduch :roll: a měla tendenci ho zavírat,což zase přivádělo k nepříčetnosti mě. :lol: Naproti tomu je zvětšený ten střední na straně spolujezdce,z čehož jsem měl obavy zase já,protože jsem si myslel,že to bude dostávat pro změnu plnými hrstmi z něho,protože výdechy nelze uzavřít,prostě tam žádný uzávěr není. :shock: Jenže vývojáři tentokrát zabodovali,protože ty výdechy jsou umístěny jednak níže,než je u jiných aut běžné,takže vzduch nejde takříkajíc do ksichtu,ale někam do pasu.A jako bonus se jim podařilo velice dobře odladit distribuci vzduchu,takže ho tudy proudí minimum.Po startu je tedy vzduch vháněn na čelní sklo a po chvíli je pak spíše směrován směrem k nohám,takže z těch výše jmenovaných to fouká minimálně,fakt povedené. ;)
A další věc,z které jsem velice nadšen,je ta linka přechodu mezi horní částí palubky a dveřmi,to je prostě boží. :mrgreen: Na fotce to tak nevypadá,ale naživo to je velká paráda. ;)
Obrázek

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: úte 01. lis 2016 22:46:58 
Offline

Registrován: úte 24. lis 2009 21:20:05
Příspěvky: 185
Až časom zistí človek aké prkotiny sa tam nachádzajú, ktoré sú kúsok na zamyslenie...inak otázka, na zadnej náprave máš brzdi bubnové alebo kotúčové

_________________
Citroen c3 picasso 1.2 110 puretech


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: stř 02. lis 2016 6:49:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak já nejsem nesoudný,ale tady zatím nic nevidím,naopak jsem z těch jednoduchých řešení a cenovky nadšen. :D Vzadu mám bubny,což mě překvapilo,ale na druhou stranu jsem rád,protože tím odpadají zbytečné starosti v provozu a také auto lépe reaguje při elegantní otočce na ručku. :lol:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: čtv 03. lis 2016 7:24:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Omlouvám se za mystifikaci, :oops: ale výdechy zavřít lze a to tak,že páčka se posune úplně vlevo.Netušil jsem,že to lze udělat takto jednoduše,ale je to tak. ;) Holt si už musím brát pokaždé sklíčka,abych nepsal blbosti. :D

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: čtv 03. lis 2016 23:35:50 
Offline

Registrován: pát 06. črc 2012 22:17:12
Příspěvky: 124
Bydliště: Košice
Tak Miro, nech ti slúži a veľa šťastných kilometrov.

_________________
C3 Picasso 1.6 Vti Color Concept


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: pát 04. lis 2016 6:36:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Slavo díky,doufám že i ty zdárně problém vyřešíš a ještě ti auto bude sloužit. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: pon 07. lis 2016 20:48:04 
Offline

Registrován: pon 07. lis 2016 16:58:44
Příspěvky: 4
Ahoj,
gratuluji k novému vozu. Já mám doma od 15. října 1.6 White Edition a super. Zatím spokojenost, jen mám trochu strach, jestli ty průduchy zvládnu v zimě vytopit zadní sedadla. No uvidíme. Už teď se mi zdá, že je ta vzduchotechnika trochu hlučná :(
Jinak si zvykám na odskakování zadní části vozu, když přejedu nějaký výčnělek. A že jich tady v Praze máme :( Jak jsi na tom ty?

_________________
Citroen Cactus 1.6 White Edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: pon 07. lis 2016 21:55:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Ahoj,na Whita jsem také koukal,ale tam mi vadily 2 věci.Jednak ta bílá kola,která sice vypadají moc hezky,ovšem jak budou vypadat po pár tisících provozu si neumím moc dobře představit. :oops: Druhá věc,kterou jsem chtěl byl Grip Control,který v této edici není,škoda.O topení bych se nebál,teď už trošku přimrzlo a po pár km je v autě pěkně teploučko a to mám klimu nastavenou na normal,ale zase mám benzín,takže je teplo rychleji. :D V modu max je to samozřejmě fičák,ale hlučnost nijak nevybočuje.Odskakování zadní nápravy na 17" kolech se není čemu divit,ale C4P bylo mnohem větší tanečník.Holt jednoduchá zadní náprava není žádný zázrak,ale na příčných nerovnostech a nejlépe v zatáčce to holt drobet poskočí,ale máme ESP,tak nebudeme dělat paniku. :mrgreen: A v Ústí je takových míst habakuk a cvičí na nich i auta se sofistikovanější zadní nápravou. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: úte 08. lis 2016 10:04:45 
Offline

Registrován: pon 07. lis 2016 16:58:44
Příspěvky: 4
Ahoj,
ty bílé 17 jsem tam měl jen 2 týdny a přezul jsem na zimní plechové 16. Špinavé sice byly, ale kupodivu to bylo vidět jen zblízka :)
No uvidíme jak píšeš, po pár tisíci kilometrech. Jinak ty 16 skáčou taky (zásadní rozdíl v tom nevidím).

V nějakých recenzích jsem si všiml, že mají i digitální rádia. Ten můj to ale nemá. Má jen FM a AM :( Jak jsi na tom ty?

_________________
Citroen Cactus 1.6 White Edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: úte 08. lis 2016 21:21:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
...budte panove v klidku,DAB tuner nemaj ve standartu ani soudruzi smerem na zapad... :lol: je to vse za priplatu a u nas se to ani snad v ceniku normalne nenabizi...no a u nas to z vysilanim za moc zatim nestoji,jako vse kolem digitalnich multimedii. :o

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: úte 08. lis 2016 23:56:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
DAB tuner nemám a jsem v naprostém klidu,bo mi stačí rádio BEAT,případně si stáhnu nějaký rock na flashku. :D

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: stř 09. lis 2016 6:13:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. říj 2016 13:36:52
Příspěvky: 63
Bydliště: Most
Jj, gripControl je něco za co jsem také byl ochoten připlatit. Těším se až systém vyzkouším. Moje auto je již v salónu a čekám než dodělají zámek zpátečky. Takže ještě dva dny vydržím :P
U předchozí Hondy Jazz nešli výduchy uzavřít a byl to docela horor, protože při "klimatizování" na někoho furt foukal ledový vzduch. Při výběru Berlinga to byla první věc na kterou jsem koukal.

_________________
Berlingo 1,6 XTR 100BlueHDI GripControl » od 11.11.2016 a 7mi km :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 94 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz