Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

C4 Picasso 1.6 VTI Dynamique Sport 2010
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=146&t=8811
Stránka 4 z 8

Autor:  Miroslav Lengyel [ čtv 24. bře 2016 7:42:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: C4 Picasso 1.6 VTI Dynamique Sport 2010

Díky,no já zatím další únik nepozoruji. :shock: Od té doby,co se to kolem řemenice umylo,tak se tam další olej neobjevil.To co mechanik nahmátl vzadu nahoře bezprostředně po umytí motoru a zkušební jízdě,byly zřejmě nějaké zbytky předchozího úniku ještě z doby aplikace té vodičky. :idea: Protože jinak vše funguje jak má,tak se v tom hrabat zbytečně nechci,ale v úterý jedu do servisu nechat vyměnit kola,chladící kapalinu a svíčky(DENSO) :D ,tak se ten horní kryt bude sundávat a třeba tam bude vidět něco více.Ale pokud tam zjevný únik nebude,prdím na to.

Autor:  Jenda11 [ pon 28. bře 2016 12:56:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: C4 Picasso 1.6 VTI Dynamique Sport 2010

Zdravím.
Když budete měnit chladící kapalinu, můžeš tady pak prosím poreferovat, zajímá mě hlavně odvzdušnění a jaký druh si tam dával, červenou nebo zelenou....
Díky.
T.

Autor:  Miroslav Lengyel [ pon 28. bře 2016 12:58:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: C4 Picasso 1.6 VTI Dynamique Sport 2010

Tentokrát u toho ze zdravotních důvodů asistovat nebudu,ale informace zajistím. ;)

Autor:  Miroslav Lengyel [ úte 29. bře 2016 15:38:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: C4 Picasso 1.6 VTI Dynamique Sport 2010

Takže nemrznoucí směs vyměněna,brzdy vyčištěny a přezuto na léto.Pneu ještě tuhle sezónu vydrží,příští rok budou nové.Na svíčky se zatím nedostalo,protože mi ještě nedorazily,ale za měsíc mě čeká STK,tak to vezmu z jedné vody na čisto.Přemýšlím ještě o výměně drážkového řemene,jsou na něm drobné trhlinky a nechci zbytečně riskovat jeho prasknutí při cestě na dovolenou.Nemrznoucí směs byla vnořena tato
http://citroeny.eu/chladici-kapaliny/19 ... rvena.html
byť za poněkud jiné peníze,ale neměl jsem čas a ani náladu(nemoc) to extra řešit.Před nalitím nové směsi proveden 2x výplach celé soustavy a po naplnění novou směsí provedeno odvzdušnění přes odvzdušňovací ventil topení a následně ještě 2x dolito do expanzní nádobky něco málo vody,nyní již hladina stabilní.
Celková cena včetně práce 2.900,-Kč

Autor:  Kodlik [ úte 29. bře 2016 21:38:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: C4 Picasso 1.6 VTI Dynamique Sport 2010

:shock: G70 speciálně pro C1 a P107? Neměla by tam přijít spíš ta G33?

Autor:  Miroslav Lengyel [ stř 30. bře 2016 5:43:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: C4 Picasso 1.6 VTI Dynamique Sport 2010

Neřeším,dal jsem ráno auto do servisu a protože to není značkový servis,tak si zašli pro směs přes ulici k Peugeotu.Chtěli kapalinu do motoru 1.6 VTI,dali jim tohle,hotovo.U té G33 zase píšou,že do C1,P-107,C-Crosser a P-5008 s benzínovými motory nee,tož si vyber.

Autor:  Kodlik [ čtv 31. bře 2016 8:34:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: C4 Picasso 1.6 VTI Dynamique Sport 2010

K11 od hvězdný řady a bude :) Přemýšlím, že bych kapalinu obměnil na podzim, tak už jsem taky pokukoval co tam naleju.

Autor:  Jenda11 [ sob 02. dub 2016 20:26:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: C4 Picasso 1.6 VTI Dynamique Sport 2010

Miroslav Lengyel: Dík kolego.

Autor:  Miroslav Lengyel [ ned 03. dub 2016 16:27:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: C4 Picasso 1.6 VTI Dynamique Sport 2010

Není zač,kolego. :lol:

Autor:  Miroslav Lengyel [ pát 13. kvě 2016 18:07:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: C4 Picasso 1.6 VTI Dynamique Sport 2010

Takže malá aktualizace.Problém s kmitajícím volantem vyřešen,více zde. viewtopic.php?f=10&t=507&p=58451#p58451 Technická hotová,ale protože byl drobný problém s emisemi,takže budu muset navštívit servis citroen a nechat načíst závady.Poslední dobou se mi také zdá spotřeba poněkud vyšší,i když přihlédnu k tomu,že jsem honil auto po dálnici sem a tam v rámci testování kmitajícího volantu,takže se možná odebralo na věčnost teplotní čidlo. :idea: V dobré víře jsem dnes u nás navštívil servis Peugeot,zda by mi nečetli případné závady a byl jsem normálně vyhozen,že Citroeny nedělají ani omylem. :lol: U nás sice Citroen je,ale na to nejsem dost odvážný,takže jsem se objednal do Kralup a až budu mít nějaké výsledky,tak budu obecenstvo informovat. :D No a pak ještě zbývá vyřešit svíčky,v dobré víře jsem si pořídil Denso Iridium Power a ony jaksi do motoru nepasují. :twisted: A to přesto,že jsou uvedeny ve všech katalozích i na firemním konfigurátoru. :roll: Trošku moje chyba,bo jsem si měl uvědomit,že 16 klíč do díry,kam se vejde 14 s odřenýma ušima ji prostě nenacpu. :oops: Takže teď mám svíčky za 1200,-Kč na ozdobu a čekám jak se k tomu dodavatel,potažmo firma DENSO postaví.

Autor:  Miroslav Lengyel [ stř 25. kvě 2016 17:27:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: C4 Picasso 1.6 VTI Dynamique Sport 2010

Tak jsem se vrátil ze servisu a výsledek je následující.
Diagnostika ukázala velmi oblíbenou chybu P2178(přechodná závada) :arrow: závada regulace bohatosti směsi,směs je příliš bohatá.Popsané projevy jsou,škubání motoru při startu,snížený výkon,svítící kontrolka diagnostiky motoru a zvýšená spotřeba paliva.Nic z toho nepozoruji,ani tu vyšší spotřebu.Průměrná spotřeba z UL do Kladna a zpět do Kralup 7.3/100(po dálnici jsem valil 135 na tempomat), není nic špatného.
Doporučený postup je vyčistit hlavu(tím je myšleno spalovací prostor od karbonu) speciálním prostředkem na dekarbonizaci motoru,který se nalije do nádrže a vyjezdí.Dále pak výměna oleje včetně filtru,samozřejmě toho,co doporučuje výrobce,tedy pleťovka LOW SAPS se sníženým obsahem popílku a dalších emisím škodících přísad.Dle jejich zkušeností prý má skutečně olej na emise vliv,zejména tehdy,pokud se již blíží hranici životnosti.Tomu bych i rozuměl,jenže ten v mém motoru má najeto 3.5 tisíce.Sranda je,že šéf baráku má v rodině C3 Picasso s motorem 1.4 VTI a šoupl do něj na mé doporučení 5w-40 taky. :D Tak říkal,že je tedy zvědav jak dopadne s emisemi na konci prázdnin a že se ozve. :wink:
No nic,dále mezi řečí padlo,že je nanejvýš žádoucí pořádně motor před emisemi prohnat a to tak,že bude výfuk rozpálený do "červena" a interní sdělení praví,že se při těchto závadách doporučuje tankovat BA 98 a ne BA 95.Jinak jsem za diagnostiku zaplatil 532,-Kč(50% sleva) a nahráli mi nejnovější software zdarma.
Další postup bude takový,že dám do motoru iridia až přijdou,znovu řádně vypálím pavouky a uvidím jak to dopadne.Pak můžu zkusit ještě před výměnou oleje použít nějaký dryják na pročištění celé soustavy včetně katu pouze ten správný olej a nakonec

Autor:  luki52 [ sob 28. kvě 2016 8:50:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: C4 Picasso 1.6 VTI Dynamique Sport 2010

Tak už aj na teba sa dostala obľubená závada, karbon v motore, dosť blbé, som zvedavy čo pomôže tomu aby nevznikál, či naozaj je to v benzíne, či v niečom inom

Autor:  Miroslav Lengyel [ sob 28. kvě 2016 13:02:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: C4 Picasso 1.6 VTI Dynamique Sport 2010

O tom karbonu mluvili v servise,já si s tím dovolím nesouhlasit. :D Závadu vymazali,nahráli nový soft,zaplatil jsem 532,-Kč a jel domů.Druhý den jsem auto nastartoval a nestačil se divit. :shock: Ne,že by mi před tím auto po startu nějak škubalo,ale muselo se na něj s citem.Tentokrát jsem vyrazil,bo jsem trošku spěchal a ono nic,dokonce se mi zdá,že má motor hladší chod.Ve středu jedu vyměnit svíčky a zkusíme znovu emise,myslím,že už to bude cajk.Nevím jak by se ten jimi zmíněný karbon asi tak vytvořil.Olej jsem měnil po cca 6 tis pravidelně benzín aditivuji Wynnsem,na bubláka nejezdím,takže snad jedině pozůstatek doby,kdy byl v motoru Total Ineo,který se vesele spaloval z benzínem. :twisted:
Jsem docela zvědav na ty svíčky,zvláště na odtrh.To by totiž dle mého soudu mohla být spíše příčina těch nepatrně zvýšených hodnot.Určitě to nebude tím,že dávám do motoru pořádný olej a ne pleťovou vodu.

Autor:  Miroslav Lengyel [ stř 01. čer 2016 20:19:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: C4 Picasso 1.6 VTI Dynamique Sport 2010

Tak svíčky vyměněné,ty původní měly drobet menší odtrh než by měl mít a velké prd. Emise pořád mimo normu,závady to žádné nehlásí.Asi budu muset počkat,až se to vysype úplně,jinak nevím,nápady došly.

Autor:  Lubo [ čtv 02. čer 2016 2:25:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: C4 Picasso 1.6 VTI Dynamique Sport 2010

Pozeram, ze princ vzdoruje kralovi. ;) A co ak je "chyteny" katalyzator, ako pozostatok doby, ked tam bola total-na pletova voda, udajne priatelska k FAPom a katalyzatorom? Alebo volaco so vstrekovanim? Ale inak Ta nechcem nijako vystrasit. ;)

Stránka 4 z 8 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/