Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
Výměna AKU a stále BATERY FAULT, CHARGER http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=144&t=5108 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | milpa [ sob 04. úno 2012 14:59:51 ] |
Předmět příspěvku: | Výměna AKU a stále BATERY FAULT, CHARGER |
Zdravím všechny. Objevil se mi na Picasu problém. Po vybití původní baterie, kterou jsem následně nabil došlo k tomuto: Po nabití ráno straty v pohodě. Najednou ale v poledne při startu jakoby vybitý AKU - točilo to jako při vybitém AKU - tedy spíše jako by to startér neutáhl, ale baterie měla dost síly, přemohla to a pak se to jakoby rozběhlo a chytlo to. Ale asi to spíše bylo na konektorech baterie - znovu jsem to přepojil a už to neudělalo. Asi po 3 dnech, v mrazech ráno starty úplně OK a v poledne to ani neotočilo, jen to zkomíralo. Naštval jsem se a jel koupit new AKU - stejně tam už byl 9 let. Jenže ted nevím co a jak dál Po nastartování svítí FAULT Batery Charger, svít červeně AKU, displej je značně pohaslý, nejde větrák. Toto se cca po 3 minutách jízdy jakoby samo opraví, začne foukat topení, kontrolka zhasne a vše je celou cestu OK. Kde by jste začali hledat příčinu?? S elektrikou jsem v celku schopný.... |
Autor: | Havlicek.Lukas [ sob 04. úno 2012 15:05:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna AKU a stále BATERY FAULT, CHARGER |
zacal bych zmerenim dobijeni |
Autor: | milpa [ ned 05. úno 2012 23:27:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna AKU a stále BATERY FAULT, CHARGER |
Takže je to opravdu dobíjení. Má to kolem 12V a až když to po tom čase jakoby dosepne, tak tam leze 14,2 V cca. Osahal jsem pojistky, relatka, dostupne kabely a neprisel jsem na to. Ale dneska jsem si všimnul, že jízdou po větších nerovnostech, kdy se auto otřese, dochází k mžikovému spínaní a odepínání toho dobíjení |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |