Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Kupa c3 Picasso
Právě je pát 29. bře 2024 0:53:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 105 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Kupa c3 Picasso
PříspěvekNapsal: úte 17. dub 2012 14:08:16 
Offline

Registrován: ned 09. říj 2011 12:36:55
Příspěvky: 140
No tak to je des s tým autom na to že to má len 34 tis najazdene. Už sa menili 2 x tyčky stabilizátora, čapy a teraz toto....

_________________
Citroen C3 Picasso 1,4VTi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kupa c3 Picasso
PříspěvekNapsal: stř 25. dub 2012 8:41:46 
Offline

Registrován: ned 09. říj 2011 12:36:55
Příspěvky: 140
Vrchné uloženie tlmičov objednané. Takisto som objednaný aj na montáž LPG. Presne 16.5. Vravia že by bolo dobre tam daj aj to primazávanie ventilov. Na 1l toho oleja sa dá vraj najazdiť cca 10 000km a stoji 21e. Samotná sada s montážou + 100e. Predpokladám že auti má kovane ventili tak by to malo byť ok aj bez toho. No ale zase na druhu stranu ked to neublíži tak možno aj pomože. Teraz neviem..... Máte to domazávanie v Citroenoch?

_________________
Citroen C3 Picasso 1,4VTi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kupa c3 Picasso
PříspěvekNapsal: čtv 26. dub 2012 22:15:49 
Offline

Registrován: ned 09. říj 2011 12:36:55
Příspěvky: 140
Tak dnes opat asi po cca 5 tis mi to píše že mám skontrolovať hladinu oleja. Do .... ved som tam už liter pred tým vlial. Može žrat olej cca 2,5 ročné auto s 35 tis km? Výkon je ok, nedymí, nesmrdí..... Čim dalej ma to presviedča, že po praktickej stránke je to auto super ale po mechanickej je to jedno velké ho.no. Vid vrzgajuca palubovka, plasty, 2 x menene tyčky stabilizátora, vymlátene čapy a olej už tam lievan 2 x po 1L po cca 6 tis km. A to má ani 35 tis km.

_________________
Citroen C3 Picasso 1,4VTi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kupa c3 Picasso
PříspěvekNapsal: pon 21. kvě 2012 12:37:09 
Offline

Registrován: pát 18. úno 2011 8:43:27
Příspěvky: 14
Zdravím.
Mám 1.4 VTi, najeto 32.000 km. První tyčku stabilizátoru jsem měnil při cca 16.000 km. Teď mě čeká další výměna, už to tluče znovu. Projevuje se asi kvalita našich silnic. Co mě však štve více, tak olej a koukám, že nejsem sám. Loni před první garancí mi počítač začal hlásit, abych olej zkontroloval. Tak jsem ho koupil (Total Quarz INEO ECS 5 W 30), dolil cca 0,5 l a OK. Na garanci mě olej vyměnili (doufám :-) a mám od ní najeto cca 12.000 km. V sobotu se počítač ozval znovu, tak jsem zase dolil 0,5 l. Když byl motor studený, vyndal jsem měrku a po dolití mám hladinu v půli mezi rozšířeními plastového konce měrky. Volal jsem do Citroenu s tím, že jsem si nekoupil nové auto, abych doléval olej mezi výměnami. Nic moc mi neřekli. Prý by to dělat nemělo, mám to pozorovat... 15. 6. jdu na výměnu té tyčky stabilizátoru, tak jsem zkoušel, jestli by se nepodívali i na ten olej. Prý na tom asi nic neuvidí. No to já také ne a mám to pozorovat... Nikde mi nic nekape, nečoudím, nesmrdím, ztrátu výkonu také nepozoruji. A za pár měsíců mi skončí záruka :-(
Po dlouhém úvodu mám 2 otázky:
1) Jak jste na tom Vy s doléváním oleje mezi výměnami?
2) Jak to řešit u Citroenu? Má někdo nějaké zkušenosti?

Předem díky za každou radu.
Pavel

PS: Ale jinak celkem spokojenost :-)

_________________
C4 Picasso 1,6 HDi-e BMP 6 Chrom, 2012, modrá tivoli
C3 Picasso 1,4 VTi, 2010, vínová
Xsara Picasso 2,0 HDi - vzpomínám na něj rád...
Xantia 2.1 TDi, modrá, to byl kočár
Xantia 1.8 v benzínu, zelená
BX 1,9, stříbrná metalíza
Nějaké ty Škodovky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kupa c3 Picasso
PříspěvekNapsal: pon 21. kvě 2012 14:21:49 
Offline

Registrován: ned 09. říj 2011 12:36:55
Příspěvky: 140
Ahoj tak to si na tom ešte super. Ja dolievam každých cca 5 tis 1L a známy čo som sa rozprával tak po cca 3 tis 1L. Prešiel som si aj ine fora a je tak, ten motor proste žerie olej aj ked sa nevie kde mizne. Ńeviem ako mám menit olej pri tých pehliadkach, nakolko od výmeny do výmeny čo je u mna 20 tis. km tak ten olej vymením komplet. Budem asi meniť len olejový filter. Alebo????????

_________________
Citroen C3 Picasso 1,4VTi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kupa c3 Picasso
PříspěvekNapsal: pon 21. kvě 2012 14:31:21 
Offline

Registrován: ned 06. pro 2009 1:17:15
Příspěvky: 140
Bydliště: Slovensko, Rimavská Sobota
no tak takto som to robil aj ja na Š 110 MB. a bolo to dobré :)

_________________
citroen C3 picasso 1,6 Hdi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kupa c3 Picasso
PříspěvekNapsal: pon 21. kvě 2012 14:34:58 
Offline

Registrován: ned 09. říj 2011 12:36:55
Příspěvky: 140
že si menil len filter? :lol: Kuva vraciam sa spať do historie..... A každy sa mi smial ked som chodil na korejcoch- Chevrolet. Mal som ich do kopy 6 a spolu na všetkých za 14 rokov nebolo tolko potiaži ako s týmto Citroenom za necelých 8 mesiacov. :twisted:

_________________
Citroen C3 Picasso 1,4VTi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kupa c3 Picasso
PříspěvekNapsal: pon 21. kvě 2012 17:17:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 22. říj 2009 15:25:33
Příspěvky: 247
Bydliště: SK BB kraj
friebert.pavel píše:
Po dlouhém úvodu mám 2 otázky:
1) Jak jste na tom Vy s doléváním oleje mezi výměnami?
2) Jak to řešit u Citroenu? Má někdo nějaké zkušenosti?


1 mam ine auto no motor je psa , ale v nafte ....ma 230tkm a nedolievam.vymena po 20tkm.
2 je to problem , lebo ak sa dolieva 1L na 1000km/tisic/, tak to vyrobca neriesi..a zakaznik s tym nic nenarobi....bolo to aj v televizore....ako neuznana reklamacia......
Ja vsak ale stale nechapem , preco mame uz emisne normy EURO6 a to ,ze dychame olej nikomu nevadi......preco ......?
preco je dovolene predavat taketo auta s takouto spotrebou oleja????

_________________
Peugeot Partner HDi 10/2001 , ABS , KLIMA , TEMP ,PP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kupa c3 Picasso
PříspěvekNapsal: úte 29. kvě 2012 11:27:03 
Offline

Registrován: ned 09. říj 2011 12:36:55
Příspěvky: 140
Takže mám najazdených prvých cca 2 tis km na LPG. Mám BRC- čko a nádrž má 42 L. Na jednu nádrž prejdem od 460- 490 km podla toho ako jazdím. Priemerka je okolo 8 L LPG. Ja som velmi spokojný nakolko benzínu to bralo okolo 6,7 -7L. Ešte mi tam musia dohodiť emulátor stavu paliva, lebo mi ho stále odpočítava a svieti rezerva. Navynuluje sa to ani vtedy ked je už dojazd žiaden a ani ked auto stoji par dni. Ked dotankujem benzín tak ukáže aktual. stav ale zase odpočítava. O 2 týždne idem na výmenu horného uloženia tlmičov- už mi z toho pukania hrabe a preventívne vymením aj tyčky stabilizátora. Kedže sa blíži servisný interval po 40 tis tak dolejem nieaký ten litrík oleja, nakolko počas 20 tis km tam vlejem 4L noveho a nový dam lem olejový filter. 22. 6 ho čaká prvá dlhšia cesta u mna tak uvidíme.

_________________
Citroen C3 Picasso 1,4VTi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kupa c3 Picasso
PříspěvekNapsal: sob 02. čer 2012 19:04:13 
Offline

Registrován: úte 30. lis 2010 13:07:37
Příspěvky: 12
Aký je rok výroby toho žráča oleja?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kupa c3 Picasso
PříspěvekNapsal: ned 03. čer 2012 8:19:34 
Offline

Registrován: ned 09. říj 2011 12:36:55
Příspěvky: 140
2009, ale to je asi jedno aký je rok výroby, lebo olej ten motor žerie viac menej každý... čo som sa o tom bavil aj na peugeot fore tak je to tak s motorom 1,4 VTi

_________________
Citroen C3 Picasso 1,4VTi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kupa c3 Picasso
PříspěvekNapsal: pon 04. čer 2012 20:38:24 
Offline

Registrován: pon 04. čer 2012 16:36:02
Příspěvky: 6
Ahojte ja som tiež v úvodzovkách šťastným majiteľom citroenu c3 picasso 1,4 Vti. Kúpil som to auto pre manželku. Kým bolo v záruke, tak sa nič také strašné nedialo až na tyče stabilizátora plus nejake záručne opravy ako hrdzavý výfuk prasknutá koženková manžeta rychlostnej páky... Po dvoch rokoch som mal najazdené cca 14 000 km, vymenili mi olej ale olej mi nežerie. Mám teraz po záruke o dosť väčší problém. Keď boli tie zimy tak som auto nevedel naštartovať. Nakoniec som ho štartol rozsietila sa mi kontrolka diagnostiky motora a vypisuje fauly antipollution. Bol som s tým v servise v citroene a nevedeli mi prísť na závadu aj napriek tomu, že auto mali dva krát na diagnostike. Raz mi vymenili sviečky potom som pátral na vlastnú päsť a dal som ešte vymeniť teleso termostatu a robí to zas. Teraz keď niesu zimy tak auto štartuje v pohode, len sa bojím keď príde zima. Dajte vedieť ak má niekto s tým skúsenosti. Mám v ňom LPG a v pohode.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kupa c3 Picasso
PříspěvekNapsal: úte 05. čer 2012 11:22:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 01. pro 2010 10:17:15
Příspěvky: 99
Ahojky Plka, že ti auto přes zimu stálo venku?.... přesně tuto hlášku sem měl 7.2.2012 a pak mi autí"umřelo"(1.4 VTI r.v.2009)....jak sem již tady někde psal(v zimních startech)...závada v řízení vaček (je to "jen" VTI motor :-) - proměnný zdvih ventilů zaručuje vysoký točivý moment, rychlou reakci a žádné problémy s emisemi :-) -a dvě vačkový hřídele)
...."naštěstí" přimrzl a odešel snímač-motůrek/čidlo (či jak to nazvat - prostě sranda za 6,5tis.) - výměna a nastavení vačkových hřídelí, nový soft a super domluva s technikem ("prý se to už nestane?!")- asi neuhodí ty "ruský" zimy.....

_________________
Citroën C4 CACTUS e-THP 110 nová hračka pro holky
Citroën C3 Picasso 1,4VTi VIN : VF7SH8FSC9T505042 je už v citroenním nebi
C2 1.4.HDi - malý auto....
a hračka pro kluky Wraník = JEEP Wrangler TJ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kupa c3 Picasso
PříspěvekNapsal: úte 05. čer 2012 12:01:05 
Offline

Registrován: pon 04. čer 2012 16:36:02
Příspěvky: 6
Vies mi zistit cislo dielu alebo ako presne sa to vola. Ja som v tuhych mrazoch auto nenastartoval. Potom ked som ho odtiahol do garaze tak naskocilo. Teraz ked je teplo tak mi svieti kontrolka a auto ide, len vypisuje fauly antipollution.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kupa c3 Picasso
PříspěvekNapsal: úte 05. čer 2012 12:05:55 
Offline

Registrován: pon 04. čer 2012 16:36:02
Příspěvky: 6
Dony mam ten isty motor ako Ty, aj rok vyroby 2009. Stalo sa mi to tiz vo februari ked boli tie mrazy. Auto stalo samozrejme vonku. To cidlo alebo snimac ma suvis s vackami?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 105 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz