Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - problem je s dobijenim,alternator je novy
Právě je čtv 18. dub 2024 3:50:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 31. led 2010 20:11:45 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 20:37:43
Příspěvky: 38
Bydliště: Frýdek-Místek
Zdar, tak možná koupím druhé XM (otloukánkovi bude končit STK za pár měsíců) a prý to auto má jeden problém ;)
problem je s dobijenim,alternator je komplet novy a prece nedobiji. Tak jestli máte tip?
Díky K.
PS: jinak zmrzlá nafta je tady hodně populární téma :D

_________________
2,1 TD 12V r.v. 92 otloukánek, ale držák


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 31. led 2010 20:39:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
V zimě zmrzlá nafta, na jaře letní kola, v létě klima a na podzim zimní kola. A tak pořád do kola.... :D

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 31. led 2010 23:08:39 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:24:37
Příspěvky: 172
Bydliště: Praha
Špatnej altík,a nebo přerušený drát buzení,a nebo prostě klasicky citroenovsky někde zhnilej kablík/konektor.

P.S:proč z důvodu TK chceš kkupovat jiné?To chceš svýho starouše sešrotovat?Vždyť TK jde projít vždy :D ;)

_________________
Bývalý BXmen a Xantiák

Nyní Transit 2,0TDDi 63kw 04"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 31. led 2010 23:28:04 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 13:55:15
Příspěvky: 117
Bydliště: Ostrava
Nevím jestli funguje XM stejně jako jiné auta, po několika málo létech zkušeností si nejsem jistý už ničím. Altík potřebuje buzení a u XM mi jednou upadl ten tenký káblík od konektoru a visel tak blbě, že při pohledu shora se úspěšně tvářil, že je na místě. Dlouho mi trvalo, než jsem přišel na to, že se zašívá. A jiná auta jsem vzpoměl proto, že kdysi u škodovky -jen už si nepamatuji u kterého z modelů -100, 120, Fa..- nejelo dobíjení právě kvůli spálené žárovce kontrolky dobíjení. Ale to jsou jen praktické zkušenosti, na odborné rady tu jsou určitě kompetentnější.

_________________
Citroen XM 2,1td r.v.1990


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 01. úno 2010 10:57:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
ja jsem odrovnal altik ....respektive usměrnovač tim žej sem nastartoval dřív než byl altik elektricky připojenej na baterku ... sma o sobě se nabudí a a vznikne tam prý obrovská napětova špička protože nemá odběr a tak o prorazí diody v usměrnovači .. novej altik muže být tak v sekundě po smrti ... nejhorší je že je tam ten usměrnovač na pevno ...... ale jinak bych to viděl taky na ten tenoučkej dráteček ...

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 02. úno 2010 21:45:28 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 20:37:43
Příspěvky: 38
Bydliště: Frýdek-Místek
Díky za rady, podívám se na drát. Jinak než to koupím, zkusím elektrikáře s sebou. STK jde zařídit ;) , ale to auto vypadá zachovaleji, má lepší výbavu a z mého by šly použít pozůstalé dobré věci, jen přemluvit dědu k uskladnění auta na zahradě, která už nějaký ten čas není samá Volha. A to bude další háček... :)
K.

_________________
2,1 TD 12V r.v. 92 otloukánek, ale držák


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 03. úno 2010 9:52:39 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 10:15:07
Příspěvky: 50
Bydliště: Praha 9
Chachar píše:
Nevím jestli funguje XM stejně jako jiné auta, po několika málo létech zkušeností si nejsem jistý už ničím. Altík potřebuje buzení a u XM mi jednou upadl ten tenký káblík od konektoru a visel tak blbě, že při pohledu shora se úspěšně tvářil, že je na místě. Dlouho mi trvalo, než jsem přišel na to, že se zašívá. A jiná auta jsem vzpoměl proto, že kdysi u škodovky -jen už si nepamatuji u kterého z modelů -100, 120, Fa..- nejelo dobíjení právě kvůli spálené žárovce kontrolky dobíjení. Ale to jsou jen praktické zkušenosti, na odborné rady tu jsou určitě kompetentnější.

s tou škodovkou máš pravdu.Třeba na oblíbené :lol: dodávce Š 1203 novější model tak tam když jsi dal "jinou"žárovku do kontrolky dobíjení - místo původních 2W výměna za 4W,nebo obráceně,už nevím - tak kontrolka prosvěcovala a nedobíjelo

_________________
XM 2.5 TD,1997,polokůže,225/45x17 SUZUKA SILVER Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz