Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Sborka a rozborka přístrojovky




Právě je stř 16. říj 2019 5:27:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Sborka a rozborka přístrojovky
PříspěvekNapsal: čtv 12. lis 2009 3:06:31 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 8:44:19
Příspěvky: 90
Bydliště: Hrotovice
Musím se pochlubit, dokážu za 17 minut vyjmout z XM nový model přístrojovku. Kompletní auto v garáži, za 17 minut budíky na stole. Opravuji na svém XM palivoměr, po prohlídce v servisu Citroen mi bylo řečeno, že chyba je v přístrojovce. Když pominu vyndání přístrojovky před rokem pro výměnu žároviček, měl jsem jí v uplynulých dvou měsících venku 5x. Závěr: dokážu rychle vyjmout přistrojovku z XM nový model. Závada je v nádrži.

_________________
C2 1,4 HDI socka 2003
DS3 1,6 HDI Sportchick 2011
C6 2,7 HDI Exclusive 2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sborka a rozborka přístrojovky
PříspěvekNapsal: čtv 12. lis 2009 10:38:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
to je paradni ... taky se na to chystám ... :) a co jsi měl za závadu ? ... mam taky problem s palivoměrem....funguje jen deset minut po zapnuti zapalovani pak ukazuje plnou a neustale blika kontrolka....

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sborka a rozborka přístrojovky
PříspěvekNapsal: čtv 12. lis 2009 11:41:40 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 8:44:19
Příspěvky: 90
Bydliště: Hrotovice
No mně se to chová podobně, někdy jede rafika pomalu dolů, někdy zmateně kmitá, kontrolka rezervy bliká. Tu palubku jsem vyloučil záměnou za jinou, teď budu shánět reostat do nádrže, bohužel jich je zase nepřeberně typů, ty frantíci jsou fakt magoři. Zrovna jsem volal do Citroenu, tipoval jsem 600 Kč, bylo mi sděleno 1800,- takže zkusím vrakáč. Ale jsou různé pro diesel, pro počítač dojezdu, od určié ORGA zase jiné, jenom na nový model je jich tak 6 typů.

_________________
C2 1,4 HDI socka 2003
DS3 1,6 HDI Sportchick 2011
C6 2,7 HDI Exclusive 2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sborka a rozborka přístrojovky
PříspěvekNapsal: čtv 12. lis 2009 11:47:57 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 14:01:54
Příspěvky: 73
heh....odkedy som mal pristrojovku dole kvoli zopar ziarovkam (svetla, palubny pocitac) a pokusu opravit matrix displej, vypadava mi tachometer. Od vonkajsich teplôt 20°C nejde vuobec, pri nizsich iba do momentu zahriatia motora / systemu. A to som bol velmi opatrny.
BTW ked dotiahnem ten displej do konca, tak sa ozvem.
Inac 17 min. je dobry vykon - sak to mas natrenovane, ked ju davas dole castejsie ako tankujes;-)

_________________
C6 2.7HDI Exclusive '06
ex:
XM 2.5TD Pallas '98
XM 2.1TD Prestige '00
XM 2.0i '90


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sborka a rozborka přístrojovky
PříspěvekNapsal: čtv 12. lis 2009 12:00:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6728
Bydliště: Kolín
kmeco píše:
heh....odkedy som mal pristrojovku dole kvoli zopar ziarovkam (svetla, palubny pocitac) a pokusu opravit matrix displej, vypadava mi tachometer. Od vonkajsich teplôt 20°C nejde vuobec, pri nizsich iba do momentu zahriatia motora / systemu. A to som bol velmi opatrny.
BTW ked dotiahnem ten displej do konca, tak sa ozvem.
Inac 17 min. je dobry vykon - sak to mas natrenovane, ked ju davas dole castejsie ako tankujes;-)


podivej se na ten plast pod rucickama na kterych je ciselnik teplem se zkrouti a rucicka se zasekne skus ji trochu prizvednout

ja to ted resil na Fiat Punto

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sborka a rozborka přístrojovky
PříspěvekNapsal: čtv 12. lis 2009 12:27:43 
Offline

Registrován: pát 23. říj 2009 20:20:53
Příspěvky: 26
Bydliště: Šumperk
Předpokládám, že na XM I. je to mnohem jednodušší. Na mém byly urvané ty šrouby, takže přístroje jsem vyndával zkušeným hmatem + odpojit 3 konektory a náhon - asi do minuty...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sborka a rozborka přístrojovky
PříspěvekNapsal: čtv 12. lis 2009 16:07:08 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 13:55:15
Příspěvky: 115
Bydliště: Ostrava
Jsem na tom stejně jako XM_Olda. Bez nářadí to mám venku během minuty. Jen díky chybějícím šroubkům, které tam nemá smysl dávat, protože některý z předcházejících majitelů vylámal plasty, při nížších teplotách plasty drnčí a vržou. To jsem zatím vyřešil podlepením černou izolačkou v několika místech styku. A protože vše drží samo a už většinou ani nedrnčí, z prozatimního řešení se stal standart. Jen "svědomí" pokaždé když tam lezu mi napovídá, že bych to mohl někdy vyměnit. Na druhou stranu "pohodlnost" se s ním hádá a argumentuje rychlým přístupem a tento spor prozatím za oba řeší "skleróza", protože při každé návštěvě šroťáku mi tuto nutnost tají. :D

_________________
Citroen XM 2,1td r.v.1990


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sborka a rozborka přístrojovky
PříspěvekNapsal: pát 13. lis 2009 13:03:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
sice to sem tematicky moc n epatří ale nechci zakladat nove vlakno .... dneska jsem po týdnu trenovani dokazal vindat alternator z 2.1Td za 9 minut .. .taky slušnej výkon podle mě. .. za dalších 30 minut jsem už odjižděl z garaže s novým alternatorem včetně proměření odzkoušení.

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sborka a rozborka přístrojovky
PříspěvekNapsal: úte 17. lis 2009 14:31:50 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 20:37:43
Příspěvky: 38
Bydliště: Frýdek-Místek
Zdar, známému na P406 SW se super panorama střechou zánovní vůz, ukazoval počítač dojezd sta km, ručička v pohodě a hle auto nejede. Proč? No plovák v nádrži, prý taková kostka, se postavila naštorc. Nekecám. Auto bylo bez ropy, ale údaje hlásí opak. Chvíli to trvalo než na tu závadu přišel. Nikdy totiž nejezdí na oranžové světýlko.
Už jsem mu říkal, ať to napíše na příslušné fórum, příslušného klubu výše uvedeného vozu.
K.

_________________
2,1 TD 12V r.v. 92 otloukánek, ale držák


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sborka a rozborka přístrojovky
PříspěvekNapsal: čtv 19. lis 2009 23:57:14 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 8:44:19
Příspěvky: 90
Bydliště: Hrotovice
Zvítězil jsem nad palivoměrem. Vytáhl jsem ven čerpadlo s potenciometrem, byl téměř přerušenej takovej tenoulinkej opletenej káblík spojující jezdce s deskou.

_________________
C2 1,4 HDI socka 2003
DS3 1,6 HDI Sportchick 2011
C6 2,7 HDI Exclusive 2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sborka a rozborka přístrojovky
PříspěvekNapsal: ned 19. srp 2012 12:39:28 
Offline

Registrován: úte 26. črc 2011 21:16:05
Příspěvky: 193
miraxm píše:
to je paradni ... taky se na to chystám ... :) a co jsi měl za závadu ? ... mam taky problem s palivoměrem....funguje jen deset minut po zapnuti zapalovani pak ukazuje plnou a neustale blika kontrolka....



Ahoj lidi.Začalo se mi dít přesně to co je citováno...Nutno podotknout,že jsem dodělával palubní počítač a tak mám reostat v nádrži a palivoměr z V6.Chodilo to bez problémů.Teď to ukazuje pár sekund správně a pak plná a blikání kontrolky :roll: Povedlo se vám najít příčinu?Než na to vlítnu,abych třeba aspoň trochu věděl...Přerušenej kablík by potěšil,ale vzhledem k tomu,že jsem to měl nedávno venku a vše bylo OK,moc na to nevěřím :( Předem díky za všechny rady.

_________________
Citroën XM 2.1TD 98'-pořád je co dělat,než bude Exclusive...
Citroen C5 Break 2.0 HDi/100Kw 05' -full ,není bohužel co dodělávat
Citroen BX,velmi zajímavé vozidlo v provedení 4x4 ,zase bude co ladit :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sborka a rozborka přístrojovky
PříspěvekNapsal: ned 19. srp 2012 23:04:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. pro 2009 15:46:01
Příspěvky: 228
Já bych se s palivoměrem taky přidal, někdy ukazuje někdy ne. Konektor pod sedačkou jsem prostříkal, ale to nepomohlo. Ne že by mi to vadilo, vím kolik můžu po natankování najet km :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sborka a rozborka přístrojovky
PříspěvekNapsal: úte 21. srp 2012 9:26:55 
Offline

Registrován: úte 26. črc 2011 21:16:05
Příspěvky: 193
Tak jsem vyčet,že totéž dělá tranzistor v přístrojovce.Jenže mě to sem tam ukazuje správně,kdyby byl proraženej,tak to asi nebude chodit vůbec :?:To mě to právě vadí.Jednak chci aby chodilo všechno a taky jsem se nepatlal s dojezdem na nádrž,abych koukal na pomlčky :evil: Jak něco zjistím,určitě dám vědět.

_________________
Citroën XM 2.1TD 98'-pořád je co dělat,než bude Exclusive...
Citroen C5 Break 2.0 HDi/100Kw 05' -full ,není bohužel co dodělávat
Citroen BX,velmi zajímavé vozidlo v provedení 4x4 ,zase bude co ladit :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sborka a rozborka přístrojovky
PříspěvekNapsal: pon 27. srp 2012 10:23:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. pro 2009 15:46:01
Příspěvky: 228
Viděl bych to na nějaký studeňák po trase. Co jsem vykoukal, tak to závisí na vzdušnej vlhkosti. Když je pěkně tak to neukazuje :lol:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz