Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - palubní PC




Právě je úte 02. čer 2020 4:11:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: palubní PC
PříspěvekNapsal: úte 08. kvě 2012 9:19:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 14. lis 2010 21:14:08
Příspěvky: 417
Bydliště: střední Čechy
Na vyškubnutí podávačky je nejhorší za zku-vená převlečná matice, co drží celé to čerpadlo v nádrži. Kurňa to bylo pořezaných rukou a někdy ani nejde a musí se ta převlečka vysekat.

Jinak, když na to koukám... Myslel jsem, že bych se podíval po tom, jestli má 605 stejné orig. číslo pro tu měrku, jestli by nešlo použít z 605, protože těch jezdí přece jen více. Obj. číslo má stejné jako XM, ovšem je problém v tom, že pro 2,1 TD s Lucasem se snad do 605 nedával palubák (tedy tam je na výběr měrka bez čerpadla jen číslo 152510 - pozor tento má pro 605 jen 4 dráty - a 152580 - 5 drátů - tedy bez přípravy pro palubák - shodné s obrázkem výše). Pouze u V6 jsem našel podávací čerpadlo s nějakou digitální měrkou paliva, ale to bude mít, předpokládám, jen jednu měrku (napojenou na nějakém displeji) a víc ani ťuk, žádný PP s dojezdem. A pro 806/Evasion už jsou jiné měrky (samozřejmě jiná a jinak velká nádrž, ale co kdyby náhodou alespoň tohle bylo shodný), tedy nejspíš nebudou zaměnitelné a tam se palubáky dávaly taky.

EDIT: Tak 605 po faceliftu mělo PP, v SB jsem koukal do blbý kolonky. :lol:
P.S. i když tak vypadá, není zaměnitelný s XM, je to celá lišta, ne jako u XM jen krabička za lištou - je dost možné, že ten už tu redukci jako u XM v měrce nepotřeboval.

_________________
XeMo Berline SX “exclusive“ 2,1TD rv. 99 “Silver Shadow“ :-P
XeMo Berline Exclusive 3.0 V6 12V r.v. 95 "Deep Blue"
GS Confort Berline 1015 ccm rv.72 “Pekáč“ (probíhá renovace) :-P
Kdo se moc ptá, málo googlí. :-P


Naposledy upravil michal88 dne úte 08. kvě 2012 14:58:29, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní PC
PříspěvekNapsal: úte 08. kvě 2012 12:21:12 
Offline

Registrován: úte 26. črc 2011 21:16:05
Příspěvky: 193
V tom to asi právě bude,zdigitalizovat ten výstupní signál z nádrže.Jenom mi hlava nebere,proč se tohle neděje v palubce,odkud si to pak prostě vezmeš a musí tam být jiná měrka v bandě.

_________________
Citroën XM 2.1TD 98'-pořád je co dělat,než bude Exclusive...
Citroen C5 Break 2.0 HDi/100Kw 05' -full ,není bohužel co dodělávat
Citroen BX,velmi zajímavé vozidlo v provedení 4x4 ,zase bude co ladit :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní PC
PříspěvekNapsal: pát 11. kvě 2012 9:18:58 
Offline

Registrován: úte 26. črc 2011 21:16:05
Příspěvky: 193
Tak mám měrku z V6 se třemi vývody.Zapojil jsem to provizorně venku,signál od měrky jde do palubky a z ní do PP.Palivoměr jde,ale PP bohužel ne.Snad jsem někde udělal chybu,ale mám neblahý tušení že to chce palubku pro PP.Dieslovou těžko shánět,Takže předělat benzínovou? :shock:

_________________
Citroën XM 2.1TD 98'-pořád je co dělat,než bude Exclusive...
Citroen C5 Break 2.0 HDi/100Kw 05' -full ,není bohužel co dodělávat
Citroen BX,velmi zajímavé vozidlo v provedení 4x4 ,zase bude co ladit :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní PC
PříspěvekNapsal: pát 11. kvě 2012 12:20:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 14. lis 2010 21:14:08
Příspěvky: 417
Bydliště: střední Čechy
To už je celkem nákladné na zprovoznění jen dojezdu. Stále přemýšlím nad nějakým levnějším řešením (jen dodělání nějakého plošáku či to jinak "vochcat" za pár korun (tehdy jsem ušetřil asi litra za zkoušečku lambdy a postavil to asi za 2 kila podle návodu člena Xantiaclubu "Čert_z_Bx). Bohužel to nemám s kým probrat a i když teoreticky něco vymyšleného mám, prakticky to bude horší (teoreticky mi i podle schémat elektrika fungovala, prakticky jen velmi málo případů. :-D).

Jen se chci zeptat, šly Ti z té palubky, kam jsi zapojil PP, nějaké signály? Jestli tam bylo napětí atd...

P.S. PP mi ještě nepřišel, na poště maj vždycky dost času... :-(

_________________
XeMo Berline SX “exclusive“ 2,1TD rv. 99 “Silver Shadow“ :-P
XeMo Berline Exclusive 3.0 V6 12V r.v. 95 "Deep Blue"
GS Confort Berline 1015 ccm rv.72 “Pekáč“ (probíhá renovace) :-P
Kdo se moc ptá, málo googlí. :-P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní PC
PříspěvekNapsal: pát 11. kvě 2012 23:58:59 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 20:54:15
Příspěvky: 13
Bydliště: Praha 5
písni mi mailovou adresu, pošlu ti schemata Jirka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní PC
PříspěvekNapsal: úte 05. čer 2012 23:23:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 14. lis 2010 21:14:08
Příspěvky: 417
Bydliště: střední Čechy
Už mám PP konečně doma, v autě už je zamontované, ale ještě nemám zprovozněnou ani spotřebu (jen natahané kabely - chybí mi konektor do PP, ale to spraví konektor do immo z Xantie :-) ), tento týden se do toho pustím a budu študovat i ten zpropadený dojezd...

Jinak, je zajímavé, že já mám osazeny všechny piny (tedy i tu kostru na tlačítko).

EDIT: Tak jsem dnes zapojil rychlost, počítání spotřeby a tlačítko (i když to má osazené všechny piny, stačí jen z tlačítka vést k pinu č. 12 na palubním počítači a nemusel jsem u páčky nic přehazovat kvůli ostřikovačům, ti frantíci v tom mají taky bordel a záleží na verzi. :-D ). Funguje to zatím dobře. :-) Zítra, až seženu ten 15 pinový konektor (z Xantie do klávesnicového immo by měl sedět, už jej mám "objednaný" na vrakáči - i s mřížkami na výškové repro, abych výšky nacpal i dozadu a pár dalších drobností :-) ), zkusím i přípravu na dojezd a zkusím něco vymyslet, jestli se poštěstí ho rozchodit.

Děkuji sveskaXM za poskytnuté rady. :-)

_________________
XeMo Berline SX “exclusive“ 2,1TD rv. 99 “Silver Shadow“ :-P
XeMo Berline Exclusive 3.0 V6 12V r.v. 95 "Deep Blue"
GS Confort Berline 1015 ccm rv.72 “Pekáč“ (probíhá renovace) :-P
Kdo se moc ptá, málo googlí. :-P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní PC
PříspěvekNapsal: pát 08. čer 2012 8:59:39 
Offline

Registrován: úte 26. črc 2011 21:16:05
Příspěvky: 193
Není vůbec zač ;) Jak moc ti zlehkla noha,po připojení spotřeby? :lol: Na samotném PP jsou osazeny všechny piny,ale na tom origo konektoru právě ne.Vyfotim a dodám.Jinak se musím přiznat,že dojezdu jsem se od posledně věnoval jen minimálně,protože výzkum vytlačily méně populární ikdyž neodkladné činnosti.Také díky georgeovi za další materiály ke zkoumání.Když to chodí v jiných autech,v našich musí taky. ;)

_________________
Citroën XM 2.1TD 98'-pořád je co dělat,než bude Exclusive...
Citroen C5 Break 2.0 HDi/100Kw 05' -full ,není bohužel co dodělávat
Citroen BX,velmi zajímavé vozidlo v provedení 4x4 ,zase bude co ladit :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní PC
PříspěvekNapsal: pát 08. čer 2012 12:57:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 14. lis 2010 21:14:08
Příspěvky: 417
Bydliště: střední Čechy
Trošíčku zlehčela, ale teda ne nějak drasticky. :-P

Jinak, původní konektor, který jsem tam měl, byl 7-pin (osazeno 6), sehnal jsem si konektor z Xantie (drobná úprava, uříznutí jedné malé pacičky) a tam bylo osazeno jen piny od 1 do 8. tak jsem ty konektory rozebral a přetahal dráty do Xantiáckého konektoru. :-)

Jinak, už se tento týden asi taky na dojezd nedostanu. :-( Včera jsem čistil nádrž, tak se rovnou mrknul i na plovák... Možná dnes udělám přípravu na další repro (výšky do místa před zadní repra - mám sehnané mřížky s repro ze 406 :-) )

Neměl bys ještě ten plovák z té V6? Nehodil bys sem prosím potom fotku toho konektoru a jak to vypadá u toho plováku?

A ještě se zeptám jestli můžu. Počítadlo průměrné rychlosti Ti ukazuje dobře? Mě to asi nějak kraví, protože když počítadlo vynuluji, tak i když jedu delší dobu (třeba 50 km) např. 70 km/h popř. jedu po městě (určitě více než 50 a jedu stále, nikoli kodrcačky na semaforech), stále mi to ukazuje třeba okolo 10 km/h +-2 km i když jsem to těsně před jízdou vynuloval. Dle schémat, která jsou na předchozí stránce by se to mělo tahat, předpokládám, k čidlu rychlosti a to ještě u některých je to u některých PP pin č. 8 a u některých 9...

Teda, líp vypadal ten starý displej - jen s hodinami a teplotou. Tohle je takový nezvyk... :-)

_________________
XeMo Berline SX “exclusive“ 2,1TD rv. 99 “Silver Shadow“ :-P
XeMo Berline Exclusive 3.0 V6 12V r.v. 95 "Deep Blue"
GS Confort Berline 1015 ccm rv.72 “Pekáč“ (probíhá renovace) :-P
Kdo se moc ptá, málo googlí. :-P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní PC
PříspěvekNapsal: pát 08. čer 2012 15:10:40 
Offline

Registrován: úte 26. črc 2011 21:16:05
Příspěvky: 193
Fotky dodám.Spotřebu i rychlost mám zapojeny přímo na ECU.

ECU Lucas 2.1TD: Pin 23-spotřeba paliva
Pin 36-rychlost vozidla

Nijak zvlášť jsem to nezkoumal,ale v kombinaci dálnice-okreska je to 70-80km/h ,tak asi dobrý.Mě se ten displej líbí,čím víc symbolů,tím víc displej :D

_________________
Citroën XM 2.1TD 98'-pořád je co dělat,než bude Exclusive...
Citroen C5 Break 2.0 HDi/100Kw 05' -full ,není bohužel co dodělávat
Citroen BX,velmi zajímavé vozidlo v provedení 4x4 ,zase bude co ladit :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní PC
PříspěvekNapsal: pon 11. čer 2012 22:21:47 
Offline

Registrován: úte 26. črc 2011 21:16:05
Příspěvky: 193
Tak mi to dneska nedalo a zkoušel jsem zprovoznit ten dojezd.Protože o elektrice toho vím pramálo,měl jsem brzy vystřílený patrony a vydal se na vrakáč pro přístrojovku z auta co z něj mám PP.Měl jsem sebou i ten plovák tak jsem to hned tam zapojil a zjevil se dojezd.Na benzínovou přístrojovku jsem se kochal cestou domů a pak jsem začal řešit,jak z ní udělat dieslovou.Zezadu je na ní vsazenej v konektoru tišťak a dá se snadno vyměnit.Když jsem to udělal tak všechno makalo,až na palivoměr...Tachometr i otáčkoměr jdou snadno vyměnit,ale mám to z automatu a ten sdruženej přístroj má uptostřed displej.Nedostatek zkušeností jsem nahradil odvahou a začal jsem měnit palivoměr :D Podařilo se,teď jdu bastlit ten plovák.

PS:Vyfotil jsem bohužel ten plovák až dneska,vytáhnu z foťáku a dám sem.

_________________
Citroën XM 2.1TD 98'-pořád je co dělat,než bude Exclusive...
Citroen C5 Break 2.0 HDi/100Kw 05' -full ,není bohužel co dodělávat
Citroen BX,velmi zajímavé vozidlo v provedení 4x4 ,zase bude co ladit :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní PC
PříspěvekNapsal: úte 12. čer 2012 0:37:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 14. lis 2010 21:14:08
Příspěvky: 417
Bydliště: střední Čechy
Jestli tedy mohu poprosit, zkus sem pak dát ty fotky, já zkusím vymyslet nějaké méně pracné řešení i pro ty, kteří nemají takový přístup k dílům k XM (sice mám poblíž vrakáč s francouzi, ale všechno na XMka vyházel před dvěma lety, protože to nikdo nechtěl a jezdit dál (třeba do Prahe nebo Budějc) se nechce zas mě).

_________________
XeMo Berline SX “exclusive“ 2,1TD rv. 99 “Silver Shadow“ :-P
XeMo Berline Exclusive 3.0 V6 12V r.v. 95 "Deep Blue"
GS Confort Berline 1015 ccm rv.72 “Pekáč“ (probíhá renovace) :-P
Kdo se moc ptá, málo googlí. :-P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní PC
PříspěvekNapsal: stř 13. čer 2012 21:31:52 
Offline

Registrován: úte 26. črc 2011 21:16:05
Příspěvky: 193
Tak pár fotek zde:


Jinak ten třetí vývod z nádrže jsem měl připravenej od pana Citroena.Je na zeleném konektoru přístrojovky,č.3 a ne konektoru u nádrže č.4.


Přílohy:
Poznámka: Takhle to vypadá po ujetí 80km z plné nádrže.Dostal jsem to jenom jednou na 953km v brutálním kopci při okamžité 14,5l.Tak si říkám jestli to není pro diesel zbytečná funkce:)
dojezd.JPG [164.7 KiB]
Zatím nestaženo
konektory desek.JPG [221.3 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Z tohoto jde pro diesel použít jen ten reostat...Přehodil jsem ho do původního koše.
plovák z V6.JPG [219.87 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Všechno se dá lehce přehodit.Jenom palivoměr jsem musel přehodit zvlášť,protože původní nechodil a tu díru po displeji jsem tam fakt nechtěl...Pak taky nechodí kontrolka na parkovačky,protože v tom benzínu je místo ní kontrolka na betpečnostní pásy.Ještě ale možná pojedu pro interiér,tak jí využiju:)
rozborka přístrojovky.JPG [199.78 KiB]
Zatím nestaženo
deska přístrojovky.JPG [201.63 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Ten displej z automatu jsem musel sundat,mám ale ještě automat Break,tak čert ví co kam budu ještě přehazovat:)
odnímatelné desky.JPG [120.05 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
Citroën XM 2.1TD 98'-pořád je co dělat,než bude Exclusive...
Citroen C5 Break 2.0 HDi/100Kw 05' -full ,není bohužel co dodělávat
Citroen BX,velmi zajímavé vozidlo v provedení 4x4 ,zase bude co ladit :-)
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní PC
PříspěvekNapsal: stř 13. čer 2012 22:57:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 14. lis 2010 21:14:08
Příspěvky: 417
Bydliště: střední Čechy
Do pérdele, to to nemohli udělat citroëňáci méně složité? Já zkoušel ještě hledat po různých forech, jestli se to náhodou neřešilo na peugeotu a třeba na 406 má PP veelmi podobné rozhození pinů (i funkce), ale to zapojení jde udělat přímo na kabel od plováku (stejně tak i jiné PP takto fachají), tak proč to u XM dělat jednoduše, když to jde složitě...
Ještě se v tom určitě budu vrtat.

_________________
XeMo Berline SX “exclusive“ 2,1TD rv. 99 “Silver Shadow“ :-P
XeMo Berline Exclusive 3.0 V6 12V r.v. 95 "Deep Blue"
GS Confort Berline 1015 ccm rv.72 “Pekáč“ (probíhá renovace) :-P
Kdo se moc ptá, málo googlí. :-P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní PC
PříspěvekNapsal: stř 13. čer 2012 23:12:17 
Offline

Registrován: úte 26. črc 2011 21:16:05
Příspěvky: 193
Než jsem se rozhodnul vyrazit na vrakáč,taky jsem věřil že mu musí stačit informace o množství.Zviklaly mě ty tři vývody.Jsou tam ale inovace,hladovec teď už nesvítí,ale zuřivě bliká :lol: Jestli ti to nějak pomůže,vyříznu z těch fotek ty součástky,abys měl označení.Celá ta atrakce mě vyšla na 3000kč :? Je to drahej sport.Na druhou stranu je to dneska jedna nádrž...A tý radosti :D

_________________
Citroën XM 2.1TD 98'-pořád je co dělat,než bude Exclusive...
Citroen C5 Break 2.0 HDi/100Kw 05' -full ,není bohužel co dodělávat
Citroen BX,velmi zajímavé vozidlo v provedení 4x4 ,zase bude co ladit :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní PC
PříspěvekNapsal: čtv 14. čer 2012 12:00:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 14. lis 2010 21:14:08
Příspěvky: 417
Bydliště: střední Čechy
Budiž útěchou alespoň to, že se to dá překopat z benzinové verze a automatu, tím se alespoň rozšiřují obzory... Začínám ztrácet naději, že se mi to podaří zprovoznit podoma... Doufal jsem, že to bude podobné jako u té páčky, že některé kabely zas až tak nebudou třeba...

Mno nic, přemýšlel jsem, že ten orezlý práh u řidičových dveří dám klempířovi, ale asi zaměstnám COčko doma a budu shánět čerpadlo a budíky... :-) To je ten zas-atý začátek multiplexu... :-P Nebo jinak, to je ten debilní multiplex jako celek.

Jinak, jak píšeš v popisu souboru o kontrolce na bezpečnostní pásy, to je kontrolka bočních airbagů. Mě taky překvapilo, že to mé nemá kontrolku na obrysovky (právě místo ní je kontrolka těch bočních pytlů), ale stále lepší, jak u Mercedesa, Vito nemá kontrolku ani na potkávačky. :-D

_________________
XeMo Berline SX “exclusive“ 2,1TD rv. 99 “Silver Shadow“ :-P
XeMo Berline Exclusive 3.0 V6 12V r.v. 95 "Deep Blue"
GS Confort Berline 1015 ccm rv.72 “Pekáč“ (probíhá renovace) :-P
Kdo se moc ptá, málo googlí. :-P


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz