Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
Klimatizace XM V6 24 1998 http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=101&t=1574 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | evlo [ stř 09. čer 2010 15:41:18 ] |
Předmět příspěvku: | Klimatizace XM V6 24 1998 |
Kde je klima u novejsiho motoru V6 24V? Nefunguje mi totiz a prijde me, ze se nic nezapne, rad bych se podival jak to s ni vypada |
Autor: | 01mira01 [ stř 09. čer 2010 18:02:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Klimatizace XM V6 24 1998 |
no a doplněná je? Pokud ti utekla tak ti nezapne taky nic. Tam bych začal. |
Autor: | Sleepy.664 [ čtv 17. čer 2010 21:23:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Klimatizace XM V6 24 1998 |
Jestli nezapíná, tak bude prázdná. A taky skoro určitě máš netěsnost v systému...to se ale zjistí až po naplnění |
Autor: | evlo [ úte 22. čer 2010 14:13:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Klimatizace XM V6 24 1998 |
Ma ta klima chladic nejak zvlast, nebo je to vsechno dokupy v tom velikym vepredu? |
Autor: | miraxm [ úte 22. čer 2010 17:47:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Klimatizace XM V6 24 1998 |
nevim jak u V6 ale u mě jsou všechny 3 za sebou vepředu ...s tim že klima ..nejmenší ale taky pěkná tabule je první pak intercooler pak voda....všechno je to do sebe zacvaknutý .....myslim že to budeš mit podobně |
Autor: | Sleepy.664 [ pát 02. črc 2010 19:03:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Klimatizace XM V6 24 1998 |
Jo, sou za sebou, akorát V6 nemá intercooler. Já měl mezi chladičema tak na lopatku bordelu a hezky to tam hnilo Když už ste u toho...na kolik má chladit klimatizace? V servisu, když mi jí plnili, sem se dozvěděl, že to mám asi trochu rozbitý a mělo by to chladit víc. Ale nebyl bych to já, kdybych si pamatoval, na kolik mi to chladí. Nový auta prej kolem 5°C... |
Autor: | evlo [ pát 02. črc 2010 19:54:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Klimatizace XM V6 24 1998 |
Kdyz me to fungovalo, tak na maximum to kolem tech 5ti byt mohlo, do 10ti urco. |
Autor: | miraxm [ sob 03. črc 2010 9:10:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Klimatizace XM V6 24 1998 |
ve fotoalbu flickr u nějakýho holandana jsem viděl fotky jak měnil výměník (to co je v kabině) a pak tam měl teploměr a foukalo mu to myslim 2,9°C. mimochodem ten na tom autě udělal snad všechno, a ma to všechno pěkně zdokumentovaný, může se někdy hodit. jen si nepamatuju jak se jmenoval |
Autor: | Pavča [ čtv 26. srp 2010 14:25:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Klimatizace XM V6 24 1998 |
Jestli je klima vyfučená se dá poznat i před návštěvou "plnírny", na tlakovém spínači na trubce klimy si najdete piny 1 a 2. Při sundaném konektoru si ohmmetrem změříte, jestli jsou sepnuté. Pokud ne, v klimě není tlak. Další rychlá diagnostika "po směru" toku signálu - klima musí pro tuhle diagnostiku CHTÍT chladit, tzn. nemůže být např. navoleno ECO : 1) Na pinu 1 v té zásuvce sundané z tlakového spínače musí být po nastartování 12V. Není-li, cherches la porucha na přívodu - viz schémata. 2) Další v řadě je ten tlakový spínač. Při nasunutém konektoru a tlaku v klimě bude v drátu odcházejícím z pinu č.2 12V. Není-li, není tlak či odešel tlakáč (nepravděpodobné...) 3) Kouzlo jménem odpojovací relé. ECU motoru může odepnout klimu, pokud chce např. akcelerovat či jiným způsobem dojde k závěru, že teď se chladit nebude. Tohle relé bývá často někde kolem kastlíku na řídící jednotky, v neaktivním stavu je seplé, pokud ovšem důkladně vyoxidují kontakty, přeruší se cesta našich 12V ke kompresoru a taky nechladíme. Zkontrolovat přicházejících i odcházejících 12V. Vyzkoušet toto relé lze i testem akčních členů z diagnostiky, ale nic než cvakání jako výsledek neobdržíte ten multimetr stejně do ruky vzít musíš 3) Rozpojíš kablík ke kompresoru klimy. Strana kabeláže zbytku vozu - jeden vodič musí mít kontakt na kostru, na druhém přichází našich oblíbených 12V. Nepřichází-li, hledej. 4) Na straně kompresoru mezi dráty odpor v řádu pár ohmů (nevím z hlavy kolik), každopádně ne zkrat a ne nekonečno. Při aplikaci externích 12V cvakne spojka, ale je tam mizerný přístup, pokud nemáte dost zkušeností a štěstí, tak pozor na jiskřičky. Uff. Tož tak. Ale patrně to máš fakt vyfučený... A hlavně už asi i opravený, přece bys nelítal celé léto bez klimy... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |