Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

DIRAVI namisto DIRASu
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=100&t=374
Stránka 1 z 1

Autor:  koule [ pon 23. lis 2009 15:44:16 ]
Předmět příspěvku:  DIRAVI namisto DIRASu

Radsi pokracuju zde...

To: zgwaxx: No, ja samozrejme diravi znam, bo jsem vlastnil V6 pred nejakejma deviti letama...

...Aha, takze toho je mnohem vic, ale jak tak na to koukam, tak by to nemusel bejt nejakej zvlast velkej problem, akorat sehnat prislusny vecicky a trubky a pak je to vicemene skladacka.
Myslis, ze musi motor ven? Nezda se mi to rizeni nejak extra velky, akorat ten domecek z toho dost trci, ale jinak, kdybych z toho sundal klacky rizeni, coz budu stejne delat, tak by se tam dalo soupnout zespoda...
To znamena, ze kdyz se vyhodi diras, zrusim kostku, tak bych mel i vymenit hl.regulak za bezkostkovej, tj. bez toho spodniho vyvodu, co se vraci gumotrubkou do kostky, zbytek sehnat na vrakecu...

Autor:  miraxm [ pon 23. lis 2009 15:54:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: DIRAVI namisto DIRASu

fakt nevim ted do kteryho vlakna psat ;) .... jen si chci ujasnit jaky to jsou extra vyhody diravi rizeni ?. ... vim asi jen toto: samo se várti z plnyho rejdu, má proměnlivou učinost v závislosti na rychlost? .. co ještě? .... respektive co je na tom tak super při jizdě....

Autor:  koule [ pon 23. lis 2009 17:11:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: DIRAVI namisto DIRASu

no, nejni to posilovac, to znamena ze se to fakt lehoulince ovlada... Nema to snekojd, ale vlastne pres labyrint to otaci kolama rovnou pistnice, takze pouze pres tlak oleje. Ma promenlivou ucinnost. Cim rychlejc jedes, tim min to funguje :-) Ja mel treba ten omezovac zkur+enej a byla hrozna zabava s tim jezdit pres 200... :-)

Autor:  Zqwaxx [ úte 24. lis 2009 0:41:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: DIRAVI namisto DIRASu

no a dalsi a hlavni vyhoda je ze to nema zpetnou vazbu od kol.. to znamena ze ti to nehazi z volantem jak vsechny ostatni auta kdyz jedes na nerovnostech, nemusis ho ani drzet a proste se nehne... prikladem muze bejt louze na dalnici do ktery vletis jen jednim kolem.. bez diravi ti to strhne kola pokud nebudes hodne pevne drzet volant a muze to skoncit kdovi jak, ale s diravi staci drzet malickem smer a s volantem a kolama to ani nehne....

to koule: no je toho vic na vymenu ale da se to... spodem by to mozna taky slo ale urcite bys musel trosku popustit predni poloram... kazdopadne i hlavni hydroregulator bys musel vzit z v6 nebo z Cx... a tu silenost zvanou kostka bys pak s radosti moh hodit do srotu...:-)

Pokud by ses do toho poustel a neco nemel, tak hodne veci mam a kdyz ne primo z xm tak z cxy se to da taky pouzit...a tech mam plno...:) pripadne ti muzu vyrobit trubky na miru...

Autor:  koule [ úte 24. lis 2009 14:07:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: DIRAVI namisto DIRASu

He heee...

Mam akorat rizeni, nic vic, takze se tim budu muset prohrabat, nejlepe najit nejakou rozsrotovanou V6 a vykostit... verim, ze se mi podari se na to pripravit a hlavne, na vikend sehnat misto, kde bych mohl kutit... :-)

Autor:  miraxm [ úte 24. lis 2009 23:43:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: DIRAVI namisto DIRASu

takže když vyteče lhm tak prostě nezatočím ?

Autor:  koule [ stř 25. lis 2009 0:29:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: DIRAVI namisto DIRASu

ale jo, nakonec jo, ale pekne blbe... :-) Asi jako ve "vejtrasce"

Autor:  Lohňa [ stř 25. lis 2009 7:53:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: DIRAVI namisto DIRASu

Měl jsem s Diravi problém na technické, technik to prohlížel důkladně, při vypnutém motoru došlo ke snížení tlaku v systému a řízení získalo velikou vůli. Tak si mě zavolal, já nastartoval a vůle zmizela. Jenže to byl vůl a řekl že je to závada a ať si nechám vyměnit řízení a pak přijedu. Domluva nebyla možná, musel jsem jet jinam. Jinak je Diravi opravdu bomba, hlavně při parkování, to vracení volantu zpět. Při omlazenií XM bylo Diravi podmínkou. Jinak můj obdiv má ten kdo se pustí do výměny řízení. Když to vidím jak je to tam narvaný a ty spousty trubiček... Jsem zvědavý jak dopadneš.

Autor:  miraxm [ stř 25. lis 2009 16:17:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: DIRAVI namisto DIRASu

ve vejtrasce jezdim takže v poho...... až budu zase vyndavat motor tak bych o tom uvažoval že bych to udělal ...... takže jsem zvědav jak ti to pujde ....jen nevim jestli to neni "zbytečny" komplikovani xm ...no ......jiny XM než mám prostě nechci takž tam chci dát to nejlepší to může být ;)

Autor:  koule [ stř 25. lis 2009 21:19:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: DIRAVI namisto DIRASu

no tak to se priprav na peknou vyjebavacku... Muj spratelenej servis mi odmitl poskytnout i dilnu na vikend :-)

Autor:  boban,cx,ds [ čtv 26. lis 2009 15:33:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: DIRAVI namisto DIRASu

Vyměnit Diravi za Diras jistě jde,ale je to hodně na budku a na čas náročná práce.Mrkni se na schémata hydra na obou sytémech,pro jistotu si pořádně prohlídni i nějakou V6 a porovnej si co všechno je jinak a pak se rozhodni jestli do toho jít nebo ne-víkend by na to asi nestačil.Dělal jsem Diravi vloni a nejhorší byla demontáž agregátu z auta,samotné řízení je pak pěkně přístupné a dá se ním dělat cokoli.Za sebe můžu říct jen tolik-než přehazovat samotné řízení,raději bych přemašlil agregát do dobré,těsné a plně vybavené kastle,asi to bude menší zlo než to samotné řízení.Tož tak k tomu...

Autor:  miraxm [ čtv 26. lis 2009 15:55:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: DIRAVI namisto DIRASu

těžko dát diesel do V6 kastle

Autor:  koule [ čtv 26. lis 2009 22:40:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: DIRAVI namisto DIRASu

mairaxm: No tak... diesel do benzinovy kastle je brnkacka, opacne je to jebacka jako prase... elektricka.
Co se tyce prehozeni agregatu... Bobane, jsi uz ctvrtej clovek co mi to navrhuje, ale kdyz porovnam stav celeho vozu, tak se mi vyplati investovat cas do vymeny rizeni. a... jsem magor ;-) sam jsem menil automat za manual a mel jsem to hotovy i s vyndavanim menice a cistenim prevodovky (rozebranim mozku) za 8 hodin. Byl to teda vojezd, ale kdyz se clovek predtim radne dusevne i fyzicky pripravi a postup radne foti a zapisuje, tak neni co resit... nechci frajerit, ale na aute, se kterym jezdim, nedelam nikdy nic bez rozmyslu. Ale verim, ze to bude narocny...

Jinak Bobane, vitam te na foru :-) ... Jo a taky shanim nejakou CXu s, jak to rici, celkem hezkou kastli, bude nekde ve stodole cekat na renovaci :-) Nevedel bys o necem?

Autor:  koule [ ned 12. úno 2012 0:31:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: DIRAVI namisto DIRASu

Tak jak ze to dopadlo?

kamna maj stale DIRAS. a k tomu jeste sestival s DIRAVI = a je to bez prace :-D

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/