Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Hláška na displeji
Právě je pát 29. lis 2024 0:12:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hláška na displeji
PříspěvekNapsal: sob 02. čer 2012 8:15:00 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 8:24:21
Příspěvky: 15
Prosím, pomôžte rozlúštiť príčinu hlášky "Blocked risk of filter" :? . Po naštartovaní 3x preblikne a zostane svietiť SERVICE. Na chovaní auta som nič podozrivé nezbadal. Jedná sa o C4 GP 1,6 Hdi, r.v. 2007, najazd. cca 200 000 km. Ďakujem Pavel!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška na displeji
PříspěvekNapsal: sob 02. čer 2012 9:34:30 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Při nájezdu co máš, pokud nemáš měněný ani vyhozený FAP, tak jej máš s nejvetší pravděpodobností téměř ucpaný. Tudíž bys to měl rychle řešit.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška na displeji
PříspěvekNapsal: sob 02. čer 2012 10:47:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
...nóó klobouk dolů pokud vydržel FAP 200 000km... ;)

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška na displeji
PříspěvekNapsal: úte 08. črc 2014 19:24:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
TAK VÁŽENÍ A ZDE PŘÍTOMNÍ ... mám problém jsem v Chorvatsku a mám před sebou 960Km zpět domů...dnes na výletě po Orebič a Korčula po natankování plné nádrže mě vyletěla ona hláška o několik příspěvků výše,ujel jsem ještě 198Km a to s přepnutím na manual abych to držel v otáčkách pro případné vypálení nicméně hláška stále trvá,,,vím že mě se vypaluje FAP cca.po 300-350Km ale je divné že to vyskočilo hned po natankování do té doby nic....PROSÍM...mám jenom dotaz pro případné přicpání a nebo hrození přicpání filtru jsem schopen už jenom dojet domu onu dálku???jsem s tim smířen že dám výměnu za druhej ale a bych aspoň bez problémů dojel a nebo je nějaká učiná rada v případě krize že už to nepojede ??? při nejhorším nouzák já dálnice stejně nejezdím ale abych tomu nedal ještě hůř, krom odtahu to je ta poslední varianta co ale bude stát celou rodinku nervy...PROSÍM...je také možno že se to vypálí a bude klídek ale jsem z toho nervozní.
Stále autí mám rád a pokud ok dojedu nebudu řešit že se to stalo,,,stat se to může každému z nás... :( autí teď zatím jede a tahá jak má projev motoru je ok a spotřeba je zatím tak na normálu.

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Naposledy upravil j.pajinek dne úte 08. črc 2014 19:51:39, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška na displeji
PříspěvekNapsal: úte 08. črc 2014 19:41:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 05. kvě 2011 10:16:50
Příspěvky: 260
Bydliště: Červený Kostelec
Ahojda, moc ti asi nepomohu, ale aspoň zkusím. Řešil jsem problém předloni v Maďarsku, ale jiné symptomy (takže nebudu rozebírat), nakonec jsem jel domu na lafetě. Já bych pokud to jede normálně, jel, čím blíže k domovu tím lepší a levnější případné řešení. V případě krize, mít nalezeny z netu případné servisy citroen, proč,.... jak jsem řešil svůj problém v Maďarsku, měl jsem auto vnějakým bosch servisu a potřeboval jsem nějaký díl k čerpadlu, pán zavolal do citroenu a nabídli mi že díl mi dají a zaplatit ho mohu až doma. Nevím zda to byla ojedinělá nabídka, nebo stabilní politika citroenu, ale ta možnost zde zřejmě je. Dále by byla možnost v servisu auto třeba nechat a zkusit někoho požádat o odvoz a pak tam s dílem (pokud jiná řešení by mebyla levnější) zajet s někým kdo tam pojede a se svým mechanikem opravit. To jsou jak já řikám nouzová řešení. Je samozřejmě možné a moc ti to přeju, že dojedeš bez problémů. Pokud by jsi něco potřeboval najít na netu nebo zjistit tady u nás, napiš, pokusím se to zařídit. Mám to v živé paměti, a rád pomohu,....přeji ti aby jsi dojel dobře. Jirka
Pro po,..pokud to jede tak bych to nešetřil, ne to honit, ale protáhnout aby se to pěkně vypalovalo a frčet domů.

_________________
C4P 2 hnědá met, 1.6HDi 85kw, ETG6, r.v. 2013/11, INTENSIVE
bývalka a mazlík - C4GP ČERNÁ ONYX 1.6HDI BMP6, orig. Philips sound, světlý interier, r.v.2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška na displeji
PříspěvekNapsal: úte 08. črc 2014 22:38:01 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Ahoj, taky přidám svou zkušenost. Když jsem měl špatně napojen FAP na vlnovec - čidlo hlásilo příliš velký differenciální tlak a hláška na displayi byla Antipollution fault. Nikoliv, že je filtr ucpaný.
Nevím, ale říkám si, jestli ta hláška u ucpaném filtru není spíše navázána na výpočet množství aditiva ve FAPu. Tomu by i napovídalo to, že ti to vyjelo ihned po natankování. Ale je to jen doměnka.

Jinak před čištěním mi auto regenerovalo co cca 180km nezávisle na tom, kde jsem jezdil a o ucpání nikde žádná hláška. Podle mne, když je to jakože už hodně velký diferenciální tlak, tak to spustí regeneraci.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška na displeji
PříspěvekNapsal: stř 09. črc 2014 7:19:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
...no včera jak autí vychladlo jsem se koukal všude kolem a na pohled není nikde nic třeba rozkousané,překontroloval jsem dosednutím všechny konektory a vše se jeví v pohodě.Večer jsem ještě odfotil hlášku známému a přitom jsem zjistil že když jenom zapnu klíček v zapalování do polohy start a dám přes menu paměť diagnostiky závad ona závada tam není ale po nastartování tam naběhne a rozsvítí se kontrolka SERVICE ale nic víc,,,jako třeba oranžová kontrolka diagnostiky motoru která mě kdysi zase svítila při egru,,,po vypnutí motoru a otočení klíčku zpět do přípravy startu tam hláška v paměti opět není.Už jsem udělal i to že jsem víčko opět otevřel a znova v klídku zavřel kdyby náhodou...uvažuji i o tom že vycucnu tak 15L nafty z nádrže pojedu se kousek projet a pak ji jako že dotankuji zpět abych zjistil jestli funguje dodávání aditiva.......a hláška o chybějícím aditivu je jiná tu znám protože jsem ho už před 2roky doléval.

...dnes budu volat do citroenu známému ale mám z toho hrůzu co mě řekne,,,po debatě s kolegou co je zde na dovolené a opravuje PEUGEOT říkal že to může vypadat i na problém v tom MAFsenzoru co určuje vypalování,,,je to onen černý bazmek u chladiče co k němu vedou hadičky,,,prej dost často se sral a já mám stale původní ale bez diag je to jenom věštění z kolule...zkoušel se přihlásit na dálku do peugeotservice ale bylo to pozdě večer na terásce a nechtělo ho to pustit,tak že buď zatvorený krám a nebo to pozná že jsi mimo republiku a k vuli právům co maj ho to nepustí.

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška na displeji
PříspěvekNapsal: stř 09. črc 2014 7:59:34 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
To jsi mne špatně pochopil. Já nemyslel, že toho aditiva máš málo v zásobníku, ale že podle výpočtu ŘJ ho máš hodně usazeného (vypáleného) ve FAPu. To se taky počítá a od toho se také odvíjí hláška pro výměnu FAP filtru.

A ten černý bazmek co k němu vedou hadičky a je chycen pod škrtící klapkou, to je čidlo diferenciálního tlaku, o kterém jsem psal.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška na displeji
PříspěvekNapsal: stř 09. črc 2014 8:31:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
...jj... jáho teda mám uchycenej u chladiče na hoře z pohledu před stojícím autem a čelem k motoru po pravici na 2dvou hodinách.
...pokud to tak je a hlásí to chvíly do předu a v klídku dojedu tak jsem klidnější,,,třeba hláška aditiva dává hlašku a na ní se dá dojet ještě cca.10000Km pokud neteče někde dírkou.
...co mě trochu ještě přidává na klidu je fakt že jede s nama ještě kolega co je tu s náma a při nejhorším vezme moji ženu s 3letým dítětem starší 13letej synek počká se mnou na odtah.

... to jsme cestou do Chorvatska jeli přes BosnuHercegovinu a taková to byla nádherná krajina,fakt doporučuji tama někdy jet ty kaňony a skaly stojí za to,je to sice časově cesta delší ale to nahradí vykoupení onou přírodou.Chtěli jsme tama jet nazpět a jinou trasou přes Sarajevo ale teď jsou plány jiné a jedu starou dobrou cestou přes Plitvice kousíček Slovinsko,Maďarsko a Slovensko.Jak říkám 2týdení dovolené jsme si užili a asi je to teď trochu daň za to... :(

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška na displeji
PříspěvekNapsal: stř 09. črc 2014 8:58:50 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 14:14:05
Příspěvky: 125
j.pajinek píše:
TAK VÁŽENÍ A ZDE PŘÍTOMNÍ ... mám problém jsem v Chorvatsku a mám před sebou 960Km zpět domů...dnes na výletě po Orebič a Korčula po natankování plné nádrže mě vyletěla ona hláška o několik příspěvků výše,ujel jsem ještě 198Km a to s přepnutím na manual abych to držel v otáčkách pro případné vypálení nicméně hláška stále trvá,,,vím že mě se vypaluje FAP cca.po 300-350Km ale je divné že to vyskočilo hned po natankování do té doby nic....PROSÍM...mám jenom dotaz pro případné přicpání a nebo hrození přicpání filtru jsem schopen už jenom dojet domu onu dálku???jsem s tim smířen že dám výměnu za druhej ale a bych aspoň bez problémů dojel a nebo je nějaká učiná rada v případě krize že už to nepojede ??? při nejhorším nouzák já dálnice stejně nejezdím ale abych tomu nedal ještě hůř, krom odtahu to je ta poslední varianta co ale bude stát celou rodinku nervy...PROSÍM...je také možno že se to vypálí a bude klídek ale jsem z toho nervozní.
Stále autí mám rád a pokud ok dojedu nebudu řešit že se to stalo,,,stat se to může každému z nás... :( autí teď zatím jede a tahá jak má projev motoru je ok a spotřeba je zatím tak na normálu.


tak něco podobného jsem zažil předloni, cestou na Pag mě 40 km před trajektem odešlo turbo, nějak jsem to do kempu doskákal a jelikož známý je za pár dní za mnou tak přivezl nové turbo a na pláži jsme ho vyměnily, no a zpátky jsem dojel asi 180km na Záhřeb-Lučko a druhý turbo odešlo znova. Takže jsem to vzal na maďarsko a 50km rychlostí jsem dojel na Bratislava-Rajka kde už na mě čekala odtahovka. Problém byl v přicpaný trubce oleje z motoru co vede k turbu takže nová trubka, vana dolů, sitko pryč, třetí turbo. Po cca třech měsících se odporoučel EGR, mohl bych se ještě dál rozepisovat co jsem si s motorizací 80 Kw, 1,6 HDI užil ale nechci strašit, každopádně tyhle auta považuju za časovanou bombu když se to začne s..t
Oni asi francouzští soudruzi věděli proč ty motory v polovině roku 2010 předělali na 8-ventily http://www.autorubik.sk/technika/motor- ... itdci-dv6/
Ještě bych majitele této motorizace upozornil na to že pokud si myslí že když vyměnili rozvody a myslí si že mají vystaráno tak asi zapoměli vyměnit řetěz co honi druhou vačku, ten řetěz je schovanej pod hlavou, no a ten se taky občas vytáhne a přeskočí o zoubek či dva podle toho jak je vytahanej a máte co dělat s ventilama, rozborka,oprava,sborka zrovna levná záležitost není. A o přicpaných fapech se toho tady už napsalo dost. Hodně štěstí a Dóbro dóšli.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška na displeji
PříspěvekNapsal: stř 09. črc 2014 11:59:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
...tak voláno známému do SERVISE CITROEN a verdikt je asi takovej...vypadá to opravdu na možné přicpání FAPU hláška naskočí o něco dopředu ale nikdo nezaručí o kolik moc,,,nejhorší varianta může prej nastat že při horší regeneraci se můžou vznítit saze co už tolik neprolítnou a je to schopno propálit hořením fap někde mimo obal to je potom problém protože je všude kolem moc plastu je nebezpečí vznícení v motoře z výfukových plynů...je to ale nečernější scénář kterej se může ale vubec také nemusí stát...pár případů měli ale je to vyjímka,ovšem on neví jak moc je zanesenej---dojet by se mělo dát i za cenu omezení výkonu,,,nouzák,,,ovšem jak říkal může nastat ještě mnoho jiných s tím spojených záležitostí,,,také se to může ještě vypálit a bude třeba na 10000Km klidek...prostě jednou hláška přišla a při mích 193000Km je určitě zralej na výměnu...mám jet klidnou pozvolnou jízdou zbytečně nepřetěžovat a klímu nechat klidně zaplou ony větřáky aspoň chladí v tom vedru motor a fap...jednotka si stejně sama určí kdy se pokusí o regeneraci ať už uspěšnou nebo neuspěšnou...problém je v tom vedru za dne kdy jsou vysoké teploty a motor je dost namáhán...mám také hlídat hladinu oleje pokud by se začala moc zvedat po neuspěšných regenerací tak rději hned někde kolem do servisu ať se nepřidře motor,turbo atd...
...no nakonec asi odjedu o pár hodin dříve abych asi jel přes noc kdy je chladněji. :?

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška na displeji
PříspěvekNapsal: stř 09. črc 2014 12:59:49 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Teda nic proti tvému známému, ale myslím si, že není možné aby to propálilo FAP, to dost "přibarvil". Ty saze tam hoří i tak - teplota je 450 stupňů, i kdyby měly 2x tolik, je to stále málo, aby to propálilo ten plášť toho FAPu. Dále nevím, ale kolem FAPu je tepelný štít a až pak jsou někdě plasty - teda dekl pod motorem. Nic jiného si v cestě padajících a hořících sazí neumím představit. Teda předpokládám, že ten plast nehoří a shora je na něm plech.

Jediné co by se možná mohlo stát, pokud to už někdo rozebíral a špatně složil, tak že to vytlačí těsnění z mezi FAPu a katalyzátoru a pak by nějaké saze mohlo vyletět, ale ta ocel neprohoří.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška na displeji
PříspěvekNapsal: stř 09. črc 2014 14:54:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
...ano beru ho v tomto případě s rezervou,,, a jako mechanika kterej poznal i temnou stránku všech problému motorů vždy něco přibarvý....jak říkám nic jineho než sednout a jet mě nezbývá,,,ale bejt připravenej není od věci,,,ona hláška mě samozřejmě znervozněla,,,nikdy jsem nic takového neřešil,,,a na foru zde i jiných je o tom psáno dost,nic ale konkrétního...ale jak říkám je potřeba bejt připravenej i na to nejhorší. :?
...snad to vyjde... :shock:
...stat se to u nás snad to sem ani nepíšu a na závěr dám jenom info co jse mě stalo pro případ ostatním,ale měl jsem jenom potřebu žádat o radu pokud to někdo už nezažil zdali pak s tim už nejel...

Každopádně děkuji za poznatky a rady,,,jsem tu až do večerních hodin a pak už HOP a nebo TROP. :shock:

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška na displeji
PříspěvekNapsal: stř 09. črc 2014 15:08:21 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Zkoušel jsem hledat i na anglickém fóru c4owners.org, našel jsem tam dva případy jako ty (tahle hláška po natankování), ale bez jakéhokoliv rozuzlení :(

Já myslím, že v pohodě dojedeš a doma dáš vypláchnout nebo dáš nový FAP. Při tom nájezdu co máš už bude třeba. Držím palce ;)

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška na displeji
PříspěvekNapsal: pát 11. črc 2014 10:30:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
Zdárek pánové,TAK JSEM DORAZIL,,,i s hláškou která nezmizela,,, ZDÁRNĚ A BEZ PROBLÉMŮ DOMŮ.

,,,všem vám děkuji za podporu v mém návratu a to i na obou konkurečních forech,,,i když to konkurence nemůže bejt,,,za uklidňující ale i znervozňující informace a jsem rád že v tomto směru se tahá za jeden provaz.

,,,teď dám oddycha na terásce domu,chlazené pivčo a pomalu začnu vstřebávat info co a jak s tim.

...můj osobní závěr je ten že pokud ona hláška naskočí,,,ale na poprvé,ne že to někdo vymaže a nechá tak nebo s ní bude dlouho jezdit atd...,,,tak je zatim varovná a v mém případě nájezdu od naskočení minimalně 1325Km filtr vydží ,regenerace probíhala u mne dál,,,vysledování dle palubáku okam.spotř.,,,auto tahalo jak divé,projev zvuku motoru stále stejný.

Děkuji ještě jednou všem.snad to tu pomůže i jiným znervozněným po vyskočení oné hlášky moc daleko od domova.

..............jenom info,,,,přijel jsem domů a autíčko pochválil,pohladil a poděkoval za to že nás přivezlo domů. ;)

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz