Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Autobaterie, výměna




Právě je ned 21. říj 2018 15:38:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 118 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie, výměna
PříspěvekNapsal: úte 28. lis 2017 12:33:17 
Offline

Registrován: stř 01. říj 2014 19:21:15
Příspěvky: 39
Asi blbej dotaz. Hledal jsem na fóru hledal, ale nenašel, nebo se blbě díval. Dá se nabíjet baterka nechaná a připojená v autě C4GP Technospace nebo se musí odpojit a vyndat??? V návodu je pouze, že baterku START-STOP lze nabíjet v autě, zbytek mlčí. Dík (úplnej analfabet :D )

_________________
Grand C4 Picasso 1.6 VTI 120 Intensive


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie, výměna
PříspěvekNapsal: úte 28. lis 2017 13:01:14 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1082
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Sice nemam technospace, ale treba te to bude zajimat. Kdyz dam nabijet moje C4GP r.v.2008 tak kdyz neodpojim baterii a necham ji pripojenou, tak nabijeni nikdy neskonci. Vlastne to nabiji porad. Kdyz baterii odpojim od auta, normalne se nabije a nabijeni se vypne.

Takze nabijim zasadne odpojenou baterii.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;) (já)
Xsara combi r.2000, 1,9D nezničitelný traktor ;) (já a manželka)
C4 Aircross, r. 2015, 1,6HDI 8V 84kw, Exclusive, 6st manuál ;) (táta)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie, výměna
PříspěvekNapsal: úte 28. lis 2017 13:11:12 
Offline

Registrován: stř 01. říj 2014 19:21:15
Příspěvky: 39
Aha, to jsem nevěděl. Hlavní problém je asi v tom, teď jsem se byl schválně podívat, že ta baterka je v autě tak schovaná a je na ní nebo vedle ní tolik krávovin, že snad ani nikdy vyndat nepůjde :D. Je to asi, jako když jsem minulý týden měnil přední žárovku a díky tomu, že tam není takřka žádný místo, tak jsem jí měnil snad 40 minut. A to jsem musel použít zrcátko, neb jsem nedokázal nahmatat ty spony, co žárovku drží ...

_________________
Grand C4 Picasso 1.6 VTI 120 Intensive


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie, výměna
PříspěvekNapsal: úte 28. lis 2017 15:07:06 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1082
Bydliště: Frýdecko-Místecko
A to mas na technospacu? Nebo na tom predchozim. Technospace nemam, mam ten prvni model a tam neni treba nic sundavat.

Jen odpojis ten +pol od baterie, na ten pol baterie das jeden kabel nabijecky a druhy pripevnis na kostru auta. Je tam na to sroub na chladicem, ale v zasade ten minus pol nabijecky muzes pripevnit kdekoliv na kostru.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;) (já)
Xsara combi r.2000, 1,9D nezničitelný traktor ;) (já a manželka)
C4 Aircross, r. 2015, 1,6HDI 8V 84kw, Exclusive, 6st manuál ;) (táta)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie, výměna
PříspěvekNapsal: stř 01. srp 2018 20:11:16 
Offline

Registrován: pát 27. črc 2012 20:02:18
Příspěvky: 4
Netušíte někdo, co má benzínová 1.6 VTI 120 (r.v. 2008) originálně za baterku? Momentálně jsem tam našel (jsem druhý majitel) Vartu E11 680 A/74 Ah, což mi přijde poněkud přehnané. Nicméně už bych ji pro jistotu měnil, jezdím s ní 6 let, v zimě mi už připadala podezřelá a kdoví jak dlouho tam byla před tím :twisted:

EDIT: Grand Picasso, 7 míst, výbava tuším Dynamique (parkovací senzory, sklopná zrcátka atp., ale bez měchů na zadní nápravě).


Naposledy upravil neil dne stř 01. srp 2018 21:31:18, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie, výměna
PříspěvekNapsal: stř 01. srp 2018 20:28:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2502
Bydliště: Ústí nad Labem
Máš granda nebo krátké,co výbava? Pošli VIN do SZ a řeknu ti.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie, výměna
PříspěvekNapsal: stř 01. srp 2018 23:29:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2502
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak jak vidíš,přehnané to není. :D Původní byl dokonce 800 Ah,náhrady pak 640 respektive 770 Ah,volil bych těch 770 pro klid duše.Nezapomeň,že máš mimo hlavního ventilátoru vpředu,další 2 pod předními sedačkami,které pomáhají chladit interiér ve velkých vedrech,což je zrovna teď aktuální. :lol:
P.S.Do SZ nelze obrázek vložit,takže to máš tady. ;)


Přílohy:
AKU Picassso.jpg
AKU Picassso.jpg [ 379.1 KiB | Zobrazeno 850 krát ]

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie, výměna
PříspěvekNapsal: čtv 02. srp 2018 23:16:26 
Offline

Registrován: pát 27. črc 2012 20:02:18
Příspěvky: 4
To mne docela překvapilo. Všechny konfigurátory baterií na netu doporučují něco jako 60 Ah/540 A (tedy L2). Upřímně mně není jasné, proč by na startovací proud měly mít vliv větráky? Pokud někdo nechá běžet půlku auta na baterku, tak mu ani těch 77 Ah stačit dlouho nemusí :D
Každopádně díky!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie, výměna
PříspěvekNapsal: pát 03. srp 2018 6:26:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2502
Bydliště: Ústí nad Labem
Není zač,jinak koukám,že se mi povedlo přehodit hodnoty startovacího proudu a baterie. :? Nicméně právě ta kapacita je klíčová podle výbavy vozu a spotřebou různých udělátek.Takže pokud bys mě pouze mechanickou klimu,která nemá ty doplňkové větráky,tak tam budeš mít baterku s menší kapacitou.Pokud mě paměť neklame,tak Picasso s automatickou klimou má i dochlazování interiéru při vypnutém motoru.Po vypnutí motoru běží nějakou dobu ventilátor chlazení a to nemluvím třeba o vyhřívání sedaček,to je teprve žrout. :D Takže ta vyšší kapacita baterie je určitě na místě,nu a s ní jde ruku v ruce startovací proud. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie, výměna
PříspěvekNapsal: ned 05. srp 2018 14:34:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6514
Bydliště: Kolín
radsi vic nez pak kdyby chybelo
proto mam ve vsech autech vzdy o neco vetsi nez standart
PS: ve sluzebnim tranzitu mam 2x 74Ah :P a to tam krome klimy nemam nic

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie, výměna
PříspěvekNapsal: ned 05. srp 2018 16:55:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2502
Bydliště: Ústí nad Labem
Ovšem zase se to nesmí přehnat,ona je ta elektrická síť projektovaná na určitý výkon včetně alternátoru,který musí být schopen tu baterii také dobít. :D ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie, výměna
PříspěvekNapsal: ned 05. srp 2018 19:01:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6514
Bydliště: Kolín
o to se nebojim dnesni altiky jsou kolem 110A takze nejaka 74 neni takovej pruser
jo a ty 2 baterie mam ve sluzebaku od vyroby :P

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie, výměna
PříspěvekNapsal: ned 05. srp 2018 19:53:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2502
Bydliště: Ústí nad Labem
Jistěže,C4P má altík 120 A,ale zase nevyrábí proud pouze pro baterii,ale i pro spotřebiče. ;) Chci tím říct,že se nic nemá přehánět a dávat do auta,kde je předepsána kapacita 77 Ah baterku např. 120 Ah je nesmysl,nic víc. :D

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 118 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz