Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Teplota motoru = chladící kapaliny
Právě je pát 29. lis 2024 1:32:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Teplota motoru = chladící kapaliny
PříspěvekNapsal: stř 15. zář 2010 10:52:14 
Offline

Registrován: pon 13. zář 2010 9:40:48
Příspěvky: 10
Čau všem,

na úvod předesílám, že jsem "nováček" a auto mám od pátku 10.9.

Mám tento dotaz: Jak je to s teplotou motoru (chlazeni)? Nenašel jsem kde by se zobrazovala. Jak řešíte "rozjíždění" se studeným motorem?

_________________
Citroen Grand C4 Picasso 1,6 HDi 16V BMP6 FAP Dynamique
Berlingo 1,6V16


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 15. zář 2010 12:13:47 
Offline

Registrován: pát 26. bře 2010 15:38:17
Příspěvky: 57
Gratuluji ke koupi!
Teplota motoru není nikde vyobrazena. Já řeším studený motor vždy jen vytáčením motoru do max 1800 - 2000. Po 5 km je motor jistě už v pracovní teplotě, tak popustím uzdu, ale i tak ho "ženu" jen velmi zřídka. Důležité je ho hned po startu nepřetěžovat - tzn. lehká noha.
O přehřátí motoru přijde hláška na dsp., ale mě se to ještě nestalo. Tak přeji, ať jezdí !!!!!

_________________
1.6HDi,man.,dynamique


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 15. zář 2010 13:55:05 
Offline

Registrován: čtv 13. kvě 2010 9:58:50
Příspěvky: 49
zdravím - u nás parkuje krasavec od jara / viz podpis / najeto mám cca 6 tis a už od léta se připravuju na zimu a vymýšlím jak to udělat abych tuto informaci měl. přemýšlím o malém teploměru ve schránce před řidičem pro občasnou kontrolu hlavně při studených startech v zimě / diesel má se zahříváním problémy to všichni víme, že / v neinvazivním provedení - tj. bez poškození nebo zásahu do auta. Mám za to že je informace o teplotě důležitější než např. otáčkoměr. ví někdo jak na to ?? kudy projít do motor. prostoru?? teploměr v provedení bezdrátovém s potřebným rozsahem jsem nikde nenašel. poraďte- dík R

_________________
CITROEN 2.0 HDI-EXCLUSIVE - 2010


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 15. zář 2010 14:10:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
pokud jenom na zimu tak staci kabely vest pod pirelkou dveri a vytahnout ji defakto venkem do motoru

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 15. zář 2010 20:42:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 10. čer 2010 14:20:51
Příspěvky: 78
Bydliště: Bratislava, SVK
To Renda: Asi som ta dobre nepochopil - ty by si chcel merat teplotu vzduchu niekde v motorovom priestore? A to je na co dobre? Ked sa ti zacne ohrievat v zime vzduch v motorovom priestore, tak uz bude nejaky ten cas teplota motora v "pracovnej" polohe.
Aby si mal pribliznu predstavu o teplote v motorovom priestore (myslim v pracovnom priestore valcov), musel by si mat cidlo "prilepene" na bloku motora. A v tom som dost skepticky, lebo bezne dostupne digitalne teplomery maju zvycajne pracovny rozsah -50 az +70 stupnov. A tych 70 stupnov by ti nameralo asi len raz... :lol:
Suhlasim vsak s tym, ze ten udaj o teplote chladiacej kvapaliny (lebo zvycajne auta ukazuju prave tento udaj, ktory je merany niekde pri termostate) je uzitocny a za to, ze ho v novych Picassach Francuzi "zabudli" dat, si pochvalu urcite nezasluzia :(

_________________
Xsara Break 2,0 HDi / 80 kW/ 2002 / Exclusive (predaná)

C4 Picasso 1,6 HDi FAP / 80 kW / 2009 / Seduction / 17"
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 16. zář 2010 8:01:00 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Za mých již 300 tis. km s GP jsem přehřátí řešil dvakrát. Jednou v Itálii v roce 2007 (auto mělo 4 měsíce) na horské dálnici (130 km/h, stoupání 10 procent, 40°C, plné auto, natvrdo zařazená šestka) a podruhé letos cestou na Moravu s vozejkem a v pěti lidech, kdy jela manželka, ta umí jen na automat a jela cca 100 km/h po dálnici. Když po několika telefonátech jsem jí nařídil jet na neautomatickou polohu na čtyřku 90 km/h, po padesíti km na 5°, tak se již problémy neopakovaly. Když jsem jel s tou samou zátěží zpět, problém se neopakoval.
Takže asi tak.
S novým jsem problémy nezaznamenal.

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 17. zář 2010 8:30:42 
Offline

Registrován: čtv 13. kvě 2010 9:58:50
Příspěvky: 49
Zdravím, rád bych měřil teplotu kapaliny - tedy přesněji teplotu chladící kapaliny - a zajímá mne studený motor / na přehřátí je v autě snad funkční kontrolka / mimochodem jsou i auta s modrou kontrolkou studeného motoru když už ten termostat nemají - na vysvětlenou proč se touto otázkou zabývám -
1 - protože obecně diesly se huř zahřívají
2 - protože moje zkušenost je bohužel taková že auto /opel/ mělo vadný termostat a jezdilo v podstatě jen na velký okruh tedy se studeným motorem - a tuto skutečnost bez teploměru nezjistíš když kontrolka je pouze na přehřátí motoru.
Teploměr s rozsahem do 150 alt 300 stupňu jsem už našel jen kabel k čidlu je jen 1 Metr a to je podle mne málo. Počítal jsem ho umístit co nejblíže termostatu na potrubí.Nejlepší by byl v provedení bezdrátovém ale ten asi neseženu.

_________________
CITROEN 2.0 HDI-EXCLUSIVE - 2010


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 13. bře 2013 22:08:20 
Offline

Registrován: pon 19. bře 2012 22:55:27
Příspěvky: 134
nic nove? nikto nic "nevykoumal"? :)
Fakt to nejde nijako dostat na displej PP?

_________________
C4GP 1.8i+LPG(92kW), r2008 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 14. bře 2013 9:57:24 
Offline

Registrován: pon 12. pro 2011 21:11:45
Příspěvky: 77
http://c4owners.org/plugins/forum/forum ... php?112449


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 14. bře 2013 11:02:10 
Offline

Registrován: pát 01. dub 2011 9:01:43
Příspěvky: 31
Bydliště: Košice
Ja používam ELM327 mini s telefónom
http://dx.com/p/elm327-bluetooth-obd-ii ... ngle-16921
http://www.youtube.com/watch?v=k4crSM9uVB0

_________________
DS3 1,6 HDI 82kW
C4 Aircross 1,6 HDI
C4 Grand Picasso, 1,6 HDI(minulosť)
C2 1,4 HDI(minulosť)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 14. bře 2013 12:39:56 
Offline

Registrován: pon 19. bře 2012 22:55:27
Příspěvky: 134
parez > to som uz nasiel davnejsie.. ale to je meranie "vzduchu":) nie chladiacej kvapaliny:)

Peto13 > no to by sa mi vcelku pozdavalo take riesenie :) asi si to idem objednat z ebayu:)

pouzivas TORQUE apk a funguje ti to tak ako aj na videu? Mas to zapojene "nonstop"? Nevadi to niecomu?

_________________
C4GP 1.8i+LPG(92kW), r2008 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 14. bře 2013 12:49:12 
Offline

Registrován: stř 26. kvě 2010 22:51:18
Příspěvky: 292
Podla mna to je dobra vecicka za celkom slusny peniaz, a nepotrebujes tahat ziadne kable ;)

_________________
Citroen C4 Grand Picasso ,2.0 HDI, AT, Exclusive.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 14. bře 2013 13:23:55 
Offline

Registrován: pát 01. dub 2011 9:01:43
Příspěvky: 31
Bydliště: Košice
AndyBe- funguje to perfektne, je tam veľa možností, ktoré môžeš sledovať, nemám to stále pripojené, lebo na kratku trasu sa mi neoplatí ale pri dlhších to využívam.
Môžeš to rovno objednať aj z DX, ja som to objednával od nich, je tam FREE doprava.

_________________
DS3 1,6 HDI 82kW
C4 Aircross 1,6 HDI
C4 Grand Picasso, 1,6 HDI(minulosť)
C2 1,4 HDI(minulosť)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 14. bře 2013 18:17:49 
Offline

Registrován: pon 12. pro 2011 21:11:45
Příspěvky: 77
To čidlo od teploměru je namontované na trubce co vede do radiátoru pod palubovkou a zhruba to asi funguje


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 14. bře 2013 19:36:20 
Offline

Registrován: pon 12. pro 2011 21:11:45
Příspěvky: 77
Docela by mně zajímalo jestli ELM327 by fungoval s garminem.U nás za to chtějí 800kč a na ebay je to za 213kč pošta free http://www.ebay.com/itm/New-Interface-V ... 73&vxp=mtr


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz