Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

BMP6
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=713
Stránka 1 z 1

Autor:  c3cilka [ úte 12. led 2010 10:52:19 ]
Předmět příspěvku:  BMP6

Dobrý den,

chci se zeptat, zda-li se někdo setkal u svého auta s tím, že mu teď v mrazech převodovka napsala chybu "GEAR BOX FAULTY", vyhodila rychlost na "N" a auto jsem musel znovu nastartovat, abych mohl znovu zařadit? V servisu mi bylo řečeno, že se to v těchto mrazech může stávat.

Dále se chci se zeptat, zda-li někdo z Vás pozoruje u svého auta (převodovky), že by při rozjezdu, jak dopředu, tak dozadu se rozjížděla převodovka způsobem jako když u mauálu pálíte spojku.

Předem všem děkuji za odpovědi

Autor:  Petr Šimral [ stř 13. led 2010 7:28:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: BMP6

Ani s jedním jsem se nepotkal. Problémy se spojkou jsem měl v záruce, ale fungovalo to obráceně. Spojka při malém plynu spínala moc tvrdě, kopala. Opraveno výměnou spojky po dlouhém laborování. Novou spojku jsem dostal v osmdesáti tisících, zatím to drží, najeto bez mála 230 tis.

Autor:  miki_pilot [ stř 13. led 2010 10:02:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: BMP6

S tímto jsem se také nesetkal. A to stálo auto ve sněhu týden a bylo pěkně promrzlé. Ale zatím vše v pořádku. Asi je třeba to nechat prohlédnout. Nejhorčí jsou závady,které se objevují jen někdy. To je potom opravdu laborování. A neplatí to jen pro auta. :D

Autor:  sponny2 [ čtv 28. led 2010 19:36:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: BMP6

Dobrý den, uvažuji o koupi C4 grand Picasso s výše zmíněnou převodovkou. Vzhledem k financím připadá v úvahu r. v. 2007 s motorem 1,6 HDI.
Většina těchto aut má najeto od 130 tis. km výš. Je třeba mít strach z poruch převodovky v nájezdu třeba 140 tis. km? Dřív byly automaty v takových km poruchové (samozřejmě v závislosti na chování předchozího majitele), proto mě zajímá jak je tomu u těchto robotizovaných převodovek. Nebo je lepší manuál? Díky

Autor:  sponny2 [ pát 29. led 2010 18:03:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: BMP6

Nikdo nic? Buď máte všichni tak málo najeto nebo jsou C4 tak spolehlivé, že nikdo nemá potřebu sem chodit. :lol:

Autor:  Petr Šimral [ sob 30. led 2010 0:17:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: BMP6

Já s BMP6 problémy nemám. Najeto 227 tis. km.

Autor:  sponny2 [ sob 30. led 2010 9:10:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: BMP6

Díky za odpověď. Ještě se zeptám. Jste první majitel nebo jste auto kupoval jeté? Díky.

Autor:  Filous [ sob 30. led 2010 22:25:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: BMP6

sponny2 píše:
Nikdo nic? Buď máte všichni tak málo najeto nebo jsou C4 tak spolehlivé, že nikdo nemá potřebu sem chodit. :lol:

Já mám najeto zatím jen 1750Km, uplně bez problému. Někdy, opravdu minimálně tam robot zařadí rychlost tak, že to kopne. Zatím to neřeším.......
Já osobně bych se BMP6 nebál, ba naopak. Když za manuální řadící páku vezme nějaký necita, tak motoru a převodovce ublíží víc, jak robot.... Je to jen můj názor

c3cilka píše:
Dobrý den,

chci se zeptat, zda-li se někdo setkal u svého auta s tím, že mu teď v mrazech převodovka napsala chybu "GEAR BOX FAULTY", vyhodila rychlost na "N" a auto jsem musel znovu nastartovat, abych mohl znovu zařadit? V servisu mi bylo řečeno, že se to v těchto mrazech může stávat.

Dále se chci se zeptat, zda-li někdo z Vás pozoruje u svého auta (převodovky), že by při rozjezdu, jak dopředu, tak dozadu se rozjížděla převodovka způsobem jako když u mauálu pálíte spojku.

Předem všem děkuji za odpovědi

Mě se také nic takového nestalo. Cose se týká řazení, tak opravdu jen zřídka se stane, že při zařazení jedničky, či zpátečky převodovka kopne.

Autor:  Petr Šimral [ pon 22. úno 2010 20:35:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: BMP6

sponny2 píše:
Díky za odpověď. Ještě se zeptám. Jste první majitel nebo jste auto kupoval jeté? Díky.


Auto jsem kupoval nové, bylo tady jedno z prvních. Ve středu jej odstavím, zůstane doma jako záložní a já už jsem se byl podívat dnes na nového krasavce. Auto je stejné, pouze místo BMP6 to bude už klasický automat.

Autor:  cbr954 [ čtv 27. črc 2017 23:14:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: BMP6

Hláška "GEAR BOX FAULTY"
Při návratu z dovolené u Maďarského města Gyor mi vyskočila tato hláška "GEAR BOX FAULTY"
Auto nešlo nastartovat, stále vyskakovala tato hláška, nepomohlo ani odpojení baterie.
Po odtažení z dálnice a následnou kontrolu pojistek a že jich tam je nešlo auto stále nastartovat. :shock:
Po 4 hodinách hledání a zkoušení všeho možného jsem ze zoufalství zkontroloval snímač otáček na klikové hřídeli.
Při prvním pohledu na poloosu (dlouhá) , kdy bylo vše zaplácané od vazelíny bylo vše jasné, povolila spona manžety na kloubu poloosy a volná manžeta narážena do čidla otáček na klikové hřídeli to způsobilo výpadek motoru a následné odpojení převodovky BMP6 a vyskočení hlášky "GEAR BOX FAULTY"

Ne vždy musí hláška poruchy odkazovat na daný problém. :!: :!: :!:
S diagnostikou bych na to přišel hned,ale moje vybavení na čerpací stanici pod lampou veřejného osvětlení bylo pouze (čelovka, uživatelský manuál a rexlexní vesta) :D :D :D

C4 Picasso Grand 2,0hdi 100kw

Autor:  georgesandall [ pát 28. črc 2017 10:00:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: BMP6

Dobrá práce,...tohle je dobrý vědět, bo se to může stát komukoliv kdykoliv. Dík za info.

Autor:  romcos [ pát 28. črc 2017 20:28:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: BMP6

Ahojte, ako som písal v inom fóre, môže to byť spôsobené páčkou na volante. Studený spoj.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/