Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - svítí ESP a kontrolka el. park. brzdy + servis
Právě je čtv 28. bře 2024 12:20:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 15. črc 2013 22:20:03 
Offline

Registrován: úte 01. led 2013 21:33:18
Příspěvky: 186
pánové měl bych dotaz,hláška stejná tak asi nejspíš taky brzdový spínač,včera to nešlo nastartovat,na všech polohách to chtělo "N" i když tam byl tak pořád stejný,ale za 15min jsem přišel k autu a už to šlo,hláška se ukáže vždy s brzděním,ale dneska se s hláškou stalo i to že na poloze A se sám udělal manuál ani když jsem přepínal M/A/M a pořád dokola stále byl na Ačku manuál,nejhorší bylo to že nešlo řadit víc jak na trojku,
stalo se to už někomu?
díky

_________________
Citroen C4 Grand Picasso 2008 2.0 HDI BMP6,Silver Exclusive


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 15. črc 2013 23:22:33 
Offline

Registrován: ned 02. kvě 2010 23:01:51
Příspěvky: 6
Tato závada se mě projevuje od doby, kdy to bylo těsně po 2 leté záruce. Sekvence Antipolution system faulty, parking brake faulty atd. Motor má těsně před tím než tato sekvence naskočí jiný zvuk na volnoběhu - více rachotí, když se přidá plyn přis stisknuté spojce, tak je zvuk normální. Takže tato závada naskočí třeba při jízdě z kopce, kdy nic neděláte a rychlost je třeba i vyřazená. Po zařazení rychlosti motor začne kuckat a do pár sekund zdechne. Hlášení o chybě parkovací brzdy je podle mě následek pouze automatiky, která brzdu odpojí aby při jízdě (se zdechnutým motorem) nedošlo k automatickému zabrzdění ruční brzdou při vypnutí motoru. Někdy je to okořeněno hlášením o špatném tlaku oleje, takže nevím, jestli ten problém není někde v řízení olejové pumpy...?

_________________
C4GP, 1,6HDi, r.v. 2009, manuál


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 21. črc 2013 10:00:44 
Offline

Registrován: úte 01. led 2013 21:33:18
Příspěvky: 186
tak dneska jsem vyměnil vypínač,myslel jsem že to bude horší ale byla to práce na 3min,uvidím jestli to pomůže,ale jedno vím jistě,starý vypínač měl o dost kratší zdvih,taky už se nerozsvítí kontrolka sešlápnutí pedálu při zařazené rychlosti při neutrálu,dneska bude zkušební jízda

_________________
Citroen C4 Grand Picasso 2008 2.0 HDI BMP6,Silver Exclusive


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 21. črc 2013 10:31:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Záleží na tom, co a jak jsi tam montoval. Jestli to byl spinač s takovou jakoby hřebenovou tyčkou, tak ta se nesmí zatlačit, spínač se musí se sešlápnutým pedálem nasadit tak jak je koupenej a když se pedál pustí, tak tu tyčku zatlačí do spínače a tím se vymezí vůle. Potom je krok spínače krátký. Jestli jsi si s tím hrál a zatlačil to před montáží víc než je nutný, tak je tam teď krok delší. Vytáhnout ta tyčka nejde, nebo jen s rizikem zlomení.
Jo a taky už jsem se setkal s tím, že někteří prodejci prodávají ty spínače bez tý tyčky a tvrděj, že je to originál.

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 21. črc 2013 11:16:33 
Offline

Registrován: úte 01. led 2013 21:33:18
Příspěvky: 186
nene dělal jsem to podle návodu tady z fóra,zatlačil jsem ho s pedálem a pak zkontroloval ještě klidovou polohu pedálu, vše je ok tak už jen zkušební jízdu,

_________________
Citroen C4 Grand Picasso 2008 2.0 HDI BMP6,Silver Exclusive


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 26. črc 2013 12:48:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 27. zář 2012 22:21:40
Příspěvky: 82
Bydliště: Třebíč
Stejná závada,stejné kontrolky,počítač vypíná motor.Stačí počkat pár sekund,nastartovat a jedu dál,všechno zhasne.Měnil jsem spínač na brzdě,není pravda,že se zdvih,resp.délka tyčky nedá nastavit.Uvnitř spínače je mechanismus,který po namontování do držáku u brzdy zafixuje tyčku na určité délce a tím vymezí vůli.Nicméně závadu jsem tím nevyřešil,projevuje se i nadále.Obávám se,že odchází EGR.

_________________
C4 GP 1.6Hdi/80kW DV6TED4 / 2008


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 18. srp 2013 14:10:29 
Offline

Registrován: úte 14. srp 2012 21:37:47
Příspěvky: 18
Tak se mi stalo to stejné, co se popisuje v předchozích příspěvcích a dokonce mi převodovka neřadila dál, jak na třetí stupeň.
Všecny tyto problémy vyřešila výměna čidla na pedále brzdy :)

_________________
C4 Grand Picasso 2,0i + LPG, BMP6, 2008


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 19. srp 2013 12:09:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 18. bře 2013 16:48:25
Příspěvky: 80
Bydliště: Trnava, SK
tak toto robí občas aj mne ale vždy stačilo vypnut motor a naštartovať, ale bol som s tým na dia a tam mi povedal že ukazuje závadu ventilu EGR. takže asi ma neminie vymenit ho. sorry :? ale mám jednu takú blbú otázku, ako súvisí brzdový spínač s touto závadou?

_________________
C4P 1,6HDi 80kW r.v.2009 5st. manuál
Peugeot 306 Norwest 1,6 65kW r.v.1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 22. srp 2013 21:47:47 
Offline

Registrován: úte 01. led 2013 21:33:18
Příspěvky: 186
mě to hlásilo chybu parkovací brzdy a někdy to skočilo taky že nešlo řadit víc jak na trojku,provedena výměna spínače brzd a už je to ok,někdo tu psal že ten spínač souvisí s více závadama,skoro by to chtělo ten vypínač vozit náhradní v autě :)

_________________
Citroen C4 Grand Picasso 2008 2.0 HDI BMP6,Silver Exclusive


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 22. srp 2013 21:56:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7349
Bydliště: Kolín
brzda je u automatu snad nejdulezitejsi vec a kdyz je spatnej je problem
dale je sparovany s tempomatem a podobnyma dalsima blbostma

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 31. pro 2022 9:16:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:30:46
Příspěvky: 723
Bydliště: Sokolovsko
Ahoj tak dneska se mi rozsvítila palubní deska jak stromeček ESP+ ABS a ruční brzda svítí oranžově servis. Tak jsem si vyčetl přes OBD a závady ABS- C1331 a TPMS- C1614 závada se bude týkat pravého předního kola snímač otáček. Asi tam bude bordel už jsem měl jednou. :idea: 8-) ;)

_________________
Citroen C4 Picasso 12/2011 2.0 Hdi 150 koníků
Citroen C4 Picasso Grand 4/2008 1.6Hdi 110koníků- Prodáno
Citroen Xsara Picasso 2.0Hdi 2002-Prodáno
Citroen Xsara Combi 2.0Hdi 1999


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz