Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Risk of blocking filter
Právě je pát 29. lis 2024 3:18:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Risk of blocking filter
PříspěvekNapsal: pát 21. čer 2013 14:49:28 
Offline

Registrován: pát 21. čer 2013 14:41:57
Příspěvky: 6
Ahojte, chcem Vas poprosit o radu . Mam C4GP 2007, 166000 km. a mam problem ze mi neustale svieti kontrolka service, po nastartovani mi zahlasi na display"risk of blocking filter".
bol som s nim dnes v servise- vraj malo aditiva pre Fap. je tam 520 ml.

tak som spravil akoby vymenu aditiva, pocitac si teraz mysli ze ma plnu nadrzku a napriek tomu porucha stale.
co som si vsimol tak moi stale pise ze chyba komunikacie pocitaca aditivacie , ale cerpadlo aditivacie ok , test cerpadla- posluchovy ok.
v parametroch ecu v poslednej polozke je pri aditivacii- ze nieje mozna - chyba aditivacie.
poradite,
Dakujem

Marek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Risk of blocking filter
PříspěvekNapsal: pát 21. čer 2013 16:16:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
uz se to resilo zaneseny FAP filtr

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Risk of blocking filter
PříspěvekNapsal: pát 21. čer 2013 17:44:37 
Offline

Registrován: pát 21. čer 2013 14:41:57
Příspěvky: 6
cital som tu toho dost ale mne sa zda ze ja mam problem inde.
zanesenie filtru ukazuje diagnostika na 18%, regeneracia priemerne po 180 km, ale to pripisujem skor mestkemu jazdeniu 90%
ale preco mi ecu pise v parametroch zavada aditivacie?
a preco mi pocitac iditivacie hlasi zavada komunikacie a pritom cerpadlo aditivacie napise ziadnu chybu.
neviem sa do toho pocitaca aditivacie ani dostat lebo ak je zavada komunikacie tak ho cez dia neotvorim.
niekto tvrdil ze moze byt pocitac aditivacie v ecu , ako to zistim?
pripadne viete mi niekto poradit kde je na c4gp pocitac aditivacie? aby som skontroloval kabelaz? velka vdaka za odpovede,
som tu novacik, gp cko ma len 6 mesiacov a vsetky problemy mam len s fapom.

pozn: aku normu euro ma 2007 C4GP. vazne rozmyslam nad fap of, ale prejdem emisnou ?

este raz vdaka.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Risk of blocking filter
PříspěvekNapsal: sob 22. čer 2013 20:18:22 
Offline

Registrován: pát 21. čer 2013 14:41:57
Příspěvky: 6
ziadne rady? nic to pustil som sa do cistenia fapu, uz sa moci v Protec-te, do zajtra rana. a zajtra vycistenie Wapkou.
tak som zvedavy co to poviie.
Co mysite, mam cez dia povedat mojej elektronike ze ma novy fap po tejto cistke , :-)
dik za odpovede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Risk of blocking filter
PříspěvekNapsal: sob 22. čer 2013 21:53:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
Zdarec,,,já mám pocit že ta hláška není o ADITIVU já měl hlášku o nízké hladině ADITIVA uplně jinou dolél jsem jej a resetoval aditivační jednotku že mám nádržku plnou-hláška zmizela a vše OK.
Tady to asi vypadá na zanešený FAP filt nebo riziko zanešení...
Udělej pár fotek jak jsi to zalél a kolik tam toho vlezlo,co to máš za přípravek a jak je filtr potom čistý...popř.video na yotube,určitě tu pomužeš hodně lidem jak na to,,,sám jsem na to zvědav.
Díkes za všechny tady. :P

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Risk of blocking filter
PříspěvekNapsal: sob 22. čer 2013 22:48:02 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Je rozumné říkat počítači že je nádrž na aditivum plná když tomu tak není? To předci povede k zničení filtru.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Risk of blocking filter
PříspěvekNapsal: ned 23. čer 2013 20:50:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
MotoMoto píše:
Je rozumné říkat počítači že je nádrž na aditivum plná když tomu tak není? To předci povede k zničení filtru.


...já ji doplnil a hlašku odstranil,přitom jsem udělal resset ADITIVAČNÍ jednotky.
...určitě se nemá odstranit hláška bez patřičného doplnění !!!
...ale hlášku měl u přicpání filtru a ne dolití ADITIV. :shock: :shock: :shock:

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Risk of blocking filter
PříspěvekNapsal: ned 23. čer 2013 21:39:00 
Offline

Registrován: pát 21. čer 2013 14:41:57
Příspěvky: 6
Tak pani, filter som vycistil.
slo to celkom v pohode. fotky som samozrejme zabudol robit , tak aspon kratky popis.
najprv demontaz toho nestastneho krytu kat + FAP filtra.
odpojit hadicky dif. tlakov,
povolit svorku co drzala vyfukove potrubie
povolit svorku FAP-u a tahat dole.slo to uplne v pohode.
na FAPe som zapchal otvory,filter som osadil do vedra a nalial som cca 3l tekutiny ( Protect)
nechal som posobit 12hod, obcas som dolieval ,lebo som otvory neutesnil dokonale.
potom vyplachnut teplou vodou a potom vapkovat do nekonecna :D ,tlacil som do Fap-u wapkou asi 30 min a stale mierne farbil vodu .
co sa tyka teplej wapky-tu nemam ale klasicku som napojil na teplu vodu a slo to ;)
no a potom spatna demontaz a diagnostikou nastavit ze novy FAP-
Myslite ze pomohlo? - figu borovu, ale aspon mam cisty FAP :lol:
kontroloval som aj aditivum, je tam ta krvna konzerva, chcel som ju naplnit novym aditivom, ale uz netesni ten pruzny obal
takze asi budem musiet kupit origo.
Najviac ma stve ze neviem prist na to , preco ta hlaska" risk of blocking."
Ja si" Risk of blocking "vysvetlujem ako vystrahu ze moze dojst k zaneseniu filtra, ale preco to netusim.
Este ma napada ten problem, ze mi pocitac aditivovania hlasi ze nekomunikuje, ale pocitac cerpadla aditivacie hlasi ok.
to su asi dva rozdielne pocitace a ten jeden asi nechce komunikovat.

cerpadlo aditivacie aj funguje.(poslechovy test cez dia.
ale tak isto ho dokazem (to cerpadlo zapnut cez ECU -test clenov)


Moto moto: nuloval som to koli tomu aby som zistil ci to pomoze, samo ze tam teraz dam aj nove aditivum ked uz som to znuloval:-)

ale som tu toho napisal , dufam ze je to aspon trocha zrozumitelne :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Risk of blocking filter
PříspěvekNapsal: úte 25. čer 2013 19:59:20 
Offline

Registrován: pát 21. čer 2013 14:41:57
Příspěvky: 6
asi som Vas unudil tym dlhym prispevkom, aj tak Vam dakujem za odpovede:-)), ked sa mi to podari dat niekedy dokopy, doplnim to snad to niekomu pomoze.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Risk of blocking filter
PříspěvekNapsal: úte 25. čer 2013 20:15:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
...vůbec ne,návod je to skvělej...hoď link co to bylo za sajrajt který jsi nalel do Fapu. :lol:

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Risk of blocking filter
PříspěvekNapsal: úte 25. čer 2013 20:27:52 
Offline

Registrován: pát 21. čer 2013 14:41:57
Příspěvky: 6
http://www.pro-tec-slovakia.sk/produkty ... ing-liquid
link na cistic fap-u


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Risk of blocking filter
PříspěvekNapsal: úte 25. čer 2013 21:40:56 
Offline

Registrován: pát 31. kvě 2013 21:32:23
Příspěvky: 14
Bydliště: frýdecko-místecko
já jsem nechal odstranit filtr pevných částic a přeprogramovat softver.Měsíc jsem jezdil a najednou mi zacalo svítit aditiv filtr.Znova jsem byl v servise a neví si s tím rady.Vůbec by to nemělo svítit a nejde to vypnout i když doplnli aditivum,které je tam zbytečné,protože je to přeprogramované a filtr tam není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Risk of blocking filter
PříspěvekNapsal: stř 26. čer 2013 11:21:23 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Patří ti to :mrgreen: , z auta se nemá nic odstraňovat a hlavně ne to co zajišťuje menší obsah sazí v ovzduší.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Risk of blocking filter
PříspěvekNapsal: stř 26. čer 2013 12:27:56 
Offline

Registrován: stř 26. kvě 2010 22:51:18
Příspěvky: 292
Nechapem co si s tym ziskal, ked si dal odstranit ten FAP. Novy mozes kupit za cenu do 300 EUR, aditivum za cca 120 EUR, a mas dialsich minimalne 100000 km. pokoj.
Ja nie som odbornikom na SW, ale zdravy rozum mi hovori, ze na kompletne odstranenie FAP musis mat zdrojovy kod od RJ, lebo programovanie takych veci je vzdy jednosmerna zalezitost- upravit kod, preprogramovat, resp. vratit tam povodny. Tyto garazmajstri vam v RJ nieco prepisu, ale neberu do uvahy vsetky suvislosti vzajomne poprepajane funkcne vetvy, a potom obete takych pokusov tu vyplakavaju, ze nefunguje to a to.
Drzim ti palce v odstraneni odstranenia, a dufam, ze ostatnych od takych pokusov to odradi.

_________________
Citroen C4 Grand Picasso ,2.0 HDI, AT, Exclusive.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Risk of blocking filter
PříspěvekNapsal: čtv 27. čer 2013 20:59:45 
Offline

Registrován: pát 31. kvě 2013 21:32:23
Příspěvky: 14
Bydliště: frýdecko-místecko
ten filtr prý stojí 18000 kč a jeho odstranění mě vyšlo na 5000 kč akorát to špatně přeprogramovali.Zkusím to nechat přeprogramovat ještě jednou a uvidím.Dělá se to běžně a prý stím nejsou problémy.No uvidíme.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz