Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

montáž H7 do C4 Grand Picasso
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=416
Stránka 1 z 2

Autor:  voting4u [ úte 01. pro 2009 11:00:15 ]
Předmět příspěvku:  montáž H7 do C4 Grand Picasso

Zdravím, celkem by mne zajímalo, zda jsem takový poleno, nebo zda i vy máte problémy s montáží potkávaček (H7) v C4 Grand. Krom toho, že mi dost často praskaj (kupuju ty nejlevnější), tak ta montáž je fakt otřesná. Někdy to tam dám za dvě minuty (náhoda), ale někdy třeba 10 a víc minut a třeba ještě někdy blbě, takže to drží jen tak tak....
Co vy, nemáte s tím problémy? Btw., pokud někdo máte lepší zkušenosti s nějakejma lepšíma H7čkama, budu rád za info...
Díkec, M.

Autor:  standa [ sob 05. pro 2009 12:37:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: montáž H7 do C4 Grand Picasso

Ahoj, tím, že žárovky často praskají, tak se výměnami poškodí patice na reflektoru. Minulý týden mi jí v servisu srovnali. Pak je výměna poměrně snadná. Poprvé jsem koupil H7 long life, zatím drží. Jinak můj průměr je 3 H7 / měsíc u běžných H7

Autor:  petr 78 [ úte 22. pro 2009 21:56:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: montáž H7 do C4 Grand Picasso

Doufám, že nejdu se svou odpovědí pozdě, ale na našem GP jsme to reklamovali a odpověď servisu byla překvapivá " Víme o tom dáme Vám tam předřazený odpor a bude po problému" je to tam měsíc a v poho. Jinak za rok provozu 3x a výměna je opravdu příšerná Hella se na tom reflektoru fakt vyřádila.

Autor:  zhrado [ úte 22. pro 2009 22:09:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: montáž H7 do C4 Grand Picasso

to s tym odporom je pravda. komu vadi, ze mu casto odidu ziarovky sa to da takto riesit. odpor znizi napatie cca o 1 volt a potom ziarovka vydrzi oooovela dlhsie..

Autor:  miki_pilot [ stř 23. pro 2009 10:27:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: montáž H7 do C4 Grand Picasso

Sice to prodlouží životnost žárovky,ale na úkor menší svítivosti. Nižší napětí znamená menší žhavení vlákna.Otázka je, co je lepší : zda dobře svítit,ale měnit žárovky a nebo naopak. Nejhorší je svítivost při noci v dešti, to je potom poznat. :shock:

Autor:  Frana [ sob 06. bře 2010 22:52:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: montáž H7 do C4 Grand Picasso

Mám obdobný problém. jak originální sada, tak nově vyměněné, vydrží cca 8-10tis, což je polovina oproti mým předchozím zvyklostím. Máte někdo info/zkušenost, zda je časté praskání dáno přehříváním díky konstrukci světlometu (ale ten je relativně velký, např. oproti fabii) a nebo zda je to častým přepětím v rozvodu? Jinak výměna žárovky, zejména ve tmě je skutečně zážitek...

Autor:  Kotel [ úte 16. bře 2010 15:42:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: montáž H7 do C4 Grand Picasso

Zdravím všechny.
K praskání žárovek dochází vlivem inteligentního alternátoru, který se po nastartování snaží dobít akumulátor co nejrychleji a proto dává větší napětí do sítě vozidla než má. Po chvíli se to srovná, ale žárovky to zatěžuje.
Toto je sdělení autorizovaného servisu v Benešově.
U staré xsary mě také praskaly žárovky a tak při koupi nového C4 picasso jsem se na to zeptal. Prý mi tam namontovali dodatečný regulátor napětí, ale žárovky praskají dále, takžeasi lhali. cca 1x měsíčně jedna. Výměna strašná práce, hlavně u levého světlometu kde si musím sundat i hodinky, ale většinou se to podaří až manželce která má malou ruku.
Pořídil jsem světla denního svícení a od té doby je klid. foto vložím až přijede žena z práce.
Jinak auto je to moc pěkné, ale tyto problémy s žárovkami a vodou za sedadly řidiče a spolujezdce mě bohužel donutí příště koupit asi VW Touran.

Autor:  Evmasyl [ úte 16. bře 2010 20:22:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: montáž H7 do C4 Grand Picasso

Od novoty jsem si nechal namontovat denní světla,tak jsem rád , že mně to minulo (doufám)
foto - rubrika denní světla

Autor:  UUUU [ stř 17. bře 2010 12:00:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: montáž H7 do C4 Grand Picasso

Možno mám šťastie, ale mám C4GP 13 mesiacov (najazdil som síce len 11-tisíc), ale žiarovku som nemenil ani raz. Auto je model 12/08, takže pri neskorších exemplároch možno problém vyriešili.

Autor:  miki_pilot [ čtv 18. bře 2010 8:11:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: montáž H7 do C4 Grand Picasso

Já jsem za rok provozu a najetých 24.000km měnil jenom jednou. Takže asi také dobrý :D . No uvidíme. Přemýšlím ale o led deních světlech.

Autor:  Radek [ čtv 18. bře 2010 11:25:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: montáž H7 do C4 Grand Picasso

Mám výrobu 2007, auto mám rok a 13000km a žárovky měnil jednou.
miki_pilot píše:
Přemýšlím ale o led deních světlech

Nemám moc času na vybírání. Jestli něco pěknýho objevíš, dej prosím vědět.
Možná by byly pěkný do černýho krytu nad mlhovky, mám tam sice chrom lištu, ale tu bych oželel.
Dík

Autor:  miki_pilot [ čtv 18. bře 2010 16:31:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: montáž H7 do C4 Grand Picasso

Mě se líbí řešení, co si nechal namontovat uživatel Evmasyl kde má fotku v části fóra "denné svetlá na C4 Picasso" stránka 2.
Zatím se ale nepochlubil,kde to koupil :lol:
Už tam je na to dotaz. Uvidíme.
Ale já mám v pácu tyhle světla. Jelikož obchoduji s elektronikou, mohu je nakoupit za tyhle super ceny. Ještě jsem ale neztihl je zkusit vidět osobně.
Obrázek

Autor:  Kotel [ ned 21. bře 2010 23:11:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: montáž H7 do C4 Grand Picasso

Konečně slíbené foto denních světel

Přílohy:
Obraz017.jpg [56 KiB]
Zatím nestaženo
Obraz016.jpg [100.72 KiB]
Zatím nestaženo

Autor:  Richard [ úte 19. říj 2010 18:33:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: montáž H7 do C4 Grand Picasso

a práve z tohoto dôvodu ( praskania a vyhorenia H7) ja nemám denné svetlá nastavené tak, aby svietili okamžite po naštartovaní.
Keď naštartujem, dám si pás, zaradím rýchlosť a až potom zapnem povinné stretávacé osvetlenie. Medzitým sa alternátor s regulátorom napätia dohodnú na 12,8 VOLT a nenastane výkonová špička 14,7 VOLT ktorá odfajčí každú značku H7 počaš štartu... :shock:

Autor:  drobcek73 [ stř 20. říj 2010 11:30:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: montáž H7 do C4 Grand Picasso

Zareagujem na Richarda. Pred C4P som mal Xsaru Break a hoci som na nej nemal denne svietenie, pri zapnuti svetiel sa rozsvietili cca o nejaku desatinu sekundy neskor ako som pootocil packu a rovnako tomu bolo aj pri zhasinani - tam to oneskorenie bolo aj viac ako sekunda. Najviac markantne to vsak bolo na Xsare pri automatickom rozsieteni svetiel - po nastartovani sa svetla rozvietili postupne, t.j., ze asi po jednej sekunde svetlo svietilo naplno - bolo to krasne vidiet, ked som stal pred domom a svetelny luc sa rozjasnil naozaj asi po sekunde.

A uplne rovnako to mam teraz na C4P - od vyroby mam nastavene denne svietenie po nastartovani (stretavckami - H7) a taktiez som si vsimol, ze po nastartovani nesvieti svetlo hned so 100% intenzitou, ale stane sa tak po malom (niekolko desatin sekundy) oneskoreni. Preto si myslim, ze "sudruhovia z Francuzska" ten "elektricky sok", ktory dokaze "odpalil" ziarovku nejako technicky vyriesili. Na Xsare som menil ziarovky (tiez H7) cca po nejakych 20 000 km (vydrzali viac ako rok), na C4P som vymenil ziarovky nedavno, ale nie preto, ze by sa vypalili, ale dal som tam Osram Night Break. Uvidim, kolko vydrzia, lebo maju mat cca 50% zivotnost klasickych ziaroviek.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/