Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

Strata výkonu 2,0 HDI C4 GP s BMP 6
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=2124
Stránka 1 z 1

Autor:  Richard [ sob 02. říj 2010 23:12:26 ]
Předmět příspěvku:  Strata výkonu 2,0 HDI C4 GP s BMP 6

Ahojte Citroňáci ,
auto doteraz íslo bez problémov . V poslednej dobe badať " STRATU" výkonu a to tak , že v mechanickom móde zrýchľuje z 0 km / hod na 80 km / hod za 15 sekúnd ! Teda nemá ťah ...a viac ako 2200 ot/min NEDÁ. Pri voľnobežných otázkach na "N" ide motor bez problémov do otáčok pridaním plynu. Auto obsadené s 2 ks osobami - a do kopca na " 3 " max 75 km / hod .. A to na plný plyn ...Znova 2200 ot/min. Vie mi niekto poradiť čo to moze byt ?
V servise o tako niečom nepočuli , chyby Žiadne . Možno nekvalitný nafta ... na Shellke ?
Ďakujem : : shock :

Autor:  bypas [ pon 04. říj 2010 14:10:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Strata výkonu 2,0 HDI C4 GP s BMP 6

Hmmmm, podle všeho je turbo v ......

Autor:  Renda [ úte 05. říj 2010 9:17:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Strata výkonu 2,0 HDI C4 GP s BMP 6

zdravím - měl jsem kdysi stejný problém u AUDI - výkon žádný - znáte to - v zrcátku vidíte stříbrnou audinu - uhnete na stranu - a .... ona nic - prostě nejela víc než 80 - počítač čistý bez vad - na volnoběh všechno ok - při jízdě vše špatně - výsledek - ucpaný výfuk v daném případě to byl zpečený katalyzátor ale znám případ s podobným projevem závady i s uvolněnou příčkou ve výfuku - to ale fungovalo střídavě - auto jelo nebo nejelo podle toho jestli byl výfuk ucpaný nebo ne - oprava vždy stejná - v prvním případě jsme na přechodnou dobu vymlátili kat /pak vyměnili za nový / a v druhém případě pomohlo zavařit střeva výfuku a bylo vše OK. Tak bych vsadil i u tebe na ucpaný výfuk s tím že čidlo FAP z nějakého důvodu nedělá svou práci - nebo může být ucpaný kat a ten čidlo nemá. Možná ještě mrkni na egr jestli plně zavírá a dej vědět jak to dopadlo.
R

Autor:  Richard [ stř 06. říj 2010 19:39:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Strata výkonu 2,0 HDI C4 GP s BMP 6

Ahoj Renda ,
ja som začiatočník s C4 a EGR ventil mi hovori Exhaust Gas Recuperation, ale nemám Žiadnu príručku na opravu , tak že neviem kde sa to nachádza presne -iba tuším podľa tvaru EGR .
Teda ak je problém s FAP filtrom najradšej by som ho vyhodil , lebo ked u nás je jedno či máš EURO 1 alobo EURO 5 motor.Akurát to lezie do peňazí .( FAP pokiaľ je zanesený, tak dáva odpor a dusí výkon a narastá spotreba-avšak mám ju v meste iba 6,9 litr/100 km)
Vo výfuku sú všetko priečky na svojom mieste , žiaden náznak korózii na tlmiči ani inde zo spodu auta - Auto vyzerá ako Kedy Bolo včera zišlo z výrobnej linky .
Auto ma necelé 2 roky a kúpené od importéra v DE , Bolo v operatívnom Lízingu, takže všetké opravy bolí vykonávanej iba u nich a na čas ... Vymenené bolí predné a zadné kotúče a všetky brzdové doštičky, oleje a filtre.
Akonáhle som videl tvoje meno Renda , tak So mnou cuklo , lebo Kamarát , Ktorý už žial nežije sa volal Renda ... U nás v servise Ešte auto v takej to výbave ani nevideli ...!!! Tak nie som ochotný platiť metódu POKUSOV a OMYLOV - a práve na mojom aute ked ho potrebujem kvoli imobilnej manželke .
Prosím poraď mail mám richards@netkosice.sk

Ďakujem Pekne Rišo

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/