Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - EGR ventil
Právě je čtv 25. dub 2024 13:12:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: ned 11. kvě 2014 21:27:19 
Offline

Registrován: čtv 14. čer 2012 20:18:29
Příspěvky: 48
Bydliště: Lounsko
Nemusím se tu vymlouvat,svého "činu" jsem si vědom ;)

_________________
Citroen C4 GP 1,6Hdi BMP6 2007

VW Lupo 1,7 SDI 2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: stř 14. kvě 2014 9:59:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:30:46
Příspěvky: 724
Bydliště: Sokolovsko
....HonzaC ...

Ahoj mohl by jsi mi popsat jakou tu škrtící klapku jsi měníl ? U mě se projevuje zaškubání tak při 2000 ot/min když jemně přidám, ale mám i trochu divný zvuk od turba, už to taky řeším asi tak 1rok , už jsem vyměnil turbo, dal vymitý FAP a vyměnil jiný EGR koncovka výfuku je černá tak už taky nevím asi koupím nověj ten FAP. Jinak spotřeba malá a chyba žádná 8-) :?:

_________________
Citroen C4 Picasso 12/2011 2.0 Hdi 150 koníků
Citroen C4 Picasso Grand 4/2008 1.6Hdi 110koníků- Prodáno
Citroen Xsara Picasso 2.0Hdi 2002-Prodáno
Citroen Xsara Combi 2.0Hdi 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: stř 14. kvě 2014 10:14:05 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1348
Bydliště: Frýdecko-Místecko
U mně taky v dia chyba žádná. Měnil jsem tohle (obrázek je náhodný z netu, ale je to přesně ono):

Příloha:
skrtici klapka.JPG [21.94 KiB]
Zatím nestaženo


Koupil jsem to Allegru za 450kč včetně čidel. Nechal jsem tam čidlo tlaku, a dal své teplotní čidlo - zdálo se mi hezčí než to, které tam bylo z Allegra. U mne alespoň přestalo takové chvilkové opadnutí výkonu při pozvolném zrychlování.

V diagnostice je již klapka teď hlásí, někdy je přimo na hadicích při zahřátém motoru vidět, že je zavřená či alespoň přivřená - hadice za klapkou jsou vcucnuté dovnitř, je vidět že je tam podtlak aby se nasál vzduch přes EGR. Předtím se tam ten podtlak nevytvářel. Ale stejně to nechápu, protože když jsem to sledoval na DIA tak, jsem absolutně nepochopil proč je to někdy otevřeno a někdy zavřeno. Ale to je jiné povídání. Bohužel nemohu porovnat na DIA se stejným motorem. Na otcově DV6C je to řešeo jinak a i v DIA jsou tam jiné položky.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: stř 14. kvě 2014 10:20:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:30:46
Příspěvky: 724
Bydliště: Sokolovsko
Jo tak to už vím jakou klapku, ale já mam ty klapky trochu jinak já tam mám dva vývody jinej typ klapek ale asi to taky zkusím už jsem vyměnil kde co ;)

_________________
Citroen C4 Picasso 12/2011 2.0 Hdi 150 koníků
Citroen C4 Picasso Grand 4/2008 1.6Hdi 110koníků- Prodáno
Citroen Xsara Picasso 2.0Hdi 2002-Prodáno
Citroen Xsara Combi 2.0Hdi 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: stř 14. kvě 2014 10:25:26 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1348
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Tam máš asi i ten bypass ventil, pro obejití mezichladiče.

Mně fascinuje, jak to dokážou v té Francii šmudlit, pokaždé s něčím jiným. Ty klapky jsou myslím 3 verze :D

A to máme oba stejný rok výroby.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: stř 14. kvě 2014 10:46:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:30:46
Příspěvky: 724
Bydliště: Sokolovsko
No to jo pokusím se to sehnat jiné a vyměním to a uvidím už mám dva EGR 8-) je zajímavé, že to nevyběhne na diagnostice tak už nevím turbo jsem vyměnil asi zbytečně. Jinak ten FAP koupím nový a vyměním ten vymitý FAP už asi nebude ono.

_________________
Citroen C4 Picasso 12/2011 2.0 Hdi 150 koníků
Citroen C4 Picasso Grand 4/2008 1.6Hdi 110koníků- Prodáno
Citroen Xsara Picasso 2.0Hdi 2002-Prodáno
Citroen Xsara Combi 2.0Hdi 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: stř 14. kvě 2014 11:18:25 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1348
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Taky mám 2x EGR, 2x váha vzduchu, 2x škrtící klapka i s čidly, 2x FAP, 2x senzor diferenciálního tlaku FAP :D

Ten senzor tlaku je KO, ostatní věci jsou plně nebo alespoň "nějak" funkční, že nezpůsobují chybu při diagnostice.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: stř 14. kvě 2014 11:26:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:30:46
Příspěvky: 724
Bydliště: Sokolovsko
A ty klapky maš asi jen na tvoje ?

_________________
Citroen C4 Picasso 12/2011 2.0 Hdi 150 koníků
Citroen C4 Picasso Grand 4/2008 1.6Hdi 110koníků- Prodáno
Citroen Xsara Picasso 2.0Hdi 2002-Prodáno
Citroen Xsara Combi 2.0Hdi 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: stř 14. kvě 2014 11:32:46 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1348
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Ano, jenom ty stejné.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: sob 17. kvě 2014 19:59:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 27. zář 2012 22:21:40
Příspěvky: 82
Bydliště: Třebíč
TO Mikra - tohle auto může být tisíckrát výjimečný,ale pokud se do něj namontuje časovaná bomba z koncernu PSA s názvem 1.6HDi,pak už mu nepomůže ani svěcená.Kdybych býval o téhle pohonné jednotce tolik,co vím teď, C4 GP bych v životě nekoupil.Rozhodně ne v téhle motorizaci.Nicméně to je můj problém.Neznalost zákona neomlouvá - v tomhle případě nevědomost a slepá důvěra v technika autoriz.servisu,že "tenhle motor je zaručeně v pohodě". Ten člověk by měl vrátit i rodnej list.

_________________
C4 GP 1.6Hdi/80kW DV6TED4 / 2008


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: sob 17. kvě 2014 20:37:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Naopak. Ten člověk je pro prodejce ten nejlepší. Prodal i to, co by se vůbec prodávat nemělo. A není to jen tenhle motor (ostatně, spousta lidí si 1.6 HDi vychvaluje). Jsou tu ještě 1.6 THP. To je vůbec katastrofa. A downsizing diktuje celýmu světu. Dnes v Auto moto revue vychvalovali Ford Mondeo Combi - 1.2 Turbo benzín 3 válce. Jak asi dlouho vydrží tahat tu velkou krávu? 130 koní? 4L/100km? Nechápu, že si to někdo koupí a myslí si, že má do smrti vystaráno. Možná tak do smrti toho motoru a myslím, že ta se po 50k km bude zatraceně rychle blížit. Bohužel, lidi věřej spíš podobnejm pořadům, než někomu, kdo se vyzná. Vždyť to říkali v televizi a tam by si nedovolili lhát. :evil:

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: sob 17. kvě 2014 20:43:02 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1348
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Ono to vypadá, že je rozdíl 1,6hdi a 1,6hdi. Starý typ DV6TED4 je opravdu dost průserový motor. Dříve nebo později začnou chcát vstřiky a spousta jiných věcí (EGR, mazání turba, olejová vana - nemožnost ji úplně vypustit, výměna vzduchového filtru). Naproti tomu nový typ DV6C vypadá, že odstranili většinu průserových věcí.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: čtv 24. črc 2014 10:17:52 
Offline

Registrován: pát 18. črc 2014 13:02:32
Příspěvky: 1
Zdravím. Od května jsme majitel c4 picasso 1,6hdi aut. 6. Přešel jsem od bmw e60.Před tím xsara picasso 2 hdi.- Na tu nemůžu zapomenout - abs. bez problémů.
Ovšem teď? Po týdnu od koupě - píp...a stál jsme. - antipolution systém. V citroenu - chyba egr. Neřešil jsem - někdy jsem ujel 300km pak píp a kontrolka motoru , ale jelo to. Pak během 10 km - 4 píp a motor zhasl.
Včera výměna egr ventilu (originál) v citroenu.... hned jsem jel auto protáhnout...moto neškubal, necukal, paráda. Při jízdě zpět po 60km píp....chyba esp/asr..píp...moto zhasl. Samozřejmě pak nastartování a dojezd domů. Teď jedu opět na diagnostiku co tomu kuwa je. Za týden mám ject do HR.
Auto má vyřazený FAP - na diagn. vše ok.
Jsem zvědavý co mně řeknou a co to napsalo. Máte někdo podobnou zkušenost s hláškama a s tímto chováním motoru i po výměně egr ventilu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: čtv 24. črc 2014 10:52:45 
Offline

Registrován: sob 01. bře 2014 18:42:21
Příspěvky: 56
Ja som mal tiez e61, dobra pleca oproti bmw co ?:) kde si to kupaval?

_________________
Citroen Grand C4 Picasso 1,6 HDi, BMP6, Black 2010


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: čtv 24. črc 2014 16:21:51 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1348
Bydliště: Frýdecko-Místecko
pro jamin: Podle mne ti EGR motor nezhasne. Pokud ti zdechl motor v zátahu, tak bych to spíše jako největší pravděpodobnost viděl na palivový systém (následek vysoký nebo nízký tlak na railu) a příčina (ucpaný palivový filtr, regulátor tlaku railu nebo snímač tlaku railu).

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz