Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Depolution system faulty
Právě je pon 25. lis 2024 4:08:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Depolution system faulty
PříspěvekNapsal: stř 31. bře 2010 8:40:54 
Offline

Registrován: ned 08. lis 2009 14:23:37
Příspěvky: 16
Ahoj, chci se optat jestli měl někdo problém s oranžovou kontrolkou a hláškou depolution system faulty. Po kontrole v servisu vím ze eolis OK, FAP OK... jde o auto 1,6 16V HDi a má 70tis km.
Prej jde o chybu systemu na snižování emisí....ale podle návodu jsem udělal už vše a pořád svítí. Nechal jsem to smaznout a zas se to rosvitilo.
Měl tohle už někdo?

Dík B.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Depolution system faulty
PříspěvekNapsal: stř 31. bře 2010 10:51:26 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Měl. Bylo to čidlem měření tlaku za fitrem. Řešilo se to tak, že se z jiného Picassa vzalo čidlo a když se to přestalo objevovat, tak jsem to zaplatil.

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Depolution system faulty
PříspěvekNapsal: pát 02. dub 2010 17:36:20 
Offline

Registrován: pát 02. dub 2010 17:31:59
Příspěvky: 13
Tak dnes jsem po týdnu vyjel z garáže a na display naskákaly 3 hlášky "porucha ruční brzdy", "porucha ESP a ASR" a "Depolution system faulty"
na první dvě stačil restart.
"Depolution system faulty" nemá asi vliv na to zda jde o naftu nebo benzín neboť já jsem benzínovej. No po víkendü to budu řešit:-((

_________________
C4 GP 1,8 16v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Depolution system faulty
PříspěvekNapsal: sob 03. dub 2010 17:05:29 
Offline

Registrován: pát 02. dub 2010 17:31:59
Příspěvky: 13
po cca 30km a restartu "Depolution system faulty" je po hlášce.

_________________
C4 GP 1,8 16v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Depolution system faulty
PříspěvekNapsal: čtv 08. dub 2010 9:21:07 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 7:30:44
Příspěvky: 34
Já to měl taky - výměna zapalovací lišty.1.8 benzín.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Depolution system faulty
PříspěvekNapsal: pát 09. dub 2010 20:24:02 
Offline

Registrován: pát 02. dub 2010 17:31:59
Příspěvky: 13
tak jsem se předčasně radoval po 200km a dalším restartu je hláška zpět, navíc při přechodu ze sytiče do normál režimu, tj. po natartování z 1000otáček na stand.750 motor chvíli cuká a otáčky padaj k 500. pak jako nic.
co ta sranda (zapal lišta) stojí?

_________________
C4 GP 1,8 16v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Depolution system faulty
PříspěvekNapsal: úte 13. dub 2010 14:56:41 
Offline

Registrován: pon 08. úno 2010 16:31:00
Příspěvky: 18
Bydliště: Praha 6
Ahoj, kontrolka a hlášení mě také svítí, byl jsem na "malé" diagnostice a je "plný" FAP filtr. Tato diagnostika umožňuje čištění na principu ohřátí motoru a vytvoření vysoké teploty ve výfukovém potrubí, drží motor několik minut ve vysokých otáčkách. Sice to pomohlo, ale ne nadlouho, kontrolka zhasla, hlášení bylo smazáno, ale po cca dvou dnech se opět objevilo. Stalo se mi pak, že mi kontrolka sama od sebe za jízdy zhasla, hlášení zmizelo, ale za dva dny opět svítila, většinou je to o zahřátí výfukového potrubí. Mám ale na voze najeto 150 tis., což je podle mých informací cca životnost FAP filtru, takže mě asi bude čea výměna (údajně cca 15.000.- Kč). Další možnost je skutečně vada na čidle, protože 70 tis. je na FAP málo, takže zkusit servis a diagnostiku? Ale teď koukám, že možná u benzínu to bude trochu jinak :-)

_________________
Lukas77; C5 2,0 HDi SX 2002; C4 GP 1,6 Hdi 2007; C3 1,6i Exclusive 2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Depolution system faulty
PříspěvekNapsal: stř 14. dub 2010 2:48:55 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Výměna FAP je ve 180 ti tisících. Mě to začalo zlobit dříve, měl jsem poškozenou nádobku s Eolísem.

Výměna za 15 tis. Kč je zbožné přání. Dostal jsem repasovaný filtr a zaplatil cca (sčítám zpaměti a od oka) 28 500,- Kč.

PS: fakturu mohu doložit.

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Depolution system faulty
PříspěvekNapsal: stř 14. dub 2010 9:50:21 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 11:54:09
Příspěvky: 19
Chci se zeptat v kolika km ti měnily za takovou dardu FAP filtr?

_________________
Citroen C5 1,6 HDi SX
Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi BMP6 EXCLUSIVE
Peugeot 308 1,6 THP PREMIUM PACK


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Depolution system faulty
PříspěvekNapsal: stř 14. dub 2010 10:07:57 
Offline

Registrován: pon 08. úno 2010 16:31:00
Příspěvky: 18
Bydliště: Praha 6
To je přesně onen stále diskutovaný problém se servisy. Ve značkových servisech jsou "neodborní výměníci", kteří účtou za hodinu práce víc než špičkový chirurgové na vědeckých pracovištích a dohromady znají a umějí h........ - omlouvám se, ale strašně mě to zlobí. Když to jen trochu jde, tak tam nejezdím. Stejný problém je na technických kontrolách, kde prohlídku provádí mechanik, který v životě neviděl hydraulické pružení apod. a bude vás poučovat, co je kde špatně. Měl by mít kvalifikaci pro daný vůz, když ho má zkontrolovat.... :x

_________________
Lukas77; C5 2,0 HDi SX 2002; C4 GP 1,6 Hdi 2007; C3 1,6i Exclusive 2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Depolution system faulty
PříspěvekNapsal: stř 14. dub 2010 11:40:02 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
ad C3cilka: ve 180 ti tisících.

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Depolution system faulty
PříspěvekNapsal: pon 19. dub 2010 14:16:41 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 7:30:44
Příspěvky: 34
Kolik stojí nevím - záruční servis.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Depolution system faulty
PříspěvekNapsal: čtv 22. dub 2010 13:10:19 
Offline

Registrován: čtv 22. dub 2010 12:50:41
Příspěvky: 15
Bydliště: Dobruška
Ahoj, tento týden se mi také rozsvítili kontrolky "porucha ruční brzdy", "porucha ESP a ASR". Stalo se to během jízdy, nefungoval ani tempomat. Dojel jsem domů, vypnul motor, nastartoval a vše je zatím OK. Hláška "porucha ruční brzdy" mi už jednou svítila, po novém nastartování byl klid. Mám C4 GP, benzín 1.8.
Mám také zkušenosti s hlodavci. Minulý rok se rozsvítila oranžová "kontrolka funkce systému omezování emisí" (dle manuálu), v servisu přišli na to, že mi kuna přehryzala kabely u lambda sondy.

_________________
C4 GP 1.8 benzin


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz