Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - sedacky / väcsia postava
Právě je pát 29. lis 2024 0:05:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: sedacky / väcsia postava
PříspěvekNapsal: pát 08. úno 2013 23:58:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
:geek: ...bože zase jeden můdrý...Nerepasovatelný vstřiky, drahý palivový filtr, FAP se zkrácenou životností, spojka je odlehčená a nevydrží tak dlouho ... to jsou jen některý negativa 1.6 HDi.Nevím kde se vzala spolupráce vyvíjení motru s Fordem když je to motor vyhradně PSA a do Focusu se dává na požádání GENERAL MOTORS.
...jj každá si lobuje za svuj obsah motora... :geek: tak traboška tam je vše z papíru toho je všude kolem dost.

Mám na svém skoro 180000 a zatím apsolutně bez problémů,kamarád má 2L a už měl tolik problémů s motorem že je tak nas..nej a chce to dát pryč - to mu radily taky neber 1,6HDI poruchovej motor a jak dopadl...jeho auto má najeto 120000KM skutečných.Ano jsou i špatné a dobré kusy u něj je asi ten špatný.
Auto mám skoro 3roky a zatim bych rozhodně neměnil -- Octávku ani omylem,máme ve firmě služební a takový kostitřas :roll: hlučný s nudným interierem bych v baráku nechtěl.
Jasně že to auto má i své muchy ale které je nemá ? snad jenom vozy KONCERNU jak tvrdí majitelé... :lol:

Jak tady někteří nezaujatí píšou,,,pěkný design,prostor,nádherné čelní sklo,interier co nenudí a u mne tichost u vnitř auta s 1,6HDI se spotřebou 5,5litru teď na Zimu.Toto autí je pro ROBOTA a nebo AUTOMAT jak stvořené.Pokud vím tak onen motor za ty roky je už daleko někde jinde než co se začal vyrábět.
Sedák bez problémů,po cestách do Chorvatska jsem měl vždy pocit že bych byl schopen jet cestu ještě jednou.

Přeji šťastnou volbu ať s 1,6 a nebo 2,0 HDI kátka či dlouhá verze.
Je to hlavně na tobě a tvé rodince.
;) ;) ;)

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: sedacky / väcsia postava
PříspěvekNapsal: sob 09. úno 2013 1:17:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
No teď jsi tomu dal korunu. S tím že ten motor je dál než byl. Jen chipem, ničím jiným. A se skvělým robotem jsi to dorazil. Automat beru, ten je dobrej, ale robot je to nejhorší, co kdy v PSA použili. Naštěstí katomasonus chce manuál, tak o nic nejde.
Navíc já mu nedoporučoval 2,2HDI biturbo, tak nevím, co má znamenat ten výpad o lobování za svůj obsah motoru. Norba dal příklad s mechanikem, co mu z vlastní zkušenosti 1.6 nedoporučil. Mechanikovi jich asi prošlo rukama víc než tobě. Jestliže ty jsi spokojený, je to jen dobře, ale názory jiných mají taky svou váhu. Nikdo se tu nad ničím názorem nerozčiloval, jen tebe pobouřilo, že se někdo dotknul tvojí modly. Tak si ji užívej a neruš seriozní konverzaci neurvalýma výpadama.

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: sedacky / väcsia postava
PříspěvekNapsal: sob 09. úno 2013 1:44:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
... jen tebe pobouřilo, že se někdo dotknul tvojí modly. :)
...modlu mám rozhodně někde jinde. ;)
...jsem nečekal že se to tak někoho dotkne /pokud ano se omlouvám/,navíc kdo to auto ani nemá a vše je taktéž z doslechu.

Jak píšu volba výběru je tvoje.Dál se k tomu nevyjadřuji. ;)

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: sedacky / väcsia postava
PříspěvekNapsal: sob 09. úno 2013 13:50:58 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
já bych řekl že 1.6HDI a 1.6TDCI Duratorq ve fordu je totožný motor, který je vyvíjen společně s PSA.

A ještě k tomu robotu...mám ho ještě v puntu, kde je podstatně kultivovanější a nemám k němu výhrady a ještě k tomu má režim Eko, řadí v nižších otáčkách.
To co je v našich C4P je proti tomu uskákanej šunt. Takže bych volil po zkušenostech raději manuál, nebo plnej automat. :roll:


Naposledy upravil kuntík dne sob 09. úno 2013 14:52:51, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: sedacky / väcsia postava
PříspěvekNapsal: sob 09. úno 2013 14:49:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Potvrzuju bez dalších komentářů.

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: sedacky / väcsia postava
PříspěvekNapsal: sob 09. úno 2013 15:34:32 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Bohužel automat se dělá jen s 2.0 motorem a ne s 1,6 nebo s benzinem, věčná skoda, benzin bych bral všemi deseti. Cena paliva skoro stejná jako nafta a žádné starosti, to je za všechny peníze. Bohužel automat měl přednost.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: sedacky / väcsia postava
PříspěvekNapsal: sob 09. úno 2013 15:48:37 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
Ale do dvoulitru benzínu se taky dával AT, zřejmě jich moc nebylo. A ještě do toho benzínu dát LPG :lol: jezdit v přepočtu za 5-5.5l a žádná turba,EGR, FAP a hromadu předraženejch sraček v náhradních dílech.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: sedacky / väcsia postava
PříspěvekNapsal: sob 09. úno 2013 22:58:42 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Mě v Citronu řekli, že v benzinu se nedělají s automatem, tak nevím, teď už je to jedno, ale řeknu vám, že benzín je prostě lepší. Ale to je na jinou diskusi.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: sedacky / väcsia postava
PříspěvekNapsal: ned 10. úno 2013 4:01:03 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
třeba tento?
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ci ... LSO_EXPORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: sedacky / väcsia postava
PříspěvekNapsal: ned 10. úno 2013 10:21:22 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Pro Kuntík:To má pádla, to je BMP6, ne?

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: sedacky / väcsia postava
PříspěvekNapsal: ned 10. úno 2013 13:46:05 
Offline

Registrován: stř 26. kvě 2010 22:51:18
Příspěvky: 292
To je automat, takze predsa v benzinovej verzii maju aj tuto variantu :(
Tak tu je jeho kombinovana spotreba:
http://www.spritmonitor.de/en/detail/255820.html
Ani neviem si predstavit co to zere v meste, ak moj diesel s rovnakou prevodovkou v meste vypita okolo 9l :o

_________________
Citroen C4 Grand Picasso ,2.0 HDI, AT, Exclusive.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: sedacky / väcsia postava
PříspěvekNapsal: ned 10. úno 2013 14:28:13 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Beru zpět a omlouvam se, skoda, to bych přesně chtěl. Tech jedenáct litru ve městě není tak důležité. Něm rad naftu.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: sedacky / väcsia postava
PříspěvekNapsal: ned 10. úno 2013 15:58:16 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
pádla má robot i AT. Já jezdím po městě (ne vyloženě centrum) tak 9,2-10l ted v zimě podle PP. A páč mám LPG tak za 11, ale za poloviční cenu. Takže jsem na 5.5litrech.
No neber to.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: sedacky / väcsia postava
PříspěvekNapsal: ned 10. úno 2013 20:16:59 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Z asi ne, protože člověk musí rozpočítat přestavbu na plyn a její každoroční (nebo každé dva roky) revize. To také něco stojí, ale určitě to je za méně. Takže asi i z těchto důvodů, ale mě více láká ta jednoduchost motoru a snížená možnost poruchy.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: sedacky / väcsia postava
PříspěvekNapsal: ned 10. úno 2013 20:44:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Pro benzín hovoří:
1) nižší pořizovací cena
2) nepatrně jednodušší motor. Píšu nepatrně, protože moderní motory už tak jednoduchý nejsou a motor nebývá příčinou potíží. Tou je spíš elektronika a příslušenství, který jsou ale u obou motorů stejný, nebo podobný.
3) bez potíží při velkých mrazech.
Benzíňáky jsou vhodnější pro každodenní krátký cesty např do práce. Jsou hned ohřátý, ale než se ohřejou, může být jejich spotřeba skoro dvojnásobná proti normálu. Cesty v zimě do 5 km se jezdí prakticky celý takzvaně "na sytič" a to se v případě každodenního dojíždění do práce projeví na měsíční spotřebě výrazně.

Pro naftu :
1) nižší spotřeba bez nutnosti dalších nákladů na dodělání plynu...
2) podstatně vyšší životnost motoru
3) velký krouťák
4) pohodová jízda bez soustavnýho řazení, případně vynikající sladění s AP
Nafťáky jsou lepší volbou pro delší trasy a pro toho, kdo chce tahat přívěsy a nebo jezdit s velkým nákladem. Pokud nemám v úmyslu kupovat auto každý dva roky nový, tak půjdu do nafty a využiju velký životnosti motoru a delších servisních intervalů. Na mnoha najetých km dostanu počáteční vyšší náklady zpátky za ušetřený palivo.

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz